Рішення
від 19.01.2024 по справі 463/3863/22
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/3863/22

Провадження №2-а/463/7/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2024 року Личаківський районний суд м. Львова

у складі: головуючого судді - Нор Н.В.

за участю секретаря - Заверуха О.Б.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (місце знаходження: 79017, м. Львів, вул. Левицького, 67) про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,

встановив:

Позивач звернулась до суду з адміністративним позовом до відповідача, просить скасувати постанову у справі про адміністративне правопорушення №4 від 02.12.2021р.

Позов обґрунтовує тим, що 02.12.2021р. уповноваженим працівником відповідача винесено оскаржувану постанову, якою її було визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.156 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 13600,00 грн. Вважає, що в постанові не відображено дійсні обставини події, факт вчинення правопорушення не доведений жодними доказами.

У судове засідання позивач не з`явилась, заявою до суду просить справу слухати у її відсутності і позов задоволити в повному обсязі. Враховуючи представлені документи, суд вважає за можливе розглянути справу у її відсутності.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, належним чином був повідомлений про дату, час і місце судового засідання, позовні вимоги заперечує, у встановлений судом строк скерував відзив на позовну заяву, в якому зазначає про необґрунтованість вимог позивача. Мотивує тим, що в межах повноважень, передбачених законодавством, адміністративною комісією при Личаківській районній адміністрації Львівської міської ради була складена постанова №4 від 02.12.2021р. Складений протокол про адміністративне правопорушення відповідає вимогам Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення. Позивачем не спростовано факт продажу алкоголю у заборонений час, не наведено належних доказів своєї невинуватості. Питання щодо правильності складання протоколу про адміністративне правопорушення належить розглядати в порядку, визначеному КУпАП. Надання оцінки доказам здійснюється під час розгляду питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності. Тому вважає вимоги позивача безпідставними і просить відмовити в задоволенні позову.

У відповідності до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Перевіривши матеріали справи, оцінивши подані сторонами докази, які просять вважати вичерпними, суд вважає, що адміністративний позов підлягає до задоволенню з таких підстав.

Згідно з ч. 2ст. 2 КАС Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно дост.245КУпАП завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згіднозі ст.251КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно дост.9КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, вина (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадській порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Судом встановлено, що постановою №4 від 02.12.2021р. ОСОБА_1 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 156 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 13600,00 грн., що проявилось в тому, що позивач в магазині « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснила продаж алкоголю «Наша Марка» горілка 0,25л.

Маючи перед прийняттям оскаржуваної постанови заперечення позивача щодо обставин спірного правопорушення, суб`єкт владних повноважень мав би, використовуючи свої повноваження, зібрати докази, які б підтверджували порушеннявказаних норм та спростовували свідчення позивача, але такі докази представником відповідача суду не представлено. За таких обставин, суд не вправі вважати доведеним факт правопорушення.

У відповідності до вимог п. 2ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Разом з тим, всупереч вищевказаним вимогам, представником відповідача не представлено до суду достатніх та належних доказів, які б спростовували доводи позивача та підтверджували правомірність винесення оскаржуваної постанови, а тому суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення у повному обсязі.

Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 286КАС Україниза наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення.

Керуючись ст.ст. 2,77,241,243-246, 257-263, 286, 293 КАС України, ст.ст.9,10,11,14, 251 КУпАПсуд, -

ухвалив:

Позов - задовольнити.

Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення №4 від 02.12.2021 року про накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 за ч.2 ст. 156 КУпАПу виді штрафу в розмірі 13600,00 грн. і закрити справупро адміністративнеправопорушення.

Рішення може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги в порядку та строки, передбачені ст. 286, 293, п. 15.5 РозділуVII «Перехідні положення» КАС України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено 24.01.2024 року.

Суддя Нор Н.В.

Дата ухвалення рішення19.01.2024
Оприлюднено29.01.2024
Номер документу116573092
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання

Судовий реєстр по справі —463/3863/22

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Личаківський районний суд м.Львова

Нор Н. В.

Рішення від 19.01.2024

Адміністративне

Личаківський районний суд м.Львова

Нор Н. В.

Рішення від 19.01.2024

Адміністративне

Личаківський районний суд м.Львова

Нор Н. В.

Ухвала від 17.11.2022

Адміністративне

Личаківський районний суд м.Львова

Нор Н. В.

Постанова від 27.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 18.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 18.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 27.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 28.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні