Справа №750/8755/23
Провадження №1-кп/750/86/24
В И Р О К
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 лютого 2024 року Деснянський районний суд м. Чернігова в складі:
головуючого-судді: ОСОБА_1 ,
з участю: секретаря ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
захисника ОСОБА_4 ,
розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судув м.Чернігові, впорядку спеціальногосудового провадженняза відсутностіобвинуваченого (inabsentia), кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022132580000132від 23.09.2022 щодо
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянин України, уродженця с. Кононівка Старобільського району Луганської області, одруженого, має на утримання неповнолітню дитину сина ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
обвинуваченого за ч.5 ст. 111-1 КК України
В С Т А Н О В И В:
відповідно до статей 1-3 та 6 Конституції України Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Суверенітет України поширюється на всю її територію. Україна є унітарною державою. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. Людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Згідно зі статтями 17, 19, 65, 68 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом. На території України не допускається розташування іноземних військових баз. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов`язком громадян України. Кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Відповідно до п. п. 6, 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» окупаційна адміністрація Російської Федерації сукупність державних органів і структур Російської Федерації, функціонально відповідальних за управління тимчасово окупованими територіями та підконтрольних Російській Федерації самопроголошених органів, які узурпували виконання владних повноважень на тимчасово окупованих територіях та які виконували чи виконують властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування функції на тимчасово окупованій території України, в тому числі органи, організації, підприємства та установи, включаючи правоохоронні та судові органи, нотаріусів та суб`єктів адміністративних послуг. Тимчасово окупована Російською Федерацією територія України (тимчасово окупована територія) - це частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Резолюцією Генеральної Асамблеї Організації Об`єднаних Націй «Агресія проти України» A/RES/ES-11/1 від 2 березня 2022 року та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» визнано, що Російська Федерація вчинила агресію проти України, порушивши базові норми ООН, тобто є державою-агресором.
24.02.2022 Російською Федерацією здійснено повномасштабне військове вторгнення на територію України, розпочато ведення агресивної війни проти України, захоплення її території, яке на цей час триває.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року№ 64/2022«Про введення воєнного стану в Україні» в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Законом України від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента України від 14 березня 2022 року№ 133/2022«Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.
Законом України від 15.03.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.
Законом України від 21.04.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб до 23.08.2022.
Законом України від 22.05.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента України від 12 серпня2022року № 573/2022«Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня2022року строком на 90 діб, тобто до 22.11.2022.
Законом України від 15.08.2022«Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента від 07 листопада 2022 № 757/2022«Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб, тобто до 19 лютого 2023 року.
Законом України від 16.11.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» затверджено зазначений Указ.
Указом Президента від 06 лютого 2023 № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб, тобто до 20 травня 2023 року.
Законом України від 07.02.2023 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» затверджено зазначений Указ.
У зв`язку із веденням агресивної війни з боку Російської Федерації проти України, 24.02.2022 захоплено Біловодську СТГ Старобільського району Луганської області.
Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.02.2022 № 309 затверджено перелік територій, на який ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією.
Відповідно до розділу ІІ пункту 6 зазначеного переліку Біловодська селищна територіальна громада Луганській області з 24.02.2022 є тимчасово окупованою Російською Федерацією територією України.
На тимчасово окупованій території Біловодської СТГ Старобільського району Луганської області незаконними збройними формуваннями так званої «ЛНР», підконтрольними державі-агресору Російській Федерації, незаконно створено та організовано роботу окупаційної адміністрації держави-агресора Російської Федерації, так званої «адміністрації Біловодського району ЛНР».
В березні 2022 року, більш точний час встановити з об`єктивних причин не виявилось можливим, ОСОБА_5 , будучи громадянином України, усвідомлюючи здійснення відкритої російської агресії, яка розпочалась приблизно о 04 годині ранку 24.02.2022 повномасштабним російським військовим вторгненням на територію України, перебуваючи на території Біловодської СТГ Старобільського району Луганської області, маючи умисел на зайняття посади в окупаційній адміністрації та реалізуючи його, вступив у злочинну змову з окупаційними військами Російської Федерації та представниками так званої «ЛНР», та отримавши від них пропозицію на отримання посади в окупаційній адміністрації так званій «адміністрації Біловодського району ЛНР», добровільно погодився на вказану пропозицію.
Продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, в березні 2022 року, більш точний час встановити з об`єктивних причин не виявилось можливим, ОСОБА_5 , будучи громадянином України, перебуваючи на території Біловодської СТГ Старобільського району Луганської області, зі своїх особистих мотивів та бажання обійняти посаду в окупаційній адміністрації держави-агресора Російської Федерації, погоджуючись на пропозицію представників держави-агресора Російської Федерації та представників незаконних збройних формувань так званої «ЛНР», добровільно обійняв посаду «начальника відділу по забезпеченню життєдіяльності села Кононівка» так званої «адміністрації Біловодського району ЛНР», тобто посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій в окупаційній адміністрації держави-агресора Російської Федерації, створеній на тимчасово окупованій території, а саме у Біловодській СТГ Старобільського району Луганської області.
Таким чином, ОСОБА_5 обвинувачується у добровільному зайнятті громадянином України посади, пов`язаної з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, в окупаційній адміністрації держави-агресора Російської Федерації, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 111-1 КК України.
Ухвалою Деснянського районного суду м. Чернігова від 17.10.2023 року кримінальне провадження призначено до судового розгляду та ухвалено здійснювати спеціальне судове провадження за відсутності обвинуваченого (in absentia).
Повістки про виклик обвинуваченого ОСОБА_5 надсилались та публікувались відповідно до вимог ч.8 ст. 135 та ст. 323 КПК України шляхом публікації в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження (газети «Урядовий кур`єр», а також шляхом розміщення повісток про виклик до суду на веб-сайті Офісу Генерального прокурора та на веб-сайті Деснянського районного суду м. Чернігова).
Обвинувачений ОСОБА_5 до суду жодного разу не з`явився, заяв та клопотань не подавав, показання суду не надавав, у зв`язку з чим судовий розгляд у межах даного кримінального провадження здійснювався за відсутності обвинуваченого (in absentia) з обов`язковою участю захисника, який був забезпечений державою.
Захисник обвинуваченого ОСОБА_5 адвокат ОСОБА_4 здійснювала активні дії, спрямовані на захист обвинуваченого, а саме була ознайомлена з матеріалами кримінального провадження, приймала участь у дослідженні доказів, виступала в судових дебатах.
З огляду на наявні в матеріалах справи чисельні документи на підтвердження завчасних належних викликів ОСОБА_5 до слідчого (прокурора) та суду, направлених йому повідомлень з приводу його прав та обов`язків, оголошеної підозри, висунутого обвинувачення та руху спеціального судового провадження свідчить про те, що обвинувачений мав підстави усвідомлювати, що проти нього розпочато кримінальне провадження, він отримав чи мав би отримати оголошену підозру, відповідні виклики та пред`явлене обвинувачення, мав можливість бути обізнаним із усіма своїми правами, в тому числі, на захист та доступ до правосуддя. Відтак, держава Україна під контролем сторони захисту та суду використала всі можливості для того, щоб обвинувачений мав право під час судового провадження як мінімум на такі гарантії: а) бути терміново і докладно повідомленим мовою, яку він розуміє, про характер і підставу обвинувачення; б) мати достатній час і можливості для підготовки свого захисту, самостійно обрати захисника; в) бути судженим в його присутності і захищати себе особисто або за посередництвом обраного ним захисника, бути повідомленим про це право і мати призначеного захисника безоплатно.
Така ситуація узгоджується із взятими на себе зобов`язаннями, яких повинна дотримуватися держава Україна з тим, щоб забезпечити реальне використання права, яке гарантується статтею 6 Європейської Конвенції з прав людини та ст. 14 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права.
Суд вважає, що наявні у справі документи свідчать про відмову ОСОБА_5 , який повинен знати про розпочате кримінальне провадження, від здійснення свого права предстати перед українським судом за діяння вчинені на території суверенної України, юрисдикцію якої над собою він не визнає, та захищати себе безпосередньо в такому суді, а так само свідчать про його наміри ухилитися від правосуддя держави Україна. Ухилення обвинуваченого від правосуддя суд оцінює як реалізацію останнього його невід`ємного права на свободу від самозвинувачення чи самовикриття (п/п. «g» п. 3 ст. 14 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, ст. 63 Конституції України), як одну з ключових гарантій презумпції невинуватості.
Зважаючи на специфіку спеціального судового провадження (ч. 3 ст. 323 КПК України), суд, зберігаючи неупередженість та безсторонність, надає особливого значення охороні прав та законних інтересів обвинуваченого як учасника кримінального провадження, яке відбувається за його відсутності, забезпеченню повного та неупередженого судового розгляду з тим, щоб до обвинуваченого була застосована належна правова процедура в контексті приписів ст. 2 КПК України з дотриманням всіх загальних засад кримінального провадження з урахуванням особливостей, встановлених виключно законом. Ці особливості вимагають від суду прискіпливої оцінки кожного поданого доказу обвинувачення, відтак поріг вимогливості до доказування у даному випадку має бути підвищений.
Вина ОСОБА_5 у вчиненнікримінального правопорушення,передбаченого ч.5ст.111-1КК України,повністю підтверджується сукупністю досліджених у порядку, встановленому ст. 358 КПК України, та перевірених під час судового розгляду доказів, а саме:
-листом заступника 3 управління ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях, про отримання інформації щодо участі в протиправній діяльності громадянина України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , згідно якого ОСОБА_5 з власної згоди погодився обіймати посаду начальника «отдела обеспечения жизнедеятельности села Кононовка» (мовою оригіналу) т.з.в. адміністрації Біловодського району ЛНР, що діє на тимчасово окупованої Біловодської ОТГ Старобільського району Луганської області та в умовах воєнного стану, під час Російсько-Української війни, сприяє окупаційній владі РФ в незаконному захопленні державної влади та територій України. Інформація щодо протиправної діяльності ОСОБА_5 підтверджується фото та відеоматеріалами за посиланням: ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-постановою про визначення підслідності та доручення проведення досудового розслідування від 23.09.2022;
-повідомленням про прийняття кримінального провадження від 26.09.2022 №78/3/3;
-протоколом огляду від 10.10.2022 з диском до нього, згідно якого було оглянуто інформацію, яка розміщена на загальнодоступному каналі « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в месенджері «Телеграм» ІНФОРМАЦІЯ_3 , де виявлено публікацію ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка розміщена ІНФОРМАЦІЯ_5 о 17 год. 26 хв. На публікації зображено текст мовою оригіналу) «ЖИТЕЛИ КОНОНОВКИ ОТМЕТИЛИ ДЕНЬ СЕЛА 20 августа жители села Кононовка отметили День села. На празднике была организована выставка народно-прикладного искусства. Слова поздравлений выразили заместитель Главы Беловодской районной Администрации ОСОБА_7 и начальник отдела по обеспечению с. Кононовка ОСОБА_8 . Присутствующим дарили концерт артисты Беловодского районного Дома культуры».
-протоколом огляду від 10.10.2022 з диском до нього, відповідно до якого було оглянуто інформацію, яка розміщена на загальнодоступному каналі « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в месенджері «Телеграм» ІНФОРМАЦІЯ_3 , де виявлено публікацію ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка розміщена 22.08.2022 о 17 год. 26 хв. На знімку з екрана встановлено чоловіка, із коротким волоссям, одягнений в темного кольору штани та сорочку темно-рожевого кольору із коротким рукавом, який зображений ліворуч від чоловіка із мікрофоном у руках. Вказану особу попередньо ідентифіковано як ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
-протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 12.10.2022, відповідно до якого свідок ОСОБА_9 , у присутності понятих, на фотознімку №2 впізнала громадянина України ОСОБА_5 , який в умовах воєнного стану добровільно зайняв посаду начальника відділу життєзабезпечення с. Кононівка адміністрації Біловодського району ДНР, де займається організаційною діяльністю вказаного органу. Відповідно до довідки до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 12.10.2022 на фотознімку №2 зображений ОСОБА_5 , на інших фотознімках (№№1,3,4) зображено інших осіб, які не мають відношення до розслідуваного кримінального провадження;
-протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 13.10.2022, відповідно до якого свідок ОСОБА_10 , у присутності понятих, на фотознімку №3 впізнав громадянина України ОСОБА_5 , який в умовах воєнного стану добровільно зайняв посаду начальника відділу життєзабезпечення с. Кононівка адміністрації Біловодського району ДНР, де займається організаційною діяльністю вказаного органу. Відповідно до довідки до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 13.10.2022 на фотознімку №3 зображений ОСОБА_5 , на інших фотознімках (№№1,2,4) зображено інших осіб, які не мають відношення до розслідуваного кримінального провадження;
-протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 18.04.2023, відповідно до якого свідок ОСОБА_11 , у присутності понятих, на фотознімку №3 впізнала громадянина України ОСОБА_5 , який після окупації російськими військами смт. Біловодськ Старобільського району Луганської області добровільного погодився на зайняття посади так званого «начальника отдела обеспечения жизнедеятельности села Кононовка Беловодской районной администрации ЛНР», пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій, у незаконних органах влади, створених на тимчасово окупованій території. Відповідно до довідки до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_11 від 18.04.2023 на фотознімку №3 зображений ОСОБА_5 , на інших фотознімках (№№1,2,4) зображено інших осіб, які не мають відношення до розслідуваного кримінального провадження;
-протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 19.04.2023, відповідно до якого свідок ОСОБА_12 , у присутності понятих, на фотознімку №1 впізнала громадянина України ОСОБА_5 , який після окупації російськими військами смт. Біловодськ Старобільського району Луганської області добровільного погодився на зайняття посади так званого «начальника отдела обеспечения жизнедеятельности села Кононовка Беловодской районной администрации ЛНР», пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій, у незаконних органах влади, створених на тимчасово окупованій території. Відповідно до довідки до протоколу пред`явлення особи для впізнання за фотознімками за участю свідка ОСОБА_12 від 19.04.2023 на фотознімку №1 зображений ОСОБА_5 , на інших фотознімках (№№2,3,4) зображено інших осіб, які не мають відношення до розслідуваного кримінального провадження.
-довідкою управління державної міграційної служби України в Кіровоградській області, згідно якої ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 уродженець с. Кононівка Старобільського району Луганської області, значиться зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , за наявними обліками ЄІАС УМП ОСОБА_5 , 28.03.1999 документований паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 , виданий Старобільським РВ УМВС України в Луганській області, паспортом громадянина України для виїзду за кордон ОСОБА_5 документований не був;
-листом начальника управління карного розшуку ГУНП в Луганській області №2782/111/14-2022 від 09.11.2022, згідно якого встановлено, що ОСОБА_5 до 24 лютого 2022 року працював на різних керівних посадах в Кононівському Старостинському окрузі Біловодської селищної ради. Після окупації смт. Біловодськ, Старбільського району збройними силами російської федерації, ОСОБА_5 добровільно зайняв посаду начальника відділу по забезпеченню життєдіяльності так званої «Біловодської районної адміністрації лнр» пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих функцій та адміністративно-господарських функцій;
-постановою про доручення здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення іншому органу досудового розслідування від 13.03.2023, відповідно до якої доручено здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 111-1 КК України, у кримінальному провадженні №42022132580000132 слідчому відділу УСБУ в Чернігівській області.
Суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, дослідивши всі обставини кримінального провадження, які знайшли підтвердження належними та допустимими доказами, дослідженими під час судового розгляду, та які у своїй сукупності є достатніми та взаємопов`язаними, прийшов до висновку про доведеність поза розумним сумнівом вини обвинуваченого ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.111-1 КК України.
Підстав для визнання недопустимими чи неналежними доказами наведених вище доказів, суд не вбачає.
Дії ОСОБА_5 суд кваліфікує за ч.5 ст. 111-1 КК України, як добровільне зайняття громадянином України посади, пов`язаної з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, в окупаційній адміністрації держави-агресора - РФ.
Відповідно до ст. 66 КК України обставини, які пом`якшують покарання обвинуваченого ОСОБА_5 судом не встановлено.
Відповідно до ст. 67 КК України обставини, які обтяжують покарання обвинуваченого ОСОБА_5 судом не встановлено.
Вирішуючи питання про призначення покарання обвинуваченому суд виходить із встановленої ст. 50 КК України мети не тільки кари, а й виправлення і запобігання вчинення нових злочинів, заснованої на вимогах виваженості та справедливості. При цьому суд враховує, визначені ст. 65 КК України загальні засади призначення покарання стосовно обставин цієї справи.
Вирішуючи питання про міру покарання обвинуваченому ОСОБА_5 , суд враховує характер та ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, його наслідки, фактичні обставини провадження, особу винного його вік, сімейний стан, відсутність даних щодо попередніх притягнень до адміністративної та кримінальної відповідальності, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують його покарання, у зв`язку з чим, на підставі викладеного, суд доходить висновку, що виправлення обвинуваченого та попередження вчинення ним нових кримінальних правопорушень не можливе без його ізоляції від суспільства, у зв`язку з чим обвинуваченому ОСОБА_5 необхідно призначити покарання у виді позбавлення волі в межах санкцій статті закону, якою передбачене покарання за вчинене обвинуваченим кримінальне правопорушення, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатись певною діяльністю та з конфіскацією усього належного йому на праві приватної власності майна, що є необхідним і достатнім для його виправлення та попередження нових злочинів, а також буде відповідати загальним засадам призначення покарання: законності, справедливості, обґрунтованості, індивідуалізації покарання та буде відповідним скоєному.
Підстав для обрання більш м`якого покарання суд не знаходить.
Ухвалою слідчого судді Деснянського районного суду м. Чернігова від 02.06.2023 відносно ОСОБА_5 обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, який до набрання вироком законної сили суд вважає за доцільне залишити без змін.
Процесуальні витрати та речові докази у кримінальному провадженні відсутні.
Цивільний позов у кримінальному провадженні не заявлявся.
Арешт, накладений на майно, яке перебуває у власності ОСОБА_5 , відповідно до ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Чернігова від 05.06.2023, необхідно скасувати.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 368, 373-374, 376, 392-395 КПК України, суд
У Х В А Л И В:
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 111-1 КК України, і призначити покарання у вигляді позбавлення волі строком на 8 (вісім) років з позбавленням права обіймати будь-які посади, пов`язані звиконанням організаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій вустановах,підприємствах,організаціях всіхформ власності строком на 10 (десять) років та з конфіскацією всього майна, що належить йому на праві власності, на користь держави.
Обраний запобіжний захід у виді тримання під вартою обвинуваченому ОСОБА_5 до набрання вироком законної сили залишити без змін.
Строк відбуванняосновного покаранняобчислювати змоменту фактичногозатримання ОСОБА_5 у порядку виконання цього вироку, після набрання ним законної сили.
Строк додаткового покарання у виді позбавлення права обіймати будь-які посади, пов`язані звиконанням організаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій вустановах,підприємствах,організаціях всіхформ власності обчислювати з моменту відбуття основного покарання.
Арешт на майно: земельну ділянку площею 0,5 га, кадастровий номер 4420688900:08:002:0093, та земельну ділянку площею 1,5 га, кадастровий номер 4420688900:08:001:0080, накладений відповідно до ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Чернігова від 05.06.2023 скасувати, після набрання вироком законної сили.
Земельну ділянку площею 0,5 га, кадастровий номер 4420688900:08:002:0093, та земельну ділянку площею 1,5 га, кадастровий номер 4420688900:08:001:0080, конфіскувати в дохід держави, як майно, яке є власністю ОСОБА_5 .
На вирок може бути подана апеляційна скарга до Чернігівського апеляційного суду через Деснянський районний суд м. Чернігова протягом 30 днів з дня його проголошення.
Вирок суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано, а в разі подання апеляційної скарги після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції, якщо вирок суду не скасований.
Копія вироку негайно після його проголошення вручається захиснику обвинуваченого та прокурору.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Деснянський районний суд м.Чернігова |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2024 |
Оприлюднено | 08.02.2024 |
Номер документу | 116795549 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти основ національної безпеки України Колабораційна діяльність |
Кримінальне
Деснянський районний суд м.Чернігова
Самусь Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні