Рішення
від 22.01.2024 по справі 910/17445/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

22.01.2024Справа № 910/17445/23

Господарський суд міста Києва у складі судді Бондарчук В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження

позовну заяву Дніпровської окружної прокуратури міста Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті, м. Київ

до

1. Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект», м. Київ

2. Фізичної особи-підприємця Остапенка Олександра Івановича, Донецька обл., м. Бахмут

про стягнення 3 220,08 грн,

Без повідомлення (виклику) сторін.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Дніпровська окружна прокуратура міста Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті (далі - позивач) звернулася до Господарського суду міста Києва із позовом до Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект» (далі - ВБМПП «Респект»/відповідач-1) та Фізичної особи-підприємця Остапенка Олександра Івановича (далі - ФОП Остапенко О.І./відповідач-2) про стягнення 3 220,08 грн - плати за проїзд автомобільними дорогами транспортним засобом, вагові параметри якого перевищують нормативні.

Господарський суд міста Києва ухвалою від 16.11.2023 прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

ВБМПП «Респект» та ФОП Остапенко О.І. відзивів на позовну заяву не надали, при цьому, були належним чином повідомлені про відкриття провадження у справі.

Таким чином, за висновком суду, справа може бути розглянута за наявними у ній документами відповідно до частини 2 статті 178 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

23.11.2020 Придніпровським міжрегіональним управлінням Державної служби України з безпеки на транспорті на 264 км автомобільної дороги М-18 (Запорізька область) здійснено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля марки «MAN» модель TGX 18.440, реєстраційний номер НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 з напівпричепом «Sommer» модель SP-24-113-CU20, реєстраційний номер НОМЕР_2 , що належить ВБМПП «Респект» під керуванням водія ОСОБА_2 .

Згідно із даними, які містяться у товарно-транспортній накладній №452186 від 23.11.2020: перевезення вантажу здійснювалось автомобілем «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 із м. Синельникове Дніпропетровської області до м. Запоріжжя, водієм ОСОБА_2 , автомобільним перевізником: ВБМПП «Респект».

За результатами габаритно-вагового контролю складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №252144 від 23.11.2020, акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №031764 від 23.11.2020, довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю №038764 від 23.11.2023, згідно яких ВБМПП «Респект» здійснювало перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306, зокрема, встановлено навантаження на одиночну вісь - 13,4 т (нормативно допустима 11,0 т), перевищення норми становить 2,40 т.

З матеріалів справи вбачається, що акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №252144 від 23.11.2020 та акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №031764 від 23.11.2020 підписано водієм ВБМПП «Респект» Рудським О.М. без будь-яких зауважень.

За таких обставин, Придніпровським міжрегіональним управлінням Державної служби України з безпеки на транспорті складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних засобів автомобільними дорогами загального користування згідно товарно-транспортної накладної №452186 від 23.11.2020, відповідно до якого ВБМПП «Респект» нараховано плату за проїзд у розмірі 95,76 євро, що еквівалентно 3 220,08 грн.

Державною службою України з безпеки на транспорті в особі Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки направлено на адресу відповідача-1 лист-повідомлення №14058/23.4/24-21 від 24.02.2021, в якому повідомило про нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 у розмірі 3 220,08 грн та про необхідність сплатити нараховану плату за вказаними реквізитами.

Проте, ВБМПП «Респект» плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 не здійснило, що стало підставою для звернення до суду із цим позовом.

При цьому, Дніпровська окружна прокуратура міста Києва зазначає, що оскільки автомобіль марки «MAN» модель TGX 18.440, реєстраційний номер НОМЕР_1 належить ФОП Остапенку О.І., а напівпричіп «Sommer» модель SP-24-113-CU20, реєстраційний номер НОМЕР_2 належить ВБМПП «Респект», відповідно плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу підлягає стягненню із відповідачів -1 та -2.

Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги до ВБМПП «Респект» підлягають задоволенню, однак у задоволенні позову до ФОП Остапенка О.І. суд відмовляє, з огляду на таке.

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; вантажні перевезення - перевезення вантажів вантажними автомобілями; великоваговий транспортний засіб - це транспортний засіб з вантажем або без вантажу, хоча б один з вагових параметрів якого перевищує встановлені на території України допустиму максимальну масу чи осьове навантаження; великогабаритний транспортний засіб - це транспортний засіб з вантажем або без вантажу, хоча б один з габаритних параметрів якого перевищує встановлені на території України допустимі параметри.

Відповідно до частини 2 статті 29 Закону України "Про дорожній рух", з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

За приписами частин 1, 4 статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями із відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно із пунктом 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року №103 (далі - Положення) Державна служба України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; нарахування, у разі виявлення порушень, та вжиття заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до підпунктів 2, 15, 27 пункту 5 Положення, Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті; здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування, вживає заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Згідно із пунктом 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

За результатом габаритно-вагового контролю встановлено, що навантаження вантажного автомобіля марки «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 із напівпричепом «Sommer» на одиночну вісь склало 13,4 т., при нормативно допустимих 11,0 т., що підтверджується копією талона про зважування №212 від 23.11.2020.

Пунктом 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (далі - Порядок № 879), габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Згідно із пунктом 3 частини 2 Порядку №879, великовагові та великогабаритні транспортні засоби - це транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 року № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Відповідно до підпунктів 3 - 5 пункту 4 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013 року № 1007/1207, посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю: здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно-вагового контролю у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) з дотриманням Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та її територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422; видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1); складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 311 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

Ураховуючи викладене, Придніпровським міжрегіональним управлінням Державної служби України з безпеки на транспорті на підставі формули, визначеної Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, нараховано плату за проїзд у розмірі 95,76 євро, що еквівалентно 3 220,08 грн.

Пунктом 30 Порядку № 879 визначено формулу для розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, яка справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В х К.

Крім того, згідно із пунктом 31 Порядку №879 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), яким закріплено, що при визначенні розміру плати за проїзд транспортних засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно-, двох- та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу.

Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.

Пунктом 21 Порядку №879 визначено, що у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту.

Пунктом 31-1 Порядку №879 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру:

-до 10 відсотків - у подвійному розмірі;

-на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі;

-більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі.

Судом вище встановлено, що Придніпровським міжрегіональним управлінням Державної служби України з безпеки на транспорті складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який є додатком до акту №031764 від 23.11.2023, та відповідно до якого плата за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування згідно ТТН від 23.11.2023 №452186 за маршрутом Дніпропетровська область м. Синельникове - ППГВК м. Запоріжжя, складає 95,76 євро (0,42*76*3=95,76 євро), що відповідно до офіційного курсу на день проведення розрахунку становить 3 220,08 грн.

Дослідивши доданий до позову розрахунок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом, суд дійшов висновку, що обчислення проведено відповідно до затвердженої формули Порядку № 879.

Перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки (п. 31-1 Порядку №879 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Суд зазначає, що розмір плати за проїзд визначено відповідно до вимог зазначених вище норм Порядку №879 та відповідно до Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879.

Згідно із частиною третьою статті 5 Господарського кодексу України, суб`єкти господарювання та інші учасники правовідносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, дотримуючись вимог законодавства.

Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами (стаття 7 Господарського кодексу України).

Учасники правовідносин у сфері господарювання несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів громадян, організацій та держави, в тому числі відшкодування збитків учасникам господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення, та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання (частини перша та друга статті 216 Господарського кодексу України).

Пунктами 37, 41 Порядку № 879 визначено, що учасники відносин у сфері габаритно-вагового контролю несуть відповідальність згідно із законодавством, а дії або бездіяльність учасників відносин у сфері габаритно-вагового контролю можуть бути оскаржені в установленому порядку.

Проте, ВБМПП «Респект» не надано суду жодних доказів на спростування факту перевищення нормативно-вагових параметрів транспортним засобом, яким підприємство здійснювало перевезення вантажу. Також відповідачем-1 не надано доказів оскарження в установленому порядку дій Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки щодо фіксації правопорушення та нарахування стягуваної суми грошових коштів.

Судом також встановлено, що Державною службою України з безпеки на транспорті в особі Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки направлено на адресу ВБМПП «Респект» лист-повідомлення №14058/23.4/24-21 від 24.02.2021, в якому повідомило про нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 у розмірі 3 220,08 грн та про необхідність сплатити нараховану плату за вказаними реквізитами.

Проте, як встановлено судом вище, відповідачем-1 у порушення пункту 31-1 Порядку №879, плату за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування не внесено, внаслідок чого у відповідача-1 утворилася заборгованість у розмірі 3 220,08 грн.

У п. 26 Порядку №879 передбачено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

Ураховуючи наведене вище, а також з огляду на те, що перевізником вантажу транспортним засобом «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 , із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 , виступило ВБМПП «Респект», та приймаючи до уваги, що ОСОБА_2 , який працював водієм у відповідача-1 та здійснював перевезення на зазначеному транспортному засобі, підписав без будь-яких зауважень акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №031764 від 23.11.2020 та акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №252144 від 23.11.2020, суд дійшов висновку, що стягнення нарахованої плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу підлягає саме із Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект», як перевізника вантажу.

Суд зазначає, що визначена плата за проїзд, несплачена перевізником у встановлені чинним законодавством строки, набуває статусу заборгованості перед Державним бюджетом України, а відтак підлягає стягненню у судовому порядку.

За таких обставин, суд дійшов висновку про задоволення позову в частині стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового/великогабаритного транспортного засобу «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 , із напівпричепом «Sommer», реєстраційний номер НОМЕР_2 , у розмірі 3 220,08 грн із ВБМПП «Респект».

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до статей 76-79 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

За приписами ч. 1 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Згідно із ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача-1.

Керуючись статтями 74, 76, 129, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 254 ГПК України, Господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Дніпровської окружної прокуратури міста Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті до Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект» про стягнення 3 220,08 грн - задовольнити.

Стягнути із Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект» (04071, місто Київ, вулиця Воздвиженська, будинок 60-А, поверх 8, ідентифікаційний код 13515510) у дохід Державного бюджету України плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом у розмірі 3 220 (три тисячі двісті двадцять) грн 08 коп.

Стягнути із Виробничо-будівельного малого приватного підприємства «Респект» (04071, місто Київ, вулиця Воздвиженська, будинок 60-А, поверх 8, ідентифікаційний код 13515510) на користь Київської міської прокуратури (03150, місто Київ, вулиця Предславинська, будинок 45/9; ідентифікаційний код 02910019) судовий збір у розмірі 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп.

У задоволенні позовних вимог Дніпровської окружної прокуратури міста Києва в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті до Фізичної особи-підприємця Остапенка Олександра Івановича - відмовити.

Після набрання рішенням законної сили видати накази.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів в порядку, передбаченому ст.ст. 253-259, з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України.

Суддя В.В. Бондарчук

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено24.01.2024
Номер документу116445085
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —910/17445/23

Рішення від 22.01.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондарчук В.В.

Ухвала від 16.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондарчук В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні