Рішення
від 24.01.2024 по справі 320/16247/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 січня 2024 року м. Київ№ 320/16247/23

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "БТВ" до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "БТВ" до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 08.02.2023 № 99950413 щодо застосування штрафних санкцій у розмірі 11666,67 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки фактичне місцезнаходження підприємства позивача розташоване в Київській області, смт. Бородянка. У зв`язку з військовою агресією росії та окупацією смт. Бородянка, виробничі потужності позивача з 24.02.2022 по 31.03.2022 перебували на тимчасово окупованій території, в зоні бойових дій, що підтверджується довідкою від 16.09.22 № 10-10-3001. З метою збереження життя співробітників, 24.02.2022 підприємство призупинило свою діяльність до завершення військового стану та відправило співробітників у відпустки. Після початку війни, частина співробітників виїхала в інші регіони України чи за кордон, частина мобілізувалася до лав Збройних Сил України. Фактично, з початку війни на підприємстві залишилися лише директор. У зв`язку з чим, позивач направив через електронний кабінет заяву № 1255 від 29.09.22 (вх. № 58722 від 29.09.2022) до ГУ ДПС у м. Києві, з повідомленням, що тимчасово не має можливості виконувати податковий обов`язок щодо своєчасності сплати та подання звітності по податку на податку вартість, податку на прибуток підприємства, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску за період лютого по вересень 2022 року, у зв`язку з наслідками війни з росією, проте відповідь про розгляд вищевказаного листа в тому числі вмотивованого рішення щодо можливості своєчасного виконання позивачем своїх обов`язків від ГУ ДПС у м. Києві до позивача не надходила. Водночас, в силу вимог п. п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України (далі - ПК України), позивач в період з лютого по вересень 2022 року звільнений від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, а тому, притягнення позивача до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в червні-липні 2022 року є незаконною. Крім того, правовідносин що виникли стосовно реєстрації податкових накладних в період дії воєнного стану, а саме з 24.02.22 по 20.05.23, необхідно застосовувати саме спеціальні норми (п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України), а не загальні норми ПК України. Враховуючи спеціальні норми, граничний строк реєстрації податкової накладної № 14 від 10.06.2022 становить 05.07.2022. Позивачем зареєстровано податкову накладну № 14 від 10.06.2022 на загальну суму 83333,33 грн в т.ч. ПДВ 16666,67 грн 05.07.2022, тобто без порушення граничного строку реєстрації податкової наданої. До того ж, згідно п. 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються - у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу). Позивач звертає увагу на те, що податкове повідомлення-рішення 08.02.23 № 99950413 було винесене відповідачем після набранням чинності п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, а отже, з урахуванням п. 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, повинні застосовуватися до позивача саме п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України. Таким чином, відповідачем неправильно визначено граничний строк реєстрації податкової накладної № 14 від 10.06.2022 на загальну суму 83333,33 грн в т.ч. ПДВ 16666,67 грн, чим незаконно притягнуто позивача до відповідальності.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.05.2023 даний позов було залишено без руху у зв`язку з його невідповідністю КАС України, однак недоліки позовної заяви було усунуто.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.06.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження).

31.07.2023 до суду від Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України надійшов відзив на позовну заяву, в якому, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача зазначив, що на підставі висновків перевірки згідно з п. п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 ПК України, контролюючим органом було законно винесено податкове повідомлення-рішення від 08.02.2023 № 99950413 до ТОВ "БТВ", на основі якого застосовано штраф у сумі 11666,67 грн, адже встановлено порушення граничного строку реєстрації податкових накладних.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ГУ ДПС у м. Києві, на підставі п. п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 та п. 75.1 ст. 75, п. п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, було проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "БТВ" (31921891) за лютий-червень 2022 року.

Перевіркою було встановлено порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладнихв ЄРПН, визначених п. 201.10 ст. 201, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України. При проведенні камеральної перевірки своєчасності реєстрації в ЄРПН, податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних, Головним управлінням ДПС у м. Києві встановлено, що ТОВ "БТВ" порушило граничні терміни реєстрації податкових накладних, виписаних у лютому-червні 2022 року, що тягне за собою накладання на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 Кодексу, покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі визначеному п. 120.1-1 ст. 120-1 Кодексу.

За результатами перевірки був складений акт № 4560/Ж5/26-15-04-13-03/31921891 від 19.01.2023.

На підставі акта перевірки та згідно з п. 120-1 ст. 120-1 ПК України, відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення № 99950413 від 08.02.2023, щодо застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) у сумі 11666,67 грн за платежем податок на додану вартість.

Не погоджуючись з податковим повідомленням-рішенням відповідача, позивач подав скаргу до Державної податкової служби України, однак, ДПС України рішенням від 17.04.2023 № 9324/6/99-00-06-03-01-06, залишено без задоволення скаргу позивача, а податкове повідомлення-рішення № 99950413 від 08.02.23 залишене без змін.

Позивач не погоджується з вказаним податковим повідомленням рішенням та вважає, що останнє підлягає визнанню протиправним та скасуванню, що і стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі та в межах повноважень у спосіб, що передбачений, як Конституцією, так і Законами України.

Згідно з п. 61.1 ст. 61 ПК України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Також, п. п. 62.1.3 п. 62.1 ст. 62 ПК України, визначено, що податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Абзацом 1 п. 75.1 ст. 75 ПК України, встановлено право контролюючих органів на проведення камеральних, документальних (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичних перевірок.

Відповідно до п. п. 76.3 ст. 76 ПК України, камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу.

Згідно змісту п. п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Згідно норм п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі

(Абзац перший пункту 120-1.1 статті 120-1 в редакції Закону № 466-IX від 16.01.2020; із змінами, внесеними згідно із Законом № 786-IX від 14.07.2020): 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Згідно з нормами п. п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

На виконання вищевказаного пункту, Міністерством фінансів України наказом від 29.07.2022 № 225, було затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження (далі - Порядок).

Згідно з п. 3 розділу II Порядку, у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів (копій документів); інформації, які передбачені Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 або Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 (далі - Переліки документів) до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу.

Відповідно п. 8 розділу II Порядку, платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення.

Судом досліджено, що позивач направив через Електронний кабінет заяву № 1255 від 29.09.2022 (вх. № 58722 від 29.09.22) до ГУ ДПС у м. Києві, з повідомленням, що тимчасово не має можливості виконувати податковий обов`язок щодо своєчасності сплати та подання звітності по податку на податку вартість, податку на прибуток підприємства, податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску за період лютого по вересень 2022 року у зв`язку з наслідками війни з росією.

Як стверджує позивач, що не спростовано відповідачем, відповідь про розгляд вищевказаного листа в тому числі рішення щодо можливості своєчасного виконання позивачем своїх обов`язків від ГУ ДПС у м. Києві до позивача не надходила.

Згідно п. 7 розділу II Порядку, платники податків, які не подали у строки, встановлені пунктами 3 та 4 цього розділу, заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, передбаченого Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи або щодо яких контролюючий орган прийняв вмотивоване рішення щодо можливості своєчасного виконання таким платником податків свого податкового обов`язку, вважаються такими, що мають можливість своєчасно виконати податкові обов`язки у терміни, визначені Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи.

Тож, з наведеного слідує, що в силу вимог п. п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, позивач в період з лютого по вересень 2022 року, мав підстави для звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних (несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в червні-липні 2022 року), проте в цій частині доводів позовної заяви, відповідач не надав суду жодних пояснень/спростувань з документальним підтвердженням протилежного.

Окрім цього, позивач вважає протиправними встановлення порушення контролюючим органом по реєстрації податкової накладної № 14 від 10.06.2022 на загальну суму 83333,33 грн в т.ч. ПДВ 16666,67 грн та застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) по податковій накладній № 13 від 16.02.2022 загальну суму 500000,00 грн в т.ч. ПДВ 100000,00 грн у розмірі 10%.

Абзацом 3 п. п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, передбачено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15.07.2022.

Пунктом 89 підрозділ 2 розділу XX ПК України, яким тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

При цьому, пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, передбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, суд вважає, що правовідносин що виникли стосовно реєстрації податкових накладних в період дії воєнного стану, а саме з 24.02.2022 по 20.05.2023, слід застосовувати саме спеціальні норми (п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України), а не загальні норми ПК України, при цому, відповідачем у відзиві на позовну заяву так і не було наведено обставин та підстав неможливості застосування до відповідача вказаних приписів, чи помилковості таких доводів сторони позивача, з огляду на що, граничний строк реєстрації податкової накладної № 14 від 10.06.2022 становить 05.07.2022. У даному випадку, позивачем було зареєстровано податкову накладну № 14 від 10.06.2022 на загальну суму 83333,33 грн в т.ч. ПДВ 16666,67 грн 05.07.2022, тобто без порушення граничного строку реєстрації податкової наданої.

Також, слід врахувати й те, що згідно з п. 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, штрафні (фінанеові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Позивач звертає увагу на те, що податкове повідомлення-рішення 08.02.2023 № 99950413 було винесене відповідачем після набранням чинності п. 89, п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, а отже, з урахуванням ст. 58 Конституції України та п. 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, повинні застосовуватися до позивача саме п. 89, п. 90 підрозділ 2 розділу XX ПК України.

Таким чином, суд погоджується з доводами сторони позивача про те, що відповідачем було помилково та необґрунтовано визначено граничний строк реєстрації податкової накладної № 14 від 10.06.2022 на загальну суму 83333,33 грн в т.ч. ПДВ 16666,67 грн.

Суд вважає, що висновки акта перевірки, що знайшли своє відображення в оскаржуваному податковому повідмоленні-рішенні, є такими, що не ґрунтуються на приписах ст. 2 КАС України, у контексті обґрунтованості, доведеності та пропорційності.

Позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідачем під час розгляду даного спору не було доведено правомірності акта камеральної перевірки та прийнятого на підставі його висновків рішення, з огляду на що, оскаржуване податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню.

При цьому, у відзиві на позовну заяву контролюючим органом було лише відтворено акт перевірки та загальні норми ПК України проте так і не було спростовано доводів, покладених в основу позовної заяви, а також, не вказано на їх необґрунтованості чи помилковості.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно норм ч. 1 ст. 139 КАС України, судові витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "БТВ" до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві від 08.02.2023 № 99950413 щодо застосування штрафних санкцій у розмірі 11666,67 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БТВ" судовий збір за подання позовної заяви в розмірі 2 684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.01.2024
Оприлюднено29.01.2024
Номер документу116546892
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —320/16247/23

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 31.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 01.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 24.01.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 09.05.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні