Ухвала
від 01.02.2024 по справі 320/38849/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

01 лютого 2024 року м. Київ Справа № 320/38849/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувшипозовну заяву доТовариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛ-СЕНД" Державної служби геології та надр Українипровизнання дій протиправними, скасування наказу, зобов`язання вчинити певні дії,ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛ-СЕНД" (далі позивач) звернулось до суду з позовом до Державної служби геології та надр України (далі відповідач), в якому просить суд (орфографія, пунктуація та стилістика автора збережені):

-визнати протиправними дії Державної служби геології та надр України та скасувати наказ «Про прийняте рішення про відмову в наданні спеціальних дозволів на користування надрами» в частині відмови Товариству з обмеженою відповідальністю "ПОЛ-СЕНД" (місцезнаходження: 11163, Житомирська область, Овруцький район, с. Ігнатпіль, вул. Шевченка, буд. 4А, квартира 2, Код за ЄДРПОУ 42189292) у наданні спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування пісків у Південній частині Ділянки № 1 Дідковецького родовища, яке розташоване у Коростинському районі Житомирської області та поверненні заяви з доданими до неї документами;

-зобов`язати Державну службу геології та надр України повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛ-СЕНД" подану за Вих. № 02 від 06.07.2021 року (вхідний Держгеонадр № 11019/02/07-21 від 07.07.2021) щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону (на підставі статті 16 Кодексу України про надра та частини першої статті 14 Закону України "Про нафту і газ", постанови Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 в редакції, яка була чинна на момент подання заяви ТОВ "ПОЛ-СЕНД" (станом на липень 2021 року), пункту 4 статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 705, від 03.01.2013 № 13) з метою видобування корисних копалин пісків - місцевого значення у Південній частині Ділянки №1 Дідковецького родовища, яке розташоване у Коростинському районі Житомирської області.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

В силу положень частини шостої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

Відповідно до частини першої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Цією ж статтею встановлено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов`язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

Як вбачається зі змісту позовної заяви, позивач оскаржує відмову відповідача у видачі спеціального дозволу на користування надрами, про яку його було повідомлено 18.08.2022.

Водночас з наведеною вище позовною заявою Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛ-СЕНД" звернулось до суду лише 26.09.2023, тобто з порушенням шестимісячного строку, визначеного статтею 122 Кодексу адміністративного судочинства України.

Разом з тим заяви про поновлення пропущеного строку на звернення до суду з даним позовом та доказів поважності причин пропуску такого строку позивачем суду не надано.

Викладені у позовній заяві доводи позивача стосовно того, що він скористався можливістю досудового врегулювання спору з відповідачем шляхом направлення останньому у серпні 2023 року листа судом до уваги не приймаються, оскільки в рамках спірних правовідносин з приводу видачі дозволів вжиття заходів досудового врегулювання спору не передбачено.

Наведені вище обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального законодавства, у зв`язку з чим суд, враховуючи приписи частини першої статті 123 та статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху з наданням позивачу часу для усунення зазначених недоліків.

Вказані недоліки повинні бути усунені позивачем у десятиденний строк з дня отримання копії даної ухвали шляхом подання до суду заяви про поновлення пропущеного строку на звернення до суду з даним позовом та доказів поважності причин пропуску такого строку.

Враховуючи викладене, керуючись частиною першою статті 169, статтями 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Позовну заяву залишити без руху.

2. Встановити позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені пунктами 1, 9 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати (видати) позивачу невідкладно.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2024
Оприлюднено05.02.2024
Номер документу116736135
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —320/38849/23

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні