Ухвала
від 22.01.2024 по справі 566/140/23
МЛИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

справа № 566/140/23

провадження № 1-кс/566/18/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2024 року смт. Млинів Рівненської області

Млинівський районний суд Рівненської області

Слідчий суддя Млинівського районного суду Рівненської області ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

з участю прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №1 Дубенського РВП ГУНП у Рівненській області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до ЄРДР № 42022183330000047 від 25 листопада 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК України, про надання тимчасового доступу до документів,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ ВП №1 Дубенського РВП ГУНП у Рівненській області ОСОБА_4 , в рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42022183330000047, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, звернувся в суд з клопотанням до слідчого судді, погодженим прокурором ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, що містять інформацію, яка має значення для кримінального провадження і яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Клопотання слідчий обґрунтовуєтим, що 23.05.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснено закупівлю інженерних та будівельних робіт «Реконструкція системи медичного киснепостачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Млинівської селищної ради Рівненської області по АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 (встановлення кисневої станції) UA-2022-05-25-000815-а.

23.05.2022 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Млинівської селищної ради Рівненської області та ФОП ОСОБА_5 укладено договір підряду №110, відповідно до якого загальна вартість робіт визначається на підставі динамічної договірної ціни та становить 526100, 00 грн.

Згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт №1 від 19.07.2022 вартість виконаних будівельних робіт по звітний місяць склала 424 263,80 грн., та згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт №2 від 22.08.2022 вартість виконаних будівельних робіт склала 101 836,20 грн.

Так,оглядом офіційногосайту пошуково-аналітичноїсистеми «007»встановлено, що 28.07.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за призначенням платежу 0112010;3210; реконструкція системи медичного кисне постачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення; акт №1 від 19.07.2022 договір №110 від 23.05.2022 Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Млинівської селищної ради Рівненської області, здійснено платіж на суму 424263,8 грн. на банківський рахунок ФОП ОСОБА_5 , а 30.08.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за призначенням платежу 0112010;3210; реконструкція системи медичного киснепостачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення; акт №2 від 22.08.2022 договір №110 від 23.05.2022 Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Млинівської селищної ради Рівненської області здійснено платіж на суму 101836,2 грн. на банківський рахунок ФОП ОСОБА_5 .

Вивченням аналогічних закупівель, оприлюднених у системі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_4 », встановлено, що вартість робіт, що визначені у предметі закупівлі UA-2022-05-25-000815-а перевищує ринкову.

Для повного і всебічного встановлення обставин зазначеного кримінального правопорушення слідчим було скеровано запит до ІНФОРМАЦІЯ_1 на отримання документів, які містять інформацію про зареєстрованих у ФОП ОСОБА_5 найманих працівників, а також про рахунки, відкриті у банківських установах. Однак, у наданні інформації було відмовлено.

Таким чином, виникла обґрунтована необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, які містять інформацію про зареєстрованих у ФОП ОСОБА_5 найманих працівників та окремо осіб, які виконують роботи за договорами цивільно правового характеру за період 2022 року із зазначенням їх ПІП, дати народження, місця проживання, з можливістю вилучення належним чином завірених копій звітів форми 1 ДФ поданих за вказаний період, про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, які рахувалися за вказаним суб`єктом господарювання у 2022 році з можливістю вилучення повідомлень про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП, а також про рахунки, відкриті у банківських установах, які були дійсні у 2022 році із зазначенням їх номерів, банківських установ в яких вони відкриті, дати їх відкриття та закриття.

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, з наведених у ньому підстав та просив його задовольнити.

Володілець інформації до якої пропонується отримати доступ ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не викликалося, у відповідності до правила ч.2 ст.163 КПК України.

Заслухавши пояснення прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, приходжу до таких висновків.

Відповідно до ч.5 ст.163 КПК України доступ до речей і документів, надається якщо є підстави вважати, що ці речі і документи:

- перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

- самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Наведені у клопотанні факти, на які покликається прокурор, а саме, укладення договорів підряду між КНП ІНФОРМАЦІЯ_2 і ФОП ОСОБА_5 на реконструкцію системи медичного киснепостачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (встановлення кисневої станції), підтверджуються документально. ( а. к. 7-10)

Зокрема, встановлено, що 23.05.2022 між КНП ІНФОРМАЦІЯ_2 і ФОП ОСОБА_5 укладено договір №110, предметом якого є реконструкція системи медичного киснепостачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення (встановлення кисневої станції).

Після підписання договору посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_5 було складено акт приймання-здачі виконаних робіт №1 від 19.07.2022 та акт приймання-здачі виконаних робіт №2 від 22.08.2022, внаслідок чого перераховано на користь ФОП ОСОБА_5 424263,80 грн та 101836,20 грн, що підтверджується платіжними документами. (а.к. 13-16)

Оглядом офіційногосайту пошуково-аналітичноїсистеми «007»встановлено, що 28.07.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за призначенням платежу: 0112010;3210; реконструкція системи медичного кисне постачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення (акт №1 від 19.07.2022 договір №110 від 23.05.2022), здійснено платіж на суму 424263,8 грн. на банківський рахунок ФОП ОСОБА_5 , а 30.08.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за призначенням платежу: 0112010;3210; реконструкція системи медичного киснепостачання приміщення лікувального корпусу дитячого відділення (акт №2 від 22.08.2022 договір №110 від 23.05.2022) здійснено платіж на суму 101836,2 грн. на банківський рахунок ФОП ОСОБА_5 .

Також, оглядом онлайн-платформи "Електронна система публічних закупівель Prozorro" на предмет вартості аналогічних закупівель по встановленню кисневих станцій, встановлено ймовірність перевищення вартості робіт по договору №110 від 23.05.2022, укладеному між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » і ФОП ОСОБА_5 ..

З метою встановлення обставин зазначеного кримінального правопорушення слідчим було скеровано запит до ІНФОРМАЦІЯ_1 на отримання документів, які містять інформацію про зареєстрованих у ФОП ОСОБА_5 найманих працівників, а також про рахунки, відкриті у банківських установах. Однак, у наданні інформації було відмовлено.

Отже, в ході розгляду клопотання знайшли своє підтвердження відомості про те, що при виконанні будівельних робіт по встановленню обладнання киснепостачання та приєднання його до зовнішніх комунікацій у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ймовірно завищено обсяги і вартість виконаних робіт.

Вказані обставини можливо перевірити, виключно, шляхом проведення у справі відповідних судових експертиз, для проведення яких необхідно отримати доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та містять інформацію про зареєстрованих у ФОП ОСОБА_5 (юридична адреса: АДРЕСА_2 , код НОМЕР_2 ) найманих працівників та окремо осіб, які виконують роботи за договорами цивільно правового характеру за період 2022 року, об`єкти оподаткування і банківські рахунки.

Враховуючи наведене, вбачаються підстави для задоволення клопотання слідчого у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до ЄРДР № 42022183330000047 від 25 листопада 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК України, про надання тимчасового доступу до документів.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159, 160, 162, 163, 164 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого СВ ВП №1 Дубенського РВП ГУНП у Рівненській області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до ЄРДР № 42022183330000047 від 25 листопада 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК України, про надання тимчасового доступу до документів задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СВ Відділення поліції №1 Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ Відділення поліції №1 Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області ОСОБА_6 , тимчасово виконуючому обов`язки начальника СВ Відділення поліції №1 Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області ОСОБА_7 у кримінальному провадженні №42022183330000047 від 25.11.2022, дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю і перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), а саме документів, які містять інформацію про зареєстрованих у ФОП ОСОБА_5 (юридична адреса: АДРЕСА_2 , код НОМЕР_2 ) найманих працівників та окремо осіб, які виконують роботи за договорами цивільно правового характеру за період 2022 року із зазначенням їх ПІП, дати народження, місця проживання, з можливістю вилучення належним чином завірених копій звітів форми 1 ДФ поданих за вказаний період, про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, які рахувалися за вказаним суб`єктом господарювання у 2022 році з можливістю вилучення повідомлень про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП, а також про рахунки, відкриті у банківських установах, які були дійсні у 2022 році із зазначенням їх номерів, банківських установ в яких вони відкриті, дати їх відкриття та закриття.

Строк дії ухвали встановити з 19.01.2024 по 19.02.2024.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повне судове рішення проголошено 22 січня 2024 року.

Суддя

СудМлинівський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116432690
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —566/140/23

Ухвала від 11.03.2024

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 06.03.2024

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 22.01.2024

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 30.03.2023

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 30.03.2023

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 15.02.2023

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

Ухвала від 15.02.2023

Кримінальне

Млинівський районний суд Рівненської області

Лободзінський А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні