РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 січня 2024 року справа № 580/6835/23
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Каліновської А.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі (далі позивач) з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі відповідач), в якому просить:
- визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 25.05.2023 №4616/23-00-09-01-11 та №4578/23-00-09-01-11.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 21.04.2023 Стандарт-Енерджі було отримано акт про результати фактичної перевірки № 3515/23-00-09-01-16/44639876 від 10.04.2023 та акт про результати фактичної перевірки № 3521/23-00-09-01-16/44639876 від 10.04.2023. Висновками актів перевірки зазначено, що з 24.02.2023 по 07.04.2023 ТОВ Стандарт-Енерджі на АЗС за адресою: Черкаська область, Черкаський район, м. Канів, вул. Київська, 36 та на АЗС за адресою: м. Черкаси, вул. Одеська, 3 здійснювало реалізацію пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, чим порушено ч. 21 ст. 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального. За наслідками проведених перевірок 25.05.2023 Головним управлінням ДПС у Черкаській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 4578/23-00-09-01-11 та податкове повідомлення-рішення № 4616/23-00-09-01-11. В позовній заяві також зазначено, що рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 03.07.2023 у справі №580/2947/23 частково задоволено позов товариства з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі. Визнано протиправним та скасовано розпорядження (витяг) № 290-рл від 10.03.2023 про відмову у видачі ліцензій. Визнано протиправними дії Головного управління ДПС у Черкаській області, які полягають у не виданні товариству з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі оригіналів ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за адресами місць роздрібної торгівлі пальним: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36. Зобов`язано Головне управління ДПС у Черкаській області видати товариству з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за місцем торгівлі Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36 та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцем торгівлі м. Черкаси, вул. Одеська, 3.
Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 28.08.2023 відкрито провадження у даній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Ухвалою від 19.09.2023 зупинено провадження у справі №580/6835/23 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень до набрання законної сили судовим рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 03.07.2023 у адміністративній справі №580/2947/23.
Ухвалою від 24.01.2024 провадження у справі поновлено.
Відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти позову з тих підстав, що за адресами: Черкаська область, Черкаський район, м. Канів, вул. Київська, буд. 36 та м. Черкаси, вул. Одеська, 3, ТОВ Стандарт-Енерджі здійснювало реалізацію пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, чим порушено ч. 21 ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». За результатом проведених перевірок прийнято податкові повідомлення-рішення від 25.05.2023 №4616/23-00-09-01-11 та №4578/23-00-09-01-11. Відповідач додатково зазначив, що позивач не заперечує факт роздрібної реалізації пального в період з 24.02.2023 по 07.04.2023. У зв`язку з чим, просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі зареєстроване як юридична особа з 18.11.2022 (код ЄДРПОУ 44639876).
На підставі пп. 20.1.2, 20.1.4, 20.1.8 - 20.1.11 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.3 п. 75.1 ст.75, пп. 80.2.5 п. 80.2ст. 80 Податкового Кодексу України, ст. 16 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» з метою контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального, відповідно до наказів ГУ ДПС у Черкаській області від 30.03.2023 №576-п, №577-п відповідачем проведена фактична перевірка діяльності ТОВ Стандарт-Енерджі щодо дотриманням вимог законодавства з питань обліку, ліцензування, виробництва, зберігання та транспортування спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, цільового використання спирту етилового платниками податків, здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, відображення та правильності обрахунку акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів в розрахункових документах та фіскальних звітах, наявності документів, що підтверджують походження підакцизних товарів, за місцями фактичного провадження діяльності, за адресами: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська область, Черкаський район, м. Канів, вул. Київська, буд. 36, за період діяльності з 17.12.2022 по 09.04.2023.
В ході проведення фактичної перевірки згідно баз даних СОД РРО за період з 24.02.2023 по 15:45 07.04.2023 встановлено, що ТОВ Стандарт-Енерджі на АЗС за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Одеська, 3, згідно реєстратора розрахункових операцій фіскальний №3001043755 здійснювало реалізацію пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в загальній кількості 20958,21 літрів на загальну суму 1046259,64 грн.
За результатами перевірки складено акт від 10.04.2023 №3521/23-00-09-01-16/44639876 «Про результати фактичної перевірки ТОВ Стандарт-Енерджі та прийнято податкове повідомлення-рішення від 25.05.2023 № 4578/23-00-09-01-11, яким на позивача накладено штрафні (фінансові) санкції в сумі 250000,00 грн.
Також відповідачем 03.04.2023 о 10 годині 56 хвилин на АЗС за адресою: Черкаська область, Черкаський район, м. Канів, вул. Київська, буд. 36 де здійснює свою діяльність ТОВ Стандарт-Енерджі встановлено факт продажу бензину А-95 в кількості 13,74 літрів за ціною 50,00 грн/літр на загальну суму 687,00 грн. Продавець отримав кошти та провів розрахункову операцію через РРО фіскальний номер 3001043754 та видав фіскальний чек №54 від 03.04.2023. В ході проведення фактичної перевірки згідно баз даних СОД РРО за період з 24.02.2023по 07.04.2023 встановлено, що ТОВ Стандарт-Енерджі на АЗС за адресою: Черкаська область, Черкаський район, м. Канів, вул. Київська, буд. 36 згідно реєстратора розрахункових операцій фіскальний №3001043754 здійснювало реалізацію пального без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в загальній кількості 88 835,65 літрів на загальну суму 4 096 784,70 грн.
За результатом проведеної перевірки складено акт про результати фактичної перевірки ТОВ «Стандарт-Енерджі» від 10.04.2023 №3515/23-00-09-01-16/44639876 та податкове повідомлення-рішення від 25.05.2023 №4616/23-00-09-01-11, яким на позивача накладено штрафні (фінансові) санкції в сумі 250000,00 грн.
Не погоджуючись з такими податковими повідомленнями-рішеннями позивач звернувся до суду з позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України визначені в Законі України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі Закон № 481/95-ВР).
Статтею 1 Закону № 481/95-ВР визначено терміни:
ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку
- місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
- зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;
- Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального містить відомості про: ліцензіатів; місця виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним (адреса); дату видачі/призупинення/анулювання та термін дії ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до ст. 15 цього Закону № 481/95-ВР, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до абз. 10 ч. 2 ст. 17 Закону № 481/95-ВР до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії - 250000 гривень.
Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються податковими органами та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та пальним, зберігання пального, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції визначеної законами України.
Як встановлено під час розгляду справи рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 03.07.2023 у справі №580/2947/23, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 21.12.2023 визнано протиправними дії Головного управління ДПС у Черкаській області, які полягають у не виданні товариству з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі оригіналів ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за адресами місць роздрібної торгівлі пальним: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36 та зобов`язано Головне управління ДПС у Черкаській області видати товариству з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за місцем торгівлі Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36 та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцем торгівлі м. Черкаси, вул. Одеська, 3.
Під час прийняття рішення у справі №580/2947/23, суд виходив з наступного.
ТОВ Стандарт-Енерджі 24.02.2023 звернулося до Головного управління ДПС у Черкаській області із заявами, які зареєстровані за вхідними № 4023/АП та 4024/АП, на отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за адресами роздрібної торгівлі пальним: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська область, м. Канів, вул. Київська, 36.
Відповідно до витягу зі спеціалізованого програмного забезпечення - комп`ютерної програми M.E.Doc до особистого кабінету позивача надійшли витяги з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, а саме:
- ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер 23060314202300005 від 24.02.2023, за місцем торгівлі Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36, засвідчена електронно цифровою печаткою/підписом Державної податкової служби України: дата отримання: 24.02.2023 15:39, відправник 43005393 Державна податкова служба, одержувач: 44639876, підписи: печатка 43005393 Державна податкова служба України отримано, ім`я файла 23010044639876Л404501100000000310220232301.XML, спосіб прийому: з використанням прямого з`єднання;
- ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер 23010314202300004 від 24.02.2023, за місцем торгівлі м. Черкаси, вул. Одеська, 3, засвідчена електронно цифровою печаткою/підписом Державної податкової служби України: дата отримання: 24.02.2023 16:16, відправник 43005393 Державна податкова служба, одержувач:44639876, підписи: печатка 43005393 Державна податкова служба України отримано, ім`я файла: 23010044639876J1404501100000000210220232301.XML, спосіб прийому: з використанням прямого з`єднання.
ТОВ Стандарт-Енерджі звернулось до Головного управління ДПС у Черкаській області із заявами № 07-03-2023 від 07 березня 2023 року та №16-03-2023 від 16 березня 2023 року про видачу оригіналів ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним з проханням надати оригінали ліцензій за адресами роздрібної торгівлі пальним: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська область, м. Канів, вул. Київська, 36.
31.03.2023 ТОВ Стандарт-Енерджі отримано розпорядження (витяг) № 290-рл від 10 березня 2023 року про відмову у видачі ліцензій, яким визначено відмовити у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ Стандарт-Енерджі за адресами місць роздрібної торгівлі пальним: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36 у зв`язку із відсутністю документів, необхідних для отримання ліцензій згідно із статтею 15 Закону №481.
Товариство з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі, на підтвердження отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним надало скріншоти файлів спеціалізованого програмного забезпечення - комп`ютерної програми M.E.Doc з особистого кабінету платника податків.
З наданих скріншотів вбачається, що у витягах з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального вказано перелік реєстраторів розрахункових операцій позивача, які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій, фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.
Враховуючи наведені вище пояснення представників сторін та дослідивши надані позивачем скріншоти файлів спеціалізованого програмного забезпечення - комп`ютерної програми M.E.Doc з особистого кабінету платника податків, суд вважає доведеним факт внесення відповідачем до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального відомостей про видачу позивачу ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційні номери 23060314202300005 від 24.02.2023, 23010314202300004 від 24.02.2023 за місцем торгівлі Черкаська область, м. Черкаси, вул. Одеська, 3 та Черкаська область, м. Канів, вул. Київська, 36.
Суд визнав вказані роздруковані скріншоти файлів належними та допустимими доказами на підтвердження факту внесення відповідачем відомостей про видані ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.
Аналіз ст. 15 Закону №481/95-BP доводить, що суб`єкт господарювання має право здійснювати роздробну торгівлю пальним за умови наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним у відповідному місці роздрібної торгівлі пальним.
Отже враховуючи той факт, що згідно витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального ТОВ Стандарт-Енерджі, ще 24.02.2023 отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (реєстраційний номер 23060314202300005 від 24.02.2023) за місцем торгівлі Черкаська область, м. Канів, вул. Київська, 36 та ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (реєстраційний номер 23010314202300004 від 24.02.2023) за місцем торгівлі м. Черкаси, вул. Одеська, 3, а також, що Черкаський окружний адміністративний суд у рішенні від 03.07.2023 у справі № 580/2947/23 визнав протиправним та скасував розпорядження (витяг) № 290-рл від 10.03.2023 про відмову у видачі ліцензій, визнав протиправними дії Головного управління ДПС у Черкаській області, які полягають у не виданні ТОВ Стандарт-Енерджі оригіналів ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним за адресами місць роздрібної торгівлі пальним: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Одеські, 3 та Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36 та зобов`язав Головне управління ДПС у Черкаській області видати ТОВ Стандарт-Енерджі ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за вказаними вище адресами, то податкові повідомлення-рішення № 4578/23-00-09-01-11 та № 4616/23-00-09-01-11 є протиправними та підлягають скасуванню.
Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
За таких обставин, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов слід задовольнити.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Зважаючи на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, то судові витрати зі сплати судового збору, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Інших доказів понесених судових витрат, станом на час прийняття рішення, матеріали справи не містять.
Керуючись ст.ст. 2, 90, 139, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 25.05.2023 №4616/23-00-09-01-11 та №4578/23-00-09-01-11.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, код ЄДРПОУ 44131663) на користь товариства з обмеженою відповідальністю Стандарт-Енерджі (18001, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, буд. 55 А, код ЄДРПОУ 44639876) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 7500 (сім тисяч п`ятсот) грн 00 коп.
Копію рішення направити учасникам справи.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту.
Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2024 |
Оприлюднено | 01.02.2024 |
Номер документу | 116646917 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Альона КАЛІНОВСЬКА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні