Справа №127/1296/24
Провадження №1-кс/127/509/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 січня 2024 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Вінницької обласної прокуратури Вінницької області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,-
ВСТАНОВИВ:
Процесуальний керівнику кримінальномупровадженні прокурорВінницької обласноїпрокуратури Вінницькоїобласті ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів.
Клопотання мотивовано тим, що проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12024020000000029від 10.01.2024за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.1ст.366Кримінального кодексу України.
Досудовим розслідуванням було встановлено, що до ГУНП у Вінницькій області надійшла заява від ОСОБА_4 про те, що посадові особи однієї з міських рад Вінницької області разом з афілійованими з ними суб`єктами господарської діяльності систематично вносять неправдиві відомості до офіційних документів, а саме актів приймання виконаних робіт та послуг тощо.
Факти викладені у заяві можуть свідчити про фіктивність таких підприємств та невиконанням ними умов договорів, а у зв`язку з чим неефективне використання коштів місцевого бюджету.
Під час досудового розслідування у зазначеному кримінальному провадженні встановлено, що протягом 2023 року між Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір № 91 від 22.03.2023 на виконання робіт по об"єкту: "Капітальний ремонт із здійснення заходів із енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Нападівський ФП КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " Калинівської міської ради. Сума договору складає 585 856,18 грн.
Крім того, укладено договір № 76 від 10.03.2023 «виконання робіт по об"єкту: Капітальний ремонт із здійсненням заходів з енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Черепашинецької амбулаторії КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 "», сума договору складає 1 116 671,58 грн.
Згідно відомостей Єдиного веб-порталу використання публічних коштів встановлено, що за договором № 76 від 10.03.2023 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснено перерахування коштів в сумі 1 034401, 08 грн. та за договором № 91 від 22.03.2023 на суму 340 667,09 грн.
Для з`ясування обставин, що мають істотне значення для кримінального провадження, досягнення повноти, всебічності при розслідуванні даного кримінального правопорушення, встановлення відповідності витрат коштів місцевого бюджету та фактично виконаним роботам, у органу досудового розслідування виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до речей і документів, а саме оригіналів документів з можливістю вилучення завірених належним чином копій:
- проектно-кошторисна документація по організації (виконанню) робіт (з пояснювальною запискою до нього з усіма томами), експертні звіти щодо проектної-кошторисної документації до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- проект виконання робіт та відомості щодо погодження та затвердження проектної документації до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), підсумкову відомість ресурсів (витрати за фактом), акти на закриття прихованих робіт та журнал реєстрації актів прихованих до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- договори на здійснення технічного нагляду або внутрішні накази на здійснення технічного нагляду, накази про призначення таких осіб на посади та їх посадові інструкції, журнали технічного нагляду, договори на здійснення авторського нагляду, декларації або дозволи про початок виконання будівельних робіт;
- сертифікати якості на будівельні матеріали, які використовувались під час виконання підрядних робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису, договірна ціна, дефектні акти, відомості обсягів робіт, протоколи узгодження мінімальних цін;
- загальні журнали робіт;
- відомості про здійснення контрольних вимірів по виконанню робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- накази про призначення відповідальних осіб, які здійснюють контроль за ходом виконання підрядних робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
?річний фінансовий план КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2023 рік та зміни до нього;
?документи (рішень комісій, службові/доповідні записки тощо) на підставі яких прийнято рішення про укладення договорів на здійснення робіт по об"єкту: "Капітальний ремонт із здійснення заходів із енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Нападівський ФП КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_6 "єкту: Капітальний ремонт із здійсненням заходів з енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу " ІНФОРМАЦІЯ_7 " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 " (договори № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023);
?протоколи засідань тендерного комітету, протоколи уповноваженої особи про визначення переможців, документи, які подавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по об`єктам "Капітальний ремонт із здійснення заходів із енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Нападівський ФП КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " Калинівської міської ради та виконання робіт по об`єкту: Капітальний ремонт із здійсненням заходів з енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Черепашинецької амбулаторії КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 " (договори № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023), окремо (тендерні пропозиції);
?інші документи, що передували укладенню та стали підставою для укладення договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
?все наявне листування щодо виконання умов по договорах № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023 та з інших питань між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Зазначені документи перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_2 .
Документи до яких планується здійснити тимчасовий доступ мають важливе значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення та призначення будівельно-технічної та судово-економічної експертизи.
Враховуючи вищевикладене, прокурор просив клопотання задовольнити.
В судове засідання прокурор не з`явився. Подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, клопотання підтримав у повному обсязі.
Суд вважає за необхідне розглянути клопотання у відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, відповідно до вимог ст. 163 КПК України.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Частиною шостою ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Приймаючи до уваги викладене, суд приходить до висновку, що клопотання обґрунтоване та наявні достатні підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до матеріалів, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_2 , оскільки отримання доступу до вказаних у клопотанні матеріалів може сприяти встановленню важливих обставин у кримінальному провадженні, які підлягають доказуванню.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 161, 162, 163, 164, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Вінницької обласної прокуратури Вінницької області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл процесуальному керівнику у кримінальному провадженні прокурору Вінницької обласної прокуратури Вінницької області ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення прошитих, пронумерованих та завірених належним чином копій документів в паперовому вигляді, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), адреса: АДРЕСА_2 , а саме:
- проектно-кошторисна документація по організації (виконанню) робіт (з пояснювальною запискою до нього з усіма томами), експертні звіти щодо проектної-кошторисної документації до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- проект виконання робіт та відомості щодо погодження та затвердження проектної документації до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), підсумкову відомість ресурсів (витрати за фактом), акти на закриття прихованих робіт та журнал реєстрації актів прихованих до договорів № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- договори на здійснення технічного нагляду або внутрішні накази на здійснення технічного нагляду, накази про призначення таких осіб на посади та їх посадові інструкції, журнали технічного нагляду, договори на здійснення авторського нагляду, декларації або дозволи про початок виконання будівельних робіт;
- сертифікати якості на будівельні матеріали, які використовувались під час виконання підрядних робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису, договірна ціна, дефектні акти, відомості обсягів робіт, протоколи узгодження мінімальних цін;
- загальні журнали робіт;
- відомості про здійснення контрольних вимірів по виконанню робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- накази про призначення відповідальних осіб, які здійснюють контроль за ходом виконання підрядних робіт за договорами № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
- річний фінансовий план КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2023 рік та зміни до нього;
- документи (рішень комісій, службові/доповідні записки тощо) на підставі яких прийнято рішення про укладення договорів на здійснення робіт по об"єкту: "Капітальний ремонт із здійснення заходів із енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Нападівський ФП КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_6 "єкту: Капітальний ремонт із здійсненням заходів з енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу " ІНФОРМАЦІЯ_7 " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 " (договори № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023);
?протоколи засідань тендерного комітету, протоколи уповноваженої особи про визначення переможців, документи, які подавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по об`єктам "Капітальний ремонт із здійснення заходів із енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Нападівський ФП КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " Калинівської міської ради та виконання робіт по об`єкту: Капітальний ремонт із здійсненням заходів з енергозбереження та заміни покрівлі відокремленого підрозділу "Черепашинецької амбулаторії КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 " (договори № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023), окремо (тендерні пропозиції);
?інші документи, що передували укладенню та стали підставою для укладення договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023;
?все наявне листування щодо виконання умов по договорах № 76 від 10.03.2023 та № 91 від 22.03.2023 та з інших питань між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 116467875 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Михайленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні