Подільський районний суд міста Києва
Справа № 758/601/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 січня 2024 року м. Київ
Подільський районний суд міста Києва
у складі слідчого судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду скаргу адвоката ОСОБА_3 в інтересах ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , Товариства обмеженою відповідальністю «МІКСОФІС» (код ЄДРПОУ 44183549), Товариства обмеженою відповідальністю «СТАРРЕНТАЛ» (код ЄДРПОУ 44056576), Товариства обмеженою відповідальністю «ГЕЙМДЕВЛАБ» (код ЄДРПОУ 44373230) на бездіяльність слідчого щодо неповернення тимчасово вилученого майна, -
В С Т А Н О В И В :
Адвокат ОСОБА_3 звернулася в інтересах вказаних вище фізичних та юридичних осіб до слідчого судді Подільського районного суду міста Києва зі скаргою на бездіяльність слідчого Подільського УП ГУНП у м. Києві, яким здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42021102070000202 від 02.09.2021, в якій просить зобов`язати слідчого негайно повернути майно, вилучене під час обшуку офісних приміщень, що знаходяться на першому поверсі в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , перелік якого наведено у протоколі обшуку від 09.02.2022.
В обґрунтування скарги заявниця зазначила, що слідчими СВ Подільського УП ГУНП у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021102070000202 від 02.09.2021.
Ухвалою слідчого судді Подільського районного суду міста Києва задоволено клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_39 про дозвіл на проведення обшуку офісних приміщень, які знаходяться на першому поверсі в будівлі, розташованій за адресою: АДРЕСА_1 .
09.02.2022 на підставі вказаної ухвали проведено обшук, за результатами якого вилучено ряд майна згідно опису, яке на праві власності належить особам, в інтересах яких подано скаргу.
Під час обшуку та подальшого вилучення майна слідчим не було належним чином конкретизовано та описано документи, які вилучаються, а вказано лише загальні конструкції «папки з документами», «зошити з чорновими записати», «документи та копії». Крім того, слідчий не оглядав вилучені речі та документи на предмет відношення до вказаного кримінального провадження, а також у протоколі обшуку не зазначив, кому саме належать вилучені речі та документи.
На подане адвокатом до Подільського УП ГУНП у м. Києві клопотання про ознайомлення з матеріалами кримінального провадження №42021102070000202 від 02.09.2021 за вих. №14720859 від 27.11.2023, від Подільського УП ГУНП у м. Києві отримано відмову у формі постанови про відмову у задоволенні клопотання від 30.11.2023, за підписом слідчого ОСОБА_40 . Таким чином, відсутня можливість додатково підтвердити повний перелік документів, які були вилучені під час обшуку.
Разом із цим, серед вилученого наявні речі та документи, перелік яких наведено у скарзі, які належать вказаним вище фізичним та юридичним особам.
Заявниця зазначає, що вилучені речі і документи не відноситься до матеріальних об`єктів, які були знаряддям вчинення будь-якого кримінального правопорушення, не зберігають на собі його слідів та очевидно, що не містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження та, відповідно, не відноситься до речових доказів, які передбачені ст. 98 КПК України.
Зважаючи на те, що в ухвалі про проведення обшуку прямо не прописано та не індивідуалізовано речі, які повинні бути вилучені під час проведення обшуку, такі речі вважаються тимчасово вилученими, до них не застосовується ч. 2 ст. 100 КПК України, вони не відносяться до виняткового вилучення майна, вказаного в ч. 1 ст. 100 КПК України.
За інформацією Подільського районного суду м. Києва клопотання слідчого/прокурора про накладення арешту на тимчасово вилучене під час обшуку майно за адресою АДРЕСА_1, в рамках кримінального провадження №42021102070000202 від 02.09.2021, до Подільського районного суду м. Києва не надходили.
Також, відсутність звернення з клопотанням до суду підтверджується інформацією Єдиного державного реєстру судових рішень. За інформацією, взятою з такого Реєстру, вбачається, що будь-які клопотання слідчого/прокурора про накладення арешту на майно, вилучене під час обшуку, до Подільського районного суду м. Києва після проведення обшуку не подавались.
Таким чином, вилучене під час проведення обшуку на підставі ухвали слідчого судді Подільського районного суду м. Києва майно, з урахуванням положень ч. 7 ст. 236 КПК України, та враховуючи, що орган досудового розслідування не звернувся в порядку ч. 5 ст. 171 КПК України до слідчого судді з клопотанням про накладення на нього арешту, за своєю правовою природою є нічим іншим, як тимчасово вилученим та неповернутим майном.
Враховуючи наведене, заявниця звернулася із даною скаргою до суду.
У судове засідання заявниця не з`явилася, подала заяву про розгляд скарги без її участі, в якій подану скаргу підтримала із викладених у ній підстав.
Слідчий та прокурор у судове засідання не з`явилися, викликалися до суду в порядку, встановленому КПК України.
При цьому прокурор Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_41 подав до суду заяву про розгляд скарги без його участі, в якій заперечив щодо задоволення скарги, вказуючи на те, що вилучені в ході обшуку речі та предмети визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, а дозвіл на їх вилучення було надано відповідною ухвалою суду.
Відповідно до ч.3 ст.306 КПК України неявка вказаних осіб не є перешкодою для розгляду скарги.
За таких обставин, враховуючи положення ч.4 ст. 107 КПК України, відповідно до якої у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється, слідчий суддя розглянув скаргу за відсутності учасників процесу та без фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів фіксування кримінального провадження.
Дослідивши скаргу та додані до неї документи, слідчий суддя дійшов висновку, що скарга підлягає задоволенню із наступних підстав.
Відповідно до вимог п.1 ч.1 ст. 303 КПК України на досудовому провадженні можуть бути оскаржені рішення, дії чи бездіяльність слідчого або прокурора, зокрема бездіяльність слідчого, прокурора, яка полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна згідно з вимогами статті 169 цього Кодексу та бездіяльність слідчого у нездійсненні процесуальних дій, які він зобов`язаний вчинити у визначений цим Кодексом строк.
За змістом ч. 1 ст. 169 КПК України тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено: 1) за постановою прокурора, якщо він визнає таке вилучення майна безпідставним; 2) за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна; 3) у випадках, передбачених частиною п`ятою статті171, частиною шостою статті173 цього Кодексу; 4) у разі скасування арешту.
Проведення обшуку регламентовано ст. 234 КПК України, який проводиться на підставі ухвали слідчого судді із зазначенням ознак майна, на яке надається дозвіл на вилучення. При обшуку слідчий, прокурор мають право вилучати речі, майно, зазначені в ухвалі слідчого судді, і у цьому разі не вимагається подальше звернення слідчого із клопотанням про арешт такого майна, оскільки слідчим суддею при наданні дозволу на обшук, дане питання вже досліджувалось, і така ухвала, відповідно до п.6 ч.2 ст. 235 КПК України, повинна містити перелік речей, документів, для виявлення яких проводиться обшук.
Отже, ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук обов`язково повинна містити перелік речей, документів, для виявлення яких проводиться обшук.
В процесі проведення обшуку на підставі ухвали слідчого судді, слідчий має право, у тому числі, оглядати і тимчасово вилучати речі, які мають значення для кримінального провадження, що регламентовано у ч.7 ст. 236 КПК України. У разі тимчасового вилучення майна під час обшуку або огляду, здійснюваного на підставі ухвали слідчого судді, яка постановлена на підставі ст. 235 КПК України, слідчим подається впродовж 48 годин клопотання про арешт такого тимчасово вилученого майна (ч.5 ст. 171 КПК України), тобто такого майна, яке не було зазначено в ухвалі слідчого судді при наданні дозволу на обшук.
Тобто КПК України чітко зазначено, що клопотання про арешт подається слідчим лише щодо майна, яке було тимчасово вилучене. Водночас законодавець не зазначає, що у подальшому, після проведення обшуку, дозвіл на який надано слідчим суддею, слідчий повинен звернутись до слідчого судді із клопотанням про арешт такого майна.
Отже, після проведення обшуку, дозвіл на який надано слідчим суддею, та вилучення майна, зазначеного у такій ухвалі слідчого судді, подальше звернення до слідчого судді про арешт майна - не вимагається і є недоцільним. У випадку вилучення під час обшуку такого майна, яке не зазначено в ухвалі слідчого судді про надання дозволу на обшук, воно вважається тимчасово вилученим майном і у відношенні такого майна має бути звернення слідчого про його арешт.
Таким чином, вищенаведені вимоги кримінального процесуального законодавства щодо звернення слідчого, прокурора з клопотанням про арешт стосується тимчасово вилученого майна, яким в розумінні ч.7 ст. 236 КПК України є вилучені під час обшуку речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу.
Дана правова позиція визначена узагальненням Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ «Про практику розгляду скарг на рішення, дії чи бездіяльність органів досудового розслідування чи прокурора під час досудового розслідування» та узгоджується із позицією, викладеною Верховним Судом у справі №457/1485/13-к від 23.01.2020, де зазначено, що «відповідно до вимог ч. 7 ст. 236 КПК України, вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном. Згідно ч. 5 ст. 171 КПК України щодо тимчасово вилученого майна слідчим подається клопотання про його арешт або таке - повертається особі, в якої було вилучено. Щодо речей та документів, на відшукання яких надано дозвіл в ухвалі про проведення обшуку, то накладення на них арешту КПК України не передбачає».
Тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено, за всіх обставин, передбачених статтею 169 КПК України, в тому числі і у випадку, коли слідчий не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна не звернеться до слідчого судді з клопотанням про арешт тимчасово вилученого майна (ч.5 ст.171 КПК України).
При цьому слідчий суддя виходить із засад кримінального провадження, закріплених в статті 16 КПК України, відповідно до якої позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченому КПК України.
Відповідно до норм ч. 4 ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Як зазначено в ст. 1 Першого протоколу до Конвенції «Про захист прав людини та основоположних свобод», кожна фізична чи юридична особа має право мирно володіти своїм майном.
Відповідно до ст. 22 КПК України кримінальне провадження здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання сторонами їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом. Сторони мають рівні права на збирання та подання до суду речей, документів, інших доказів, клопотань, скарг, а також на реалізацію інших процесуальних прав, передбачених КПК України.
Враховуючи наведене вище, слідчий суддя дійшов висновку, що наявні достатні підстави для задоволення скарги та зобов`язання уповноважених осіб, у володінні яких знаходиться тимчасово вилучене у кримінальному провадженні №42021102070000202 від 02.09.2021, повернути майно, щодо якого не було прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку та яке, у зв`язку із цим, набуло статусу тимчасово вилученого майна.
Такий висновок слідує з того, що ухвалою слідчого судді Подільського районного суду міста Києва було надано дозвіл на проведення обшуку офісних приміщень, що знаходяться на першому поверсі в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , з метою відшукання речей, які прямо не були прописані та не індивідуалізовані, та стороною обвинувачення не доведено, що відповідно до ст. 234 КПК України судом було надано дозвіл на проведення обшуку для відшукання саме тих речей, який були вилучені у фізичних та юридичних осіб, в інтересах яких подано дану скаргу.
У даному випадку розширене тлумачення ухвали про надання дозволу на проведення обшуку є неприпустимим, оскільки може призвести до позбавлення або обмеження права власності третіх осіб під час кримінального провадження та не відповідає загальним засадам кримінального провадження.
Таким чином, слідчим впродовж 48 годин мало б бути подане клопотання про арешт вказаного тимчасово вилученого майна, однак таке клопотання перед судом не ініціювалося, що підтверджується документами, доданими до скарги.
Відповідно до вимог ст. 307 КПК України ухвала слідчого судді за результатами розгляду скарги на рішення, дії чи бездіяльність під час досудового розслідування може бути про: 1) скасування рішення слідчого, дізнавача чи прокурора; 1-1) скасування повідомлення про підозру; 2) зобов`язання припинити дію; 3) зобов`язання вчинити певну дію; 4) відмову у задоволенні скарги.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 22, 169, 171, 236, 303-307, 309 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Скаргу адвоката ОСОБА_3 в інтересах ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , Товариства обмеженою відповідальністю «МІКСОФІС» (код ЄДРПОУ 44183549), Товариства обмеженою відповідальністю «СТАРРЕНТАЛ» (код ЄДРПОУ 44056576), Товариства обмеженою відповідальністю «ГЕЙМДЕВЛАБ» (код ЄДРПОУ 44373230) на бездіяльність слідчого щодо неповернення тимчасово вилученого майна в рамках кримінального провадження №42021102070000202 від 02.09.2021 задовольнити.
Зобов`язати слідчого Подільського УП ГУНП у м. Києві, яким здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42021102070000202 від 02.09.2021, негайно повернути майно, вказане в протоколі обшуку від 09.02.2022, яке було вилучене під час обшуку офісних приміщень, які знаходяться на першому поверсі в будівлі, розташованої за адресою АДРЕСА_1, в межах досудового розслідування по кримінальному провадженню №42021102070000202 від 02.09.2021, а саме:
Повернути ОСОБА_4 :
?Флеш носій білого кольору, об`ємом пам`яті 32 GB;
?Флеш носій чорного кольору «Hi-Rali», об`ємом пам`яті 4 GB;
?Блокнот коричневого кольору з чорновими записами - на 53 арк.;
?Товарний чек 113846244 від 20.04.2021 р. - на 1 арк.;
?Товарний чек 113052838 від 18.04.2021 р. - на 1 арк.;
?Товарний чек 113053074 від 18.04.2021 р. - на 1 арк.;
?Товарний чек 113052750 від 18.04.2021 р. - на 1 арк.;
?Товарний чек 113846425 від 18.04.2021 р. - на 1 арк.;
?Чек Епіцентр - на 1 арк.;
?Видаткова накладна № 00003120 від 16.04.2021 - на 1 арк.;
?Чорнові записи на 2-х аркушах, пронумеровані під номером «9», «1» - на 2 арк.;
?Копії документів на іноземній мові - на 11 арк.;
?Роздруківка знімку екрану - на 1 арк.;
?Видаткова накладна на Автошини - на 2 арк.;
?Документ іноземною мовою INVOICE №26012022 - на 1 арк.;
?Документ іноземною мовою INVOICE №10 - на 1 арк.;
?Акти прийняття-здачі надання телекомунікаційних послуг - на 33 арк.;
?Акти надання послуг від 31.12.2021 р. щодо оренди машиномісць - на 2 арк.;
?Видаткова накладна № 27715 від 02.08.2021 - на 2 арк.;
?Акти здачі-прийняття виконаних робіт, рахунки фактури - на 10 арк.;
?Аркуші А4 з чорновими записами - на 3 арк.;
?Квитанції на сплату довіреності за користування сейфом згідно Договору № 3110/2600/66/21 від 03.09.2021 р. у 2-х примірниках - на 2 арк.;
?Документи на іноземній мові із заголовком INVOICE - на 27 арк.;
?Блокнот рожевого кольору з чорновими записами - на 75 арк.;
?Документ іноземною мовою з чорновими записами на зворотному боці - на 1 арк.;
?Пластикова папка чорного кольору з договорами про надання ІТ-послуг - у кількості 79 договорів;
Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору КredoBank з наступними документами:
?Реквізитами рахунків клієнтів відкритих у АТ «Кредобанк» - у кількості 70 шт.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП від 17.06.2021 на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Записна книга формату А4 зеленого кольору з чорновими записами - на 77 арк.;
?Аркуші А4 з чорновими записами - 3 арк.;
?Блокнот чорного кольору з наліпками, з чорновими записами - на 74 арк.;
?Блокнот синього кольору з чорновими записами - на 80 арк.;
?Блокнот коричневого кольору з чорною вставкою з чорновими записами - на 53 арк.;
?Записна книга формату А4 зеленого кольору з чорновими записами - на 75 арк.;
?Блокнот чорного кольору з написом «I Have a plan»- 1 шт.;
?Записна книга зеленого кольору з чорновими записами - на 77 арк.;
?Записна книга синього кольору в клітинку, з чорновими записами - на 51 арк.;
?Блокнот білого кольору з малюнком, з чорновими записами - на 80 арк.;
?Блокнот коричневого кольору з чорною вставкою- на 42 арк.;
?Записна книга чорного кольору з чорновими записами - на 70 арк.;
?Записна книга сірого кольору з чорновими записами «University International» - на 67 арк.;
?Блокнот білого кольору «Choose your Fighter» з чорновими записами - на 63 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_4 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_4 на 5 арк.
Повернути ТОВ «СТАРРЕНТАЛ»:
?Накази про прийняття на роботу, Повідомлення про прийняття на роботу, Заяви про звільнення, Накази про звільнення, Трудові договори, Акти прийому-передачі кадрових документів, Особові картки працівників, Табелі обліку використання робочого часу, Податкові декларації, Відомості про нарахування заробітної плати ? загалом на 123 арк.;
?Акти надання послуг (оренда машиномісць, приміщень, прибирання приміщень), для замовника ТОВ «СТАРРЕНТАЛ», Товаро-транспорті і видаткові накладні, банківські виписки з АТ «ПУМБ» - на 334 арк.;
?Акт прийому-повернення машиномісця - на 6 арк.;
?Угода про розірвання Договору оренди нежитлових приміщень, машиномісць - на 7 арк.;
?Акт-прийому-передачі машиномісця, договори оренди - на 7 арк.;
?Договір про надання абонентських послуг - на 4 арк.;
?Акт прийому-передачі приміщення та майна № 4/2-175 від 27.04.2021 - на 4 арк.;
?Блокнот темно-синього кольору з чорновими записами - 129 арк.;
?Блокнот помаранчевого кольору з чорновими записами - 138 арк.;
?Акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «Май-Спейс» і ТОВ «СТАРРЕНТАЛ» - на 2 арк.;
?Акти надання комунальних послуг - на 5 арк.;
?Документи на іноземній мові з нанесеними чорновими записами - на 6 арк.;
Швидкозшивач пластиковий синього кольору Старрент/Мікс:
?Договір № 0721/21-ПЗ з додатком на 4 арк.;
?2 чек № 5252 видача готівки на 1 арк.;
?Квитанція № О5612_0009 на 1 арк.;
?Квитанція № О5612_0006 на 1 арк.;
?Квитанція № О5612_0001 на 1 арк.;
?Квитанція № О5612_0004 на 1 арк.;
?Договір № 3110/2600/47/21 з додатками на 6 арк.;
?Акт додаткових робіт до договору № 3/1-170 від 15.04.2021 на 1 арк.;
?Акт додаткових робіт до договору № 2/1-238 від 15.04.2021 на 1 арк.;
?Договір № 01/06/21 з додатками на 4 арк.;
?Договір № 2420025 на 3 арк.;
?Договір № 2420014 на 3 арк.;
?Договір № 2420012 на 3 арк.;
?Заява ТОВ «Старрентал» на 4 арк.;
?Інвойс № 19042021;
?Договір оренди нежитлових приміщень № 3/1-170 на 20 арк.;
?Акт прийому-передачі приміщення та майна на 4 арк.;
?Договір оренди машиномісця НОМЕР_5
?Договір оренди машиномісця НОМЕР_6
?Договір оренди машиномісця НОМЕР_7
?Договір оренди машиномісця № НОМЕР_1 на 6 арк.;
?Договір оренди машиномісця НОМЕР_8
?Договір оренди машиномісця № НОМЕР_2 на 6 арк.;
?Договір оренди машиномісця № НОМЕР_3 на 6 арк.;
?Договір оренди машиномісця № НОМЕР_4 на 6 арк.;
Печатки:
?Печатка «СТАРРЕНАЛ», Ідентифікаційний код 44056576 - 1 шт.;
?Печатка №2 «СТАРРЕНАЛ», Ідентифікаційний код 44056576 - 1 шт.
Повернути ОСОБА_5 :
?Квитанції Платника ОСОБА_5 - на 7 арк.;
?Книга обліку доходів ОСОБА_5 - на 48 арк.;
?Виписки по банківському рахунку АТ КБ «Приватбанк» - на 28 арк.;
?Податкові декларації платника єдиного податку фізичної особи - підприємця ОСОБА_5 - на 26 арк.;
?Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб ОСОБА_5 - на 3 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг №326021/ALG - на 9 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг між ФОП ОСОБА_5 - на 9 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг між ФОП ОСОБА_5 - на 4 арк.;
?Акт прийому-передачі наданих послуг від 27.08.2019 - на 1 арк.;
?Квитанції платника ОСОБА_5 - на 10 арк.;
?Договори про надання послуг, укладені з ОСОБА_5 - на 60 арк.;
?Витяг з реєстру платників податків - на 5 арк.;
?Листи від ГУ ДФС у м. Києві - на 3 арк.;
?Довіреність від ОСОБА_5 на ОСОБА_7 на доступ до індивідуального сейфу в АТ АКБ «Індустріалбанк» , в 2-х примірниках - на 2 арк.;
?Довіреність від 08.01.2021 року на ОСОБА_5 , на представництво Компанії - зшито на 3 арк.
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору з назвою: « ОСОБА_5 »;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_42 на 10 арк.
Повернути ТОВ «ГЕЙМДЕВЛАБ»:
?Договір про надання ІТ-послуг між «ГЕЙМДЕВЛАБ» і ФОП ОСОБА_43 - скріплено на 5 арк.;
Папка червоного кольору з підписом ТОВ «Геймдевлаб» (Первинна документація):
?Акти здачі-прийняття робіт, надання послуг - на 19 арк.;
?Акт надання послуг №461 від 28 лютого 2022 року щодо суборенди приміщення -на 1 арк.;
?Акт надання послуг №462 від 31 березня 2022 року щодо суборенди приміщення -на 1 арк.;
?Акт надання послуг №463 від 30 квітня 2022 року щодо суборенди приміщення -на 1 арк.;
?Акт надання послуг №464 від 31 травня 2022 року щодо суборенди приміщення -на 1 арк.;
?Акт надання послуг №465 від 09 червня 2022 року щодо суборенди приміщення -на 1 арк.;
?Рахунок за послугу з реєстрації домену ІНФОРМАЦІЯ_1 на 1 рік від 19.07.2021 - на 1 арк.;
?Рахунки на оплату за послуги - на 6 арк.;
?Договір суборенди нежитлового приміщення від 10.06.2021 - на 3 арк.;
?Договір постачання програмної продукції № 21/0000100 від 31.08.2021 р. - на 5 арк.;
?Договір № 0908/21-П постачання онлайн-сервісу від 08.09.2021 р. - на 8 арк.;
?Фінансова звітність ТОВ «Геймдевлаб» - на 2 арк.;
Печатка:
?Печатка «ГЕЙМДЕВЛАБ» Ідентифікаційний код 44373230 - 1 шт.
Повернути ТОВ «МІКСОФІС»:
Тверда папка синього кольору, яка містить:
?Податкові розрахунки сум доходу ТОВ «МІКСФОКС» - скріплено на 17 арк.;
?Акт передачі документів від 27 жовтня 2021 року - на 3 арк.;
?Акти надання послуг - на 54 арк.;
?Додаткова угода №1 до Договору № 01/07/21 від 01.07.21 р. - на 2 арк.;
?Договір оренди нежитлових приміщень №4/2-105 - на 20 арк.;
?Договір про надання юридичних послуг - на 4 арк.;
?Договори оренди нежитлових приміщень - на 41 арк.;
?Акти прийому-передачі Приміщення та Майна - на 8 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 7 - на 1 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 4 - на 2 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 3 - на 2 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 2 - на 2 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 1 - на 2 арк.;
?Документ на іноземній мові Invoice № 6 - на 1 арк.;
?Договір суборенди приміщення ТОВ «Міксофіс» - на 13 арк.;
?Рахунки на оплату послуг - на 7 арк.;
?Рахунки-фактури - на 41 арк.;
?Виписка з АТ ПУМБ щодо ТОВ «МІКСОФІС» - на 14 арк.;
?Акт прийняття-здачі надання послуг між ФОП ОСОБА_44 і ТОВ «Міксофіс» - на 6 арк.;
Пластикова папка бурого кольору з наступними документами:
?Документи ТОВ Міксофіс на 4 арк.;
?Опис документів на 1 арк.;
?Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб на 2 арк.;
?Копія паспорта ОСОБА_45 на 1 арк.;
?Довідка про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру на 1 арк.;
?Заява щодо державної реєстрації юридичної особи на 8 арк.;
?Модельний статут ТОВ на 8 арк.;
?Рішення № 1 ТОВ «Міксофіс» на 1 арк.;
?Наказ 1-К на 1 арк,;
Пластикова папка сірого кольору з наступними документами:
?Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб на 6 арк.;
?Загальні положення на 2 арк.;
?Заява про застосування спрощеної системи оподаткування на 2 арк.;
?Картка з реквізитами на 1 арк.;
?Витяг 1426504500351 на 1 арк.;
Папка синього кольору з наступними документами:
?Наказ № 6 на 2 арк.;
?Наказ № 5 на 2 арк.;
?Наказ № 4 на 1 арк.;
?Наказ № 3 на 3 арк.;
?Положення про облікову політику ТОВ «МІКСОФІС» на 7 арк.;
?Наказ № 1-К на 1 арк.;
?Рішення № 1 на 1 арк.;
?Код доступу на 1 арк.;
?Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб на 1 арк.;
?Копія паспорта з довідкою на 2 арк.;
?Акт приймання-передачі на 2 арк.;
?Прибуткова накладна № 487 на 1 арк.;
?Видаткова накладна № 487 на 4 арк.;
?Видаткова накладна № 00340 на 2 арк.;
?Товарний чек № 11676 на 1 арк.;
?Акт приймання-передачі на 8 арк.;
?Інформаційна довідка на 3 арк.;
?Податкова декларація на 5 арк.;
?Податкова декларація на 3 арк.;
?Номера рахунків на 2 арк.;
?Податковий розрахунок сум доходу на 10 арк.;
?Реквізити банківської карти на 1 арк.;
?Розрахункові відомості на 2 арк.;
?Платіжне доручення № 72 на 1 арк.;
?Розрахункова відомість на 1 арк.;
?Табель обліку використання робочого часу на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 57 на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 66 на 1 арк.;
?Розрахункова відомість на 1 арк.;
?Табель обліку використання робочого часу на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 35 на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 47 на 1 арк.;
?Розрахункова відомість на 1 арк.;
?Табель обліку використання робочого часу на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 16 на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 28 на 1 арк.;
?Розрахункова відомість на 1 арк.;
?Табель обліку використання робочого часу на 1 арк.;
?Платіжне доручення № 8 на 1 арк.;
Печатки:
?Печатка «МІКСОФІС», Ідентифікаційний код 44183549 - 1 шт.;
?Печатка №2 «МІКСОФІС», Ідентифікаційний код 44183549 - 1 шт.
Повернути ОСОБА_6 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ФОП ОСОБА_6
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_6 на 10 арк.;
?Книга обліку доходів ОСОБА_6 на 48 арк.;
?Витяг з реєстру платників єдиного податку на 1 арк.;
?Рахунки на оплату на 18 арк.;
?видаткові накладні, акти приймання здачі та гарантійні талони на 25 арк.;
?Податкові декларації на 11 арк.;
?Звіт про суму нарахованого доходу на 3 арк.
Повернути ОСОБА_7 :
?Документи на іноземній мові завірені печаткою ОСОБА_7 - на 3 арк.;
?Платіжні доручення та переклади до них, завірені ОСОБА_7 - на 12 арк.;
?Документ на іноземній мові завірені ОСОБА_7 - на 2 арк.;
?Копії свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю ОСОБА_7 - на 5 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору з написом ОСОБА_7 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_7 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_8 :
?Копії паспорта ОСОБА_8 - на 3 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору ОСОБА_8 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_8 на 5 арк.
Повернути ОСОБА_9 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_9 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_9 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_10 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_10 ;
?Книга обліку доходів на 48 арк.;
?Витяг з реєстру платників єдиного податку на 1 арк.;
?Пояснення на ГУ ДПС у Закарпатській області на 2 арк.;
?Договір № 11/18 з додатками на 6 арк.;
?Акт надання послуг № 2 на арк.;
?Акт надання послуг № 9 на арк.;
?Договір № 11/18 з додатками на 7 арк.;
?Загальні послуги надання коворкінгу на 10 арк.;
?Акт надання послуг № 2 на арк.;
?Договір № 7 на 5 арк.;
?Договір на розробку програмного забезпечення на 4 арк.;
?Акт № 1 на 2 арк.;
?Акт № 1 на 2 арк.;
?Інвойс № 1 на 1 арк.;
?Інвойс № 2 на 1 арк.;
?Інвойс № 3 на 1 арк.;
?Інвойс № 4 на 1 арк.;
?Інвойс № 5 на 1 арк.;
?Договір № 20-03/2020 на 2 арк.;
?Договір № 1503-BL/Agr на 6 арк.;
?Договір № 1503-BL/Agr на 6 арк.;
?Акти надання послуг на 4 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_10 на 10 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_10 на 5 арк.
Повернути ОСОБА_12 :
?Швидкозшивач пластиковий фіолетового кольору ОСОБА_12 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_12 на 10 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору ОСОБА_12 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_12 на 5 арк.
Повернути ОСОБА_13 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_13 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_13 на 5 арк.
Повернути ОСОБА_14 , а саме:
?Швидкозшивач пластиковий фіолетового кольору з написом ОСОБА_14 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_14 на 5 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_14 від 03.06.2021 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_15 :
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_15 на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Договір № 33051915910 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_15 на 2 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 2 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору з написом ОСОБА_15 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_15 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_16 :
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору з написом ОСОБА_16 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_16 на 10 арк.;
?Договір № 33582992528 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_16 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_16 на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта на 1 арк.
Повернути ОСОБА_17 :
?Швидкозшивач пластиковий фіолетового кольору з написом ОСОБА_17 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_17 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_18 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору з написом ОСОБА_18 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_18 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_19 :
?Швидкозшивач пластиковий фіолетового кольору з написом ОСОБА_19 ;
?Заява до ГУ ДПС у Черкаській області на 1 арк.;
?Договір дарування частки житлового будинку на 2 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_19 на 5 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_19 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_20 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_20 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_20 на 10 арк.;
?Договір № 33615534733 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_20 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_20 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_20 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_21 :
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору ОСОБА_21 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_21 на 10 арк.;
?Договір № 33582675507 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_21 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_21 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_22 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_22 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_22 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_23 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_23 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_23 на 10 арк.;
?Договір № 33861160102 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_23 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_23 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ФОП ОСОБА_23 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_24 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_24 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_24 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_25 :
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору ОСОБА_25 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_25 на 10 арк.;
?Договір № 3343440524 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_25 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_25 на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_25 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_25 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_26 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_26 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_26 на 10 арк.;
?Договір № 33521201027 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_26 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Договір № 33550260753 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_26 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.
Повернути ОСОБА_27 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_27 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_27 на 10 арк.;
?Договір № 33685104347 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_27 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_27 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_27 на 1 арк.
Повернення ОСОБА_28 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_28 ;
?Податкове повідомлення на 3 арк.;
?Акти, видаткові накладні на 12 арк.;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_28 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_29 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_29 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_29 на 10 арк.;
?Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_29 на 48 арк.;
?Виписка з ФОП на 2 арк.;
?Витяг з реєстру платників єдиного податку на 1 арк.
Повернути ОСОБА_46 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_47 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_47 на 10 арк.;
?Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_47 на 48 арк.;
?Витяг № 2026583400298 на 1 арк.;
?Звіт про суму нарахованого доходу на 3 арк.;
?Податкова декларація платника єдиного податку на 11 арк.
Повернути ОСОБА_48 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_49 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_49 на 10 арк.;
?Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_49 на 48 арк.;
?Витяг № 2026553400280 на 1 арк.;
?Податкова декларація платника єдиного податку на 3 арк.
Повернути ОСОБА_50 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_51 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_51 на 5 арк.;
?Книга обліку доходів ФОП ОСОБА_51 на 48 арк.;
?Витяг № 2026553400183 на 1 арк.;
?Податкова декларація платника єдиного податку на 18 арк.;
?Договір № PVV20/00000000018 на 11 арк.;
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору передать орендатору кв. АДРЕСА_2 ;
?Договір найму житла на 5 арк.
Повернути ОСОБА_52 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_53 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_53 на 6 арк.
Повернути ОСОБА_54 :
?Швидкозшивач пластиковий сірого кольору ОСОБА_55 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_55 на 10 арк.;
?Договір № 33782435836 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_55 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_55 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_55 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_56 :
?Швидкозшивач пластиковий фіолетового кольору ОСОБА_57 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_57 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_58 :
?Швидкозшивач пластиковий чорного кольору ОСОБА_59 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_59 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_11 :
?Швидкозшивач пластиковий синього кольору ОСОБА_11 ;
?Договір № 33818465250 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_11 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.
Повернути ОСОБА_60 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_61 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_61 на 10 арк.
Повернути ОСОБА_62 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_63 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_63 на 10 арк.;
?Договір № 33818630512 банківського рахунку з ФОП ОСОБА_63 на 1 арк.;
?Довідка про систему гарантування вкладів фізичних осіб на 1 арк.;
?Заходи з інформаційної безпеки на 1 арк.;
?Заява на надання доступу до системи «клієнт-інтернет банк» ФОП ОСОБА_63 на 1 арк.;
?Реквізити рахунків клієнта відкритих у АТ «Кредобанк» ФОП ОСОБА_63 на 1 арк.
Повернути ОСОБА_64 :
?Швидкозшивач пластиковий зеленого кольору ОСОБА_65 ;
?Договір про надання ІТ-послуг ФОП ОСОБА_65 на 10 арк.
Ухвала апеляційному оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.
Cлідчий суддя Подільського районного суду м. Києва ОСОБА_66
Суд | Подільський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2024 |
Оприлюднено | 09.02.2024 |
Номер документу | 116832343 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування бездіяльність слідчого, прокурора |
Кримінальне
Подільський районний суд міста Києва
Ковбасюк О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні