Рішення
від 05.02.2024 по справі 400/15466/23
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 лютого 2024 р. № 400/15466/23 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Біоносенко В. В. за участю секретаря судового засідання Дидіної А.О. розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомФермерського господарства " НОМИРОВСЬКИЙ ", с-ще Поляна,Миколаївська обл., Баштанський р-н,57320, до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001, провизнання протиправним та скасування рішень від 12.09.2023 №20879/6/14-29-07-090-02, від 11.07.2023 №17432/6/14-29-07-09-02,ВСТАНОВИВ:

Фермерське господарство «Номировський» звернулось до адміністративного суду з вимогами до Головного управління ДПС України в Миколаївській області та Державної податкової служби України з вимогами: визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №20879/6/14-29-07-090-02 від 12.09.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ «Номировський» про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі у наслідок бойових дій від 16.08.2023 №41; визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №17432/6/14-29-07-09-02 від 11.07.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ «Номировський» про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі унаслідок бойових дій від 21.06.2023 №28; зобов'язати Державну податкову службу України та Головну управління ДПС у Миколаївській області врахувати повідомлення Фермерського господарства (код ЄДРПОУ 31609397) про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі внаслідок бойових дій від 16.08.2023 №41 та застосувати норму пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Свої позовні вимоги фермерське господарство обґрунтувало тим, що веде свою господарську діяльність на території Баштанського району Миколаївської області (колишнього Снігурівського району), а офіс господарства розташований за адресою м. Снігурівка, вул. Сувурова, 120. Загальновідомо, що Снігурівський район з перших днів повномасштабного вторгнення військових формувань російської федерації перебував у зоні активних бойових дій та окупації. Зокрема, м. Снігурівка до 10.11.2022 перебувала в окупації. Під час обстрілів, офісне приміщення фермерського господарства зазнало руйнувань та пожежу. Первинні докум) повідомлення платником податків про зазначені обставини у довільній формі; 4) не доведення контролюючим органом того, що втрата документів, відбулася не внаслідок проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій.

kxqkЂЂnЕЂmxbxЕxk¦Ђ˜xЕgCЕxPЕЂxxqkz¦kЂЂnЕЂxkiЂЂux˜ЕЂxzkiuCq

Суд розглянув справу 05.02.2024 у відкритому судовому засіданні за участю сторін в режимі відеоконференції. В судовому засіданні представники сторін підтримали власні позиції викладену у процесуальних заявах по суті справи. В судовому засіданні судом проголошена вступна та резолютивна частини судового рішення, повний текст підписано 08.02.2024.

Дослідив матеріали справи, вислухав представників сторін, суд встановив наступне.

Фермерське господарство «Номировський» зареєстровано юридичною особою 21.05.2002. Основним видом діяльності ФГ «Номировський» вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Юридичне місцезнаходження ФГ «Номировський» Україна, 57320, Миколаївська обл., Баштанський район, селище Поляна, вул.Нова. Селище Поляна входить до Широківській об'єднаної територіальної громади Баштанського району, та розташоване приблизно в 20 км від м. Снігурівка Миколаївської області.

Фактично офіс ФГ «Номировський» був розташований за адресою: м. Снігурівка, вул. Суворова, 120.

Населені пункти Широківській ОТГ, зокрема с. Поляна та Снігурівської ОТГ, зокрема м. Снігурівка з самого початку повномасштабного вторгнення збройних формувань російської федерації потрапили у зону активних бойових дій та перебували в окупації з 24.02.2022 до 11.11.2022.

27.09.2022 ФГ «Номировський» відповідно до вимог п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України подало до Головного управління ДПС у Миколаївській області Заяву повідомлення про неможливість вивезення первинних документів. В зазначеній заяві-повідомленні, фермерське господарство повідомило, що виробничі потужності та офісне приміщення господарства за адресою с. Поляна перебувають на території безпосереднього проведення бойових дій, а офісне приміщення за адресою м. Снігурівка, вул. Суворова, 120 перебувають на території тимчасово окупованій збройними формування російської федерації. Всі первинні документи за період з 21.05.2002 по 01.03.2022 та інша документація, у тому числі комп'ютерна техніка залишися в офісі у м. Снігурівка та їх вивезення неможливо.

Після звільнення м. Снігурівки у листопаді 2022 р., позивачем проведено фіксування заподіяної шкоди. Так, 09.12.2022 співробітниками ГУ ДСНС у Миколаївській області складено Акт про пожежу, яким зафіксовано, що офісне приміщення ФГ «Номировський» за адресою: м. Снігурівка, вул. Суворова, 120, постраждало внаслідок пожежі, знищено: вікна, двері, меблі, жалюзі, архів та поточна документація, комп'ютерна та оргтехніка, підлога, пошкоджено покрівля будівлі, перекриття між підвалом та третім поверхом, електрична проводка, система опалення.

05.12.2022 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про реєстрацію кримінального провадження №2202215000002047 за ст.438 ч.1 КК України, за фактом того, що в період з 24.02.2022-09.11.2022 невстановлені військовослужбовці збройних сил рф із невстановленої зброї здійснили обстріл цивільної інфраструктури, внаслідок чого пошкоджені будинки зокрема за адресою: м. Снігурівка, вул. Суворова, 120.

10.04.2023 за заявою ФГ «Номировський» до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, внесено інформацію про пошкодження офісного приміщення за адресою м. Снігурівка, вул. Суворова, 120.

21.06.2023 ФГ «Номировський» подано до Головного управління ДПС у Миколаївській області Повідомлення про втрату первинних документів у зв'язку з виникнення пожежі унаслідок бойових дій за №28, в порядку передбаченому п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України. В зазначеному повідомленні фермерське господарство повідомило, що первинні документи зберігалися в офісному приміщенні за адресою м. Снігурівка, вул. Суворова, 120 та були знищені внаслідок обстрілів та пожежі.

До заяви господарство додано: Акт про пожежу від 09.12.2022, Витяг з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації від 10.04.2023, Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо відкриття кримінального провадження №2202215000002047 за ст.438 ч.1 КК України.

11.07.2023 Головне управління ДПС у Миколаївській області прийняло Рішення про відмову у застосуванні норм п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, в якому окрім цитування статей ПК України, контролюючим органом вказано про необхідність проведення інвентаризації втрачених документів.

18.08.2023 ФГ «Номировський» подано до Головного управління ДПС у Миколаївській області повторне Повідомлення про втрату первинних документів у зв'язку з виникнення пожежі унаслідок бойових дій за №28, в порядку передбаченому п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України. Окрім інших документів, на цей раз господарством долучено акт інвентаризації первинних документів, яким встановлено їх втрату, а також документи, які надавалися 21.06.2023.

12.09.2023 Головним управління ДПС у Миколаївській області прийнято Рішення про відмову у застосуванні норм п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, в якому окрім цитування статей ПК України, вмотивовано тим, що оскільки від контролюючого органу не було вимоги надати документи на перевірку, подання платником податків такого повідомлення є передчасним, також в якості підстав відмову зазначено невідповідність дати у Акті пожежі з датою пожежі, оскільки пожежа начебто відбулася 09.11.2022, а Акт складений лише 09.12.2022, також у Витягу з ЄРДР не співпадає адреси пошкоджені пожежею.

Відповідно до п. 69.28. п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, встановлено, що до платників податків/податкових агентів, які провадили діяльність на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України і не можуть пред'явити первинні документи, на підставі яких здійснюється облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, як виняток із положень статті 44 цього Кодексу застосовуються спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності.

Підставами неможливості пред'явлення первинних документів є втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів або знаходження їх на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, у разі якщо їх неможливо вивезти або їх вивезення пов'язане з ризиком для життя чи здоров'я платника податків, фізичних осіб чи неможливе у зв'язку з адміністративними перешкодами, встановленими органами влади.

У разі втрати та/або неможливості вивезення первинних документів платник податків/податковий агент подає до контролюючого органу в довільній формі повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, підписане керівником підприємства та головним бухгалтером, в якому зазначаються: обставини, що призвели до втрати та/або неможливості вивезення первинних документів, податкові (звітні) періоди, а також загальний перелік первинних документів (за можливості - із зазначенням реквізитів).

Дані та показники податкової звітності платника податків/податкового агента за податкові (звітні) періоди, зазначені у повідомленні, не можуть бути піддані сумніву лише на підставі відсутності первинних документів. Подане повідомлення є також підставою для збереження витрат (включаючи витрати у зв'язку з придбанням цінних паперів/корпоративних прав) та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток (включаючи від'ємний фінансовий результат за операціями з цінними паперами/корпоративними правами), та/або податкового кредиту з податку на додану вартість, та/або суми від'ємного значення податку на додану вартість минулих податкових (звітних) періодів без наявності договірних, розрахункових, платіжних та інших первинних документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Після подання до контролюючого органу повідомлення про неможливість вивезення первинних документів у зв'язку з їх знаходженням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, запроваджується мораторій на проведення документальних перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів.

Якщо після подання повідомлення про неможливість вивезення первинних документів платнику податків/податковому агенту стане відомо про втрату таких документів, такий платник податків/податковий агент зобов'язаний подати до контролюючого органу повідомлення про втрату первинних документів із зазначенням обставин такої втрати.

Платники податків/податкові агенти, які подали повідомлення про втрату первинних документів відповідно до цього підпункту, не підлягають перевірці контролюючим органом щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів, у тому числі після завершення дії воєнного стану.

Втрата документів, що не пов'язана з проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій, не надає права платнику податків/податковому агенту застосовувати положення цього підпункту.

Обов'язок доведення відсутності підстав для застосування положень цього підпункту покладається на контролюючий орган. Платник податків/податковий агент, який безпідставно застосував положення цього підпункту, вважається таким, що ухиляється від сплати податків, та несе відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.

У разі відмови у застосуванні положень цього підпункту контролюючий орган не пізніше одного місяця з дати отримання відповідного повідомлення від платника податків/податкового агента видає вмотивоване рішення із зазначенням підстави та доказів такої відмови.

Рішення контролюючого органу може бути оскаржено в адміністративному чи судовому порядку. До винесення остаточного рішення по справі контролюючий орган не може піддавати сумніву показники податкової звітності, а також ініціювати проведення будь-якої перевірки платника податків/податкового агента щодо податкових (звітних) періодів, зазначених у відповідному повідомленні.

У податкових (звітних) періодах, зазначених у відповідному повідомленні, не може бути переглянуто у бік збільшення суми податкових зобов'язань з податків і зборів, задекларовані в податкових деклараціях за зазначені податкові (звітні) періоди, у бік збільшення суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток, задекларовані в податкових деклараціях/розрахунках за зазначені податкові (звітні) періоди, у бік збільшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, заявлені в податкових деклараціях за зазначені звітні періоди.

Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, визначається у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Таким чином, зазначеною нормою ПК України передбачений певний пільговий режим для платників податків у зв'язку зі збройною агресію та веденням бойових дій, який звільняє їх від відповідальності за втрату первинних документів та наслідків, передбачених п.п.44.5, 44.6 ПК України, щодо повноважень контролюючого органу на ухвалення рішень, з врахування того, що у платника податків були відсутні первинні документи на час складення відповідної податкової звітності.

Умовами застосування цього режиму є: 1) провадження платником податків діяльності на території активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України; 2) неможливість пред'явити первинні документи, на підставі яких здійснюється облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, у зв'язку з втратою (знищенням чи зіпсуттям) первинних документів або знаходженні їх на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії; 3) повідомлення платником податків про зазначені обставини у довільній формі; 4) не доведення контролюючим органом того, що втрата документів, відбулася не внаслідок проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій.

Вирішуючи справу, суд виходить з наступного.

По-перше, ФГ «Номировський» відповідно до статутних документів має місцезнаходження на території с. Поляна Широківської ОТГ, а відповідно до форми податкового обліку 20-ОПП мало офісне приміщення, розташоване на території м. Снігурівка. Широківська ОТГ протягом 20.03.2022-11.11.2022 перебувало у зоні активних бойових дій, а Снігурівська ОТГ протягом 19.03.2022-11.11.2022 перебувало під тимчасовою окупацією, що підтверджується Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженому Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №309 від 22.12.2022. Аргументи відповідача, що зазначений перелік не можливо використовувати для цілей оподаткування суд не приймає до уваги. Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України визначено уповноваженим органом для визначення такого Переліку постановою КМУ від 06.12.2022 №1364.

По-друге, конструкція норми п.69.28 дає підстави вважати, що заява платника податків про втрату документів, не потребує будь-яких доказів, зокрема документів, актів, фото, відео, свідчень очевидців та ін.. Дії презумпція правдивості заяви платника податків, доти поки не буде спростовано протилежне. У цьому випадку, заява ФГ «Номировський» не лише декларативна, але й підтверджена документально: актом про пожежу, внесенням відомостей до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, внесенням відомостей до ЄРДР. Зауваження відповідача щодо адреси зазначеної у витяги з ЄРДР, не враховують ту обставину, що за фактом пошкодження майна ФГ «Номировський» зареєстровано 2 кримінальних провадження: №22022150000002047 щодо пошкодження офісу за адресою м. Снігурівка вул. Суворова, 120 та №22022150000002097 щодо пошкодження майна за адресою с. Поляна.

По-третє, ФГ «Номировський» двічі подавав до контролюючого органу повідомлення про застосовування до нього положень п.69.28. Враховуючи, що раніше, ще в 2022 році, позивачем було подано повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, то після деокупації м. Снігурівка, відповідно до вимог абз.6 він п.69.28, був зобов'язаний подати повідомлення про втрату первинних документів із зазначенням обставин такої втрати.

Оскільки, зазначена норма передбачає сама обов'язок подання платником податків повідомлення про втрату первинних документів із зазначенням обставин такої втрати, як тільки йому стало відомо про таку втрату, суд не погоджується з аргументами відповідача про передчасність подання повідомлень.

По-четверте, оскільки у цьому випадку діє презумпція правдивості повідомлення платника податків про втрату документів, вона може бути спростована лише наданням контролюючим органом переконливих доказів на спростування цього повідомлення, доведенням того, що платник податків зловживає своїм правом, та втратив документи за обставин, що не пов'язані з проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій. Натомість, відповідач жодного аргументу на спростування тези позивача не навів, ані у спірних рішення, ані під час судового розгляду. Таким чином, повідомлення позивача залишилося неспростованим.

Враховуюче викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги належить задовольнити, а спірні рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №20879/6/14-29-07-090-02 від 12.09.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ «Номировський» про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі у наслідок бойових дій від 16.08.2023 №41 та рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №17432/6/14-29-07-09-02 від 11.07.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ «Номировський» про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі унаслідок бойових дій від 21.06.2023 №28, визнати протиправними та скасувати.

Відповідно до п.69.28, процедура застосування цього пільгового режиму передбачає прийняття контролюючим органом формалізованого рішення лише у випадку відмови у застосуванні цього пункту. Вчинення дій чи прийняття будь-яких формалізованих рішень у разі, якщо контролюючий орган погодиться з повідомленням платника податків, пункт 69.28 не передбачає.

Разом з тим, суд виходить з того, судове рішення повинно остаточно вирішити спір між сторонами та не залишити їх у стані юридичної невизначеності, при якому відповідач не буде позбавлений можливості повторно ухвалювати аналогічні негативні для позивача рішення. За таких обставин, суд погоджується з обраною позивачем формою захисту своїх прав шляхом покладання на відповідача обов'язку врахувати повідомлення про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі внаслідок бойових дій від 16.08.2023 №41 та застосувати норму пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України. Зазначена форма (зобов'язати врахувати) не суперечить повноваженням контролюючого органу, відповідає вимогам п.4, п.10 ч.2 ст.245 КАС України, не покладає на відповідача обов'язку прийняття рішення, яких не передбачено законодавством, разом з тим гарантує позивачу в майбутньому право на застосування правових наслідків передбачених п.69.28. ПК України.

Позов задовольнити у повному обсязі.

Судові витрати в розмірі 5368 гривень, стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області.

На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Фермерського господарства "НОМИРОВСЬКИЙ" (с-ще Поляна,Миколаївська обл., Баштанський р-н,57320 31609397) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001 44104027) задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №20879/6/14-29-07-090-02 від 12.09.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ "Номировський" про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі унаслідок бойових дій від 16.08.2023 №41.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №17432/6/14-29-07-09-02 від 11.07.2023 про відмову у застосуванні норм пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, прийнятого за результатами розгляду повідомлення ФГ "Номировський" про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі унаслідок бойових дій від 21.06.2023 №28.

4. Зобов'язати Державну податкову службу України та Головну управління ДПС у Миколаївській області врахувати повідомлення Фермерського господарства (код ЄДРПОУ 31609397) про втрату первинних документів у зв'язку з виникненням пожежі внаслідок бойових дій від 16.08.2023 №41 та застосувати норму пп. 69.28. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001 44104027) на користь Фермерського господарство "НОМИРОВСЬКИЙ " (с-ще Поляна,Миколаївська обл., Баштанський р-н,57320 31609397) судові витрати в розмірі 5368 (п'ять тисяч триста шістдесят вісім) гривень.

6. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П'ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя В. В. Біоносенко

Повний текст складено 08.02.2024

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.02.2024
Оприлюднено09.02.2024
Номер документу116866133
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —400/15466/23

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 16.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Рішення від 05.02.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Рішення від 05.02.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 01.01.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні