ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 жовтня 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-3333/10/1670
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Удов іченка С.О.,
при секретарі - Саченко Н. С.,
за участю:
представника позивача - В ласової О.В.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Де ржавної податкової інспекці ї у м. Полтаві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ольвія Плюс" про стягнення ф інансових санкцій, -
В С Т А Н О В И В:
12 липня 2010 року Державн а податкова інспекція у м. Пол таві звернулася до Полтавсь кого окружного адміністрати вного суду з адміністративни м позовом до Товариства з обм еженою відповідальністю "Оль вія Плюс" про стягнення фінан сових санкцій у сумі 153 грн 50 ко п.
В обґрунтування своїх вим ог позивач посилається на по рушення відповідачем части ни 1 статті 3 Закону України “П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг”, виявл ене проведеною позивачем 18 сі чня 2010 року перевіркою та зафі ксовані в акті № 0022/16/01/23-322/22522928, на пі дставі якого до відповідача рішенням № 0005382306/0 від 28 січня 2010 ро ку застосовано фінансову сан кцію в розмірі 153 грн 50 коп.
Представник позивача у су довому засіданні позов підтр имав та просив задовольнити позовні вимоги у повному обс язі.
Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, хоча в матеріалах справи н аявні докази, що він належним чином повідомлений про час т а місце розгляду справи, про п ричини неявки суду не повідо мив, клопотань та заперечень не надав.
Згідно до частиною 8 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважає ться, що повістку вручено юри дичній особі, якщо вона доста влена за адресою, внесеною д о відповідного державного р еєстру.
Відповідно до частини 11 ста тті 35 Кодексу адміністративн ого судочинства України, у ра зі повернення поштового відп равлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежн их від суду причин, вважаєтьс я, що така повістка вручена на лежним чином.
З огляду на вищевикладене, с уд приходить до висновку, спр ава може бути вирішена за дан ої явки та на підставі наявни х в ній доказів.
З огляду на вищевикладене , суд приходить до висновку, що неявка відповідача не є пере шкодою для розгляду справи, а тому справа може бути виріше на за даної явки та на підстав і наявних в ній доказів.
Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши та дослідивши матеріали с прави, всебічно і повно з'ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, прихо дить висновку, що позов підля гає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Това риство з обмеженою відповіда льністю "Ольвія Плюс" зареєст роване як юридична особа 05 жов тня 1994 року розпорядженням Ок тябрського райвиконкому м. П олтави № 571-р, ідентифікаційни й код 22522928 та перебуває на подат ковому обліку в Державній по датковій інспекції в м. Полта ві з 06 жовтня 1994 року за № 358, згідн о довідки про взяття на облік платника податку від 24 квітня 2003 року № 3111, копія якої наявна в матеріалах справи.
18 січня 2010 року працівникам и Державної податкової інспе кції в м. Полтаві було провед ено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання п орядку проведення розрахунк ів за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, н аявності торгових патентів і ліцензій кіоску, що розташов аний за адресою вул. Калініна , 20, м. Полтава та належить Товар иству з обмеженою відповідал ьністю "Ольвія Плюс".
Проведеною перевіркою вия влено і зафіксовано в акті № 00 22/16/01/23-322/22522928 порушення частини 1 ст атті 3 Закону України “Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг”: не проведенн я розрахункової операції чер ез РРО на суму покупки 30,70 грн.
28 січня 2010 року Державною по датковою інспекцією в м. Полт аві за порушення пункту 1 стат ті 3 Закону України “Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг” винесено рішен ня № 0005382306/0 про застосування до Т овариства з обмеженою відпов ідальністю "Ольвія Плюс" штра фних (фінансових) санкцій згі дно із статтею 17 цього Закону в сумі 153,50 грн.
Рішення № 0005382306/0 від 28 січня 2010 ро ку отримано відповідачем 28 сі чня 2010 року, що підтверджуєтьс я особистим підписом в кінці рішення. Відомості щодо оска рження зазначеного рішення в адміністративному чи судово му порядку відсутні, отже сум а штрафних санкцій є узгодже ною, проте у визначені законо давством строки не сплачена.
Щодо суті виявленого поруш ення, суд зазначає наступне.
Як визначено у статті 1 Зак ону України "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг" реєстратори розрахунко вих операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктам и підприємницької діяльност і або юридичними особами (їх ф іліями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділам и) (далі - суб'єкти підприємниц ької діяльності), які здійсню ють операції з розрахунків в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг, а тако ж уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької д іяльності, які виконують опе рації купівлі-продажу інозем ної валюти. Встановлення нор м щодо застосування або неза стосування реєстраторів роз рахункових операцій в інших законах не допускається.
Відповідно до пункту 1 ста тті 3 вищезазначеного Закону , суб'єкти підприємницької ді яльності, які здійснюють роз рахункові операції в готівко вій та/або в безготівковій фо рмі (із застосуванням платіж них карток, платіжних чеків, ж етонів тощо) при продажу това рів (наданні послуг) у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг, що мало місце в даному випадку, зобов'язані: п роводити розрахункові опера ції на повну суму покупки (над ання послуги) через зареєстр овані, опломбовані у встанов леному порядку та переведені у фіскальний режим роботи ре єстратори розрахункових опе рацій з роздрукуванням відпо відних розрахункових докуме нтів, що підтверджують викон ання розрахункових операцій , або у випадках, передбачених цим Законом, із застосування м зареєстрованих у встановле ному порядку розрахункових к нижок.
Матеріалами справи підтве рджено, що особою, яка проводи ла розрахунки в кіоску відпо відача, проведено розрахунко ву операцію без застосування реєстратора розрахункових о перацій при продажу цигарок "Вінстон" - 4 пачки, "Монте-Карло" - 1 пачка на суму 30,70 грн. Акт підп исано перевіряючими та особо ю, що здійснювала розрахунки - продавцем кіоску ОСОБА_1 , зауваження чи заперечення д о акту не надавались.
Таким чином, особою, що пров одила розрахунки в кіоску ві дповідача, не проведено розр ахункову операцію через реєс тратор розрахункових операц ій на суму 30,70 грн.
Частиною 1 статті 17 Закону Ук раїни "Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг" встановлена відповідальніс ть за порушення вимог цього З акону до суб'єктів підприємн ицької діяльності, які здійс нюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенн ям відповідних органів держа вної податкової служби Украї ни застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розм ірі вартості проданих товарі в (наданих послуг), на які вияв лено невідповідність, - у разі проведення розрахункових оп ерацій на неповну суму варто сті проданих товарів (надани х - послуг), у разі непроведенн я розрахункових операцій чер ез реєстратори розрахункови х операцій, у разі нероздруку вання відповідного розрахун кового документа, що підтвер джує виконання розрахунково ї операції, або проведення її без використання розрахунко вої книжки.
Отже, суд приходить до висно вку, що відповідачем допущен о порушення вимог пункту 1 ст атті 3 Закону України "Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг", тому позивачем вірно визначена штрафна (фін ансова) санкція згідно із пун ктом 1 статті 17 цього Закону у р озмірі 153,50 грн. (30,70 грн. х 5).
Згідно статті 25 Закону Укр аїни “Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг” суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього З акону, підлягають перерахува нню суб' єктами підприємниц ької діяльності до Державног о бюджету України в десятиде нний термін з дня прийняття о рганами державної податково ї служби України рішення про застосування таких санкцій.
Таким чином, за Товариством з обмеженою відповідальніст ю "Ольвія Плюс" рахується забо ргованість в сумі 153 грн 50 коп. Н а день розгляду справи в суді відомості щодо повної сплат и відповідачем зазначеного б оргу перед бюджетом відсутні .
Враховуючи викладене, суд в важає доводи позивача обґрун тованими та такими, що підтве рджені відповідними доказам и, у зв`язку з чим позов підляг ає задоволенню.
Відповідно до пункту 4 ста тті 94 Кодексу адміністративн ого судочинства України, у сп равах, в яких позивачем є суб`є кт владних повноважень, а від повідачем - фізична особа чи ю ридична особа, судові витрат и, здійснені позивачем, з відп овідача не стягуються.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 94, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у м. Полтаві до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Ольвія Плюс" про стягненн я фінансових санкцій задовол ьнити.
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Оль вія Плюс" (ідентифікаційний к од 22522928) на р/р 31117104700002, код бюджетної класифікації платежу 21080900, до Д ержавного бюджету, одержувач УДК у м. Полтаві ЗКПО 34698804, банк о держувача: ГУДКУ у Полтавськ ій області МФО 831019, фінансові с анкції у сумі 153 грн 50 коп. /сто п' ятдесят три гривні п'ятдесят копійок/.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Повний текст постан ови виготовлено 11 жовтня 2010 рок у.
Суддя С.О. Удовіченко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2010 |
Оприлюднено | 19.10.2010 |
Номер документу | 11656617 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.О. Удовіченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні