Ухвала
від 23.01.2024 по справі 953/5265/22
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/5265/22

н/п 1-кс/953/605/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" січня 2024 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м.Харкові клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022220000000271 від 18.07.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України про тимчасовий доступ до документів, -

ВСТАНОВИВ:

17.01.2024 до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомлення та вилучення завірених належним чином копій документів, а саме:

- Копію карти полів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з зазначенням площ та видів засіяних культур за 2022 рік;

- Перелік працівників підприємства ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), із зазначенням посади, ПІБ та номеру мобільного телефону з

2022 рік по теперішній час та їх посадові обов`язки;

- Перелік техніки, яка знаходиться на балансі підприємства

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та використовується при здійснення сільськогосподарської діяльності із зазначенням марки та державного номерного знаку з 2022 року по теперішній час;

- Копії договорів укладених між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та контрагентами щодо надання послуг з проведення посівів, внесення добрив, внесення гербіцидів, фунгіцидів, інсектицидів, культивації,

боронування, обприскування, збору врожаю, транспортних послуг та

зберігання врожаю за період з 2022 року по теперішній час;

- Копії договорів укладених між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та контрагентами щодо придбання добрив, пального, гербіцидів,

фунгіцидів, інсектицидів та посівного матеріалу за період з 2022 року по

теперішній час;

- Інформацію щодо кількості використаного пального, гербіцидів,

фунгіцидів, інсектицидів, посівного матеріалу та добрив із зазначенням

земельної ділянки на якій використовувались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період з 2022 року по теперішній час;

- Документацію щодо проведення аукціонів з оренди земельних ділянок;

- Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

- Договори, які були укладені Підприємством з іншими суб`єктами господарювання та діяли протягом 2022 року стосовно передачі у володіння або користування земельних ділянок та первинні документи, що підтверджують виконання умов договорів; регістри бухгалтерського обліку, де відображені взаєморозрахунки за вищезазначеними договорами та первинні документи, що підтверджують взаєморозрахунки;

- Документи щодо проведеної позовної роботи з метою відшкодування дебіторської заборгованості по договорам з передачі у володіння або користування земельних ділянок (позови, претензії, судові рішення тощо); первинні документи щодо нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну оплату (за наявності);

- Договори з додатками на відшкодування збитків, заподіяних підприємству при проведенні робіт газо-електропостачальними організаціями на земельних ділянках, які враховуються на балансі або передані іншим суб`єктам господарювання у володіння/користування (акти приймання-передачі земельних ділянок для виконання ремонту, акти приймання-передачі земельних ділянок після проведення ремонту, розрахунки розміру збитків, акти обстеження земельних ділянок та інші (за наявності);

- Звіти форми № 29-сг «Про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду»;

- Звіти форми № 37-сг «Про збирання врожаю сільськогосподарських культур»;

- Звіти форми № 50-сг «Про основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств»;

- Звіти форми №4-сг «Про посівні площі сільськогосподарських культур»;

- Звіти форми №11-зем «Про землі та земельні ділянки за цільовим призначенням і формами власності»;

- Звіти форми №12-зем «Про землі та земельні ділянки за власниками та користувачами, формами власності»;

- Звіти форми №15-зем «Про землі та земельні ділянки за цільовим призначенням та угіддями»;

- Звіти форми №16-зем «Про землі та земельні ділянки за власниками та угіддями»;

- Регістри бухгалтерського обліку де відображено наявність, відчуження, передача у володіння або користування земельних ділянок;

- Річну звітність (форма №1, №2, №3, №4, №5 та ін.) з пояснювальними записками та розшифровками;

- Оборотно-сальдовий баланс (Головну книгу);

- Колективний договір з додатками (зі змінами та доповненнями), який діяв протягом 2022 року;

- Галузеву угоду, яка діяла протягом 2022 року;

- Посадові інструкції керівного складу підприємства;

- Фінансові плани та звіти про виконання фінансових планів;

- Ліцензії, сертифікати, сертифікати відповідності (якості) на продукцію, яка випускається (виробляється, вирощується) підприємством, та на товар та сировину, які підприємство отримує від постачальників;

- Наказ про облікову політику з додатками;

- Книгу (журнал) реєстрації договорів;

- Оборотно-сальдові відомості по рахунках з відповідними субрахунками, згідно з Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженого наказом МФУ від 30.11.1999 № 291, зокрема: 10, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 30, 31, 36, 37, 38, 40, 42, 43, 44, 53, 60, 61, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 70-74, 80, 81, 90-94 (у розрізі кожного місяця);

- Оборотно-сальдові відомості на позабалансових рахунках;

- Контракти (договори), які були укладені Підприємством з іншими суб`єктами господарювання та діяли протягом 2022 року та первинні документи, що підтверджують виконання умов договорів (в тому числі: акти виконаних робіт (наданих послуг), із додатками, розрахунками, ресурсними відомостями, іншими документами, товарно-транспортні накладні, дефектні акти, видаткові накладні на придбання обладнання або ТМЦ, товарно-транспортні накладні на транспортування обладнання або ТМЦ, акти оприбуткування обладнання та ТМЦ, документи про використання обладнання та ТМЦ, акти вводу об`єкта в експлуатацію, документи про монтаж/демонтаж обладнання, сертифікати якості та оборотні відомості в розрізі кожного контрагента;

- Документи щодо проведеної позовної роботи з метою відшкодування дебіторської заборгованості (позови, претензії, судові рішення тощо);

- Первинні документи щодо нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну оплату за надані товари, роботи, послуги тощо;

- Контракт директора;

- Первинні касові документи;

- Банківські виписки;

- Матеріали проведених інвентаризацій (накази, договори з матеріально-відповідальними особами, інвентаризаційні описи, протоколи засідання інвентаризаційних комісій тощо);

- Штатні розписи;

- Положення про оплату праці з додатками;

- Положення про преміювання з додатками;

- Накази по підприємству щодо здійснення господарської діяльності;

- Накази про прийняття та звільнення працівників підприємства;

- Відомості (картки) з нарахування та виплати заробітної плати;

- Накази про преміювання працівників підприємства та виплату інших заохочувальних виплат;

- Табелі обліку використання робочого часу працівників підприємства;

- Трудові договори;

- Положення про тендерний комітет;

- Річний план закупівель;

- Протоколи засідання тендерного комітету;

- Тендерну документацію;

- Договори на зберігання матеріалів, обладнання, готової продукції, тощо;

- Документи на підставі яких здійснювалось списання паливно-мастильних матеріалів за даними бухгалтерському обліку (накази, норми витрат, подорожні листи, відомості тощо).

В обґрунтування клопотання зазначає, що Слідчим управлінням ГУНП в Харківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022220000000271 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, розпочатого за матеріалами УСБУ в Харківській області, щодо протиправної діяльності службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які за участю з представниками підконтрольних комерційних структур здійснюють привласнення грошових коштів, шляхом штучного завищення наданих послуг комерційними структурами та заниження кількості зібраного врожаю.

Згідно матеріалів отримано відомості щодо протиправної діяльності керівництва державного сільськогосподарського підприємства. За отриманою інформацію керівництво ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) здійснює привласнення грошових коштів від ведення господарської діяльності підприємства. ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » користується земельними ділянками загальною площею близько 700 гектарів, які розташовані на території Харківського району Харківської області та за отриманими даними ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договори з комерційними структурами на надання послуг державному підприємству з обробітку вказаних земельних ділянок. Під час виконання вказаних договорів, службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з представниками підконтрольних комерційних структур здійснюють штучне завищення наданих послуг комерційними структурами та заниження кількості зібраного врожаю з метою привласнення грошових коштів та врожаю.

В ході проведення досудового розслідування кримінального провадження 05.06.2023 слідчим направлено запит в порядку ст.93 КПК України до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо надання копій відповідних документів, перелік яких вказано у запиті.

Розглянувши запит органу досудового розслідування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надано відповідь та частину запитуваних документів, а саме: копію статуту підприємства, копії державних актів на право постійного користування землею, копії розпоряджень ІНФОРМАЦІЯ_2 за 2008 рік та копію наказу ІНФОРМАЦІЯ_3 від 11.11.2019 №912-СГ, інші запитувані копії документів відмовлено надати в зв`язку з тим що вони містять охоронювану законом таємницю.

Тобто хоча вказана інформація і відноситься до охоронюваної законом таємниці, проте вона є необхідною для розкриття кримінального правопорушення - злочину і будь-яким іншим способом її отримати та довести зазначені обставини не можливо. Крім того вказана інформація має суттєве значення для повного та всебічного проведення досудового розслідування.

Іншими засобами отримати вказану інформацію, яка містить охоронювану законом таємницю і знаходиться в справах ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » неможливо.

Слідчий до судового засідання не з`явився, до суду надав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити клопотання.

За клопотанням слідчого, розгляд даного клопотання здійснюється без повідомлення особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, відповідно до ч.2 ст.163 КПК України.

Враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч.4 ст.107 КПК України.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази та обґрунтування клопотання, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, необхідні для проведення експертизи у кримінальному провадженні, іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Дозволити право тимчасовогодоступу доречей тадокументів,зобов`язавши уповноваженуособу Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ( АДРЕСА_1 ) надати старшому слідчому слідчого управління ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 можливість ознайомлення та вилучення завірених належним чином копій документів, а саме:

- Копію карти полів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з зазначенням площ та видів засіяних культур за 2022 рік;

- Перелік працівників підприємства ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), із зазначенням посади, ПІБ та номеру мобільного телефону з

2022 рік по теперішній час та їх посадові обов`язки;

- Перелік техніки, яка знаходиться на балансі підприємства

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та використовується при здійснення сільськогосподарської діяльності із зазначенням марки та державного номерного знаку з 2022 року по теперішній час;

- Копії договорів укладених між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та контрагентами щодо надання послуг з проведення посівів, внесення добрив, внесення гербіцидів, фунгіцидів, інсектицидів, культивації,

боронування, обприскування, збору врожаю, транспортних послуг та

зберігання врожаю за період з 2022 року по теперішній час;

- Копії договорів укладених між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та контрагентами щодо придбання добрив, пального, гербіцидів,

фунгіцидів, інсектицидів та посівного матеріалу за період з 2022 року по

теперішній час;

- Інформацію щодо кількості використаного пального, гербіцидів,

фунгіцидів, інсектицидів, посівного матеріалу та добрив із зазначенням

земельної ділянки на якій використовувались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період з 2022 року по теперішній час;

- Документацію щодо проведення аукціонів з оренди земельних ділянок;

- Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

- Договори, які були укладені Підприємством з іншими суб`єктами господарювання та діяли протягом 2022 року стосовно передачі у володіння або користування земельних ділянок та первинні документи, що підтверджують виконання умов договорів; регістри бухгалтерського обліку, де відображені взаєморозрахунки за вищезазначеними договорами та первинні документи, що підтверджують взаєморозрахунки;

- Документи щодо проведеної позовної роботи з метою відшкодування дебіторської заборгованості по договорам з передачі у володіння або користування земельних ділянок (позови, претензії, судові рішення тощо); первинні документи щодо нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну оплату (за наявності);

- Договори з додатками на відшкодування збитків, заподіяних підприємству при проведенні робіт газо-електропостачальними організаціями на земельних ділянках, які враховуються на балансі або передані іншим суб`єктам господарювання у володіння/користування (акти приймання-передачі земельних ділянок для виконання ремонту, акти приймання-передачі земельних ділянок після проведення ремонту, розрахунки розміру збитків, акти обстеження земельних ділянок та інші (за наявності);

- Звіти форми № 29-сг «Про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду»;

- Звіти форми № 37-сг «Про збирання врожаю сільськогосподарських культур»;

- Звіти форми № 50-сг «Про основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств»;

- Звіти форми №4-сг «Про посівні площі сільськогосподарських культур»;

- Звіти форми №11-зем «Про землі та земельні ділянки за цільовим призначенням і формами власності»;

- Звіти форми №12-зем «Про землі та земельні ділянки за власниками та користувачами, формами власності»;

- Звіти форми №15-зем «Про землі та земельні ділянки за цільовим призначенням та угіддями»;

- Звіти форми №16-зем «Про землі та земельні ділянки за власниками та угіддями»;

- Регістри бухгалтерського обліку де відображено наявність, відчуження, передача у володіння або користування земельних ділянок;

- Річну звітність (форма №1, №2, №3, №4, №5 та ін.) з пояснювальними записками та розшифровками;

- Оборотно-сальдовий баланс (Головну книгу);

- Колективний договір з додатками (зі змінами та доповненнями), який діяв протягом 2022 року;

- Галузеву угоду, яка діяла протягом 2022 року;

- Посадові інструкції керівного складу підприємства;

- Фінансові плани та звіти про виконання фінансових планів;

- Ліцензії, сертифікати, сертифікати відповідності (якості) на продукцію, яка випускається (виробляється, вирощується) підприємством, та на товар та сировину, які підприємство отримує від постачальників;

- Наказ про облікову політику з додатками;

- Книгу (журнал) реєстрації договорів;

- Оборотно-сальдові відомості по рахунках з відповідними субрахунками, згідно з Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженого наказом МФУ від 30.11.1999 № 291, зокрема: 10, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 30, 31, 36, 37, 38, 40, 42, 43, 44, 53, 60, 61, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 70-74, 80, 81, 90-94 (у розрізі кожного місяця);

- Оборотно-сальдові відомості на позабалансових рахунках;

- Контракти (договори), які були укладені Підприємством з іншими суб`єктами господарювання та діяли протягом 2022 року та первинні документи, що підтверджують виконання умов договорів (в тому числі: акти виконаних робіт (наданих послуг), із додатками, розрахунками, ресурсними відомостями, іншими документами, товарно-транспортні накладні, дефектні акти, видаткові накладні на придбання обладнання або ТМЦ, товарно-транспортні накладні на транспортування обладнання або ТМЦ, акти оприбуткування обладнання та ТМЦ, документи про використання обладнання та ТМЦ, акти вводу об`єкта в експлуатацію, документи про монтаж/демонтаж обладнання, сертифікати якості та оборотні відомості в розрізі кожного контрагента;

- Документи щодо проведеної позовної роботи з метою відшкодування дебіторської заборгованості (позови, претензії, судові рішення тощо);

- Первинні документи щодо нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну оплату за надані товари, роботи, послуги тощо;

- Контракт директора;

- Первинні касові документи;

- Банківські виписки;

- Матеріали проведених інвентаризацій (накази, договори з матеріально-відповідальними особами, інвентаризаційні описи, протоколи засідання інвентаризаційних комісій тощо);

- Штатні розписи;

- Положення про оплату праці з додатками;

- Положення про преміювання з додатками;

- Накази по підприємству щодо здійснення господарської діяльності;

- Накази про прийняття та звільнення працівників підприємства;

- Відомості (картки) з нарахування та виплати заробітної плати;

- Накази про преміювання працівників підприємства та виплату інших заохочувальних виплат;

- Табелі обліку використання робочого часу працівників підприємства;

- Трудові договори;

- Положення про тендерний комітет;

- Річний план закупівель;

- Протоколи засідання тендерного комітету;

- Тендерну документацію;

- Договори на зберігання матеріалів, обладнання, готової продукції, тощо;

- Документи на підставі яких здійснювалось списання паливно-мастильних матеріалів за даними бухгалтерському обліку (накази, норми витрат, подорожні листи, відомості тощо).

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 23.02.2024 року включно.

Роз`яснити ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення23.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116474331
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —953/5265/22

Ухвала від 25.01.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 23.01.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 23.01.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 23.01.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 20.09.2022

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 20.09.2022

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні