ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 січня 2024 рокусправа № 380/11463/23Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Братичак У.В., розглянувши в письмовому провадженні, у м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАУЕР КОНСТРАКШН ГРУП» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
в с т а н о в и в :
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАУЕР КОНСТРАКШН ГРУП» (місцезнаходження: вул. Героїв УПА, 73В, офіс 305, м. Львів, 79041; код ЄДРПОУ: 44611473) звернулося з позовною заявою до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: вул.Стрийська, 35, м.Львів, 79003; код ЄДРПОУ ВП: 43968090), в якій просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС у Львівській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 18.05.2023 №8837434/44611473;
- зобов`язати комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС у Львівській області прийняти рішення про врахування таблиці даних платника податку на додану вартість 18.05.2023 №8837434/44611473.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що оскаржуване рішення про неврахування поданих позивачем таблиці даних платника податку на додану вартість є протиправним з огляду на відсутність у рішеннях про неврахування таблиці даних платника податків чіткої підстави для відмови в їх реєстрації, а також з огляду на подання позивачем до контролюючого органу таблиці даних платника із зазначенням у них видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності та підтвердження відповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам відомостями, вказаними у наданих позивачем поясненнях.
Ухвалою судді від 29.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву
30.06.2023 від представника відповідача на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позову. Зазначив про правомірність прийнятого комісією ГУ ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 10.05.2023 за №9108157711, відповідно до п. 16 Порядку № 1165, з огляду на наявність чіткої податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій. Також відповідачем зазначено, що позивачем не подано уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань із ТзОВ «Молодіжна ініціатива».
04.07.2023 до суду від позивача надійшла відповідь на відзив, у якій позивач стверджує про відсутність підстав для подання уточнюючих розрахунків податкових зобов`язань із ТзОВ «Молодіжна ініціатива».
Ухвалою від 19.01.2024 суд відмовив у задоволенні клопотань представника відповідача про розгляд справи у порядку загального позовного провадження та у судовому засіданні з викликом сторін.
Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» (код ЄДРПОУ 44611473) зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Видами економічної діяльності ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» є: 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання (основний); 41.10 Організація будівництва будівель; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 43.11 Знесення; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій; 43.13 Розвідувальне буріння; 43.21 Електромонтажні роботи; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 Штукатурні роботи; 43.32 Установлення столярних виробів; 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; 43.34 Малярні роботи та скління; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; 43.91 Покрівельні роботи; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; 68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту; 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 71.20 Технічні випробування та дослідження; 73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; 74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.
ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» подано до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість разом з поясненнями, до яких позивачем додано відповідні первинні документи.
Вказану таблицю даних платника податку на додану зареєстровано у контролюючому органі 10.05.2023 за №9108157711.
18.05.2023 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області прийнято рішення №8837434/44611473 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.
Підставою для прийняття такого рішення слугувала наявна у контролюючого органу наявність у контролюючих органах податкової інформації про здійснення платником податків ризикових операцій з наступними постачальниками/замовниками: 1. Податковий номер платника податку 39375943 код ДКПП 77.39, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 03.01.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023; 2. Податковий номер платника податку 42403891 код УКТЗЕД операції 3208209090, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції 09.02.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023; 3. Податковий номер платника податку 3242112270 код ДКПП 33.12, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції 28.03.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023.
Не погоджуючись з рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» звернулося до суду з цим адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України).
Відповідно до пп. 20.1.45 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.
Пунктом 61.1 ст. 61 ПК України визначено, що податковий контроль система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Згідно з пп. 62.1.2 п. 62.1 ст. 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.
Відповідно до п. 71.1 ст. 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
Згідно з п. 74.1, п. 74.3 ст. 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.
Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.
Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначається Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, з наступними змінами та доповненнями (далі Порядок №1165).
Відповідно до п. 2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до п. п. 12-14 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Відповідно до п. п. 15-16 Порядку №1165 таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).
Відповідно до п. 19 Порядку №1165 комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо: 1) стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, визначених у пунктах 1-5 додатка 1; 2) до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
Пунктом 17 Порядку №1165 встановлено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п. 22 Порядку №1165 таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
Як вже зазначалося вище, судом встановлено, що ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» подано до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, яку зареєстровано у контролюючому органі 10.05.2023 за №9108157711.
18.05.2023 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Львівській області прийнято рішення №8837434/44611473 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.
Підставою для прийняття такого рішення вказано про наявність у контролюючого органу наявність у контролюючих органах податкової інформації про здійснення платником податків ризикових операцій з наступними постачальниками/замовниками: 1. Податковий номер платника податку 39375943 код ДКПП 77.39, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 03.01.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023; 2. Податковий номер платника податку 42403891 код УКТЗЕД операції 3208209090, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції 09.02.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023; 3. Податковий номер платника податку 3242112270 код ДКПП 33.12, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції 28.03.2023, період здійснення господарської операції з 01.01.2022 по 18.05.2023.
Оцінюючи підстави для відмови у спірному рішенні, суд зауважує, що зі змісту оскаржуваних рішень не вбачається, яка саме податкова інформація про здійснення позивачем ризикових операцій наявна в контролюючого органу. До того ж, спірне рішення не містить посилань як на господарську операцію, яка, на думку відповідача, є ризиковою, так і на підстави, за яких така операція визнана ризиковою, що свідчить про формальність прийнятого рішення.
Так, приписами п. 19 Порядку №1165 передбачено право комісії контролюючих органів прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку у разі, якщо стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Разом з тим, п. 17 Порядку №1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
Водночас, відповідачем не надано суду належних доказів на підтвердження правомірності оскаржуваного рішення, а також податкової інформації, яка б свідчила про здійснення позивачем ризикових операцій.
Відповідач в обґрунтування правомірності прийняття оскаржуваного рішення зазначив про те, що в результаті дослідження фінансово-господарської діяльності позивача встановлено взаєморозрахунки з ризиковими суб`єктами господарювання, а це є підставою для прийняття рішення щодо неврахування поданої позивачем таблиці даних платника ПДВ.
Водночас, суд вважає такі доводи відповідача безпідставними, оскільки позивач не може нести відповідальність ні за діяльність своїх контрагентів, ні за присвоєння контролюючим органом статусу ризикового платника ПДВ іншим суб`єктам господарювання, адже поняття «добросовісний платник», яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його контрагентами податкового законодавства.
Оскільки платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань.
Верховний Суд у постанові від 20.04.2023 у справі № 380/4746/22 зазначив, що висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону. Так, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування таблиці даних платника податків, поданою платником податку, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, чого в даному випадку зроблено не було.
Також, судом встановлено, що позивач надав податковому органу інформацію про основні засоби, така інформація на момент подачі таблиці кодів УКТЗЕД не змінилася, а наявні основні засоби позивача є достатніми для забезпечення його господарської діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 не встановлено додаткового обов`язку платника податку при поданні таблиці даних повторно подавати відомості про наявні основні засоби.
Відтак, суд дійшов висновку про невідповідність рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.05.2023 №8837434/44611473 про неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість критерію обґрунтованості.
Відповідно, вказане рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо позовних вимог в частині зобов`язання ГУ ДПС у Львівській області врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість ТзОВ «Тауер Констракшн Груп», прийняту 10.05.2023 за реєстраційним номером №9108157711, датою її подання, суд зазначає наступне.
За приписами ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Згідно з п. 22 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку №1165).
Отже, саме по собі скасування у судовому порядку рішення про неврахування таблиці даних платника податку є безумовною підставою для її врахування контролюючим органом.
Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення комісії ГУ ДПС України від 18.05.2023 №8837434/44611473, то позовна вимога про зобов`язання ГУ ДПС у Львівській області врахувати таблицю даних платника податків, подану ТзОВ «Тауер Констракшн Груп» за реєстраційним номером №9108157711 днем її подання, також підлягає задоволенню.
Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про необхідність задоволення позову.
Щодо судового збору, то згідно ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України такий відшкодовується позивачу в повному обсязі.
Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 132, 159, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 18.05.2023 №8837434/44611473.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість, зареєстровану у контролюючому органі 10.05.2023 за № 9108157711, датою її подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: вул.Стрийська, 35, м.Львів, 79003; код ЄДРПОУ ВП: 43968090) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАУЕР КОНСТРАКШН ГРУП» (місцезнаходження: вул. Героїв УПА, 73В, офіс 305, м. Львів, 79041; код ЄДРПОУ: 44611473) судовий збір у сумі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяБратичак Уляна Володимирівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2024 |
Оприлюднено | 22.01.2024 |
Номер документу | 116425483 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні