Справа № 420/26323/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 лютого 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лебедєвої Г.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» про стягнення суми податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області (далі по тексту - позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» (далі по тексту відповідач, ТОВ «Кворі Трейд»), в якому позивач просить суд:
- стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд», а саме з усіх відкритих рахунків у банках, обслуговуючих підприємство по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) 653541,98 грн., на бюджетний рахунок - UА358999980313090029000015001, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Одеській області/Одеська обл./14060100.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що станом на 07.04.2023 року відповідно до розрахунку заборгованості, довідки-розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» перед бюджетом по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) становить 653541,98 грн., а саме: заборгованість по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті: - нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Р») №23440/1807 від 20.09.2021 року на загальну суму 94515,00 грн. (основний платіж та штрафна санкція); - нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Р») №21788/1807 від 03.09.2021 року на загальну суму 250566,00 грн. (основний платіж та штрафна санкція); - нарахування по податковому повідомленню-рішенню (форми «Р») №17233/1807 від 20.07.2021 року на загальну суму 317957,00 грн. (основний платіж та штрафна санкція). В зв`язку з несплатою Відповідачем заборгованості податковим органом було винесено податкову вимогу форми «Ю» №0001090-1304-1552 від 24.01.2022 року, яку було направлено платнику податків рекомендованим листом. Вказана заборгованість відповідачем не погашена, що і стало підставою для звернення до суду.
Ухвалою від 02.10.2023 року Одеський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі № 420/26323/23 та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст. 262 КАС України.
Ухвала про відкриття провадження у справі направлена відповідачу засобами поштового зв`язку та на електронну адресу вказану в позовній заяві.
До Одеського окружного адміністративного суду повернута направлена судова кореспонденція з відміткою про причини повернення «за закінченням терміну зберігання».
Суд зазначає, що згідно з пунктом 4 частини шостої статті 251 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) днем вручення судового рішення є день проставлення в поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.
Частиною одинадцятою статті 126 КАС України передбачено, що в разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Водночас до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками за закінченням терміну зберігання, адресат вибув, адресат відсутній і т. п., з врахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Відповідач не скористався правом на подачу відзиву на позов. Тому відповідно до частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, ознайомившись з заявами учасників справи по суті справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» зареєстровано юридичним департаментом Одеської міської ради за №15561020000068753 від 17.01.2019 року.
За даними Головного управління ДПС в Одеській області товариство з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області, Малиновській державній податковій інспекції за №155219012451 від 17.01.2019 року.
Головним державним ревізором-інспектором Одеського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС в Одеській області, Романенко Мариною Владиславівною, на підставі пункту 20.1.4. статті 20 розділу І Податкового кодексу України та у порядку пунктів 76.1, 76.3 статті 76 глави 8 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями) проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за звітний (податковий) період березень 2021 року.
За результатами перевірки складено Акт «Про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "КВОРІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42759384, за звітний (податковий) період березень 2021 року» № 9556/15-32-18-07/42759384 від 18.05.2021 року (далі по тексту Акт № 9556/15-32-18-07/42759384 від 18.05.2021 року), яким за звітний (податковий) період березень 2021 року встановлено порушення норм п. 198.6 ст.198 ПКУ та Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ від 28.01.2016р. №21, що призвело до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового періоду, яке сплачується до державного бюджету (р.18) у розмірі 211971 грн. Відповідальність платника передбачена ст.123 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами і доповненнями).
На підставі Акту № 9556/15-32-18-07/42759384 від 18.05.2021 року ГУ ДПС в Одеській області сформовано податкове повідомлення-рішення (форми «Р») №17233/1807 від 20.07.2021 року, згідно якого збільшено суму грошових зобов`язань з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на 317 957,00 грн., з яких за основним платежем на 211971,00 грн., за штрафними санкціями на 105986 грн.
Крім того, головним державним ревізором-інспектором Одеського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС в Одеській області, Романенко Мариною Владиславівною, на підставі пункту 20.1.4. статті 20 розділу І Податкового кодексу України та у порядку пунктів 76.1, 76.3 статті 76 глави 8 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями) проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за звітний (податковий) період квітень 2021 року.
За результатами перевірки складено Акт «Про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "КВОРІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42759384, за звітний (податковий) період квітень 2021 року» № 11888/15-32-18-07/42759384 від 17.06.2021 року (далі по тексту Акт № 11888/15-32-18-07/42759384 від 17.06.2021 року), яким за звітний (податковий) період квітень 2021 року встановлено порушення норм п. 198.6 ст.198 ПКУ та Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ від 28.01.2016р. №21, що призвело до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового періоду, яке сплачується до державного бюджету (р.18) у розмірі 167044,00 грн. Відповідальність платника передбачена ст.123 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами і доповненнями).
На підставі Акту № 11888/15-32-18-07/42759384 від 17.06.2021 року ГУ ДПС в Одеській області сформовано податкове повідомлення-рішення (форми «Р») №21788/1807 від 03.09.2021 року, згідно якого збільшено суму грошових зобов`язань з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на 250566,00 грн., з яких за основним платежем на 167044,00 грн., за штрафними санкціями на 83522,00 грн.
Крім того, головним державним ревізором-інспектором Одеського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС в Одеській області, Романенко Мариною Владиславівною, на підставі пункту 20.1.4. статті 20 розділу І Податкового кодексу України та у порядку пунктів 76.1, 76.3 статті 76 глави 8 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями) проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за звітний (податковий) період травень 2021 року.
За результатами перевірки складено Акт «Про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "КВОРІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42759384, за звітний (податковий) період травень 2021 року» № 14200/15-32-18-07/42759384 від 15.07.2021 року (далі по тексту Акт № 14200/15-32-18-07/42759384 від 15.07.2021 року), яким за звітний (податковий) період травень 2021 року встановлено порушення норм п. 198.6 ст.198 ПКУ та Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ від 28.01.2016р. №21, що призвело до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового періоду, яке сплачується до державного бюджету (р.18) у розмірі 63010,00 грн. Відповідальність платника передбачена ст.123 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами і доповненнями).
На підставі Акту № 14200/15-32-18-07/42759384 від 15.07.2021 року ГУ ДПС в Одеській області сформовано податкове повідомлення-рішення (форми «Р») №23440/1807 від 20.09.2021 року, згідно якого збільшено суму грошових зобов`язань з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на 94515,00 грн., з яких за основним платежем на 63010,00 грн., за штрафними санкціями на 31505,00 грн.
Як вбачається з розрахунку податкового боргу, за ТОВ «Кворі Трейд» станом на 07.04.2023 року обліковуються податковий борг по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 653541,98 грн.
Ані в адміністративному, ані в судовому порядку податкові повідомлення-рішення (форми «Р») №17233/1807 від 20.07.2021 року, №21788/1807 від 03.09.2021 року, №23440/1807 від 20.09.2021 року не оскаржувалися.
У зв`язку з несплатою податкового боргу по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 653541,98 грн., Головне управління ДПС в Одеській області звернулося до суду з позовною заявою про його стягнення.
Вирішуючи даний публічно-правовий спір, що виник між сторонами, суд виходить з такого.
Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених законом.
Згідно пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до ст.36 ПК України податковим обов`язком платника податку визнається його обов`язок обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Такий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором, він є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (п.54.1 ст.54 ПК України).
Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п.56.11 ст.56 ПК України).
Положеннями пп.54.3.2 п.54.3 ст.54 ПК України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п.54.5 ст.54 ПК України якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.
Порядок узгодження грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом, врегульовано ст.56 ПК України. Так, згідно п.56.1 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Пунктом 56.2 статті 56 ПК України визначено, що у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.
Відповідно до п.56.3 ст.56 ПК України скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов`язання, що оскаржується, вважається неузгодженою (п.56.15 ст.56 ПК України).
Згідно п.56.17 ст.56 ПК України процедура адміністративного оскарження закінчується: днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк; днем отримання платником податків рішення відповідного контролюючого органу про повне задоволення скарги; днем отримання платником податків рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику; днем звернення платника податків до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань що оскаржувались. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.
Приписами п.56.18 ст.56 ПК України визначено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України передбачено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Відповідно до п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно п.57.3 ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу (п.58.3 ст.58 ПК України).
Пунктом 42.2 статті 42 ПК України визначено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Відповідно до п.42.5 ст.42 ПК України у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв`язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.
Як вбачається з матеріалів справи, податкові повідомлення-рішення (форма «Р») №17233/1807 від 20.07.2021 року, №21788/1807 від 03.09.2021 року, №23440/1807 від 20.09.2021 року надіслані відповідачу на адресу: АДРЕСА_1 , та повернулися з відміткою "за закінченням терміну зберігання".
Вказані податкові повідомлення-рішення не були оскаржені відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку. Таким чином, визначені за ним грошові зобов`язання набули статусу узгоджених.
Оскільки узгоджені грошові зобов`язання не сплачені ТОВ «Кворі Трейд» у встановлений ПК України строк, вони стали податковим боргом платника податків у розумінні пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України.
Пунктами 59.1, 59.5 статті 59 ПК України встановлено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Контролюючим органом до боржника застосовувались заходи стягнення, зокрема, на виконання вимог ст.59 ПК України позивачем сформовано та направлено відповідачу податкову вимогу (форма «Ю») від 24.01.2022 року № 000-1090-1304-1552 на загальну суму 653541,98 грн., яка була надіслана відповідачу на адресу: 65017, Одеса, вул. Сковорцова, 51, та повернулося з відміткою "за закінченням терміну зберігання".
Згідно пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень (п.41.4 ст.41 ПК України).
Відповідно до вимог абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п.95.4 ст.95 ПК України).
Враховуючи вищевикладене, оскільки узгоджені грошові зобов`язання по податку на додану вартість у сумі 653541,98 грн., які набули статусу податкового боргу, не сплачені відповідачем добровільно в установленому законом порядку, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Підстави для розподілу судових витрат в порядку, передбаченому ст. 139 КАС України, відсутні.
Керуючись статтями 2, 9, 72, 76, 77, 78, 80, 120, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська,5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП: 44069166) до товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» (вул. Скворцова, 51, м. Одеса, 65074, код ЄДРПОУ: 42759384) про стягнення суми податкового боргу - задовольнити.
Стягнути кошти платника податків товариства з обмеженою відповідальністю «Кворі Трейд» з рахунків відкритих у банках, що обслуговують такого платника в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 653541 (шістсот п`ятдесят три тисячі п`ятсот сорок одна) грн. 98 коп., на бюджетний рахунок - UА358999980313090029000015001, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Одеській області/Одеська обл./14060100.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Повний текст рішення складено та підписано суддею 06.02.2024 року.
Суддя Г. В. Лебедєва
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2024 |
Оприлюднено | 09.02.2024 |
Номер документу | 116835526 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Лебедєва Г.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні