Рішення
від 23.01.2024 по справі 420/26339/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/26339/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 січня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тарасишиної О.М., за участю секретаря судового засідання Дробченко К.С., розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою Головного управління ДПС в Одеській області (місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІТЛА-ПСВ (місцезнаходження: 68702, Одеська область, Одеський район, м. Болград, вул. Заводська, буд. 2/А; код ЄДРПОУ 32353263), про надання дозволу на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС в Одеській області (місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІТЛА-ПСВ (місцезнаходження: 68702, Одеська область, Одеський район, м. Болград, вул. Заводська, буд. 2/А; код ЄДРПОУ 32353263), про надання дозволу на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна.

Ухвалою від 03.10.2023р. Одеським окружним адміністративним судом вказану позовну заяву було залишено без руху, а також надано позивачу строк на усунення недоліків позовної заяви шляхом надання до суду доказів сплати судового збору у відповідності до положень Закону України Про судовий збір у розмірі 2684,00 грн.

22.11.2023 року (вх. № ЕС/15888/23) позивач надав до суду заяву про усунення недоліків, чим усунув зазначені судом недоліки.

Ухвалою від 04.12.2023 року Одеським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що станом на дату подачі позову, відповідно до довідки про суми податкового боргу, що підлягає стягненню та інтегрованих карток платника (ІКП) податкова заборгованість ТОВ «Вітла-ПСВ» перед бюджетом становить 1714679,12 грн.

Відповідач своїм правом на подання відзиву не скористався. Відповідно до наявного в матеріалах справи повідомлення про вручення потового відправлення, відповідач отримав ухвалу про відкриття провадження у справі 28.12.2023 року.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд дійшов наступного.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

За правилами предметної підсудності встановленими ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження (п. 1 ч. 1).

За таких обставин суд дійшов висновку про підсудність позовної заяви Головного управління ДПС в Одеській області Одеському окружному адміністративному суду.

Як вбачається з позовної заяви, станом на дату подачі позову, відповідно до довідки про суми податкового боргу, що підлягає стягненню та інтегрованих карток платника (ІКП) податкова заборгованість ТОВ «Вітла-ПСВ» перед бюджетом становить 1714679,12 грн., а саме:

по земельному податку з юридичних осіб у загальній сумі 242074,01 грн.;

по податку з орендної плати з юридичних осіб у загальній сумі 1450212,18 грн.;

по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості у загальній сумі 22392,93 грн.

Заборгованість по земельному податку з юридичних осіб виникла в результаті:

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010675391 від 29.01.2021 року в сумі 102294,75 грн. Несплачено за період з квітня по грудень 2021 року. Враховуючи часткову оплату за місяць квітень в сумі 676,56 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010707284 від 29.01.2021 року в сумі 44177,60 грн. Несплачено за період з березня по грудень 2021 року. Враховуючи часткову оплату за місяць березень в сумі 1806,40 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9020617464 від 08.02.2022 року в сумі 60699,54 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2022 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026529936 від 16.02.2023 року в сумі 34902,12 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року.

Заборгованість по податку з орендної плати з юридичних осіб виникла в результаті:

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026690060 від 15.02.2020 року в сумі 4018,46 грн. Несплачено за місяць грудень 2020 року. Враховуючи часткову оплату за місяць грудень в сумі 14829,61 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010584516 від 29.01.2021 року в сумі 226177,06 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2021 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9020285119 від 08.02.2022 року в сумі 248794,21 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2020 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026489116 від 16.02.2023 року в сумі 143056,26 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010725204 від 29.01.2021 року в сумі 50615,20 грн. Несплачено за період з квітня по грудень 2021 року. Враховуючи часткову оплату за місяць квітень в сумі 5298,68 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9022240127 від 09.02.2022 року в сумі 82007,73 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2022 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026784004 від 16.02.2023 року в сумі 47154,18 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010584412 від 29.01.2021 року в сумі 16041,71 грн. Несплачено за період з квітня по грудень 2021 року. Враховуючи часткову оплату за місяць квітень в сумі 1060,87 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9020285102 від 08.02.2022 року в сумі 25083,80 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2022 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9025849915 від 15.02.2023 року в сумі 14423,98 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010695212 від 29.01.2021 року в сумі 96215,63 грн. Несплачено за період з березня по грудень 2021 року. Враховуючи часткову оплату за місяць березень в сумі 1891,16 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9022281780 від 09.02.2022 року в сумі 129500,37 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2022 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026022193 від 15.02.2023 року в сумі 74462,46 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026690832 від 15.02.2020 року в сумі 8432,19 грн. Несплачено за місяць грудень 2020 року. Враховуючи часткову сплату за місяць грудень в сумі 235,97 грн.;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9010695249 від 29.01.2021 року в сумі 104018,36 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2021 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9022281411 від 09.02.2022 року в сумі 114419,96 грн. Несплачено за період з січня по грудень 2022 року;

нарахування по податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026013666 від 15.02.2023 року в сумі 65791,32 грн. Несплачено за період з січня по червень 2023 року.

Заборгованість по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості виникла в результаті:

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9021362132 від 08.02.2022 року в сумі 732,86 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9026529719 від 16.02.2023 року в сумі 4532,56 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9152844393 від 27.06.2023 року в сумі 559,37 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9034047205 від 17.02.2022 року в сумі 718 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9026022419 від 15.02.2023 року в сумі 2221,06 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки 9022244091 від 09.02.2022 року в сумі 3319,07 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9026784721 від 16.02.2023 року в сумі 6842,38 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9026491326 від 16.02.2023 року в сумі 2712,73 грн.;

нарахування по податковій декларації з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки №9034047161 від 17.02.2022 року в сумі 754,65 грн.

В зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості податковим органом було винесено податкову вимогу форми «Ю» №194445-52 від 12.06.2020 року, яку було направлено платнику податків рекомендованим листом.

З матеріалів справи зазначено, що Головне управління ДПС в Одеській області, листом №21661/6/15-32-13-06-06 від 05.10.2022 року направило Рішення про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок податкового боргу №362/15-32-13-02-39 від 27.09.2022 року (було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення), однак платіжні інструкції були повернуті без виконання у зв`язку з відсутністю коштів на рахунках боржника.

Головним управлінням ДПС в Одеській області, на виконання приписів ст. 89 ПК України, описано майно ТОВ «Вітла-ПСВ» у податкову заставу, за результатами чого складено акт опису майна №29/15-32-13-02-35 від 31.10.2022 року.

Заходи стягнення вжиті позивачем не призвели до погашення відповідачем податкового боргу, а тому позивач звернувся до суду з вимогою про надання дозволу на погашення податкового боргу відповідача за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд керується таким.

Відповідно достатті 67 Конституції Україникожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України(далі -ПК України), платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з підп.14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України, податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Отже, вказане податкове зобов`язання є узгодженим, термін його сплати минув, а у добровільному порядку відповідач його не сплатив.

Відповідно до пп.87.2 ст. 87 ПК України, джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Згідно з пп.88.1 ст. 88 ПК України, з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Відповідно доп.89.1 ПК України, право податкової застави виникає: у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (підп.89.1.1); у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу (підп.89.1.2).

Згідно п.п.89.2, 89.3 цієї ж статті, з урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

Майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.

Відповідно до п.91.3ст.93 ПК України, податковий керуючий описує майно платника податків, що має податковий борг, в податкову заставу.

Судом встановлено, що податковим органом 06.11.2020 прийнято рішення №146 про опис майна у податкову заставу.

Податковим керуючим складено акт опису майна від 06.11.2020, згідно якого описано майно відповідача.

Статтею 95 ПК Українирегламентовано порядок продажу майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Згідно з п.п.95.1, 95.2, 95.3 цієї статті, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.

Позивачем було вжито заходів щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

Обов`язкові умови (обставини), наявність яких в своїй сукупності зумовлює виникнення у податкового органу права на звернення до суду із даним позовом: наявність у платника податків боргу зі сплати податків (зборів, обов`язкових платежів); сума заборгованості платника податків на момент звернення податкової служби до суду із позовом про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна платника має бути узгодженою у встановленому законодавством порядку; відсутність коштів на рахунках платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків; наявність майна платника податків - боржника у податковій заставі.

Сукупність вказаних обставин наділяє податковий орган правом на звернення до суду із позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків.

Вказана правова позиція узгоджується із правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 28.03.2023 у справі №440/11471/21.

Станом на день звернення до суду податковий борг відповідача становить 181089,30 грн., що вказує про відсутність коштів на рахунках відповідача.

З огляду на зазначене, суд вважає, що позивач здійснив заходи щодо стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, на суму податкового боргу, який виник внаслідок несплати відповідачем грошових зобов`язань.

Системний аналіз зазначених норм дає підстави для висновку про те, що податковим законодавством встановлено особливий порядок погашення заборгованості платників податків (у тому числі комунальних підприємств) перед бюджетами та визначено перелік заходів, які повинен здійснити контролюючий орган у певній послідовності для примусового стягнення податкового боргу, а саме: звернутись до суду з вимогою про стягнення коштів з рахунків у банку; отримати судовий дозвіл на погашення усієї суми боргу за рахунок майна; провести торги з продажу майна, внесеного в податкову заставу. Якщо усі перелічені заходи не мали результатом погашення податкового боргу комунального підприємства, то податковий орган вчиняє дії, передбачені статтею 96 Податкового кодексу України, для залучення коштів (майна) органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке підприємство, для погашення податкового боргу останнього. При цьому, особливості погашення податкового боргу комунальних підприємств не змінюють послідовність реалізації стадій стягнення податкового боргу, визначених статтею 95 Податкового кодексу України.

Таким чином, податковим органом вжито вичерпний перелік заходів щодо погашення заборгованості відповідачем з дотриманням процедури стягнення податкового боргу, встановленої положеннями статті 95 ПК України.

Враховуючи, що за відповідачем обліковується податковий борг у сумі 1714679,12 грн, який не погашений відповідачем у добровільному порядку, а ГУ ДПС в Одеській області належним чином здійснило усі необхідні заходи, що передують зверненню контролюючого органу до суду щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення.

За приписами ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Доказів виконання зобов`язання відповідачем до суду не надано, доводи контролюючого органу щодо наявності податкового боргу та необхідності надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків не спростовано.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність їх задоволення.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 295, КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області (місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІТЛА-ПСВ (місцезнаходження: 68702, Одеська область, Одеський район, м. Болград, вул. Заводська, буд. 2/А; код ЄДРПОУ 32353263), про надання дозволу на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна - задовольнити повністю.

Надати Головному управлінню ДПС в Одеській області дозвіл на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю ВІТЛА-ПСВ (код ЄДРПОУ 32353263), що перебуває у податковій заставі.

Рішення може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів в порядку приписів ст. 295 КАС України.

Рішення набирає законної сили згідно з приписами ст. 255 КАС України.

Повний текст рішення складено та підписано 23.01.2024 р.

СуддяО.М. Тарасишина

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2024
Оприлюднено25.01.2024
Номер документу116483269
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —420/26339/23

Рішення від 23.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні