Ухвала
від 05.01.2024 по справі 295/298/24
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/298/24

1-кс/295/258/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.01.2024 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого слідчого відділу Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Хорошівського відділу Коростишівської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42023062190000025, зареєстрованому 05.05.2023 у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернулася до суду з указаним клопотанням, посилаючись на те, що у провадженні СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали кримінального провадження внесені до Єдиного реестру досудових розслідувань №42023062190000025 від 05.05,2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

В клопотанні зазначено, що в ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черняхівської селищної ради за попередньою змовою із фізичними особами підприємницької діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем, в умовах воєнного стану, діючи умисно, здійснили привласнення бюджетних коштів під час проведення капітального ремонту частини підвального приміщення (найпростішого укриття) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », чим спричинили майнової шкоди на суму понад 500 тисяч гривень. 14.10.2022 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черняхівської селищної ради (в особі - т.в.о. директора ОСОБА_5 ) уклало з ФОП ОСОБА_6 договір 14/22 на капітальний ремонт частини підвального приміщення (найпростішого укриття) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму 3 321 260 гри. та терміном дії до 31.12.2022. Додатковою угодою №2 від 17.02.2023 термін дії договору пролонговано до 31.03.2023. Додатковою угодою №3 від 22.02.2023 сума Договору змінена до 2 858 895 грн. Станом на 01.04.2023 кошти освоєні в повному обсязі та вказаний об`єкт введений в експлуатацію. Крім того, під час вивчення документів, отриманих на запит прокуратури встановлено, що згідно акту виконаних робіт №2 від 09.12.2022 форми КБ - 2в ФОП ОСОБА_6 виконав роботи з монтажу вентиляційної системи на загальну суму близько 400 000 гривень, які профінансовані в повному обсязі. Також, в повному обсязі (близько 150 600 гри.) були профінансовані і загальновиробничі витрати під час виконання роби з монтажу вентиляційної системи. Поряд з цим, віднонідно до акту викопаних робіт №1 від 14.03.2023 форми КБ-2в вказані роботи (монтаж непіиляиііїиої системи) були сторновані що фактично вказує на їх відсутність та призвело до надлишкового використання бюджет них коштів на загальну суму близько 550 000 гривень. Окрім того, акти виконаних робіт форми К- 2В №2 від 09.12.2022 та №1 від 14.03.2023 були підписані ФОП ОСОБА_7 , з яким KНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » уклало угоду на здійснення технічною підряду по зазначеному вище об`єкту №25/10 від 25.10.2022. В подальшому до кримінального провадження долучено матеріали перевірки Держаудитслужби за результатами яких винесено постанову про призначення та доручення проведення судової економічної експертні, виконання якої доручено експертам Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

За змістом клопотання, у подальшому до слідчого відділу Житомирського РУП надійшло клопотання про надання додаткових документів від експерта ОСОБА_8 , згідно якого для проведення експертизи необхідно надати: відомості по нарахуванню заробітної плати, надбавок, премій іа інших виплат за січень-червень 2021 року по КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; відомості про виплаті заробітної плати, через касу, або виплата на карткові рахунки по кожному співробітнику; наказ №15/2 від 17.01.2021 «Про встановлення доплат медичним та іншим працівникам КПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », наказ №23 від 24.10.2022; положення про преміювання працівників; журнали ордери №5 за січень-жовтень 2021, оборотно-сальдові відомості по рахунку 661 «Розрахунки за заробітною платою», 651 «Розрахунки із загальнообов`язкового державного соціального страхування» (розгорнуті) по кожному працівнику.

Клопотання обґрунтоване тим, що з метою швидкого, повного, неупередженого проведения досудового розслідування з приводу вищезазначених фактів, а також встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, а також для забезпечення в майбутньому проведення почеркознавчих експертиз, слідчий просить надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черняхівської селищної ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться по АДРЕСА_1 , а саме: відомості по нарахуванню заробітної плати, надбавок, премій іа інших виплат за січень-червень 2021 року по КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Відомості но виплаті заробітної плати, через касу, або виплата на карткові рахунки по кожііому співробітнику; Наказ №15/2 від 17.01.2021 «Про встановлення доплат медичним та іншим працівникам КПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », наказ №23 від 24.10.2022. Положення про преміювання працівників; Журнали ордери №5 за січень-жовтень 2021, оборотно-сальдові відомості по рахунку 661 «Розрахунки за заробітною платою», 651 «Розрахунки із загальнообов`язкового державного соціального страхування» (розгорнуті) по кожному працівнику.

Слідчий усудове засіданняне з`явилася, до поданого клопотання додала заяву в якій просила розгляд клопотання проводити без її участі, зазначивши про підтримання вимог клопотання.

Розгляд клопотання проведено без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, що відповідає положенням ч. 2. ст. 163 КПК України.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно положень п. п. 1, 2, 3 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщосторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оскільки медичнадокументація,що знаходятьсяу володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черняхівської селищної ради, тимчасовий доступ до якої просить надати слідчий, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідна для проведення ряду слідчих дій та судової економічної експертизи, причому не містить охоронювану законом таємницю, але оскільки неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за її допомогою, тому клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 132, 159, 160, 163-165, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим СВЖитомирського РУПГУ НПв Житомирськійобласті,а саме: ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 тимчасовий доступ до доступ до речей та документів, які перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черняхівеької селищної ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться по АДРЕСА_1 , а саме оригіналів наступних документів:

- відомостей по нарахуванню заробітної плати, надбавок, премій іа інших виплат за січень-червень 2021 року по КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

- відомості по виплаті заробітної плати, через касу, або виплата на карткові рахунки по кожному співробітнику;

- наказ №15/2 від 17.01.2021 «Про встановлення доплат медичним та іншим працівникам КПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », наказ №23 від 24.10.2022;

- положення про преміювання працівників;

- журнали ордери №5 за січень-жовтень 2021, оборотно-сальдові відомості по рахунку 661 «Розрахунки за заробітною платою», 651 «Розрахунки із загальнообов`язкового державного соціального страхування» (розгорнуті) по кожному працівнику.

Строк дії ухвали визначити до 05 лютого 2024 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення05.01.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу116509326
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/298/24

Ухвала від 05.01.2024

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Семенцова Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні