Рішення
від 05.02.2024 по справі 340/8454/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 лютого 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/8454/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Хилько Л.І., розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Агрофірми "Красногірка" у формі товариства з обмеженою відповідальністю до Головного управління ДПС у Кіровоградській області та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач (через свого представника - адвоката Ковтонюка О.В.) звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить:

1. визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН:

1.1. № 58304/05527284/2 від 20.07.2023, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 2 від 15.06.2023;

1.2. № 58305/05527284/2 від 20.07.2023, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 14.06.2023;

1.3. № 58306/05527284/2 від 20.07.2023, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної № 3 від 16.06.2023;

2. зобов`язати ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні № 1 від 14.06.2023, № 2 від 15.06.2023, № 3 від 16.06.2023 датою їх подання на реєстрацію.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскаржувані рішення прийнято необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, недобросовісно та всупереч вимогам чинного законодавства, у зв`язку із чим рішення є протиправними та підлягають скасуванню. Водночас ефективним та реальним способом захисту порушених прав є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН датою їх подання.

Заперечуючи проти задоволення позову представник відповідачів у поданих відзивах вказав, що підставою винесення оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних слугувало ненадання платником податків копій документів, передбачених Порядком № 520 (а.с.99-101, 117-119).

Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні докази, судом встановлено таке.

Так, позивач зареєстрований як юридична особа, основним видом діяльності якої є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с.9-12).

З матеріалів справи установлено, що позивач (постачальник) на підставі договору поставки № ДГ-WНТ-230609-13930 від 09.06.2023 мав господарські правовідносини з ТОВ "Солагро" (покупець) щодо поставки сільськогосподарської продукції, характеристики якої зазначались у Специфікаціях.

Згідно Специфікації № СП-WНТ-230609-13930/1 від 09.06.2023 позивач зобов`язався поставити пшеницю 3-го класу, врожаю 2022 року, в кількості 470 т на загальну суму 2 819 915,40 грн., в т.ч. ПДВ 346 305,40 грн..

Відповідно до видаткової накладної № 1 від 14.06.2023 поставлено пшеницю 3-го класу, врожаю 2022 року, в кількості 99,62 т на загальну суму 597 702,07 грн., в т.ч. ПДВ 73 402,01 грн..

Відповідно до видаткової накладної № 2 від 15.06.2023 поставлено пшеницю 3-го класу, врожаю 2022 року, в кількості 200,52 т на загальну суму 1 203 083,91 грн., в т.ч. ПДВ 147 747,15 грн..

Відповідно до видаткової накладної № 3 від 16.06.2023 поставлено пшеницю 3-го класу, врожаю 2022 року, в кількості 126,06 т на загальну суму 756 337,31 грн., в т.ч. ПДВ 92 883,53 грн. (а.с.13-19).

У зв`язку з поставкою товару складено податкові накладні № 1 від 14.06.2023, № 2 від 15.06.2023 та № 3 від 16.06.2023, які направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН).

Реєстрація вказаних вище податкових накладних було зупинено, що підтверджено квитанціями (реєстраційний номер документа: 9146498141 від 20.06.2023, 9146507437, 9146498196 від 20.06.2023), згідно яких підставою зупинення зазначено: "Обсяг постачання товару/послуги 1001, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (а.с.23-25).

З метою реєстрації податкових накладних позивачем було подано до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових ПН/РК, реєстрацію яких зупинено та додано додатки.

Зокрема, копії документів: пояснення, довідка про наявність земель, звіт про посівні площі с/г культур за формою 4-сг за 2022 рік, звіт про площі та валові збори с/г культур за формою 29-сг за 2022 рік, звіт про збирання врожаю с/г культур за формою 37-сг станом на грудень 2022 року, свідоцтво про державну реєстрацію, довідку статистики, витяг з реєстру платників ПДВ, довідка про підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи.

Щодо придбання (ПК): договір складського зберігання зерна, рахунок на оплату за зберігання та акт виконаних робіт;

Щодо реалізації (ПЗ): договір постачання, банківська виписка, видаткові накладні, рахунки на оплату, товарно-транспортні накладні (а.с.26-64, 73-75).

Однак, після розгляду наданих пояснень та копій первинних документів контролюючим органом надіслано позивачу Повідомлення № 9067058/05527284, № 9067054/05527284 та № 9067042/05527284 від 27.06.2023 року про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, якими запропоновано, надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки; первинних документів щодо придбання товарів; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Як зазначено у таких Повідомленнях, встановлено відсутність документального підтвердження наявності основних засобів для ведення господарської діяльності, зокрема для обробітку земельних ділянок в обсязі повного сільськогосподарського циклу. Згідно відомостей інформаційно-аналітичних систем ДПС України у платника відсутні задекларовані складські приміщення, транспортні засоби та сільськогосподарська техніка. Також, відсутнє документальне підтвердження формування податкового кредиту (придбання посівного матеріалу, добрив, ззр, паливо-мастильних матеріалів, запчастин тощо) (а.с.65-66, 67-68, 69-70).

На виконання вимог контролюючого органу позивач подав Аналітичну довідку з поясненнями та копіями документів щодо податкових накладних, а також необхідні документи на підтвердження реальності господарської операції з контрагентом, що підтверджується Повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 06.07.2023 №2 та квитанціями №1 від 06.07.2023 та №2 від 07.07.2023 (а.с.71-72, 76-78).

Рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №9134398/05527284 від 06.07.2023; №9134397/05527284 від 06.07.2023; №9134396/05527284 від 06.07.2023 відмовлено в реєстрації податкових накладних №1 від 14.06.2023, №2 від 15.06.2023, №3 від 16.06.2023 у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.79-81).

12.07.2023 позивачем подано скарги на Рішення про відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунку коригування в ЄРПН, що підтверджується квитанцією №2 від 12.07.2023 (а.с.82-84), за результатами розгляду яких 20.07.2023 прийнято рішення №58304/05527284/2, №58305/05527284/2 та №58306/05527284/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН без змін (а.с.85-87).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно п.185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу / орендарю.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів / послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку, який нараховується відповідно до підпунктів 213.1.9 і 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 цього Кодексу, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).

Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пункт 201.10 ст. 201 ПК України передбачає, що при здійсненні операцій з постачання товарів / послуг платник податку - продавець товарів / послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246, у редакції постанови від 26.04.2017 № 341).

За визначенням, наведеним у п. 2 Порядку № 1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно пп.4, 5 Порядку № 1246 до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200--1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Предметом розгляду у справі є рішення від 20.07.2023 № 58304/05527284/2, № 58305/05527284/2, № 58306/05527284/2, прийнятті контролюючим органом вищого рівня за результатами розгляду скарг щодо рішень про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН (а.с.85-87).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520 в редакції, чинній на день виникнення спірних правовідносин).

Цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктами 2, 3 Порядку № 520 чітко передбачено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

Відповідно до пункту 10-12 Порядку № 520, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно до пунктів 56.1 - 56.2 статті 56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку. У разі якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, такий платник має право звернутися із скаргою про перегляд цього рішення до контролюючого органу вищого рівня.

Пунктом 56.3 ПК України вказано, що скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій або електронній формі засобами електронного зв`язку (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Згідно з п. 56.8 ПК України контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов`язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків засобами поштового зв`язку (з повідомленням про вручення) чи електронного зв`язку (з дотриманням вимог, визначених пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу) або надати йому під розписку.

Водночас, п.56.23 ПК України передбачено, що оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється у порядку, визначеному цією статтею з урахуванням таких особливостей:

скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику;

скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;

якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Механізм розгляду скарги щодо рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі Порядок розгляду скарги).

Згідно пунктів 12, 14, 15, 16 Порядку розгляду скарги, за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.

У разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання скарги (додаток 2), така скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення скарги без розгляду.

За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, надсилає платнику податку відповідне рішення (додаток 3).

Рішення за результатами розгляду скарги набирає чинності з дня його прийняття.

Якщо рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

З матеріалів справи встановлено, що рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 06.07.2023 № 9134398/05527284; № 9134397/05527284 та № 9134396/05527284 було відмовлено в реєстрації податкових накладних № 1 від 14.06.2023, № 2 від 15.06.2023 та № 3 від 16.06.2023 (а.с.113-115).

Такі рішення не є предметом судового розгляду у даній справі, а тому суд не надає їм оцінку.

12.07.2023 позивачем подано скарги на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунку коригування в ЄРПН, що підтверджується квитанцією № 2 від 12.07.2023 (а.с.82-84), за результатами розгляду яких 20.07.2023 прийнято рішення № 58304/05527284/2, № 58305/05527284/2 та № 58306/05527284/2 про залишення скарг без задоволення та рішень комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунку коригування в ЄРПН від 06.07.2023 без змін (а.с.85-87, 104-106).

Таким чином, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення з питань розгляду скарг були прийняті контролюючим органом у відповідності до вказаних вище норм податкового законодавства в межах наданих повноважень.

Водночас, правові наслідки для платника податків можуть створювати лише відповідні рішення про відмову в реєстрації ПН/РК, прийняті за результатами направлення платником податків засобами електронного зв`язку податкових накладних для реєстрації в ЄРПН. Рішення з питань розгляду скарг є актом вирішення спору в досудовому порядку, не створює юридичних наслідків для платників податку, а визнання цього рішення протиправним та його скасування не призведе до відновлення порушеного права.

Таким чином, рішення про розгляд скарги, не порушує права платника податків, а тому обраний позивачем спосіб захисту права не відповідає його змісту, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог в цій частині та відсутність юридичних підстав для їх задоволення.

Частиною 3 статті 245 КАС України передбачено, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Згідно з п. 19 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Відповідно п. 20 Порядку № 1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Відтак, не підлягає задоволенню і позовна вимога про зобов`язання ДПС України прийняти та зареєструвати в ЄРПН податкові накладні № 1 від 14.06.2023, № 2 від 15.06.2023, № 3 від 16.06.2023, оскільки вирішити таку можливо лише за результатами розгляду справи про визнання протиправними та скасування рішень з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН від 06.07.2023 № 9134398/05527284, № 9134397/05527284 № 9134396/05527284.

Підсумовуючи вищевказане, адміністративний позов задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст.139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.255 КАС України та може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295-297 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Л.І. ХИЛЬКО

Дата ухвалення рішення05.02.2024
Оприлюднено09.02.2024
Номер документу116834576
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —340/8454/23

Рішення від 05.02.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. ХИЛЬКО

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. ХИЛЬКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні