Рішення
від 24.01.2024 по справі 520/21769/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м.Харків

24 січня 2024 року №520/21769/23

Харківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Лариси Мар`єнко, розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Керівника Салтівської окружної прокуратури м.Харкова в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до Приватного акціонерного товариства "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" про зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Керівник Салтівської окружної прокуратури м.Харкова в інтересах держави в особі Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного акціонерного товариства "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш", в якому просить суд:

1) зобов`язати Приватне акціонерне товариство "Харківський електротехнічний завод "Укрелетромаш" (код ЄДРПОУ 00213799) вчинити дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо приведення захисної споруди цивільного захисту населення із обліковим номером №76606, розташованої за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37 у належний для експлуатації стан у відповідності до наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" шляхом усунення встановлених у приписі Московського РВ ГУ ДСНС України в Харківській області №231 від 19.11.2018 порушень, а саме:

- вжити заходів щодо приведення захисної споруди №76606 у стан готовності для використання відповідно до пункту 2 глави 2 розділу 6 наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту";

- провести технічну інвентаризацію захисної споруди №76606 у відповідності до ст.19 Кодексу цивільного захисту населення, постанови КМУ №138 від 10.03.2017 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту";

2) зобов`язати Приватне акціонерне товариство "Харківський електротехнічний завод "Укрелетромаш" (код ЄДРПОУ 00213799) вчинити дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо приведення захисної споруди цивільного захисту населення із обліковим номером №76703, розташованої за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37 у належний для експлуатації стан у відповідності до наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" шляхом усунення встановлених у приписі Московського РВ ГУ ДСНС України в Харківській області №231 від 19.11.2018 порушень, а саме:

- вжити заходів щодо приведення захисної споруди №76703 у стан готовності для використання відповідно до пункту 2 глави 2 розділу 6 наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту";

- провести технічну інвентаризацію захисної споруди №76703 у відповідності до ст.19 Кодексу цивільного захисту населення, постанови КМУ №138 від 10.03.2017 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту".

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Салтівською окружною прокуратурою м.Харкова, прокуратурою встановлено, що відповідачем у справі допущено порушення законодавства щодо забезпечення захисних споруд цивільного захисту: №76606 та №76703, розташованих за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37, що у свою чергу суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 08.09.2023 відкрито спрощене позовне провадження у справі без виклику сторін у судове засідання.

Згідно довідки про доставку електронного листа, ухвала про про відкриття спрощеного провадження від 08.09.2023 у справі №520/21769/23 надіслана судом на офіційну електронну адресу відповідача, вказану в позовній заяві (office@helz.ua). Електронний лист доставлено та прочитано 11.09.2023 року.

Відповідач правом подання до суду відзиву на позов, заяви про визнання позову або продовження строку на подання до суду відзиву на позов до суду не скористався.

За правилами частини 6 статі 162 КАС України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно до вимог ст.229 КАС України.

Відповідно до частини 5 статті 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини, дослідивши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

Салтівською окружною прокуратурою м.Харкова, на виконання вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перших кроків дерегуляції бізнесу шляхом страхування цивільної відповідальності" №2655-ІХ, який набрав чинності 29.10.2022, ст.17-1 Кодексу цивільного захисту України, з огляду на актуальність збереження фонду захисних споруд та поширення публікацій у засобах масової інформації щодо неналежного стану їх утримання та використання, враховуючи триваючий військовий стан в Україні внаслідок російської агресії та ведення активних бойових дій саме на території міста Харків та Харківської області, вивчається питання повноти виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та дотримання балансоутримувачами і власниками таких приміщень вимог законодавства у сфері цивільного захисту щодо їх збереження за функціональним призначенням та утримання у стані, що відповідає вимогам і стандартам.

Судом встановлено, що на балансі Приватного акціонерного товариства "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" перебувають захисні споруди цивільного захисту населення з обліковими номерами №76606 та №76703, які розташовані за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37.

Відповідно до паспорту сховища (протирадіаційного укриття) з обліковим номером №76606 (№А-ІІ-300), захисна споруда введена в експлуатацію в 1976 році. Загальна площа укриття становить 360 кв.м, місткість - 360 осіб. Вбудоване в будівлю чотирьох поверхів, має 2 входи та 2 аварійні виходи. Клас сховища другий.

Відповідно до паспорту сховища (протирадіаційного укриття) з обліковим номером №76703 (№А-ІІ-900), захисна споруда введена в експлуатацію в1980 році. Загальна площа укриття становить 900 кв.м, місткість - 900 осіб. Вбудоване в будівлю чотирьох поверхів, має 3 входи та 2 аварійні виходи. Клас сховища також другий.

Вищевказані паспорти на сховища, що перебувають на балансі Приватного акціонерного товариства "Харківський електромеханічний завод "Укрелектромаш", складені 18.09.2007 та підписані технічним директором підприємства Шевченком О.В.

Судом встановлено, що 19.11.2018 Московським районним відділом ГУ ДСНС у Харківській області проведено захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання Приватним акціонерним товариством "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки за участі начальника юридичного відділу - Козлова І.В.

За результатами вказаного заходу складено акт №236 від 19.11.2018, у якому зафіксовано, що Приватним акціонерним товариством "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" допущено порушення вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту та надано припис від 19.11.2018 №231 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної небезпеки. Отримання припису засвідчено підписом начальника юридичного відділу - Козловим І.В. Термін виконання припису встановлено до 15.02.2019.

Також, 02.06.2023 комісією у складі інспектора ВЗНС по Салтівському район ХМТГ Харківського РУ ГУ ДСНС України в Харківській області Строколіса Юрія Миколайовича, Старшого ДОП ХРУП 2 ГУНП в Харківській області Кононенка Євгена Сергійовича проведено огляд сховищ №76606 та №76703, які перебувають на балансі Приватного акціонерного товариства "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" (далі - АТ "ХЕЛЗ") за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37, за наслідками яких складено акти від 02.06.2023, де зафіксовано, що захисні споруди знаходяться в аварійному стані, сталися підтоплення. Маркування сховищ відсутнє, вхідні двері також відсутні. Окрім іншого, цілодобового доступу до сховищ немає, останні знаходяться під охороною. Висновок про можливість використання об`єктів населення №76606 та №76703: не придатні для укриття населення.

На виконання вимог ст.23 Закону України "Про прокуратуру", Салтівською окружною прокуратурою міста Харкова направлено листи від 25.07.2023 №53-100-3437вих-23 та №53-100-3436вих-23 до ГУ ДСНС України у Харківській області щодо необхідності вжиття органом ДСНС заходів для усунення виявлених порушень, зокрема у судовому порядку шляхом пред`явлення позовної заяви про зобов`язання АТ "ХЕЛЗ" привести захисні споруди №76606 та №76703, розташовані за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37 у належний для використання за цільовим призначенням стан.

Відповідно до листа ГУ ДСНС в Харківській області №65020-4639/65103 від 25.07.2023, Головне управління відповідний позов до адміністративного суду не подавало.

Так, вищевказаний акт органу ДСНС та припис, що були винесені відносно АТ "ХЕЛЗ", є чинними, отриманими уповноваженою особою відповідача під підпис та до суду не оскаржені.

Невжиття відповідачем, визначених законодавством заходів з метою приведення захисних споруд сховищ №76606 та №76703, розташованої за адресою: вул. Іскринська, 37, м.Харків, до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини, що слугувало підставою для звернення керівника прокуратури до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до норм ст.7 Закону України "Про засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства.

Згідно з положеннями ст.8 Закону України "Про засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду контролю законом має право надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків.

Також, обов`язок виконувати законну вимогу органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства, передбачений ст.11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та п.15 ч.1 ст. 20 Кодекс цивільного захисту України.

Невиконання вимог припису територіальних органів ДСНС, не забезпечує основної мети - підтримання об`єкта цивільного захисту у стані готовності, яке має основним призначенням укриття населення від засобів масового ураження в особливий період та надзвичайних ситуацій у мирний час.

За інформацією, викладеною у акті оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття №76606 та №76703 перебувають у обмежено готовому для використання стані.

Виявлені недоліки повинні бути усунуті, а захисні споруди цивільного захисту №76606 та №76703 мають відповідати вимогам Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку та Порядку використання у мирний час захисних споруд цивільного захисту для господарських, культурних і побутових потреб, затвердженим Постановою КМУ від 10.03.2017 №138, Вимогам щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №579 від 09.07.2018.

Статтею 27 Конституції України визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 введено воєнний стан, який на даний час діє.

Відповідно до норм ст.2 Закону України "Про оборону України" оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно з нормами ст.3 Закону України "Про оборону України" підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до п.14 ч.1 ст.2 Кодексу цивільного захисту України захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до ст.4 Кодексу цивільного захисту України, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.21 Кодексу цивільного захисту України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до ч.4 ст.32 Кодексу цивільного захисту України для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до ч.5 ст.32 Кодексу цивільного захисту України порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (надалі - Порядок) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до ч.8 ст.32 Кодексу цивільного захисту України утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до п. 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно пункту 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме:

- не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту;

- не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною 1 ст.20 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно з пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до п. 1 Розділу І "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (п. 6 Розділу VIII Вимоги).

Відповідно підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимоги, для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувач і здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимоги визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням бапансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимоги).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено п.8 ст.32 Кодексу цивільного захисту України та п.9 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138.

Отже, невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення захисних споруд №76606 та №76703 до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Аналогічні правові позиції за позовами прокурора висловлені Верховним Судом у постанові від 03.10.2018 по справі №826/12192/16 та у постанові від 25.07.2019 по справі №820/5164/15.

Окрім того, Велика Палата Верховного Суду у постанові від 15.09.2019 по справі №820/4717/16 дійшла висновку про те, що спір такого характеру розглядається у порядку адміністративного судочинства, а також підтвердила право прокурора на звернення до суду з таким позовом в інтересах держави в особі територіального органу ДСНС.

Відповідно ч.5 ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З матеріалів справи встановлено факт перебування захисних споруд цивільного захисту №76606 та №76703 в обмежено готовому для використання стані та невжиття уповноваженими органами належних заходів щодо зобов`язання балансоутримувача привести захисну споруду у стан готовності до використання.

Таким чином, після початку 24.02.2022 повномасштабної військової агресії Російської Федерації проти України та введення на всій території України воєнного стану виникли обґрунтовані та реальні підстави для використання споруди безпосередньо за призначенням, проте всупереч вищевказаним нормам законодавства у сфері використання та забезпечення функціонування об`єктів цивільного захисту відповідач й дотепер не виконує свого прямого та безпосереднього обов`язку щодо утримання захисних споруд №76606 та №76703, яка знаходиться за адресою: м.Харків, вул.Іскринська, 37, у належному та придатному для використання за призначенням стані.

За приписами ч. 1 та ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.

Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про задоволення адміністративного позову.

Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст.ст.19, 139, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Керівника Салтівської окружної прокуратури м.Харкова (вул.Маршала Батицького, буд.23, м.Харків, 61038), в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (вул.Шевченка, буд.8, м.Харків, 61013, код ЄДРПОУ 38631015) до Приватного акціонерного товариства "Харківський електротехнічний завод "Укрелектромаш" (вул. Іскринська, буд.37, м.Харків, 61001, код ЄДРПОУ 00213799) про зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Зобов`язати Приватне акціонерне товариство "Харківський електротехнічний завод "Укрелетромаш" (код ЄДРПОУ 00213799) вчинити дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо приведення захисної споруди цивільного захисту населення із обліковим номером №76606, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Іскринська, 37 у належний для експлуатації стан у відповідності до наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" шляхом усунення встановлених у приписі Московського РВ ГУ ДСНС України в Харківській області №231 від 19.11.2018 порушень, а саме:

- вжити заходів щодо приведення захисної споруди №76606 у стан готовності для використання відповідно до пункту 2 глави 2 розділу 6 наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту";

- провести технічну інвентаризацію захисної споруди №76606 у відповідності до ст.19 Кодексу цивільного захисту населення, постанови КМУ №138 від 10.03.2017 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту".

Зобов`язати Приватне акціонерне товариство "Харківський електротехнічний завод "Укрелетромаш" (код ЄДРПОУ 00213799) вчинити дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо приведення захисної споруди цивільного захисту населення із обліковим номером №76703, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Іскринська, 37 у належний для експлуатації стан у відповідності до наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" шляхом усунення встановлених у приписі Московського РВ ГУ ДСНС України в Харківській області №231 від 19.11.2018 порушень, а саме:

- вжити заходів щодо приведення захисної споруди №76703 у стан готовності для використання відповідно до пункту 2 глави 2 розділу 6 наказу МВС України №579 від 09.07.2018 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту";

- провести технічну інвентаризацію захисної споруди №76703 у відповідності до ст.19 Кодексу цивільного захисту населення, постанови КМУ №138 від 10.03.2017 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту".

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 з 24 лютого 2022 року був введений воєнний стан на території України, у зв`язку з бойовими діями на території м.Харків та Харківської області, повний текст рішення складено 24 січня 2024 року.

Суддя Лариса МАР`ЄНКО

Дата ухвалення рішення24.01.2024
Оприлюднено29.01.2024
Номер документу116549066
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —520/21769/23

Рішення від 24.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 08.09.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні