Ухвала
від 19.01.2024 по справі 490/5623/19
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

490/5623/19 19.01.2024

н\п 1-кп/490/196/2020

Центральний районний суд м. Миколаєва

Справа № 490/5623/19

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 січня 2024 року м.Миколаїв

Центральний районний суд м.Миколаєва у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні обвинувальний акт по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018150000000105 від 20 квітня 2018 року, за обвинуваченням

ОСОБА_3 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в м.Миколаєві, є громадянином України, з повною вищою освітою, одружений, має на утриманні малолітню дитину 2016 року народження, офіційно не працює, раніше не судимий, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , та проживає за адресою: АДРЕСА_2 ,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,

за участю прокурора ОСОБА_4 ,

обвинуваченого ОСОБА_3 та його захисника адвоката ОСОБА_5 ,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді виконуючого обов`язки директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв (код ЄДРПОУ 37844081), виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції та, згідно з ч.3 ст.18 КК України, приміткою 1 до ст.364 КК України, будучи службовою особою, в період часу з 03.04.2017 року по 27.02.2018 року, заволодів грошовими коштами Миколаївського міського палацу культури і мистецтв на загальну суму 83 129 гривень.

Так, наказом начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради (код ЄДРПОУ 34566241) №01 о/с від 03.01.2017 року, виконання обов`язків директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв (код ЄДРПОУ 37844081) на час проведення конкурсного добору на посаду директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв покладено на завідувача філії "Центра культури та дозвілля "Промінь" Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" ОСОБА_3 з 03 січня 2017 року.

В період часу з 03.04.2017 року по 27.02.2018 року, ОСОБА_3 виконуючи обов`язки директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв (код ЄДРПОУ 37844081), діючи в порушення: Постанови Кабінету Міністрів України "Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" №1298 від 30.08.2002 року; Постанови Кабінету Міністрів України "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" №268 від 09.03.2006 року; Наказу Міністерства культури України "Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки" №745 від 18.10.2005 року; Постанови Кабінету Міністрів України "Питання виплати працівникам державних і комунальних клубних закладів, парків культури та відпочинку, центрів (будинків) народної творчості, центрів культури та дозвілля, інших культурно-освітніх центрів доплати за вислугу років, допомоги для оздоровлення та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань" №1026 від 09.12.2015 року; Колективного договору між адміністрацією і трудовим колективом Миколаївського міського палацу культури і мистецтв, що ухвалений на зборах трудового колективу від 09.02.2015 року та зареєстрований Управлінням праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради за реєстраційним номером 09/15 від 10.03.2015 року; додатку №5 "Положення про преміювання та виплату надбавок працівникам Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" до вищевказаного Колективного договору, знаходячись на робочому місці директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв за адресою: м.Миколаїв, вул.Нікольська, 54, без рішення начальника Управління культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради, склав накази:

№13-о/с від 03.04.2017 року "Про виплату премії за підсумками першого кварталу поточного року з урахуванням складності, відповідальності, кваліфікації, умов та результатів роботи ОСОБА_3 , завідуючому філії "Центр культури та дозвілля "Промінь" в сумі 10 000 гривень";

№22 від 20.06.2017 року "Про виплату премії за підсумками другого кварталу поточного року з урахуванням складності, відповідальності, кваліфікації, умов та результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора, в сумі 10 000 гривень";

№44 від 21.07.2017 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 10 000 гривень";

№56 від 20.09.2017 року "Про виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань в розмірі одного посадового окладу у вересні 2017 року, зокрема, ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора";

№57 від 21.09.2017 року "Про виплату премії за підсумками третього кварталу поточного року з урахуванням складності, відповідальності, кваліфікації, умов та результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 10 000 гривень";

№62 від 24.10.2017 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 8 000 гривень";

№72 від 20.11.2017 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 8 000 гривень";

№74 від 20.12.2017 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 10 000 гривень";

№76 від 20.12.2017 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок при наданні платних послуг в 2017 році, зокрема ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 1 257 гривень";

№4 від 19.01.2018 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 6 000 гривень";

№5 від 19.02.2018 року "Про виплату одноразової премії за особистий трудовий внесок до загальних результатів роботи ОСОБА_3 , виконуючому обов`язки директора в сумі 6 000 гривень", які особисто підписав та надав до бухгалтерської служби Миколаївського міського палацу культури і мистецтв, працівниками якої на підставі виданих наказів здійснено нарахування грошових коштів виконуючому обов`язки директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 в загальній сумі 83 129 гривень, які перераховані на розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в ПАТ КБ "Приватбанк" на ім`я ОСОБА_3 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 ).

Таким чином, ОСОБА_3 , діючи в порушення діючого законодавства, заволодів грошовими коштами Миколаївського міського палацу культури і мистецтв на загальну суму 83 129 гривень.

Дії обвинуваченого ОСОБА_3 органом досудового розслідування кваліфіковано за ч.2 ст.191 КК України, як заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем.

В судовому засіданні захисником обвинуваченого ОСОБА_3 адвокатом ОСОБА_5 подано клопотання про звільнення ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності. В обґрунтування поданого клопотання захисник зазначив, що кримінальне правопорушення, що інкримінується ОСОБА_3 , передбачене ч.2 ст.191 КК України, відповідно до ч.4 ст.12 КК України, відноситься до нетяжкого злочину. У відповідності до п.3 ч.1 ст.49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минуло п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини. В обвинувальному акті вказується, що злочин був скоєний з 03.04.2017 року по 27.02.2018 року та з цього часу вже минуло 5 років, тобто минули всі строки притягнення до кримінальної відповідальності. Відповідно до ч.1 ст.283 КПК України, особа має право на розгляд обвинувачення проти неї в суді в найкоротший строк або на його припинення шляхом закриття провадження. У зв`язку з чим, просив кримінальне провадження за обвинуваченням ОСОБА_3 за ч.2 ст.191 КК України закрити та звільнити його від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності. Подане клопотання підтримав та просив задовольнити.

Обвинувачений ОСОБА_3 в судовому засіданні проти задоволення клопотання свого захисника не заперечував. Наслідки закриття кримінального провадження та про звільнення від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності, на підставі ст.49 КК України, тобто з нереабілітуючих підстав, обвинуваченому зрозумілі.

Прокурор проти задоволення клопотання захисника про закриття кримінального провадження у зв`язку із закінченням строків давності не заперечував.

Суд, вислухавши думку учасників кримінального провадження, вважає, що подане клопотання захисника підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Пунктом 1 ч.2 ст.284КПК України передбачено, що кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Згідно ч.1 ст.285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Відповідно до ч.4 ст.286 КПК України, якщо під час здійснення судового провадження щодо провадження, яке надійшло до суду з обвинувальним актом, сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.

У відповідності до п.3 ч.1ст.49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минуло п`ять років у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини.

Кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.191 КК України, у вчиненні якого обвинувачується ОСОБА_3 , відповідно до ст.12 КК України, відноситься до категорії нетяжкого злочину, санкція статті якого передбачає покарання у виді обмеження волі на строк до п`яти років або позбавлення волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

З моменту вчинення кримінального правопорушення з квітня 2017 року по лютий 2018 року, минуло більше п`яти років.

На час розгляду клопотання судом не встановлено та сторонами провадження не надано інформації про ухилення обвинуваченого від слідства, вчинення ним нових кримінальних правопорушень, а так само і відомостей про переривання чи зупинення строків, згідно ч.2 ст.49 КК України.

Крім цього, судом з`ясовано, що обвинувачений ОСОБА_3 розуміє підстави та наслідки закриття провадження у зв`язку зі звільненням від кримінальної відповідальності за закінченням строку давності, безумовної можливості продовження судового розгляду провадження з його вирішенням по суті, і останній не заперечував проти закриття провадження з відповідних підстав.

У відповідності до ч.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього обвинувачення.

Суд приходить до висновку про те, що обвинувачений, розуміючи зміст процесуальних дій, що відбувались під час судового засідання, маючи безумовне та гарантоване законодавством право на судовий розгляд провадження та перевірку судом обґрунтованості обвинувачення у вчиненні ним кримінального правопорушення, таким правом не скористався та не заперечував проти закриття провадження за нереабілітуючих підстав.

Додатково, слід зазначити, що дотримання умов, передбачених частинами 1-3 ст.49 КК України, є безумовним і звільнення особи від кримінальної відповідальності на підставі закінчення строків давності, є обов`язковим.

Передбачений ст.49 КК України інститут звільнення підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності не пов`язує таке звільнення із визнанням ними своєї винуватості у вчиненні злочину.

Відповідно до положень ст.63 Конституції України та ст.18 КПК України, жодна особа не може бути примушена визнати свою винуватість у вчиненні кримінального правопорушення або примушена давати пояснення, показання, які можуть стати підставою для підозри, обвинувачення у вчиненні нею кримінального правопорушення.

Виходячи із цих положень закону, визнання винуватості є правом, а не обов`язком підозрюваного, обвинуваченого, а отже, невизнання підозрюваним, обвинуваченим вини у вчиненні кримінального правопорушення за наявності їхньої згоди на звільнення від кримінальної відповідальності у передбачених законом випадках за умови роз`яснення їм судом суті підозри чи обвинувачення, підстав звільнення від кримінальної відповідальності та права заперечувати проти закриття кримінального провадження не є правовою підставою для відмови в задоволенні клопотання сторони кримінального провадження про таке звільнення. Саме таку позицію висловив Верховний Суд у своїй постанові від 26 березня 2020 року (судова справа №730/67/16).

По справі прокурором відділу прокуратури Миколаївської області процесуальним керівником у кримінальному провадженні №12018150000000105 ОСОБА_6 в інтересах Миколаївського міського палацу культури і мистецтв подано позовну заяву про стягнення з ОСОБА_3 шкоди, заподіяної внаслідок заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, в сумі 101 417,38 грн.

Відповідно до ст.129 КПК України, ухвалюючи обвинувальний вирок, постановляючи ухвалу про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, суд залежно від доведеності підстав і розміру позову задовольняє цивільний позов повністю або частково чи відмовляє у ньому.

Беручи до уваги, що обвинувальний вирок не ухвалюється та не постановляється ухвала про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру відносно ОСОБА_3 , суд приходить до переконання, що позовну заяву прокурора відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_6 слід залишити без розгляду, що не перешкоджає звернутися з даним позовом в порядку цивільного судочинства.

Згідно з ч.1 ст.126 КПК України, суд вирішує питання щодо процесуальних витрат у вироку суду або ухвалою.

Відповідно до висновку Великої палати Верховного суду, викладеного у постанові від 17.06.2020 року у справі №598/1781/17, кримінальний процесуальний закон не обмежує можливість вирішення питання розподілу процесуальних витрат виключно обвинувальним вироком.

Суд повинен вирішити питання про розподіл процесуальних витрат у будь-якому рішенні, яким завершується розгляд кримінального провадження по суті. Очевидно, що, звільняючи особу від кримінальної відповідальності, суд або суддя має вирішити питання про скасування чи зміну запобіжного заходу, речові докази, розподіл процесуальних витрат тощо.

Нормами КПК встановлено, що, ухвалюючи вирок, суд повинен вирішити питання про розподіл процесуальних витрат (п.13 ч.1 ст.368, ч.4 ст.374 КПК України). Оскільки ст.126 КПК визначено, що означене питання може бути вирішено й ухвалою суду, ВП ВС прийшов до висновку, що у випадку заявлення учасниками кримінального провадження клопотання про компенсацію процесуальних витрат суд, ухвалюючи остаточне рішення за результатами розгляду кримінального провадження (вирок або ухвалу), вирішує питання щодо розподілу процесуальних витрат.

Окрім того, закриття кримінального провадження на нереабілітуючих підставах і застосування м`якої форми закінчення кримінального провадження, ніж обвинувальний вирок, не звільняє від сплати процесуальних витрат, зокрема, пов`язаних із проведенням експертиз. На цьому наголосив Верховний Суд колегією суддів Другої судової палати Касаційного кримінального суду у справі №449/1689/19.

З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що підлягають стягненню з ОСОБА_3 на користь держави документально підтверджені витрати на провадження експертиз (висновки від 31.01.2019 року №549, від 15.03.2019 року №2, від 27.05.2019 року №102) в сумі 12410 (дванадцять тисяч чотириста десять) грн 08 к..

Питання про речові докази суд вирішує на підставі ст.100 КПК України.

Ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м.Миколаєва від 06.05.2019 року відносно ОСОБА_3 обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання та з покладенням строком до 09.06.2019 року обов`язків, передбачених п.14, 8 ч.5 ст.194 КПК України.

Керуючись ст.49 КК України, ст.ст.284288, 369372, 395 КПК України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання захисника обвинуваченого ОСОБА_3 адвоката ОСОБА_5 про звільнення ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності задовольнити.

Звільнити ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, на підставі ст.49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності.

Кримінальне провадження №12018150000000105 від 20 квітня 2018 року за обвинуваченням ОСОБА_3 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України закрити.

Запобіжний захід, який обирався відносно ОСОБА_3 по даному кримінальному провадженню, у вигляді особистого зобов`язання вважати таким, що припинив свою дію.

Позовну заяву прокурора відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_6 в інтересах Миколаївського міського палацу культури і мистецтв залишити без розгляду.

Стягнути з ОСОБА_3 на користь держави документально підтверджені витрати на провадження експертиз (висновки від 31.01.2019 року №549, від 15.03.2019 року №2, від 27.05.2019 року №102) в сумі 12410 (дванадцять тисяч чотириста десять) грн 08 к..

Речові докази:

довідка спеціаліста Південного офісу Державної аудиторської служби України від 09.01.2019 року дослідження окремих питань фінансово-господарської діяльності Миколаївського міського палацу культури і мистецтв за період з 03.01.2017 року по 28.02.2018 року на 9 аркушах;

компакт-диск CD-R "Verbatim" із рукописним текстом "вх. 44-ВБ", на якому наявна інформація щодо руху грошових коштів та осіб, що мали право розпоряджатись особовим рахунком НОМЕР_2 за період з 03.01.2017 року по 27.02.2018 року із зазначенням розшифровки контрагентів, призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номеру, платіжного документу, суми платежів, а також фотоматеріали щодо зняття грошових коштів за вказаний період;

наказ начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради ОСОБА_7 №01-о/с від 03.01.2017 року "Про призначення виконуючим обов`язки директора Миколаївського міського палацу культури та мистецтв ОСОБА_3 " на 1 аркуші;

заява ОСОБА_3 на ім`я директора Миколаївського міського палацу культури та мистецтв про переведення на посаду завідуючого філією "Центр культури і дозвілля "Промінь" від 30.06.2016 року на 1 аркуші;

заява на ім`я в.о. Директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від ОСОБА_8 про надання планової відпустки з 23.08.2017 року по 04.09.2017 року, із резолюцією в лівому верхньому кутку "До наказу 22.08.2017" на 1 аркуші;

заява на ім`я в.о. Директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від ОСОБА_8 про надання відпустки за власний рахунок з 23.08.2017 року по 04.09.2017 року, із резолюцією в лівому верхньому кутку "До наказу 22.08.2017" на 1 аркуші;

заява від 21.07.2017 року на ім`я в.о. Директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від ОСОБА_9 про надання щорічної планової відпустки з 31.07.2017 року по 02.08.2017 року, із резолюцією у лівому верхньому кутку "До наказу 29.12.2017" на 1 аркуші;

заява від 15.12.2017 року на ім`я в.о. Директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від ОСОБА_9 про звільнення з займаної посади, із резолюцією у лівому верхньому кутку "До наказу 29.12.2017" на 1 аркуші;

заява від 15.12.2017 року на ім`я в.о. Директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від ОСОБА_9 про виплату компенсації, із резолюцією у лівому верхньому кутку "До наказу 29.12.2017" на 1 аркуші;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №13-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №22 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №44 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №50 від 04.08.2017 року "Про надання щорічної відпустки" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №56 від 20.09.2017 року "Про виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань" на 1 арк.;

заява ОСОБА_3 на ім`я начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини ОСОБА_10 від 20.09.2017 року на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №57 від 21.09.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №62 від 24.10.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №72 від 20.11.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №74 від 20.12.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №76 від 20.12.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

рапорт ОСОБА_9 на ім`я виконуючого обов`язки директора Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від 20.12.2017 року на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №4 від 19.01.2018 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №5 від 19.02.2018 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

колективний договір між адміністрацією і трудовим колективом Миколаївського міського палацу культури і мистецтв на 2015-2016 роки, зареєстрований Управлінням праці департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради за №09/15 від 10.03.2015 року з додатками №1-10 на 19 аркушах;

копія розрахунково-платіжної відомості за січень 2018 року на 3 аркушах;

копія відомості розподілу заробітної плати від 30.01.2018 року з реєстром перерахувань на особисті вклади на 2 аркушах;

копія відомості розподілу заробітної плати від 18.01.2018 року з реєстром перерахувань на особисті вклади на 2 аркушах;

копія розрахунково-платіжної відомості за лютий 2018 року на 3 аркушах;

копія відомості розподілу заробітної плати від 27.02.2018 року та від 15.02.2018 року на 2 аркушах;

копія штатного розпису на 2017 рік на 2 аркушах;

копія штатного розпису з 13.11.2017 року на 2 аркушах;

копія штатного розпису на 2018 рік на 2 аркушах;

копія розрахунку видатків на виплату матеріальної допомоги на оздоровлення на 2018 рік на 1 аркуші;

копія розрахунку видатків на виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань на 2018 рік на 1 аркуші;

копія розрахунку видатків по нарахуваннях на заробітну плату на 2018 рік на 1 аркуші;

копія узагальненого розрахунку видатків по оплаті праці по посадових окладах на 2018 рік на 1 аркуші;

копія розрахунку видатків на виплату доплати до мінімальної заробітної плати на 2018 рік на 1 аркуші;

копія розрахунку видатків на оплату надбавок стимулюючого характеру на 2018 рік на 1 аркуші;

копія розрахунку видатків по фонду заробітної плати на 2018 рік на 1 аркуші;

табель обліку робочого часу з січня 2017 року по липень 2018 року по ОСОБА_3 на 2 аркушах;

архівна відомість №2 з січня 2017 року по липень 2018 року по ОСОБА_3 на 3 аркушах;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №15-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №22-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №18-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №17-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №16-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №14-о/с від 03.04.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №12-о/с від 28.03.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №12 від 22.05.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №31 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №30 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №29 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №28 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №27 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №26 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №25 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №23 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №24 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №32 від 20.06.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №49 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №48 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №47 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №46 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №45 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №43 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №42 від 21.07.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №55 від 22.08.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №59 від 21.09.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №58 від 21.09.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №61 від 24.10.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №63 від 24.10.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №75 від 20.12.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №73 від 20.11.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

наказ Миколаївського міського палацу культури і мистецтв №71 від 20.11.2017 року "Про преміювання працівників Миколаївського міського палацу культури і мистецтв" на 1 арк.;

копія статуту Миколаївського міського палацу культури і мистецтв зареєстрованого за №1522102000021527 від 29.02.2011 року на 4 аркушах, а також зміни до статуту зареєстровані за №15221050004021527 від 19.03.2014 року на 2 аркушах;

копія розрахунково-платіжної відомості із заробітної плати за січень 2018 року №29 на 1 аркуші;

копія розрахунково-платіжної відомості із заробітної плати за лютий 2018 року №30 на 1 аркуші;

розрахунковий лист на оплату за дні відпустки на ім`я ОСОБА_3 за період з 01.09.2017 року по 07.09.2017 року на 1 аркуші;

розрахунковий лист на оплату за дні відпустки на ім`я ОСОБА_3 за період з 07.08.2017 року по 31.08.2017 року на 1 аркуші;

розрахунковий лист на оплату за дні відпустки на ім`я ОСОБА_3 за період з 04.06.2018 року по 05.07.2018 року на 1 аркуші;

копії платіжних доручень №305 від 06.12.2017 року; №274 від 13.11.2017 року; №264 від 02.11.2017 року; №257 від 26.10.2017 року; №377 від 27.12.2017 року; №333 від 15.12.2017 року; №319 від 11.12.2017 року; №5 від 01.02.2018 року; №35 від 28.02.2018 року; №254 від 26.10.2017 року; №33 від 15.02.2017 року; №78 від 29.03.2017 року; №99 від 28.04.2017 року; №302 від 05.12.2017 року; №19 від 13.05.2017 року; №11 від 27.01.2017 року; №283 від 16.11.2017 року; №361 від 21.12.2017 року; №1 від 17.01.2017 року; №173 від 14.07.2017 року; №95 від 27.04.2017 року; №109 від 13.05.2017 року; №247 від 13.10.2017 року; №222 від 15.09.2017 року; №58 від 14.03.2017 року; №280 від 15.11.2017 року; №29 від 16.02.2017 року; №323 від 12.12.2017 року; №1 від 18.01.2018 року; №22 від 14.02.2018 року; №73 від 29.03.2017 року; №103 від 13.05.2017 року; №141 від 14.06.2017 року; №7 від 27.01.2017 року; №207 від 30.08.2017 року; №120 від 26.05.2017 року; №39 від 24.02.2017 року; №195 від 16.08.2017 року; №294 від 28.11.2017 року; №8 від 30.01.2018 року; №260 від 31.10.2017 року; №27 від 27.02.2018 року; №357 від 21.12.2017 року; №231 від 28.09.2017 року; №84 від 13.04.2017 року; №185 від 28.07.2017 року; №157 від 26.06.2017 року на 1 аркуші кожне;

копія наказу начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради №10 від 05.01.2018 року "Про встановлення посадових окладів" на 1 арк.;

копія наказу начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради №56/в від 17.07.2017 року "Про надання щорічної відпустки та матеріальної допомоги" на 1 арк.;

копія наказу начальника Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради №12 від 16.01.2017 року "Про встановлення посадових окладів" на 2 арк.;

копія заяви в.о. начальника Миколаївського міського палацу культури і мистецтв ОСОБА_3 від 13.07.2017 року на щорічну відпустку та надання матеріальної допомоги на оздоровлення на 1 аркуші;

кошторис Миколаївського міського палацу культури і мистецтв на 2017 рік у прошитому вигляді із наступними документами: Річний кошторис на 2017 рік по спеціальному фонду станом на 01.01.2018 року на 2 аркушах; Кошторис витрат за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року на 3 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №17 від 28.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 28.12.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №16 від 22.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 22.12.2017 року на 2 аркушах; Наказ №140/211 від 13.12.2017 року на 1 аркуші; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 3 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №14 від 18.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 18.12.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №15 від 18.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №15 від 18.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №268 від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №268 від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №13 від 18.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №13 від 18.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №248 від 11.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №248 від 11.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 18.12.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №12 від 12.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №12 від 12.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №235 від 11.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №235 від 11.12.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №11 від 07.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 07.12.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №10 від 12.10.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №10 від 12.12.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 12.10.2017 року на 2 аркушах; Річний кошторис на 2017 рік по загальному фонду станом на 01.10.2017 року на 1 аркуші; Наказ №98/158/1 від 26.09.2017 року на 2 аркушах; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 3 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №9 від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 28.09.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №8 від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 28.09.2017 року на 2 аркушах; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №8 від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №204 від 25.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №204 від 25.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №7 від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №7 від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №182 від 25.09.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №182 від 25.09.2017 року на 1 аркуші; Розрахунок договірної вартості платних послуг на технічну підтримку заходів від 28.08.2017 року на 1 аркуші; Розрахунок вартості одного вхідного квитка на відвідування виставок від 28.08.2017 року на 1 аркуші; Розрахунок вартості платних послуг з проведення виставок від 28.08.2017 року на 2 аркушах; Річний кошторис на 2017 рік по загальному фонду станом на 01.08.2017 року на 1 аркуші; Наказ №76/114 від 26.07.2017 року на 1 аркуші; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 3 аркушах; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №6 від 26.07.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №6 від 26.07.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №165 від 26.07.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №165 від 26.07.2017 року на 1 аркуші; Наказ №71/90 від 26.06.2017 року на 1 аркуші; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 3 аркушах; Розрахунки на 1 аркуші; Річний кошторис на 2017 рік по загальному фонду станом на 01.07.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №5 від 29.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №5 від 29.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №100 від 20.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2017 рік №100 від 20.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №4 від 29.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №4 від 29.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №96 від 20.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №96 від 20.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №3 від 26.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №87 від 19.06.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №2 від 07.04.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №2 від 07.04.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до кошторису на 2017 рік №60 від 06.04.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №60 від 06.04.2017 року на 1 аркуші; Річний кошторис на 2017 рік по загальному фонду станом на 28.02.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №1 від 24.02.2017 року на 1 аркуші; Довідка про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік №40 від 24.02.2017 року на 1 аркуші; Кошторис на 2017 рік від 06.02.2017 року на 1 аркуші; Інформаційна довідка на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунки видатків по фонду заробітної плати на 2017 рік на 1 аркуші; Узагальнені розрахунки видатків по оплаті праці по посадових окладах на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату надбавок стимулюючого характеру на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на виплату доплати до мінімальної заробітної плати на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на виплату матеріальної допомоги на оздоровлення на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків по нарахуваннях на заробітну плату на 2017 рік на 1 аркуші; Обсяги видатків на придбання товарів, послуг на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар на 2017 рік по загальному фонду на 4 аркушах; Розрахунок видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар на 2017 рік по спеціальному фонду на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату послуг на 2017 рік по загальному фонду на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату послуг на 2017 рік по спеціальному фонду на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату заходів по реалізації державних програм на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату інших поточних видатків на 2017 рік по спеціальному фонду на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату комунальних послуг на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату теплопостачання на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату водопостачання на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок видатків на оплату електропостачання на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок, видатків на придбання товарів на 2017 рік по спеціальному фонду на 1 аркуші; Розрахунок запланованих власних надходжень на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунок договірної вартості платних послуг з проведення виставок на 1 аркуші; Розрахунок вартості вхідного квитка на відвідування виставок на 1 аркуші; Методика розрахунку вартості одного вхідного квитка на 1 аркуші; Розрахунок договірної вартості платних послуг на технічну підтримку заходів на 1 аркуші; Накази №19/15 від 13.02.2017 року на 3 аркушах; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 2 аркушах; Наказ №19/15 від 13.02.2017 року на 1 аркуші; Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік на 2 аркушах; План асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік від 06.02.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 06.02.2017 року на 1 аркуші; Розрахунки на 1 аркуші; Лімітна довідка про бюджетні асигнування на 2017 рік на 1 аркуші; Розрахунки на 1 аркуші; Річний кошторис на 2017 рік по загальному фонду на 1 аркуші; Тимчасовий кошторис на січень 2017 року від 11.01.2017 року на 1 аркуші; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2017 рік від 11.01.2017 року на 1 аркуші; Тимчасовий план асигнувань загального фонду бюджету на 2017 рік від 11.01.2017 року на 1 аркуші; Лімітна довідка про бюджетні асигнування на січень 2017 року на 1 аркуші;

Журнал меморіальних ордерів №5 Миколаївського міського палацу культури і мистецтв на 2017 рік у прошитому вигляді із наступними документами: Меморіальний ордер №5 за грудень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №129 за грудень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за грудень 2017 року на 4 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 28.12.2017 на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 22.12.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за грудень 2017 року (додаток до платіжного доручення №25) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Лист із рукописними записами на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 12.12.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за грудень 2017 року (додаток до платіжного доручення №24) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 11.12.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 07.12.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 05.12.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.12.2017 року на 2 аркушах; Договір №16 цивільно-правового характеру від 01.12.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП16 здачі-прийняття робіт від 31.12.2017 року на 1 аркуші; Договір №15 цивільно-правового характеру від 01.12.2017 року укладений із ОСОБА_12 на 2 аркушах; Акт №НП15 здачі-прийняття робіт від 29.12.2017 року на 1 аркуші; Договір №7 цивільно-правового характеру від 25.07.2017 року укладений із ОСОБА_13 на 2 аркушах з додатками - копією паспорта та ідентифікаційного коду ОСОБА_13 на 2 аркушах; Акт №НП7 здачі-прийняття робіт від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №120/11-17 від 27.11.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №123/11-17 від 30.11.2017 року на 1 аркуші; Протокол №11 засідання комісії із соціального страхування від 29.11.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АДЖ №100352 на 1 аркуші; Довідки про заробітну плату до листка непрацездатності серії АДЖ №100352 на 2 аркушах; Заява розрахунок за вих. №134/12-17 від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Протокол №13 засідання комісії із соціального страхування від 15.12.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АБТ №109384 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АБТ №109384 на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №128/12-17 від 06.12.2017 року на 1 аркуші; Протокол №12 засідання комісії із соціального страхування від 06.12.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЮ №738810 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЮ №738810 на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за листопад 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №128 за листопад 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за листопад 2017 року на 4 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 28.11.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за листопад 2017 року (додаток до платіжного доручення №23) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 16.11.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 15.11.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за листопад 2017 року (додаток до платіжного доручення №22) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 14.11.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 06.11.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.11.2017 року на 2 аркушах; Договір №13 цивільно-правового характеру від 01.11.2017 року укладений із ОСОБА_12 на 2 аркушах; Акт №НП13 здачі-прийняття робіт від 30.11.2017 року на 1 аркуші; Договір №14 цивільно-правового характеру від 01.11.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП14 здачі-прийняття робіт від 30.11.2017 року на 1 аркуші; Розрахунковий лист на оплату за дні відпустки ОСОБА_14 на 1 аркуші; Розрахунковий лист на оплату за дні відпустки ОСОБА_15 на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №119/11-17 від 24.11.2017 року на 1 аркуші; Протокол №10 засідання комісії із соціального страхування від 24.11.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЮ №738782 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЮ №738782 на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за жовтень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №125 за жовтень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за жовтень 2017 року на 4 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 31.10.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за жовтень 2017 року (додаток до платіжного доручення №21) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 30.10.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за жовтень 2017 року (додаток до платіжного доручення №20) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 13.10.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за жовтень 2017 року (додаток до платіжного доручення №19) на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 23.10.2017 року на 2 аркушах; Договір №10 цивільно-правового характеру від 02.10.2017 року укладений із ОСОБА_16 на 2 аркушах; Акт №НП10 здачі-прийняття робіт від 31.10.2017 року на 1 аркуші; Договір №12 цивільно-правового характеру від 01.10.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП12 здачі-прийняття робіт від 31.10.2017 року на 1 аркуші; Договір №9 цивільно-правового характеру від 02.10.2017 року укладений із ОСОБА_12 з додатком копією паспорта на 3 аркушах; Акт №НП9 здачі-прийняття робіт від 31.10.2017 року на 1 аркуші в 2-х примірниках; Заява розрахунок за вих. №102/10-17 від 13.10.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №110/10-17 від 25.10.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №111/10-17 від 31.10.2017 року на 1 аркуші; Протокол №9 засідання комісії із соціального страхування від 11.10.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АДЖ №147530 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АДЖ №147530 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АДЖ №147530 на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №103/10-17 від 13.10.2017 року на 1 аркуші; Протокол №8 засідання комісії із соціального страхування від 11.10.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЮ №738689 на 1 аркуші; Довідки про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЮ №738689 на 2 аркушах; Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги від 22.09.2017 року №6584 на 1 аркуші; Аркуш із рукописними записами на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за вересень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №124 за вересень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за вересень 2017 року на 4 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 28.09.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за вересень 2017 року (додаток до платіжного доручення №18) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 15.09.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за вересень 2017 року (додаток до платіжного доручення №17) на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.09.2017 року на 2 аркушах; Договір №9 цивільно-правового характеру від 01.09.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП9 здачі-прийняття робіт від 30.09.2017 року на 1 аркуші; Аркуш із рукописними записами на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за серпень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №123 за серпень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за серпень 2017 року на 3 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 30.08.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за серпень 2017 року (додаток до платіжного доручення №13) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 16.08.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за серпень 2017 року (додаток до платіжного доручення №12) на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.08.2017 року на 2 аркушах; Договір №8 цивільно-правового характеру від 01.08.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП8 здачі-прийняття робіт від 31.08.2017 року з додатком копією паспорта на 2 аркушах; Заява ОСОБА_8 від 22.08.2017 року на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за липень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №115 за липень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за липень 2017 року на 4 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 28.07.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за липень 2017 року (додаток до платіжного доручення №10) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 14.07.2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №114 за липень 2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.07.2017 року на 2 аркушах; Розрахунки на 6 аркушах; Меморіальний ордер №5 за червень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за червень 2017 року на 4 аркушах; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №112 за червень 2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 27.06.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за червень 2017 року (додаток до платіжного доручення №б.н.) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 14.06.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за червень 2017 року (додаток до платіжного доручення №б.н.) на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 21.06.2017 року на 2 аркушах; Договір №6 цивільно-правового характеру від 01.06.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП6 здачі-прийняття робіт від 30.06.2017 року на 1 аркуші; Розрахунки на 11 аркушах; Меморіальний ордер №5 за травень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №111 за травень 2017 року на 2 аркушах; Розрахунково-платіжна відомість за травень 2017 року на 3 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 26.05.2017 року на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за травень 2017 року (додаток до платіжного доручення №1) на 1 аркуші; Реєстр перерахувань на особисті вклади за травень 2017 року (додаток до платіжного доручення №103, 109) на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 25.05.2017 року на 2 аркушах; Договір №5 цивільно-правового характеру від 03.05.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП5 здачі-прийняття робіт від 31.05.2017 року на 1 аркуші; Заява ОСОБА_8 від 17.05.2017 року на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за квітень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №106 за квітень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за квітень 2017 року на 4 аркушах; Реєстр перерахувань на особисті вклади за квітень 2017 року (додаток до платіжного доручення №95, 99) на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 13.04.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 28.04.2017 року на 2 аркушах; Договір №4 цивільно-правового характеру від 03.04.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП4 здачі-прийняття робіт від 28.04.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №41/04-17 від 12.04.2017 року на 1 аркуші; Протокол №7 засідання комісії із соціального страхування від 11.04.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЛ №131763 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЛ №131763 на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЛ №131791 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЛ №131791 на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за березень 2017 року на 1 аркуші; Меморіальний ордер №2/1 за березень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №105 за березень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за березень 2017 року на 3 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 14.03.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 30.03.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 27.03.2017 року на 2 аркушах; Договір №3 цивільно-правового характеру від 03.03.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НПЗ здачі-прийняття робіт від 31.03.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №33/03-17 від 21.03.2017 року на 1 аркуші; Протокол №6 засідання комісії із соціального страхування від 20.03.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АВЦ №427465 з копією на 2 аркушах; Довідки про заробітну плату до листка непрацездатності серії АВЦ №427465 на 2 аркушах; Меморіальний ордер №5 за лютий 2017 року на 1 аркуші; Меморіальний ордер №2/1 за лютий 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №104 за лютий 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за лютий 2017 року на 3 аркушах; Дані про структуру фактично нарахованої заробітної плати на 1 березня 2017 року на 2 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 24.02.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 16.02.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 15.02.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 28.02.2017 року на 3 аркушах; Договір №2 цивільно-правового характеру від 03.02.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП2 здачі-прийняття робіт від 28.02.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №16/02-17 від 07.02.2017 року на 1 аркуші; Протокол №5 засідання комісії із соціального страхування від 06.02.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЮ №753131 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЮ №753131 на 1 аркуші; Меморіальний ордер №5 за січень 2017 року на 1 аркуші; Меморіальний ордер №2/1 за січень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за видами оплат №103 за січень 2017 року на 1 аркуші; Розрахунково-платіжна відомість за січень 2017 року на 3 аркушах; Відомість розподілу заробітної плати від 30.01.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 27.01.2017 року на 1 аркуші; Відомість розподілу заробітної плати від 18.01.2017 року на 1 аркуші; Табель обліку використання робочого часу від 31.01.2017 року на 3 аркушах; Договір №1 цивільно-правового характеру від 03.01.2017 року укладений із ОСОБА_11 на 2 аркушах; Акт №НП1 здачі-прийняття робіт від 31.01.2017 року на 1 аркуші; Заява розрахунок за вих. №01/01-17 від 19.01.2017 року на 2 аркушах; Протокол №4 засідання комісії із соціального страхування від 18.01.2017 року на 1 аркуші; Листок непрацездатності серії АГЮ №752559 на 1 аркуші; Довідка про заробітну плату до листка непрацездатності серії АГЮ №752559 на 1 аркуші,

залишити в матеріалах кримінального провадження.

Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду через Центральний районний суд м.Миколаєва протягом 7 днів з дня її проголошення.

Головуючий ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення19.01.2024
Оприлюднено26.01.2024
Номер документу116525195
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —490/5623/19

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Медюк С. О.

Ухвала від 21.07.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Медюк С. О.

Ухвала від 28.10.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Мамаєва О. В.

Ухвала від 26.06.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Мамаєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні