Справа № 750/730/24
Провадження № 1-кс/750/307/24
У Х В А Л А
19 січня 2024 року м. Чернігів
Слідчий суддя Деснянського районного суду міста Чернігова ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , з участю прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши клопотання слідчого про проведення обшуку у кримінальному провадженні, внесеному в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 42023272010000135 від 14.06.2023, -
в с т а н о в и в :
19.01.2024 слідчий ОСОБА_4 звернулась до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Чернігівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , в якому просить надати дозвіл на проведення обшуку нежитлового приміщення загальною площею 252,2 кв.м., частина громадського будинку А-5, А1-1, за адресою: АДРЕСА_1 , яке на праві власності належить територіальній громаді м. Чернігова в особі Чернігівської міської ради, де здійснює свою діяльність Управління ЖКГ Чернігівської міської ради, з метою швидкого та повного розслідування кримінального провадження, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,
Необхідність проведення такого обшуку слідчий мотивує тим, що службові особи Управління ЖКГ Чернігівської міської ради в порушення вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено здійснення замовниками закупівель за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, за рахунок коштів місцевого бюджету без проведення процедури відкритих торгів в інтересах суб`єктів господарювання укладено ряд прямих договорів про закупівлю робіт та послуг, що спричинило тяжкі наслідки.
Так, всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», затвердженого постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості) службовими особами Управління ЖКГ Чернігівської міської ради проведено ряд закупівель в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» без застосування процедури відкритих торгів, без оприлюднення укладених договорів про закупівлю робіт та послуг.
В порядку ст. 93 КПК України отримана відповідь ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області, згідно якої встановлено, що за ТОВ «СІВЕРТЕХБУД» зареєстрована наступна сільськогосподарська техніка, а саме: JCB3CX SITEMASTER н.з. НОМЕР_3, JCB3CX SITEMASTER н.з. НОМЕР_1 , JCB н.з. НОМЕР_2 .
Крім того, відповідно до договору між управлінням ЖКГ Чернігівської міської ради та ТОВ «Сівертехбуд», №8240-24 від 01.06.2023 - строк надання послуг встановлено до 31.08.2023. Однак, у специфікації надання послуг спеціальною технікою до вказаного договору встановлено, що під час проведення земляних робіт для облаштування спостережних пунктів, захисних споруд, вогневих позицій використовувалася наступна техніка, а саме: екскаватор-наватажувач JCB3CX SITEMASTER (1264 маш/год з ціною за 1 маш/год 1323,31 грн.) та екскаватор-наватажувач JCB3CX (1896 маш/год з ціною за 1 маш/год 1323,31 грн.). Тобто, на підставі вищекладеного можливо прийти до висновку, що екскаватор-наватажувач JCB 3CX SITEMASTER повинен був працювати 53 доби, а екскаватор-наватажувач JCB 3CX - 79 діб не вимикаючись, у зв`язку з чим є обґрунтована підозра вважати, що вказана техніка не використовувалась протягом вказаного часу, який вказаний в договорі.
Під час опрацювання матеріалів, отримано інформацію із ресурсу «Безпечно місто» щодо переміщення спеціальної техніки, а саме: JCB3CX SITEMASTER н.з. НОМЕР_3 , JCB3CX SITEMASTER н.з. НОМЕР_1 , JCB н.з. НОМЕР_2 .
Також, згідно протоколу огляду інтернет-ресурсів встановлено, що вартість роботи екскаваторів-наватажувачів JCB3CX, передбачених у договорах за 1 маш./год. завищена в 2 та більше разів. Так, відповідно до інтернет-ресурсу ІНФОРМАЦІЯ_1 встановлено, що компанія ТОВ «СР БРИТТЕХ» (м.Чернигов) пропонує оренду екскаватора - навантажувача JCB 3CX за 700 грн. за маш. год., відповідно до цього ж інтернет-ресурсу, ФОП ОСОБА_5 пропонує оренду екскаватора - навантажувача JCB 3СХ за 850 грн. /маш.год., вартість оренди такого ж екскаватора - навантажувача JCB 3СХ в Київській області від 625 грн. за маш. год.
Вказане свідчить, про те, що Управлінням ЖКГ Чернігівської міської ради виділені бюджетні кошти на закупівлю послуг, які перевищують ціну середнього попиту на вказану техніку. У зв`язку з чим, органом досудового розслідування перевіряється законність використання вказаних коштів.
Допитана в якості свідка о/у УСР в Чернігівській області ОСОБА_6 , повідомила, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення причетний начальник УЖКГ Чернігівської міської ради ОСОБА_7 , який підписував вказані договори та який може зберігати договори укладені відповідно до вищевказаних закупівель у своєму робочому кабінеті, розташованому на першому поверсі з лівої сторони від центрального входу, до приміщення Управління ЖКГ ЧМР, що за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, буд. 19, на двері знаходиться табличка «Приймальня», а також в службових кабінетах працівників УЖКГ Чернігівської міської ради.
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна нежитлове приміщення загальною площею 252,2 кв.м., частина громадського будинку А-5, А1-1, за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, буд. 19, на праві власності належить територіальній громаді м. Чернігова в особі Чернігівської міської ради.
За таких обставин, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, зокрема встановлення осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, можливих спільників, відшукання знарядь кримінального правопорушення та майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, виникла необхідність у проведенні обшуку.
В судовому засіданні слідчий та прокурор підтримали заявлене клопотання та просили його задовольнити, з наведених у ньому підстав.
Заслухавши доводи слідчого та дослідивши матеріали кримінального провадження, якими обґрунтоване клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що слідчим доведена наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, а відшукуванні речі та документи, які мають значення для досудового розслідування, можуть знаходитись у зазначеному в клопотанні володінні, у зв`язку з чим заявлене клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 234, 235 КПК України, -
у х в а л и в :
Клопотання слідчого задовольнити.
Провести обшук нежитлового приміщення загальною площею 252,2 кв.м., частина громадського будинку А-5, А1-1, за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, буд. 19, яке на праві власності належить територіальній громаді м. Чернігова в особі Чернігівської міської ради, де здійснює свою діяльність Управління ЖКГ Чернігівської міської ради, з метою відшукування і вилучення :
- документів до протоколу № 12 від 01.06.2023 з додатками;
- документів до договору № 8240-25 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-22 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-23 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-24 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-22 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-18 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-19 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору № 8240-20 від 01.06.2023 з додатками, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів до договору купівлі-продажу необробленої деревини № 8240-14 від 01.06.2023, додаткові угоди до договору, акти виконаних робіт, платіжні доручення, журнали виконаних робіт, проектно-кошторисні документації, графіки та плани виконаних робіт, технічна документація;
- документів щодо формування річного плану закупівель (зі змінами) на 2023 рік, організації та проведення закупівель при укладанні договорів а саме: (№ 8240-24 від 01.06.2023, № 8240-25 від 01.06.2023, № 8240-14 від 01.06.2023, № 8240-18 від 01.06.2023, № 8240-19 від 01.06.2023, № 8240-20 від 01.06.2023, № 8240-21 від 01.06.2023, № 8240-22 від 01.06.2023, № 8240-23 від 01.06.2023, в т. ч. щодо визначення об`ємів, кількості, вартості товарів та послуг;
- тендерна документація ( в т.ч. документи щодо визначення обсягів послуг та їх вартості);
- листування між УЖКГ ЧМР з облаштування спостережних пунктів та виконавцями договорів, в т.ч. відомості щодо аналізу вигіднішої пропозиції для укладення договорів;
- мобільних телефонів, блокнотів, записників, окремих аркушів, цифрових носів інформації, що можуть містити чорнові записи, інших матеріальних об`єктів, які зберегли на собі сліди злочину, або можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження;
- електронні носії інформації ( в т.ч. карти пам`яті флеш накопичувачі, жорстки диски, оптичні диски), які містять комп`ютерні програми, база даних та файли з інформацією про діяльність та фінансово-господарські операції УЖКГ та ТОВ «Сіверхтехбуд».
Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Деснянський районний суд м.Чернігова |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2024 |
Оприлюднено | 20.01.2025 |
Номер документу | 116413412 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Деснянський районний суд м.Чернігова
Сапон А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні