Рішення
від 05.02.2024 по справі 380/24608/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 лютого 2024 рокусправа № 380/24608/23

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Мартинюка В.Я.

секретар судового засідання Лужняк О.М.

за участю:

представника позивачаЯценко С.А.

представника відповідачаШаркаєва Х.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Львові адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "ГЕРДАН" до відокремленого підрозділу Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення в частині, -

В С Т А Н О В И В :

Приватне підприємство "ГЕРДАН" звернулося в суд з позовом до відокремленого підрозділу Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Львівській області, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 06 червня 2023 року №01299913010413 в частині застосування штрафу в розмірі 30 047 грн. 93 коп.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідач помилково прийшов до висновку, що дії позивача з приводу самостійного виправлення описки в податковій накладній, яка не призвела до неналежного виконання ним податкових зобов`язань щодо декларування і сплати податку на додану вартість і що було підтверджено рішенням ГУ ДПС у Львівській області №8244204/35854206, слід кваліфікувати як протиправну бездіяльність і, відповідно, про існування достатніх підстав для застосування штрафу, передбаченого п.120-1.1 ст.120-1 ПК України. Посилається на те, що навіть, якщо вважати, що він порушив граничний строк реєстрації в ЄРПН податкової накладної №44, то протиправно застосувано до спірних правовідносин норми п.120-1.1 ст.120-1 ПК України, а не норми п.90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України та п.11 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, в результаті чого неправильно визначив розмір штрафних санкцій, які підлягають застосуванню до нього за порушення термінів реєстрації податкової накладної №44. Стверджує, що складання податкової накладної з опискою є дією підприємства, хоча і з допущеною помилкою, спрямованою на дотримання норм актів законодавства щодо складання податкової накладної, та не може кваліфікуватись як бездіяльність з метою ухилення від складання та реєстрації накладної, сплати податку в бюджет.

У відзиві відповідач зазначає, що штрафи у розмірах, встановлених пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення застосовуються у разі порушення платником податку передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення кодексу граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН із датою складання, починаючи з 16.01.2023 року. При цьому, порушення граничних строків реєстрації, які припадають на період до дати набрання чинності Законом №2876-ІХ (тобто, застосовуються до ПН/РК з датою складання не пізніше 15.01.2023 року включно), тягне за собою накладання на такого платника штрафу у розмірах, встановлених пунктом 120.1 ст.120 ПК України. Зазначає, що зміна строків реєстрації податкових накладних є тимчасовою та діє лише на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено. Для усіх податкових накладних, складених позивачем у 2022 році, граничним днем реєстрації в ЄРПН були дні, при яких ще діяли норми статті 120-1 ПК України.

У відповіді на відзив позивач вказує, що помилково/безпідставно складена податкова накладна не підлягає реєстрації в ЄРПН і накладення штрафу на платника податку на додану вартість за її не реєстрацію/несвоєчасну реєстрацію нормами ПК України не передбачено. Оскільки на день прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення розмір санкцій за порушення термінів реєстрації податкової накладної в ЄРПН визначався пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, а не нормами п.120-1.1 ст.120-1 ПК України, то якщо і вважати, що він несвоєчасно зареєстрував податкову накладну №44 від 12.01.2022 року, штраф за порушення термінів її реєстрації повинен становити 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в податковій накладній.

Представник позивача просить позов задовольнити з урахуванням наведених мотивів.

Представник відповідача проти позову заперечує, просить в його задоволенні відмовити повністю.

Ухвалою суду від 06.11.2023 року відкрито загальне позовне провадження.

Ухвалою суду занесеною до протоколу судового засідання від 26.12.2023 року продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

Ухвалою суду занесеною до протоколу судового засідання від 22.01.2024 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Розглянувши матеріали справи та дослідивши докази, судом встановлено такі обставини.

За результатами проведення камеральної перевірки своєчасності реєстрації позивачем податкових накладних в ЄРПН відповідачем складено акт №11765/13-01-04-13-07/35854206 від 05.05.2023 року.

Як вбачається зі змісту вказаного акта, перевіряючими встановлено порушення позивачем п.201.10 ст.201 розділу ІІ Податкового кодексу України, а саме несвоєчасно зареєстровано в ЄРПН, у тому числі податкову накладну №44 (дата виписки податкової накладної 12.01.2022 року, дата реєстрації податкової накладної 26.01.2023 року); сума штрафу 30047 грн. 93 коп.

На підставі згаданого акта перевірки у відповідності до підп.54.3.3 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №01299913010413 від 06.06.2023 року, відповідно до якого за звітний період січень 2022 року березень 2023 року встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201 та згідно із статтею 120-1 Податкового кодексу України: за затримку реєстрації податкових накладних застосовано штраф у сумі 30064 грн. 43 коп.; загальна сума штрафу за цим податковим повідомленням-рішенням - 30064 грн. 43 коп.

Змістом спірних правовідносин є податкове повідомлення-рішення №01299913010413 від 06.06.2023 року, в частині застосування штрафу в розмірі 30 047 грн. 93 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної №44.

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано наступні обставини справи та норми чинного законодавства.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі - ПК України).

Відповідно до підп.16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підп.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Згідно п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО (абзац перший підп.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України).

Абзацом другим цієї норми передбачено, що предметом камеральної перевірки також може бути, зокрема, своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних.

Як передбачено абзацом першим п.76.3 ст.76 ПК України, камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.

Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу (абзац другий цього ж пункту.

Відповідно до п.86.2 ст.86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Згідно із абзацом третім п.102.1 ст.102 ПК України у разі виявлення за результатами перевірки порушень інших вимог податкового законодавства, безпосередньо не пов`язаних з декларуванням податкових зобов`язань платником податків, а також порушень вимог іншого, крім податкового, законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму штрафних санкцій (фінансових санкцій, штрафів) платника податків не пізніше 1095 дня з дня вчинення відповідного правопорушення.

Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів (абзац перший п`ятий п.120-1.1 ст.120-1 ПК України).

Згідно із п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший п.201.10 ст.201 ПК України).

Відповідно до абзацу п`ятого п.201.10 ст.201 ПК України підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Абзацом шостим цієї норми встановлено, що з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Як передбачено абзацом дев`ятим п.201.10 ст.201 ПК України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий п.201.10 ст.201 ПК України).

Абзацом тринадцятим п.201.10 ст.201 ПК України передбачено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно із абзацом чотирнадцятим п.201.10 ст.201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені.

Як вбачається із матеріалів справи, зокрема, розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, який наявний в матеріалах справи, податкова накладна №44 була складена позивачем 12.01.2022 року та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 26.01.2023 року, що визнається сторонами.

Позивачем до матеріалів справи було долучено дві копії загаданої податкової накладної: перша копія містить дату її складання 12.01.2022 року; інша 12.01.2023 року.

З пояснень позивача та інших первинних і бухгалтерських документів, які долучені до справи, вбачається, що позивач, складаючи податкову накладну №44, допустив описку, зазначивши невірну дату її складання (12.01.2022 року замість 12.01.2023 року), що і пояснює долучення ним двох копій податкової накладної №44 з різними датами.

В подальшому, позивач самостійно вчинив дії щодо виправлення згаданої описки, подавши контролюючому органу розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №1 до податкової накладної №44 від 12.01.2022 року.

Відповідачем було зупинено реєстрацію вказаного розрахунку коригування відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, за наслідками чого позивач надав йому додаткові пояснення та копії документів для здійснення процедури реєстрації розрахунку коригування.

Рішенням Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №8244204/35854206 від 09.02.2023 року розрахунок коригування №1 від 12.01.2023 року був зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відтак, на переконання суду, з моменту реєстрації розрахунку коригування №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних позивачем фактично було виправлено описку, допущену ним при первинному складанні податкової накладної №44.

Як вбачається із уже згаданого розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №44 складає 244.

Зазначена обставина вказує на те, що контролюючим органом під час проведення перевірки, за наслідками чого ним було прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення, не було враховано факт виправлення описки при складанні позивачем податкової накладної №44 (ним було взято до уваги первинну дату складання податкової накладної 12.01.2022 року замість 12.01.2023 року та дату її реєстрації 26.01.2023 року).

Як передбачено абзацом чотирнадцятим п.201.10 ст.201 ПК України, податкова накладна, складена з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, повинна бути зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вона складена.

Податкова накладна №44 (з урахуванням виправленої позивачем описки) була складена 12.01.2023 року та зареєстрована 26.01.2023 року.

Відтак, у відповідності до зазначеної норми та з урахуванням встановлених обставин, суд дійшов до висновку, що позивачем було своєчасно зареєстровано податкову накладну №44 в Єдиному реєстрі податкових накладних, а тому відсутній склад правопорушення за який засновано штраф.

Щодо посилань позивача на те, що до спірних правовідносин мав застосовуватись п.90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення ПК України та п.11 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, замість п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

08.02.2023 року набрав чинності Закон № 2876-ІХ від 12.01.2023 року «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, згідно з яким, зокрема, тимчасово встановлено інші граничні строки реєстрації податкових накладних та встановлено інші розміри штрафів за їх несвоєчасну реєстрацію.

Законом № 2876-ІХ підрозділ 2 розділу XX ПК України доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120.1.1 ст.120.1 ПК України.

Так, відповідно до п.89 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України передбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Детальний аналіз вказаних норм ПК України дає підстави суду дійти до таких висновків:

- зміна строків реєстрації податкових накладних є тимчасовою, та діє лише на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця в якому воєнний стан буде припинено;

- визначені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України розміри штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних застосовуються лише щодо тих податкових накладних, які зареєстровані з порушенням встановлених пунктом 89 цього підрозділу строків, тобто відносно податкових накладних, граничні строки реєстрації яких припадають на період, коли ця норма вже діяла (після 08.02.2023 року);

- норми пунктів 89 та 90 ПК України застосовуються з 08.02.2023 року, тобто з дати набрання чинності Закону № 2876-ІХ.

Як уже згадувалось раніше, податкова накладна №44 (з урахуванням виправленої позивачем описки) була складена 12.01.2023 року; зареєстрована - 26.01.2023 року, тобто, до 08.02.2023 року.

Варто наголосити на тому, що на час реєстрації цієї податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних єдиною нормою, яка визначала розмір штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних був п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

Як вбачається із оскаржуваного податкового повідомлення-рішення та розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем щодо згаданої податкової накладної був застосований штраф передбачений саме п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

Окрім того, такі ж правові висновки були зроблені Верховним Судом у постанові від 30.01.2024 року у справі №280/4484/23.

Відтак, з урахуванням викладеного, зазначені посилання позивача не можуть бути покладені в основу даного рішення.

Судом не беруться до уваги також інші посилання сторін, враховуючи встановлені обставини.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення в частині нарахування штрафу у розмірі 30047 грн. 93 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної №44 не відповідає критерію правомірності, передбаченому п.1 та п.3 ч.2 ст.2 КАС України, а тому підлягає скасуванню у цій частині.

Відтак, адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Щодо витрат на професійну правничу допомогу, то суд зазначає, що питання з приводу їх стягнення буде вирішуватися судом після надання позивачем відповідних доказів їх понесення.

Що стосується судового збору, то, у відповідності до вимог ч.2 ст.139 КАС України, такий підлягає стягненню на користь позивача.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №01299913010413 від 06.06.2023 року, прийняте Головним управлінням ДПС у Львівській області, в частині нарахування штрафу у розмірі 30047 грн. 93 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної №44.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (адреса: м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090) на користь Приватного підприємства "ГЕРДАН" (адреса: вул.Вербова, 10, м.Дрогобич, Львівська область; код ЄДРПОУ 35854206) 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне рішення складено 06 лютого 2024 року.

Суддя Мартинюк Віталій Ярославович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.02.2024
Оприлюднено09.02.2024
Номер документу116834747
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —380/24608/23

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 22.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 01.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 05.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк Віталій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні