ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 лютого 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/14206/23
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС" до Головного управління ДПС у Полтавській області та Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕОДАЛ" про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС" /надалі позивач, ТОВ "АПК ТРАНС"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області /надалі відповідач-1, ГУ ДПС у Полтавській області/ та Державної податкової служби України /надалі відповідач-2, ДПС України/ про:
- визнання протиправним та скасування рішення №8614110/44036057 від 12 квітня 2023 року, №8614109/44036057 від 12 квітня 2023 року, що прийняті Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДПС у Полтавській області про відмову у реєстрації податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року;
- зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №9 з контрагентом ТОВ "ФЕОДАЛ", дата складання: 14 січня 2022 року, дата реєстрації ПН ЄРПН у 27 липня 2022 року; №13 з контрагентом ТОВ "ФЕОДАЛ", дата складання: 09 лютого 2022 року, дата реєстрації ПН ЄРПН у 14 липня 2022 року; складені та подані на реєстрацію ТОВ "АПК ТРАНС" та вважати вказані податкові накладні зареєстрованими датами їх направлення /а.с. 1-10/.
Позов обґрунтований тим, що позивачем надано контролюючому органу всі документи, необхідні для реєстрації податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, а тому рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8614110/44036057 від 12 квітня 2023 року та №8614109/44036057 від 12 квітня 2023 року, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, є протиправними та підлягають скасуванню.
Ухвалами Полтавського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕОДАЛ" (вул.Личаківська, буд. 37, кв. 6, м. Львів, Львівська обл., 79010, ідентифікаційний код 43092063), витребувано докази.
Відповідачі позов не визнали та у відзиві на позовну заяву /а.с. 115-119/ зазначили, що підставою для відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року згідно рішень Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 квітня 2023 року №8614110/44036057 та від 12 квітня 2023 року №8614109/44036057 стало надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: платником надано акт від 14 січня 2022 року №10 та акт від 09 лютого 2022 року №11, номенклатура яких не відповідає розділам І та ІІ договору про надання послуг №02/08/21 від 02 серпня 2021 року. Також документи повинні підтверджувати і розкривати суть, внутрішню сторону господарських операцій, їх справжність, економічну вигоду (виправданість, ризик) і ділову мету. В інакшому випадку первинні документи не можуть вважатися юридично значимими документами для цілей формування даних бухгалтерського та податкового обліку.
Правом на подання відповіді на відзив позивач не скористався.
Правом на подання письмових пояснень щодо позову третя особа не скористалася.
Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС" (ідентифікаційний код 44036057) зареєстроване як юридична особа та одним із зареєстрованих видів діяльності ТОВ "АПК ТРАНС" є 73.11 Рекламні агентства /а.с. 11-17/.
02 серпня 2021 року між ТОВ "АПК ТРАНС" (Виконавець) та ТОВ "ФЕОДАЛ" (Замовник) укладено договір про надання послуг №2/08/21 /а.с.51-53, 172-173/, відповідно до умов якого Виконавець надає Замовнику послуги з розміщення наданих Замовником рекламно-інформаційних матеріалів, визначених у цьому договорі та додатках до нього, які є невід`ємними частинами цього договору, на наступних Інтернет-ресурсах: Пошукова мережа Google (підпункт 1.1.1. пункту 1.1), Контекстно-медійна мережа Google (підпункт 1.1.2. пункту 1.1); Виконавець в інтересах Замовника виконує налаштування наступних аналітичних сервісів: Менеджер тегів Google Tag Manager (підпункт 1.2.1. пункту 1.2), Аналітична платформа Google Analytics (підпункт 1.2.1. пункту 1.2.2), Аналітична платформа Facebook Pixel (підпункт 1.2.1 пункту 1.2.3); реклама розміщується з посиланням на корпоративний сайт Замовника (пункт 1.3); роботи виконуються в декілька етапів (етапи робіт): Етап 1 Розміщення пошукової реклами (підпункт 1.4.1. пункту 1.4), Етап 2 Розміщення медійної реклами (підпункт 1.4.2. пункту 1.4), Етап 3 Супровід розміщення рекламних оголошень (підпункт 1.4.3. пункту 1.4); вартість і оплата послуг визначається і здійснюється окремо для етапів робіт (пункт 2.1); Етап 1 Розміщення пошукової реклами: Вартість 12000 грн з ПДВ. (підпункт 2.2.1 пункту 2.2); Етап 2 Розміщення медійної реклами: Вартість 12000 грн з ПДВ (підпункт 2.3.1 пункту 2.3); Етап 3 Щомісячний супровід розміщення рекламних оголошень: погодинна оплата 600 грн/година з ПДВ (підпункт 2.4.1 пункту 2.4); компенсація витрат, пов`язаних з купівлею трафіку в інтернет-ресурсів, визначається за допомогою сервісів Google Ads та Facebook Business здійснюється замовником при оплаті рахунків (пункт 2.5); розробка вебсторінок: вартість 6000 грн з ПДВ за одну сторінку (підпункт 2.6.1 пункту 2.6); строки виконання робіт визначаються окремо для етапів робіт (пункт 3.1): Етап 1 -розміщення пошукової реклами 30 днів з моменту передплати по етапу (підпункт 3.1.1 пункту 3.1); Етап 2 розміщення медійної реклами - 30 днів з моменту передплати по етапу (підпункт 3.1.2 пункту 3.1); Етап 3 щомісячний супровід протягом місяця після внесення передоплати по етапу (підпункт 3.1.3 пункту 3.1).
Сторонами (відповідною стороною) договору №2/08/21 від 02 серпня 2021 року оформлено:
-звіт про ефективність розміщення реклами та витрат №31/12-4 від 31 грудня 2021 року /а.с. 78, 145/, відповідно до якого: показники рекламного трафіку, грудень: «покази Google (всього)» - « 11328 шт.»; «покази (КММ-банерна)» - « 5038 шт.»; «покази (Пошукова)» - « 6290 шт.»; «покази Facebook (всього)» - « 223385 шт.»; «користувачі на сайті Feodal.online (всього)» - « 2216 шт.»; «користувачі (платний трафік)» - « 2156 шт.»; «активні користувачі» - « 1009 шт.»; «форми зворотнього зв`язку Feodal land (всього)» - « 20 шт.»; «форми зворотнього зв`язку з FB ads» - « 14 шт.»; «форми зворотнього зв`язку з Google ads» - « 3 шт.»; «витрати, грн» - « 16920,00»;
-акт надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року /а.с. 76, 130-зворот, 144-зворот/, відповідно до якого Виконавцем були виконані наступні роботи (надані такі послуги): найменування робіт, послуг: «за налаштування рекламних кампаній», кількість: « 1 шт.», ціна без ПДВ: « 14100,00 грн», сума без ПДВ: « 14100,00 грн», всього: « 14100,00 грн», сума ПДВ: « 2820,00 грн», всього із ПДВ: « 16920,00 грн»;
-платіжне доручення №145705887 від 14 січня 2022 року /а.с. 90, 151-зворот/ щодо перерахування 16920,00 грн як плати за послуги згідно рахунку №5 від 14 січня 2022 року, ПДВ 20% 2820,00 грн.;
-звіт про ефективність розміщення реклами та витрат №31/01-3 від 31 січня 2022 року /а.с. 85, 149/, відповідно до якого: показники рекламного трафіку, грудень: «покази Google (всього)» - « 28760 шт.»; «покази (КММ-банерна)» - « 12768 шт.»; «покази (Пошукова)» - « 15992 шт.»; «покази Facebook (всього)» - «292106 шт.»; «користувачі на сайті Feodal.omline (всього)» - « 2603 шт.»; «користувачі (платний трафік)» - « 2585 шт.»; «активні користувачі» - «1278 шт.»; «форми зворотнього зв`язку Feodal land (всього)» - « 30 шт.»; «форми зворотнього зв`язку з FB ads» - « 21 шт.»; «форми зворотнього зв`язку з Google ads» - « 9 шт.»; «витрати, грн» - « 16620,00».
- акт надання послуг № 11 від 09 лютого 2022 року /а.с. 83, 130, 148-зворот/, відповідно до якого Виконавцем були виконані наступні роботи (надані такі послуги): найменування робіт, послуг: «за налаштування рекламних кампаній», кількість: « 1 шт.», ціна без ПДВ: « 13850,00 грн», сума без ПДВ: « 13850,00 грн», всього: « 13850,00 грн», сума ПДВ: « 2770,00 грн», всього із ПДВ: « 16620,00 грн»;
-платіжне доручення №145705915 від 09 лютого 2022 року /а.с. 90, 151-зворот/ щодо перерахування 16620,00 грн як плати за послуги згідно рахунку №11 від 07 лютого 2022 року, ПДВ 20% 2770,00 грн.;
Спеціальним законом з питань оподаткування є Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI /надалі - ПК України (у відповідних редакціях)/.
Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно з підпунктами "а", б пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з:
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю;
б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Згідно з абзацом першим пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку/небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс) /пункт 201.7 статті 201 ПК України/.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Таким чином, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та направити її контролюючому органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних
На виконання вказаних норм ТОВ "АПК ТРАНС" складено:
-податкову накладну № 9 від 14 січня 2022 року /а.с. 38-39, 127, 139/ за фактом оформлення документа, що засвідчує факт надання послуг платником податку, а саме: акту надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року, відповідно до якого Виконавцем були виконані наступні роботи (надані такі послуги): найменування робіт, послуг: «за налаштування рекламних кампаній», кількість: « 1 шт.», ціна без ПДВ: « 14100,00 грн», сума без ПДВ: « 14100,00 грн», всього: « 14100,00 грн», сума ПДВ: « 2820,00 грн», всього із ПДВ: « 16920,00 грн»;
-податкову накладну №13 від 09 лютого 2022 року /а.с. 42-43, 126, 142/ за фактом оформлення документа, що засвідчує факт надання послуг платником податку, а саме: акту надання послуг № 11 від 09 лютого 2022 року, відповідно до якого Виконавцем були виконані наступні роботи (надані такі послуги): найменування робіт, послуг: «за налаштування рекламних кампаній», кількість: « 1 шт.», ціна без ПДВ: « 13850,00 грн», сума без ПДВ: « 13850,00 грн», всього: « 13850,00 грн», сума ПДВ: « 2770,00 грн», всього із ПДВ: « 16620,00 грн»;
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних /надалі - Порядок №1165/.
Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: 1) відповідність платника податку Критеріям ризиковості платника податку; 2) відповідність податкової накладної/ розрахунку коригування Критеріям ризиковості здійснення операцій.
Автоматизований моніторинг відповідності платника податку критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1 до Порядку №1156).
Так, додатком 1 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, одним із яких відповідно до пункту 8 (у відповідній редакції) є: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну / розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Таким чином, контролюючий орган, після надходження податкової накладної / розрахунку коригування до ДПС для реєстрації в ЄРПН, в автоматизованому режимі здійснює її розшифрування та проводить відповідну перевірку, зокрема щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування через відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або через відповідність відображених у ній операції критеріям ризиковості здійснення операцій. Автоматизований моніторинг відповідності платника податку критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1 до Порядку №1156). У разі, коли за результатами моніторингу платник податку, який подав на реєстрацію податкову накладну, відповідає критеріям ризиковості платника податку на додану вартість реєстрація такої податкової накладної зупиняється.
Пунктами 10, 11 Порядку №1165 (у редакції, чинній до 08 липня 2023 року) передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Тож у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган зобов`язаний, зокрема, вказати конкретний критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію податкової накладної, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку, а також запропонувати платнику надати пояснення та копії документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.
Судовим розглядом встановлено, що за результатами розгляду податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року контролюючий орган направив ТОВ "АПК ТРАНС":
-квитанцію від 14 липня 2022 року /а.с. 44, 129-зворот, 141/, в якій зазначено: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 09.02.2022 №13 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»=16.3547 %, «P»=0»;
-квитанцію від 27 липня 2022 року /а.с. 40, 129, 140/, в якій зазначено: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.01.2022 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»=13.6123 %, «P»=0». Додатково повідомляємо Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису). Сертифікат №0100000000000000000000000000000007869c71, видавець: UA-36865753-2101 КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів "Україна"», найменування: ОСОБА_1 ".
Наданим до суду Витягом з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС в Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23 червня 2022 року №56 /а.с. 121/ підтверджено, що Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Полтавській області ухвалено прийняти Рішення про відповідність ТОВ "АПК ТРАНС" критерію ризиковості платника податку, визначеному пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 33391 від 23 червня 2022 року /а.с. 144/ ТОВ "АПК ТРАНС" визнано таким, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, оскільки не спростовано інформацію щодо участі у схемі використання та розповсюдження ризикового податкового кредиту.
Доказів скасування цього рішення матеріали справи не містять.
Таким чином, у квитанціях від 14 липня 2022 року та від 27 липня 2022 року зазначено конкретний критерій ризиковості платника податку, а також міститься пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
З огляду на те, що на реєстрацію платник ПДВ подає лише податкову накладну/розрахунок коригування та не подає документи, на підставі яких складено цю податкову накладну/розрахунок коригування, зокрема первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, то в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування міститься лише загальне посилання на документи, які пропонується надати платнику податків для підтвердження інформації, що зазначена в податковій накладній/розрахунку коригування. Відповідно які саме документи надати до пояснень на цьому етапі вирішення питання про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування визначає не контролюючий орган, а платник податків, виходячи із вимог законодавства та умов укладених ним договорів (контрактів) та фактично складених на виконання таких договорів (контрактів) первинних та супровідних документів.
Відповідно до пунктів 25-26 Порядку № 1165 (у редакції, чинній до 08 липня 2023 року) комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216 /надалі Порядок № 520/.
Пунктами 4 та 5 Порядку № 520 (у редакції, чинній з 08 березня 2023 року по 30 вересня 2023 року) передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Отже, визначений Порядком № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, не є чітко визначеним та залежить від умов конкретного договору (контракту), що укладений його сторонами, та вимог законодавства.
У зв`язку із зупиненням реєстрації податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року ТОВ "АПК ТРАНС" направило контролюючому органу Повідомлення №14 від 10 квітня 2023 року із письмовими поясненнями та копіями документів щодо податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року (кількість додатків - 10) /а.с. 128/, зокрема: договором №2/08/21 від 02 серпня 2021 року, актом надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року, платіжним дорученням №145705887 від 14 січня 2022 року, актом надання послуг № 11 від 09 лютого 2022 року, платіжним дорученням №145705915 від 09 лютого 2022 року, звітом про ефективність розміщення реклами та витрат №31/12-4 від 31 грудня 2021 року, звітом про ефективність розміщення реклами та витрат №31/01-3 від 31 січня 2022 року.
Згідно з пунктом 9 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року по 30 вересня 2023 року) письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Таким чином, у разі надання платником податку копій документів, недостатніх для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, комісія регіонального рівня направляє платнику податку Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення) з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування. У разі ж надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно із наявним в матеріалах справи Витягом з протоколу засідання Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 квітня 2023 року № 73 /а.с.123/ за результатами опрацювання первинних документів, поданих платником податків до повідомлення, встановлено, що платником надано акт від 14 січня 2022 року №10 та акт від 09 лютого 2022 року №11, номенклатура яких не відповідає розділам І та ІІ договору про надання послуг №02/08/21 від 02 серпня 2021 року.
Відповідно до пункту 10 Порядку № 520 (в редакції, чинній з 08 березня 2023 року) комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Тож підставою для відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування може бути повне або часткове ненадання платником податку додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, вказаних в Повідомленні, або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
12 квітня 2023 року Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8614110/44036057 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 14 січня 2022 року /а.с. 125/.
Вказане рішення обґрунтовано наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: платником надано акт від 14 січня 2022 року №10 та акт від 09 лютого 2022 року №11, номенклатура яких не відповідає розділам І та ІІ договору про надання послуг №02/08/21 від 02 серпня 2021 року.
12 квітня 2023 року Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №8614109/44036057 про відмову в реєстрації податкової накладної №13 від 09 лютого 2022 року /а.с. 124/.
Вказане рішення обґрунтовано наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: платником надано акт від 14 січня 2022 року №10 та акт від 09 лютого 2022 року №11, номенклатура яких не відповідає розділам І та ІІ договору про надання послуг №02/08/21 від 02 серпня 2021 року.
Відповідно до пунктів 11 та 12 Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Не погодившись з рішеннями Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8614110/44036057 від 12 квітня 2023 року, №8614109/44036057 від 12 квітня 2023 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи оцінку оскаржуваним рішенням, суд виходить з того, що приписи пункту 187.1 статті 187 ПК України дату виникнення податкового зобов`язання з ПДВ, а відтак і дату складання податкової накладної, ставлять у залежність від дати настання однієї із подій, що сталася раніше: або факту зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, або факту відвантаження товарів, а для послуг факту оформлення документа, що засвідчує постачання послуг платником податку.
Отже, подією, за якою позивачем складено податкові накладні №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, є факт оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, а саме: актів надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року та № 11 від 09 лютого 2022 року, складених за договором про надання послуг №2/08/21 від 02 серпня 2022 року.
Частинами першою та другою статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 року №996-ХІV встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо).
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Дослідивши зміст актів надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року та № 11 від 09 лютого 2022 року, суд встановив, що вони містять обов`язкові для заповнення реквізити, зокрема реквізити щодо змісту та обсягу господарської операції.
Контролюючим органом не заперечується та обставина, що позивачем разом з повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, надано документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, а також документи, що підтверджують підставу для складання цих податкових накладних.
З огляду на те, що до податкового органу позивачем надано документи на підтвердження інформації про господарські операції, які зазначені в податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, посилання відповідача-1 в оскаржуваних рішеннях на факт надання платником податку актів надання послуг № 10 від 14 січня 2022 року та № 11 від 09 лютого 2022 року, номенклатура яких не відповідає розділам І та ІІ договору про надання послуг №02/08/21 від 02 серпня 2021 року, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних, не відповідає правильному застосуванню норми статті 201 ПК України в системному взаємозв`язку із нормами пунктів 5 та 11 Порядку № 520, проаналізувавши які Верховний Суд у постанові від 17 травня 2023 року у справі № 140/14282/20 дійшов висновків, що на етапі вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції платника податку на предмет її реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Тож оцінка реальності здійснення господарських операцій за договором про надання послуг №2/08/21 від 02 серпня 2022 року, в тому числі дослідження питання щодо номенклатури наданих/ненаданих послуг, може бути здійснена контролюючим органом в межах проведення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що обставина, якою обґрунтовані рішення Комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8614110/44036057 від 12 квітня 2023 року та №8614109/44036057 від 12 квітня 2023 року, не є належною підставою для відмови у реєстрації в ЄРПН податкових накладних №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, у зв`язку з чим вказані рішення є протиправними та підлягають скасуванню, а відповідна позовна вимога - задоволенню.
Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, податкову накладну, реєстрацію якої зупинено, може бути зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі судового рішення про реєстрацію цієї податкової накладної.
Обираючи спосіб захисту порушеного права позивача відповідно до встановлених у справі обставин та висновків суду, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року датами їх фактичного подання на реєстрацію, а тому відповідну позовну вимогу також належить задовольнити.
Таким чином, адміністративний позов підлягає задоволенню повністю.
Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
За подання цього позову позивачем сплачено судовий збір в сумі 5368,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією №17 від 22 вересня 2023 року /а.с. 95/. Доказів понесення позивачем інших судових витрат матеріали справи не містять.
Таким чином, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Полтавській області підлягають витрати зі сплати судового збору у сумі 5368,00 грн.
Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС" (вул. Шевченка, буд. 24/37, кв. 16, м. Полтава, Полтавська область, 36011, ідентифікаційний код 44036057) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП 44057192) та Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕОДАЛ" (вул. Личаківська, буд. 37, кв. 6, м. Львів, Львівська обл., 79010 ідентифікаційний код 43092063) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8614110/44036057 від 12 квітня 2023 року та №8614109/44036057 від 12 квітня 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №9 від 14 січня 2022 року та №13 від 09 лютого 2022 року, які складені Товариством з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС", датами їх фактичного подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ТРАНС" судові витрати зі сплати судового збору в сумі 5368,00 грн (п`ять тисяч триста шістдесят вісім гривень нуль копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Н.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2024 |
Оприлюднено | 12.02.2024 |
Номер документу | 116866530 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні