СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА
пр. № 1-кс/759/795/24
ун. № 759/1921/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 січня 2024 року слідчий суддя Святошинського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Київській області майора поліції ОСОБА_3 , про арешт майна, у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024110000000001 від 02.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До Святошинськогорайонного судум.Києва надійшлоклопотання старшогослідчого вОВС СУГУНП вКиївській областімайора поліції ОСОБА_3 , погодженепрокурором Київськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 ,в якомувона проситьнакласти арештна майно,яке визнаноречовим доказому кримінальномупровадженні №42024110000000001 від 02.01.2024 року, та яке виявлено та вилучено в період часу з 13 год. 47 хв. по 16. год. 44 хв., 23.01.2024, під час проведення особистого обшуку ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в порядку ч.3 ст. 208 КПК України, а саме:
- мобільний телефон марки Samsung «SM M526B» IMEI: НОМЕР_1 із сімкартою оператора лайфселл № НОМЕР_2 , який упаковано у спец. пакет № WAR 1189970;
- грошові кошти 1-ю купюрою номіналом 500 гривень №ЄЗ1723463, яку упаковано у спец. пакет №3632616;
- грошові кошти а саме купюри по 500 гривень у кількості 176 штук з наступними номерами:
ВС7594906АЗ4563285АР7407720АД2486916АЖ8671868ЕВ4061883ЗА1825163ББ5147056ЄЖ7993859АБ0467211АН4525744ЕИ0080944ХЗ1046715АД6314680ЕИ5713084ВИ0306523ЕА7216068ГБ6626918ВД0325550ХЕ8256565ВИ7337975ВЗ1043703ГБ2221162ХЖ6616141ЕА4890085ХВ1760976АЗ1711082ЄД3669404ВИ6998157АЄ3649404ХИ3346026ВЄ0792001ГЛ9720823ХЕ2939930БГ1620785ЕЄ0911892ЄЄ6630941ХД4094473ВД1796839ХД4699916АЄ4161840АБ9797250ЄА7510743АЄ8355526ЗБ3385249ВЖ0264370ВЕ2345788ВИ7305294ЗА5807414ЄЄ4708834АЕ2338851ЄЖ2523748ЄЖ3089445ЄВ4288310ЕЗ8125058ХА0161448ЕЗ1234080ЕЖ7426871ХА4038397ЗГ8641743ГБ8284377ГЛ0941094ЦА5801447АБ7835920АР5402767ЕЖ4066218ХЖ2355951БА2774666ХГ2276024ЄВ5108608АА6053061ЕЕ8693152ЄГ4616324ВЗ0675950АЛ8615286АВ2615449ВИ6235769АД1923435ЕГ3223506ЕЄ1474963ЦА1871044ГА9316499ЄБ2868587ВЕ4844785ХВ8574259ГБ4307501АК9188884ХВ9934869ВЄ4473670ЄВ0235420ВД4570951АЛ9549453АЗ1430308ВС3128747ВС0929232ЕЗ1041935АА3371056ХД9490106ЕВ6070644ХД3061097ХД4369732ЄЗ4685087АА5602372АМ9441082АБ9068840ВЗ7772017АЕ8513042ЗБ7243986ЦБ8267237ЄВ0228740АП0147103ХЕ0862730ВЖ5603879ЕЖ3306657ЄБ5064314ЦБ3389575ЕЖ5594550ХИ0411756ЕИ0818861АЛ4294884АР8621776АЕ4783473АЖ5158774ГБ0139586ГЛ4726221ЦБ8672077ВЖ1185047ЕЖ1578157ЄЕ5019265ЄД7431437ЕВ4426766БВ8070167ГБ7618053ЄЖ4242846ЄЗ5808227ХВ7372844АЗ5779003ХЕ3745882ВЗ5575912АМ5249117ЗА8673054ХБ0939803АМ5895492ЄИ1494180ЦБ0323839ЄБ0574517ХЖ2856057ЕИ6497449АЖ4243010ЕД2139689ББ1877249ХВ7730746ХА7259970АК3700939ЦА0919257ЕИ4864252ЕД5244018АН7142303ЄЗ6290958ВС0703098ЄЖ7099111ЄЗ5553755ЕЄ9721018ХЕ1025616ХЖ6797897ББ2287046ЕБ8185349АГ4772148ВТ3688305ЄВ3971317АЕ7666902ЄД8696209АЗ6582413ЕД2563513АК1314212ХЄ2134796;
- купюри по 1 грн у кількості 3 шт. з номерами: ГВ3094313, УИ0571649, НМ1460978;
- одна купюра 10 грн. з номером: ЦЗ6311243;
- одна купюра 20 грн. з номером: АК2012899;
- одна купюра 200 грн. з номером: АН8780029, в загальній сумі 88233 гривні та синій пакет з написом «Happy Birthday», упаковано до спец. пакету №PSP2114539.
В судове засідання слідча не з`явилася, написала заяву щодо розгляду вказаного клопотання за її відсутності.
Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України, слідчий суддя, вважає за можливе розглянути вказане клопотання без повідомлення власника майна, з метою забезпечення арешту майна.
Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, слідчий суддя, дійшов висновку про необхідність задоволення зазначеного клопотання, виходячи з наступного.
Вказане клопотання обґрунтоване тим, що досудовим розслідуванням установлено, що 14.05.2014 наказом № 598 ОСОБА_6 , призначений на посаду заступника директора Департаменту начальника управління промисловості та інноваційної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємництва Київської міської державної адміністрації.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов?язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повноваження, компетенція і завдання місцевих державних адміністрацій визначені Законом України «Про місцеві державні адміністрації».
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» Місцева державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади.
Місцева державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» основними завданнями місцевий державних адміністрацій є:
1) виконанняКонституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;
2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;
3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, програм утвердження української національної та громадянської ідентичності, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку;
4) підготовку та схвалення прогнозів відповідних бюджетів, підготовку та виконання відповідних бюджетів;
5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;
6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;
7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.
Згідно з ст. 11 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» керівники структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій очолюють відповідні підрозділи і несуть персональну відповідальність перед головами відповідних державних адміністрацій за виконання покладених на ці підрозділи завдань.
Відповідно до Посадової інструкції забезпечувати виконання положень Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про управління об?єктами державної власності», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про індустріальні парки», «Про інноваційну діяльність», «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та іншими законодавчими і нормативними документами, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), регламентом Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), правилами внутрішнього трудового розпорядку Департаменту промисловості та розвитку підприємництва, Положення про Департамент промисловості та розвитку підприємництва, Положення про управління промисловості, підприємства та регулятивної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємства та цією посадовою інструкцією та іншими нормативними актами.
- державної політики у сфері розвитку підприємництва;
- державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;
- державної політики у сфері управління об?єктами державної власності, в тому числі корпоративними правами держави;
- єдиної державної політики з питань державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Участь у розробці та виконанні регіональних, міських цільових і галузевих програм у сфері промисловості, підприємництва, науки та інновації, в тому числі:
- Державних Стратегій та Стратегій розвитку міста Києва.
- Програм економічного і соціального розвитку міста Києва.
- Державних та міських цільових програм, галузевих програм у сфері промисловості, підприємництва, науки та інновації.
Зі змісту примітки до ст. 364 КК України вбачається, що службовими особами у ст. ст. 364, 368, 368-2, 369 Кодексу є особи, які постійно, тимчасово, чи за спеціальними повноваженнями здійснюють функції представника влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово
в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних
чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані
з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням,
якими особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління
із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді заступника директора Департаменту начальника управління промисловості та інноваційної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємництва Київської міської державної адміністрації в порушення вище вказаних нормативно-правових актів, з метою особистого незаконного збагачення, вирішив стати на злочинний шлях, вчинивши корупційний злочин за наступних обставин.
Так, ТОВ «ІН-ДЖАЗ», (код ЄДРПОУ 38607747) є офіційним представником корпорації «YAMAHA» в Україні та через крамницю музичних інструментів «In-Jazz» розташованої за адресою: м. Київ, бульвар Миколи Міхновського 1, здійснює продаж музичних інструментів та супутніх товарів.
З метою розвитку бізнесу, у кінці 2021 року ТОВ «ІН-ДЖАЗ» засновником якого є ОСОБА_7 , отримав значний кредит в загальному розмірі 5000000 грн у АТ КБ «ПриватБанк» з яких не погашено на теперішній час 2471000 грн (тіло кредиту).
В подальшому, за рахунок вказаного кредиту на початку 2022 року
ТОВ «ІН-ДЖАЗ» було закуплено велику партію музичних інструментів та поміщено в складське приміщення розташоване у м. Буча Київської області. Після початку війни, в ході бойових дій складське приміщення разом з музичними інструментами було повністю знищено.
З початком повномасштабного вторгнення російський військ на територію України, підприємницька діяльність ТОВ «ІН-ДЖАЗ» була майже припинена, та підприємство знаходилось на межі банкрутства. Прагнучи зберегти підприємство, ОСОБА_7 скористався програмою допомоги підприємцям, яка передбачає пільгове кредитування, за рахунок чого близько 15% платежів за кредитом компенсує Держава.
У 2023 році ТОВ «ІН-ДЖАЗ» почало отримувати компенсацію за виплачені кредити, та на її рахунки у період з 03.02.2023 по 19.07.2023 надходили грошові кошти на загальну суму 919092,68 грн.
Також, у жовтні та листопаді 2023 року, підприємство знову отримало компенсацію на загальну суму 215864,82 гривень.
Так, у невстановлений досудовим слідством час та місці, але не пізніше 13.12.2023 у заступника директора Департаменту - начальника управління промисловості та інноваційної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА ОСОБА_6 виник умисел на отримання неправомірної вигоди, а саме 20% від суми компенсації за кредитом, яка вже отримана ТОВ «ІН-ДЖАЗ» за друге півріччя 2023 року.
Реалізуючи свій злочинний умисел направлений на отримання неправомірної вигоди від службових осіб ТОВ «ІН-ДЖАЗ», ОСОБА_6 , достеменно знаючи про нарахування на рахунок підприємства вказаних коштів, 13.12.2023 приблизно о 13 год 20 хв, через месенджер «WhatsApp» зв`язався з ОСОБА_7 , та повідомив в телефонній розмові, про необхідність зустрітись для врегулювання питань, що стосуються ТОВ «ІН-ДЖАЗ». В зв`язку з тим, що ОСОБА_7 був за межами міста, зустріч була перенесена на кінець 2023 - початок 2024 року.
В подальшому, продовжуючи реалізувати свій умисел на отримання неправомірної вигоди, з метою особистого збагачення, 08.01.2024 в першій половині дня через месенджер «WhatsApp» до ОСОБА_7 знову зателефонував ОСОБА_6 та нагадав про необхідність у проведенні зустрічі, щоб закрити спільне питання, що стосуються ТОВ «ІН-ДЖАЗ», попередньо домовившись про зустріч на 11.01.2024.
11.01.2024 приблизно о 12 год 30 хв, ОСОБА_6 через месенджер «WhatsApp» знову зв`язався з ОСОБА_7 з приводу необхідності в проведенні зустрічі, однак у зв`язку з тим, що ОСОБА_7 знаходився не на роботі зустріч була перенесена на 15.01.2024.
15.01.2024 близько 11 години, ОСОБА_7 через месенджер «WhatsApp» зателефонував ОСОБА_6 та повідомив що має можливість зустрітися. В ході розмови ОСОБА_6 зазначив, що закінчить проводити нараду і приїде до магазину « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Реалізуючи свій злочинний умисел, при невстановлених досудовим розслідуванням обставинах, ОСОБА_6 , з метою отримання неправомірної вигоди від ОСОБА_7 , а також з метою приховання своїх протиправних дій, вступив в злочинну змову з ОСОБА_5 , заздалегідь розподіливши між собою ролі.
В подальшому ОСОБА_8 , з корисливих мотивів, продовжуючи свій злочинний умисел на отримання неправомірної вигоди від ОСОБА_7 , 15.01.2024 приблизно о 12 год 30 хв, приїхав до приміщення магазину « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: м. Київ, бульвар Миколи Міхновського 1 та в ході спілкування, в завуальованій формі, натякнув ОСОБА_7 що безпосередньо він приймає рішення про надання компенсацій по кредитам, в рамках державної допомоги підприємцям, та для того щоб в подальшому підприємство отримувало відшкодування, ОСОБА_7 має сплатити останньому 20% від суми надходжень за друге півріччя 2023 та січень 2024 року від компенсації за виплачені кредити, які отримало «In-Jazz».
Будучи переконаним ОСОБА_6 , що без надання йому неправомірної вигоди, що призведе до припинення фінансування в рамках державної допомоги ТОВ «ІН-ДЖАЗ» взагалі не має шансів на перекриття фінансових витрат та дотримання кредитних зобов`язань, що буде наслідком повного банкрутства підприємства, ОСОБА_7 був змушений погодитись із такою незаконною вимогою, з метою недопущення банкрутства підприємства.
У зв`язку з розбіжностями у сумах компенсації, які були зазначені у ОСОБА_6 та фактично отримані товариством, останній повідомив, що все підрахує та додатково в телефонному режимі повідомить необхідну суму яку ОСОБА_7 має передати йому.
В цей час, ОСОБА_6 діючи попередньо розробленому з ОСОБА_5 плану, надав ОСОБА_7 номер мобільного телефону НОМЕР_3 зазначивши що це номер чоловіка, на ім`я « ОСОБА_9 », яким являється ОСОБА_5 , та якому ОСОБА_7 по готовності повинен передати грошові кошти, наголосивши на тому, що в ході розмови, ОСОБА_5 необхідно повідомити, про те, що ОСОБА_7 телефонує стосовно «донату». При цьому,
ОСОБА_6 зазначив, щоб в розмові з ОСОБА_5 , ОСОБА_7 не згадував і не називав його данних.
Також, під час вказаної розмови, ОСОБА_6 запропонував
ОСОБА_7 для зручності, після того як урегулюється дане питання, в подальшому збиратися щоквартально і закривати фінансові питання, тобто надавати йому 20 % грошових коштів від надходжень по компенсації за виплачені кредити.
В подальшому, 15.01.2024 о 15 год 47 хв до ОСОБА_7 знову через месенджер «WhatsApp» зателефонував ОСОБА_6 та повідомив що вони не дорахувались однієї суми за грудень 2024 року в розмірі 56899 грн.
ОСОБА_7 в свою чергу сказав ОСОБА_6 що все перевірить.
Після перевірки вказаної інформації ОСОБА_7 зателефонував ОСОБА_6 та наголосив на тому, що вказана сума не надходила на рахунок підприємства. На що, ОСОБА_6 зазначив що ще раз перевірить чи банк перерахував кошти.
Надалі, в розмові яка відбулася о 16 год 18 хв ОСОБА_6 повідомив ОСОБА_7 що банк дійсно не перерахував останньої суми грошових коштів. Тоді ж, під час розмови ОСОБА_6 з ОСОБА_7 , вони домовились про те, що як тільки на рахунок підприємства надійдуть кошти ОСОБА_7 одразу про це повідомить останнього.
19.01.2024 через месенджер «WhatsApp» ОСОБА_7 від ОСОБА_6 надійшло повідомлення з файлом про підтвердження перерахунку банком грошових коштів у сумі 46614, 68 грн.
Того ж дня, в ході телефонних розмов ОСОБА_7 з ОСОБА_6 , останні дійшли згоди щодо суми грошових коштів, в розмірі 20 % від надходжень підприємству по виплаченим кредитам за друге півріччя 2023 року та січень 2024. з урахуванням останнього надходження, а саме 88233 грн, які ОСОБА_7 має передати ОСОБА_6 через ОСОБА_5 , для подальшого безперешкодного отримання компенсацій за виплачені кредити від держави.
23.01.2024 близько 14 години, ОСОБА_7 на виконання раніше висунутої вимоги ОСОБА_6 щодо надання останньому неправомірної вигоди, за попередньою домовленістю з ОСОБА_5 зустрівся в приміщенні магазину « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: м. Київ, бульвар Миколи Міхновського 1. Під час спілкування ОСОБА_5 реалізуючи спільний злочинний умисел, направлений на отримання неправомірної вигоди від ОСОБА_7 , а саме грошових коштів у розмірі 20 % від надходжень за друге півріччя 2023 та січень 2024 року від компенсації за виплачені кредити, які отримало «In-Jazz» діючи за попередньою злочинною домовленістю з ОСОБА_6 , отримав від ОСОБА_7 грошові кошти в сумі 88 233 гривень, в якості неправомірної вигоди, для подальшої їх передачі ОСОБА_6
23.01.2024 о 13 год. 47 хв. в порядку ст. 208 КПК України затримано ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зі підозрою у вчиненні ним кримінального правопорушення передбаченого ч.3 ст. 368 КК України, де в ході проведення його особистого обшуку було виявлено та вилучено майно, на яке просить накласти арешт слідча.
Так, під час особистого обшуку вилучено речі, зокрема грошові кошти які він отримав як неправомірну вигоду.
У зв`язкуз цим,постановою слідчоговід 23.01.2024майно вході проведенняособистого обшуку ОСОБА_5 визнано речовим доказом у кримінальному провадженні № 42024110000000001 від «02» січня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
У силу ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
З метою забезпечення збереження речових доказів, арешт накладається на майно, будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним в ст. 98 КПК України.
Таким чином, у зв`язку з вищевикладеним, слідчий суддя вважає наявними підстави для накладення арешту даного майна, оскільки зазначені предмети мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та з метою збереження речових доказів.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 167, 170-173, 309, 372, 392, 532 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотаннястаршого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Київській області майора поліції ОСОБА_3 , про арешт майна, у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024110000000001 від 02.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України задовольнити.
Накласти арешт намайно,яке визнаноречовим доказому кримінальномупровадженні №42024110000000001 від 02.01.2024 року, та яке виявлено та вилучено в період часу з 13 год. 47 хв. по 16. год. 44 хв., 23.01.2024, під-час проведення особистого обшуку ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в порядку ч.3 ст. 208 КПК України, а саме:
- мобільний телефон марки Samsung «SM M526B» IMEI: НОМЕР_1 із сімкартою оператора лайфселл № НОМЕР_2 , який упаковано у спец. пакет № WAR 1189970;
- грошові кошти 1-ю купюрою номіналом 500 гривень №ЄЗ1723463, яку упаковано у спец. пакет №3632616;
- грошові кошти а саме купюри по 500 гривень у кількості 176 штук з наступними номерами:
ВС7594906АЗ4563285АР7407720АД2486916АЖ8671868ЕВ4061883ЗА1825163ББ5147056ЄЖ7993859АБ0467211АН4525744ЕИ0080944ХЗ1046715АД6314680ЕИ5713084ВИ0306523ЕА7216068ГБ6626918ВД0325550ХЕ8256565ВИ7337975ВЗ1043703ГБ2221162ХЖ6616141ЕА4890085ХВ1760976АЗ1711082ЄД3669404ВИ6998157АЄ3649404ХИ3346026ВЄ0792001ГЛ9720823ХЕ2939930БГ1620785ЕЄ0911892ЄЄ6630941ХД4094473ВД1796839ХД4699916АЄ4161840АБ9797250ЄА7510743АЄ8355526ЗБ3385249ВЖ0264370ВЕ2345788ВИ7305294ЗА5807414ЄЄ4708834АЕ2338851ЄЖ2523748ЄЖ3089445ЄВ4288310ЕЗ8125058ХА0161448ЕЗ1234080ЕЖ7426871ХА4038397ЗГ8641743ГБ8284377ГЛ0941094ЦА5801447АБ7835920АР5402767ЕЖ4066218ХЖ2355951БА2774666ХГ2276024ЄВ5108608АА6053061ЕЕ8693152ЄГ4616324ВЗ0675950АЛ8615286АВ2615449ВИ6235769АД1923435ЕГ3223506ЕЄ1474963ЦА1871044ГА9316499ЄБ2868587ВЕ4844785ХВ8574259ГБ4307501АК9188884ХВ9934869ВЄ4473670ЄВ0235420ВД4570951АЛ9549453АЗ1430308ВС3128747ВС0929232ЕЗ1041935АА3371056ХД9490106ЕВ6070644ХД3061097ХД4369732ЄЗ4685087АА5602372АМ9441082АБ9068840ВЗ7772017АЕ8513042ЗБ7243986ЦБ8267237ЄВ0228740АП0147103ХЕ0862730ВЖ5603879ЕЖ3306657ЄБ5064314ЦБ3389575ЕЖ5594550ХИ0411756ЕИ0818861АЛ4294884АР8621776АЕ4783473АЖ5158774ГБ0139586ГЛ4726221ЦБ8672077ВЖ1185047ЕЖ1578157ЄЕ5019265ЄД7431437ЕВ4426766БВ8070167ГБ7618053ЄЖ4242846ЄЗ5808227ХВ7372844АЗ5779003ХЕ3745882ВЗ5575912АМ5249117ЗА8673054ХБ0939803АМ5895492ЄИ1494180ЦБ0323839ЄБ0574517ХЖ2856057ЕИ6497449АЖ4243010ЕД2139689ББ1877249ХВ7730746ХА7259970АК3700939ЦА0919257ЕИ4864252ЕД5244018АН7142303ЄЗ6290958ВС0703098ЄЖ7099111ЄЗ5553755ЕЄ9721018ХЕ1025616ХЖ6797897ББ2287046ЕБ8185349АГ4772148ВТ3688305ЄВ3971317АЕ7666902ЄД8696209АЗ6582413ЕД2563513АК1314212ХЄ2134796;
- купюри по 1 грн у кількості 3 шт. з номерами: ГВ3094313, УИ0571649, НМ1460978;
- одна купюра 10 грн. з номером: ЦЗ6311243;
- одна купюра 20 грн. з номером: АК2012899;
- одна купюра 200 грн. з номером: АН8780029, в загальній сумі 88233 гривні та синій пакет з написом «Happy Birthday», упаковано до спец. пакету №PSP2114539.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Святошинський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 116571794 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Святошинський районний суд міста Києва
Ясельський А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні