номер провадження справи 14/64/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
25.01.2024 Справа № 908/2384/23
м.Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі судді Сушко Л.М. розглянувши заяву Головного управління Пенсійного України в Дніпропетровській області, 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26
до банкрута - Товариства з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби, 69083, м. Запоріжжя, вул. Східна, 9, код ЄДРПОУ 13422783
ліквідатор Проскурін Дмитро Олександрович, свідоцтво № 380 від 27.02.2013 року, адреса: 51931, м. Кам`янське Дніпропетровської області, вул. Ковалевича, 3, офіс 2
про визнання грошових вимог в розмірі 807 095,00 грн.
За участю представників сторін: не з`явилися
УСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 22.08.2023. відкрито провадження у справі №908/2384/23 про банкрутство Товариства з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби, 69083, м. Запоріжжя, вул. Східна, 9, код ЄДРПОУ 13422783.
Постановою господарського суду Запорізької області від 21.11.2023. Товариство з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Проскуріна Дмитра Олександровича.
28.12.2023. до господарського суду надійшла заява Управління виконавчої дирекції Головного управління Пенсійного України в Дніпропетровській області з грошовими вимогами до банкрута в загальному розмірі 807 095,00 грн.
Ухвалою суду від 16.01.2024. прийнято заяву Головного управління Пенсійного України в Дніпропетровській області та призначено її до розгляду в засіданні господарського суду 25.01.2024. о/об 12-45 год.
Представники сторін своїм правом на участь у судовому розгляді справи 25.01.2024. не скористалися, у судове засідання не з`явилися, про час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
Справа розглядається відповідно до приписів ст. 202 ГПК України за наявними матеріалами.
Вивчивши подані документи, судом встановлено наступне:
Згідно ч. 4 статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.
Так, свої грошові вимоги до боржника заявник обгрунтовує наступними обставинами:
Товариство з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби (69083, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Східна, 9, код ЄДРПОУ 13422783) (далі-Боржник) зареєстровано в Головному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області (далі Головне управління), як платник страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інших платежів до Пенсійного фонду України та платник, який відшкодовує фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій призначених відповідно до пунктів а, б-з статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», а також в якості страхувальника із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів.
З моменту відкриття провадження у справі про банкрутство Товариство з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби та до моменту винесення постанови Господарським судом Запорізької області про визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури у підприємства виникла поточна заборгованість перед Головним управлінням по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме: в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів а, б-з статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (Списки № №1,2) за період серпень 2023 - жовтень 2023 року на загальну суму 174 472 грн 92 коп. (в т.ч. 166 279,17 грн за Списком №1 та 8193,75 грн за Списком №2).
Статтею 13 Закону № 1788 «Про пенсійне забезпечення» визначені категорії Документ сформований в системі «Електронний суд» 28.12.2023 3 працівників, які мають право на пенсію за віком на пільгових умовах. До 17.02.2000 вказана стаття, крім визначення категорій працівників, які мають право на пенсію за віком на пільгових умовах, регулювала порядок внесення підприємствами та організаціями плати до Пенсійного фонду, що покривала витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону № 1788.
Законом України «Про внесення змін до деяких законів України» від 17.02.2000 № 1461-III порядок внесення плати на покриття фактичних витрат на виплату і доставку пенсій змінено. А саме - норму, що регулювала дане питання у статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», виключено та врегульовано порядок покриття витрат на виплату та доставку пільгових пенсій шляхом введення окремого виду збору на обов`язкове державне пенсійне страхування у Закон України «Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування» №400.
Так статтею 2 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування зазначено, що для платників збору, визначених пунктами 1 і 2 частини першої статті 1 цього Закону, крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного падатку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених до дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій відповідно до пунктів б-з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та призначених після дня набрання чинності зазначеним Законом відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у період до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до статті 22 Податкового кодексу України, де законодавчо визначене поняття об`єкту оподаткування, встановлено, що об`єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) та його частина та інші об`єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов`язує виникнення у платника податкового обов`язку.
Враховуючи вищевикладене, законодавцем визначено фактичні витрати на виплату і доставку пенсій призначених на пільгових умовах як елемент збору на обов`язкове державне пенсійне страхування (а саме об`єкт оподаткування), відповідно до Закону №400/97-ВР, який віднесено до поняття страхових внесків, відповідно до Закону №1058-ІV.
Законом України «Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування», передбачено, що платники збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, передбачені статтею 1 цього Закону, повинні сплачувати збір на обов`язкове державне пенсійне страхування у розмірах, встановлених статтею 4 цього Закону, що визначається у відсотковому відношенні до об`єкта оподаткування, який передбачений статтею 2 цього Закону.
Зокрема, у відповідності до вимог вищезазначеного Закону, суб`єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об`єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об`єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників, незалежно від форми власності, повинні сплачувати збір на обов`язкове державне пенсійне страхування у 100 % розмірі від об`єкта оподаткування, якими є фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" відповідно до пунктів а, "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та призначених після дня набрання чинності зазначеним Законом відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у період до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
Відповідно до розділу 6 Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України», затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 №21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції 16.01.2004 за №64/8663, для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення до набрання чинності Законом України від 03 жовтня 2017 № 2148-VІІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування: - особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за Списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; - особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів б-з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
У відповідності до пунктів 6.4, 6.5, 6.7, 6.8 розділу 6 Інструкції № 21-1, зі змінами та доповненнями розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20- го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій, а підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. Розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються згідно з додатком 8 та додатком 8а до 1 січня поточного року та протягом місяця з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії.
Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.
Пунктом 2 розділу XV Прикінцевих положень Закону №1058 передбачено, що до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону. Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частин другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку: підприємства та організації (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком.
З огляду на викладені норми законодавчих актів Боржник, як платник збору на обов`язкове державне пенсійне страхування та юридична особа, працівники якої вийшли на пільгову пенсію, зобов`язаний сплачувати Пенсійному фонду збір у 100 % розмірі сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій його працівникам, тобто відшкодувати Пенсійному фонду фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених працівникам Боржника, у повному розмірі.
Відповідно до п. 6.9 Інструкції №21-1 у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає розрахунок згідно з додатками, зазначеними у пункті 6.4 цієї глави для зазначених підприємств, у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцезнаходженням цього підприємства (крім підприємств, місцезнаходженням яких є вільна економічна зона "Крим"). Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцезнаходженням підприємства, тому управління стягує в судовому порядку заборгованість і по пенсіонерах, яким призначено пенсію в інших районних та міських управліннях Пенсійного фонду України.
Заборгованість не відпрацьована в судовому порядку, однак підлягають відшкодуванню витрати Кредитора на виплату та доставку пільгових пенсій, в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів а, б-з статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за період серпень 2023 - жовтень 2023 складає 174 472 грн 92 коп. (сто сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят дві грн 92 коп.), яка у свою чергу складається із заборгованості за Списком №1 - 166 279,17 грн та за Списком №2 - 8 193,75 грн. Даний розмір заборгованості підтверджуються Розрахунком суми заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах та розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Дані розрахунки були направлені на адресу Боржника.
У зв`язку з тим, що Боржником не були відшкодовані суми фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, в нього залишилась несплаченою заборгованість перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо витрат на виплату і доставку пенсій колишнім працівникам підприємства, які були зайняті на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці (Список№2) та на роботах з особливо шкідливими та особливо важкими умовами праці (Список №1) за період серпень 2023 - жовтень 2023 року на загальну суму 174 472 грн 92 коп. (сто сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят дві грн 92 коп).
Крім того, заявником заявлені вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 №1442 Питання припинення Фонду соціального страхування України та управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України з 01 січня 2023 року припинено реорганізувавши шляхом приєднання до Пенсійного фонду України Фонд соціального страхування України та його територіальні відділення.
Відповідно до нещасних випадків на виробництві, що сталися із застрахованими особами Товариства з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби: ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (далі - Потерпілі особи), органами Пенсійного фонду України провадяться страхові виплати на користь Потерпілих осіб. Порядком капіталізації платежів до Пенсійного фонду України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №986 (далі - Порядок №986) передбачена капіталізація платежів до Пенсійного фонду України у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку із банкрутством) страхувальника (далі платежі) для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам.
Вказані положення кореспондуються з частиною 2 статті 1205 Цивільного кодексу України, якою зумовлено, що у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 ЦК України, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно - правовим актом.
Капіталізовані платежі, що надійшли у спосіб, передбачений Порядком №986 до Пенсійного фонду України у випадках ліквідації страхувальників, відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 72 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 №1058-IV (далі - Закону №1058) є також джерелами формування коштів Пенсійного фонду України.
Відповідно частини третьої Порядку №986, капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. Під час капіталізації платежів враховуються заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати на догляд за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів, види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого, а також інші виплати, передбачені законодавством.
За змістом частини 4 Порядку №986, капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону №1105, розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 Порядку №986, суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2023 №95 Деякі питання капіталізації платежів у випадках ліквідації страхувальників установлено, що капіталізація платежів у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованих осіб, здійснюється до Пенсійного фонду України у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 № 986.
На підставі викладеного, розрахунок потреби платежів, що підлягає капіталізації для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань Страхувальника перед Потерпілими особами, здійснюється наступним чином:
1. ОСОБА_2 , народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 , станом на момент проведення капіталізації, Потерпіла особа досягнула віку 63 років. Згідно офіційно опублікованих даних Таблиці смертності та середньої очікуваної тривалості життя за 2021 рік (далі -Таблиця віку), середня очікувана тривалість життя жінки при досягненні нею віку 63 років становить 16,46 років. Відповідно до постанови від 06.03.2022 про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати відповідно до частини другої статті 37 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування ОСОБА_2 було перераховано щомісячну страхову виплату в розмірі 292,55 грн. Відповідно до пунктів 1, 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2023 року №168 Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2023 році з 1 березня 2023 року ОСОБА_2 здійснено перерахунок щомісячної страхової виплати із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) України, установленого пунктом 1 цієї Постанови, у розмірі 1,197. Таким чином розмір щомісячної страхової виплати ОСОБА_2 з 1 березня 2023 року становить (292,55*1,197) 350,18 грн. Виходячи з встановленої суми щомісячної страхової виплати у розмірі 350,18 грн, капіталізації підлягають платежі з щомісячних страхових виплат за 12 місяців та становить 69 167,55 грн (350,18 х (16,46 х 12 міс.) =69 167,55 грн).
2. ОСОБА_1 , народилася ІНФОРМАЦІЯ_2 , станом на момент проведення капіталізації, Потерпіла особа досягнула віку 67 років. Згідно офіційно опублікованих даних Таблиці смертності та середньої очікуваної тривалості життя за 2021 рік (далі -Таблиця віку), середня очікувана тривалість життя жінки при досягненні нею віку 67 років становить 13,60 років. Відповідно до постанови від 06.03.2022 про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати відповідно до частини другої статті 37 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування ОСОБА_1 було перераховано щомісячну страхову виплату в розмірі 2884,33 грн. Відповідно до пунктів 1, 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2023 року №168 Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2023 році з 1 березня 2023 року ОСОБА_1 здійснено перерахунок щомісячної страхової виплати із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) України, установленого пунктом 1 цієї Постанови, у розмірі 1,197. Таким чином розмір щомісячної страхової виплати ОСОБА_1 з 1 березня 2023 року становить (2884,33*1,197) 3452,54 грн. Виходячи з встановленої суми щомісячної страхової виплати у розмірі 3452,54 грн, капіталізації підлягають платежі з щомісячних страхових виплат за 12 місяців та становить 563 454,53 грн (3452,54 х (13,60 х 12 міс.) =563 454,53 грн).
Таким чином, загальна сума коштів, що підлягає капіталізації по Головному управлінню Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на користь Потерпілих осіб складає 632 622,08 грн (69167,55 + 563454,53).
Згідно інформації, яка передана Міністерством юстиції з Державного реєстру актів цивільного стану громадян в порядку передання Міністерством юстиції України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть фізичної особи (звірка ДРАЦС та ППВП) відомостей щодо зазначених фізичних осіб до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на теперішній час не надходило.
Враховуючи вищевикладене, загальна сума поточних кредиторських вимог Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області становить 812 463,00 грн (вісімсот дванадцять тисяч чотириста шістдесят три грн (174472,92 грн + 632622,08+5368,00).
Аналіз зазначених вище норм права та фактичних обставин справи свідчить про те, що заявлені грошові вимоги Головного управління Пенсійного України в Дніпропетровській області є доведеними, обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись ст. ст. 2, 45, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Визнати грошові вимоги Головного управління Пенсійного України в Дніпропетровській області, 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26 до Товариства з додатковою відповідальністю Завод Лаки та Фарби, 69083, м. Запоріжжя, вул. Східна, 9, код ЄДРПОУ 13422783 на суму 5368,00 грн. (судовий збір) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 632 622,08 грн. - 2 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 174 472,92 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Копію ухвали надіслати кредитору, ліквідатору.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та підлягає оскарженню в апеляційному порядку у строк, встановлений статтею 256 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали, відповідно до ст. 233 ГПК України, складено 29.01.2024.
Суддя Л.М. Сушко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2024 |
Оприлюднено | 02.02.2024 |
Номер документу | 116669355 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні