Справа №760/38/24
1-кс/760/478/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 січня 2024 року м. Київ
Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі: старшого слідчого - ОСОБА_3 , захисника - ОСОБА_4 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №42022110000000490, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19 грудня 2022 року за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України, та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України,
В С Т А Н О В И В :
03 січня 2024 року до Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №42022110000000490, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19 грудня 2022 року за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України, та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України.
Клопотання обґрунтовується тим, що слідчим управлінням ГУ СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022110000000490, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19 грудня 2022 року за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України, та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України.
Згідно з Конституцією України, Україна є суверенною і незалежною державою.
Суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною.
Перебування на території України підрозділів збройних формувань інших держав з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, Гаазькими конвенціями 1907 року, IV Женевською конвенцією 1949 року, а також всупереч Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї 1994 року, Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і РФ 1997 року та іншими міжнародно-правовими актами є окупацією частини території суверенної держави Україна та міжнародним протиправним діянням з усіма наслідками, передбаченими міжнародним правом.
Всупереч вказаним нормам міжнародного гуманітарного права, дії РФ на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній та інформаційній безпеці України створюють реальні загрози національній безпеці та є проведенням підривної діяльності проти України.
Її результатом стала анексія Криму, окупація території Донецької та Луганської областей, масштабні руйнування провідних промислових бюджетоутворюючих підприємств на сході держави, що призвело до загострення суспільно-політичної обстановки в Україні, падіння економіки держави та інших вкрай негативних для України наслідків.
Крім того, Президент РФ приблизно о 5 годині 00 хвилин 24 лютого 2022 року оголосив про рішення розпочати військову операцію в Україні.
У подальшому Збройними силами РФ, які діяли за наказом керівництва РФ і ЗС РФ, здійснено пуск крилатих та балістичних ракет, а також підрозділами ЗС та інших військових формувань РФ здійснено вторгнення на територію суверенної держави Україна.
Так, з метою відсічі військовій агресії Указом Президента України ОСОБА_7 № 64/2022 від 24 лютого 2022 року, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» введено воєнний стан на всій території України, дія якого продовжена на даний час.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_6 , діючи умисно, усвідомлюючи протиправність своїх дій та їх наслідки, з мотивів непогодження з політикою представників української державної влади, підтримуючи ідеї проросійської спрямованості, у т.ч. щодо подальшого розвитку України, виходячи з геополітичних інтересів РФ, які передбачають перебування України у сфері її впливу, будучи обізнаним про факт ведення вказаною державою агресивної війни проти України з метою підтримки держави-агресора її окупаційної адміністрації на тимчасово окупованих територіях України та збройних формувань РФ та завдання шкоди суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній безпеці України, став на шлях вчинення злочину проти основ національної безпеки - провадження господарської діяльності у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.
Так, встановлено, що ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) м`ясопереробних підприємств, які входять до холдингу «SMK GROUP».
«SMK Group» - українське об`єднання підприємств, що працюють у галузі м?ясопереробки (виробництва ковбасних виробів) та торгівлі.
До складу групи входить чотири виробничих підприємства: TOB «Салтівський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 32566564, Харківська область, місто Харків, вулиця Краснодарська, будинок 171-Б), АТ «Богодухівський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 00444122, Харківська область, Богодухівський район, вулиця Привокзальна Слобіка, будинок 68), ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421, Запорізька обл., м. Бердянськ, Мелітопольске шосе, будинок 82/2), ТОВ «Київський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 24155241, Київська обл.), мережа фірмових магазинів роздрібної торгівлі «Салтівський м?ясокомбінат» та інші підприємства забезпечення функціонування вказаної групи.
У червні 2022 року, майже одразу після окупації м. Бердянська Запорізької області, ОСОБА_5 за попередньою змовою з громадянином України ОСОБА_6 , маючи безпосереднє відношення до господарської діяльності ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421) і ТОВ «Бердянські ковбаси» (код ЄДРПОУ 25480722), та обізнаними про те, що РФ тимчасово окуповано частину території Запорізької області (Бердянська міська територіальна громада) і розуміючи, що для подальшого ведення господарської діяльності на цій території їм необхідно набути у власність корпоративні права зазначених вище юридичних осіб та зареєструвати ці господарські суб`єкти за законодавством РФ, шляхом зловживання довірою, уклали з ОСОБА_8 договори купівлі-продажу корпоративних прав ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421) і ТОВ «Бердянські ковбаси» (код ЄДРПОУ 25480722).
У червні 2022 року ОСОБА_5 за попередньою змовою з ОСОБА_6 , продовжуючи реалізовувати спільний злочинний умисел, направлений на провадження господарської діяльності у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин залучив громадянина України ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснити перереєстрацію корпоративних прав ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421) і ТОВ «Бердянські ковбаси» (код ЄДРПОУ 25480722) на естонську компанію «DJP Invest OU» («ДіДжейПі Інвест», реєстраційний номер 16521735).
У подальшому, 21 червня 2022 року ОСОБА_9 , не будучи обізнаним в спільному злочинному умислі ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , направленому на провадження господарської діяльності у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, у м. Києві в офісі Київського міського нотаріального округу ОСОБА_10 за адресою: місто Київ, вулиця Михайла Драгомирова, будинок 20, приміщення 320, здійснив перереєстрацію корпоративних прав ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421) і ТОВ «Бердянські ковбаси» (код ЄДРПОУ 25480722) на естонську компанію «DJP Invest OU» («ДіДжейПі Інвест», реєстраційний номер 16521735), одноособовим членом правління якої став ОСОБА_9 , а фактичним власником - ОСОБА_5 (йому належить 100 % часток у статутному капіталі вказаної компанії).
Надалі, продовжуючи реалізацію свого умислу, переслідуючи мету отримання прибутку або досягнення іншого соціального результату від ведення господарської діяльності на тимчасово окупованій частині території Запорізької області, ОСОБА_5 за попередньою змовою з ОСОБА_6 , діючи умисно, у невстановлений час та невстановленому місці, подав документи для реєстрації до невстановленого органу, та в подальшому згідно з законодавством РФ здійснив перереєстрацію ТОВ «Бердянські ковбаси» (код ЄДРПОУ 25480722) на ООО «Бердянские колбасы» (ОГРН 1229000002549, директор ОСОБА_6 , засновник ОСОБА_5 ), а також 15 грудня 2022 року здійснив перереєстрацію ТОВ «Бердянський м`ясокомбінат» (код ЄДРПОУ 35602421) на ООО «Бердянский м`ясокомбінат» (ОГРН 1229000002714, директор і засновник ОСОБА_5 ).
Таким чином, громадянин України ОСОБА_5 за попередньою змовою з ОСОБА_6 , діючи умисно, легалізували вказані підприємства для ведення господарської діяльності на тимчасово окупованій частині території Запорізької області, чим забезпечили фактичний і юридичний контроль за провадженням господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.
Вказані дії, громадян України ОСОБА_5 і ОСОБА_6 , які діяли умисно за попередньою змовою групою осіб, дало можливість забезпечити функціонування (здійснення господарської діяльності) зазначених товариств на тимчасово-окупованій території України та зберегти активи цих підприємств від примусової націоналізації окупаційною адміністрацією держави-агресора.
Таким чином ОСОБА_5 , за попередньою змовою з ОСОБА_6 надається сприяння окупаційній владі РФ на тимчасово-окупованій частині території Запорізької області в м. Бердянську шляхом здійснення господарської діяльності з виробництва м`ясних виробів у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, шляхом забезпечення м`ясною продукцією російські окупаційні війська, сплати податків, зборів та інших платежів до окупаційної адміністрації та підтримки російської військової агресії проти України.
Так, 01 червня 2023 року складено, але не вручено повідомлення про підозру ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1 КК України, у зв`язку із перебуванням останнього на тимчасово окупованій території України.
На виконання вимог ч. 1 ст. 276 КПК України, з урахуванням ч. 8 ст. 135 КПК України, у відповідності до п. 8 ст. 135 КПК України повідомлення про підозру та повістка про виклик ОСОБА_6 на 19 червня 2023 року, 20 червня 2023 року та 21 червня 2023 року були опубліковані 03 червня 2023 року на сайті загальнодержавного засобу масової інформації «Урядовий кур`єр», та 05 червня 2023 року на сайті «Офіс Генерального прокурора».
У вказаний час, тобто 19 червня 2023 року, 20 червня 2023 року та 21 червня 2023 року ОСОБА_6 на допит в якості підозрюваного не з`явився та не повідомив поважних причин свого неприбуття.
30 грудня 2023 року ОСОБА_6 повідомлено про зміну раніше повідомленої підозри у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1 КК України.
Зазначає що, слідчими/розшуковими діями встановлено, що останній перебуває на тимчасово-окупованій території Запорізької області.
Станом на теперішній час будь-яких відповідей на належне повідомлення про підозру до органу слідства від ОСОБА_6 не надходило, що свідчить про його умисне ухилення від органів досудового розслідування.
Постановою від 21 червня 2023 року підозрюваного ОСОБА_6 оголошено у міжнародний розшук.
Повідомлення про підозру ОСОБА_6 у даному кримінальному провадженні обґрунтовується зібраними доказами, а саме:
- протоколом допиту свідка ОСОБА_10 ;
- протоколами проведення негласних слідчих (розшукових) дій;
- протоколами тимчасових доступів до мобільних операторів стільникового зв`язку.
Таким чином, орган досудового розслідування має достовірну інформацію про те, що ОСОБА_6 дійсно переховується від органів слідства та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності на тимчасово окупованій території України.
Тобто, притягнути ОСОБА_6 до кримінальної відповідальності у загальному порядку, передбаченому кримінальним процесуальним законодавством, не вбачається можливим.
Враховуючи викладене, зважаючи на наявність достатніх доказів скоєння ОСОБА_6 інкримінованого йому кримінального правопорушення, а також враховуючи той факт, що останній переховується від органів досудового розслідування з метою ухилення від кримінальної відповідальності, оголошений у розшук та перебуває на тимчасово окупованій території України, вважає за необхідне застосувати процедуру спеціального досудового розслідування відносно підозрюваного у кримінальному провадженні.
З огляду на це, просить задовольнити клопотання.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав з підстав, викладених у ньому та просив його задовольнити.
Захисник в судовому засіданні покладався на розсуд суду.
Заслухавши слідчого та захисника, вивчивши клопотання та дослідивши матеріали, додані до клопотання, суд приходить до наступного висновку.
Встановлено, що слідчим управлінням ГУ СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022110000000490, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19 грудня 2022 року за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України, та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України.
Особливості спеціального досудового розслідування кримінальних правопорушень врегульовані главою 24-1 КПК України.
Відповідно до ч.ч.1,2 ст. 297-1 КПК України спеціальне досудове розслідування (in absentia) здійснюється стосовно одного чи декількох підозрюваних згідно із загальними правилами досудового розслідування, передбаченими цим Кодексом, з урахуванням положень цієї глави.
Спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні щодо злочинів, передбачених статтями 109, 110, 110-2, 111, 111-1, 111-2, 112, 113, 114, 114-1, 114-2, 115, 116, 118, частиною другою статті 121, частиною другою статті 127, частинами другою і третьою статті 146, статтями 146-1, 147, частинами другою - п`ятою статті 191 (у випадку зловживання службовою особою своїм службовим становищем), статтями 209, 255-258, 258-1, 258-2, 258-3, 258-4, 258-5, 348, 364, 364-1, 365, 365-2, 368, 368-2, 368-3, 368-4, 369, 369-2, 370, 379, 400, 408, 436, 436-1, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 Кримінального кодексу України, стосовно підозрюваного, крім неповнолітнього, який переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
Здійснення спеціального досудового розслідування щодо інших злочинів не допускається, крім випадків, коли злочини вчинені особами, які переховуються від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошені у міжнародний розшук, та розслідуються в одному кримінальному провадженні із злочинами, зазначеними у цій частині, а виділення матеріалів щодо них може негативно вплинути на повноту досудового розслідування та судового розгляду.
Частинами 1 та 2 ст. 297-4 КПК України визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про здійснення спеціального досудового розслідування, якщо прокурор, слідчий не доведе, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
При розгляді клопотання про спеціальне досудове розслідування слідчий суддя повинен встановити:
1) чи передбачає КПК України спеціальне досудове розслідування щодо злочину, який розслідується у межах того чи іншого кримінального провадження;
2) чи набула особа, щодо якої подано клопотання про спеціальне досудове розслідування, статусу підозрюваного у кримінальному провадженні;
3) чи наявні достатні докази для підозри особи, щодо якої подано клопотання про спеціальне досудове розслідування, у вчиненні нею кримінального правопорушення;
4) чи переховується особа від органів слідства з метою ухилення від кримінальної відповідальності;
5) чи оголошена особа у міждержавний та/або міжнародний розшук.
Згідно з ч. 2 ст. 297-4 КПК України під час вирішення питання про здійснення спеціального досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати наявність достатніх доказів для підозри особи, щодо якої подано клопотання, у вчиненні кримінального правопорушення.
Європейський Суд з прав людини у справах «Фокс, Кемпбел і Гартлі проти Сполученого Королівства», «Кавала проти Туреччини» зазначив, що «обґрунтована підозра» передбачає наявність фактів або інформації, які б могли переконати об`єктивного спостерігача у тому, що відповідна особа могла вчинити злочин.
Слідчим у клопотанні доведено наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1 КК України, а саме у провадженні за попередньою змовою групою осіб господарської діяльності у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у т.ч. окупаційною адміністрацією держави-агресора.
Факт вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1 КК України, підтверджується:
- протоколом допиту свідка ОСОБА_10 ;
- протоколами проведення негласних слідчих (розшукових) дій (з Витягами з Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність в Запорізькій області);
- протоколами тимчасових доступів до мобільних операторів стільникового зв`язку.
Відповідно до ч. 1 ст. 42 КПК України підозрюваним є, зокрема, особа щодо якої складено повідомлення про підозру, однак його не вручено їй внаслідок невстановлення місцезнаходження особи, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений КПК України, для вручення повідомлень.
Частиною 1 ст. 278 КПК України визначено, що письмове повідомлення про підозру вручається у день його складення слідчим або прокурором, а у випадку неможливості такого вручення - у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.
Порядок здійснення повідомлень передбачений ст.135 КПК України.
Згідно з ч.ч.1,2 135 КПК України особа викликається до слідчого, прокурора, слідчого судді, суду шляхом вручення повістки про виклик, надіслання її поштою, електронною поштою чи факсимільним зв`язком, здійснення виклику по телефону або телеграмою. У разі тимчасової відсутності особи за місцем проживання повістка для передачі їй вручається під розписку дорослому члену сім`ї особи чи іншій особі, яка з нею проживає, житлово-експлуатаційній організації за місцем проживання особи або адміністрації за місцем її роботи.
Частиною 8 ст. 135 КПК України передбачено, що повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора.
Особа, зазначена в абзаці першому цієї частини, вважається такою, яка належним чином повідомлена про виклик, з моменту опублікування повістки про її виклик у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
З матеріалів клопотання вбачається, що повідомлення про підозру ОСОБА_6 03 червня 2023 року опубліковано в газеті «Урядовий кур`єр» та того ж дня, 03 червня 2023 року, опубліковано на офіційному веб-сайті Офісу генерального прокурора.
Крім того, повідомлення про зміну раніше повідомленої підозри 30 грудня 2023 року опубліковано в газеті «Урядовий кур`єр» та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
03 червня 2023 року у відповідності до п. 8 ст. 135 КПК України повістки про виклик ОСОБА_6 на 19 червня 2023 року, 20 червня 2023 року та 21 червня 2023 року було опубліковано на сайті «Офіс Генерального прокурора», на сайті загальнодержавного засобу масової інформації «Урядовий кур`єр» та у самій газеті «Урядовий кур`єр», за якими підозрюваний ОСОБА_6 не з`явився.
Крім того, 30 грудня 2023 року, у відповідності до п. 8 ст. 135 КПК України, повістки про виклик ОСОБА_6 на 03 січня2024 року, 04 січня2024 року, 05 січня2024 року було опубліковано на сайті «Офіс Генерального прокурора», на сайті загальнодержавного засобу масової інформації «Урядовий кур`єр» та у самій газеті «Урядовий кур`єр», за якими підозрюваний ОСОБА_6 також не з`явився.
Таким чином, слідчим було вжито усіх заходів, передбачених чинним законодавством, щодо повідомлення підозрюваного ОСОБА_6 про підозру та про виклики на допит.
З урахуванням цього, у відповідності до вимог ст. 42 КПК України, ОСОБА_6 має статус підозрюваного у цьому кримінальному провадженні і щодо нього може вирішуватися питання про здійснення спеціального досудового розслідування.
Крім того, з точки зору закону слідчий суддя має також перевірити наявність достатніх підстав вважати, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
21 червня 2023 року підозрюваного ОСОБА_6 оголошено у розшук, цього ж дня винесено постанову про оголошення останнього у міжнародний розшук.
Таким чином, зазначені матеріали досудового розслідування дають достатні та безсумнівні підстави вважати, що підозрюваний ОСОБА_6 умисно переховується від слідства та суду на тимчасово окупованій території України з метою уникнення кримінальної відповідальності.
Враховуючи викладене вище, є достатні підстави вважати, що ОСОБА_6 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 28 ч. 4 ст. 111-1 КК України, яке, відповідно до статті 12 КК України, відноситься до категорії нетяжких злочинів та за вчинення якого передбачене покарання у виді, зокрема, штрафу до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк від трьох до п`яти років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від десяти до п`ятнадцяти років та з конфіскацією майна.
Відповідно до положень ст. 297-1 КПК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 4 ст. 111-1 КК України, визначене таким, при розслідуванні якого можливе здійснення спеціального досудового розслідування.
Оскільки підозрюваний ОСОБА_6 переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, оголошений в розшук, та після вручення повідомлення про підозру не з`являвся на виклики слідчого, прокурора, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання слідчого про здійснення спеціального досудового розслідування.
Враховуючи викладене вище, клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись статтями 3, 9, 22, 42, 297-1, 297-3, 297-4, 309 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування відносно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у кримінальному провадженні №42022110000000490, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19 грудня 2022 року за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України, та ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.4 ст.111-1 КК України
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2024 |
Оприлюднено | 29.01.2024 |
Номер документу | 116545060 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про здійснення спеціального досудового розслідування |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Шереметьєва Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні