Постанова
від 01.02.2024 по справі 461/27/24
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №461/27/24

Провадження №3/461/126/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 лютого 2024 року м.Львів

Суддя Галицького районного суду м. Львова Романюк В.Ф., з участю представника митниці Лубоцького Б.І., розглянувши у судовому засіданні матеріали, які надійшли з Львівської митниці про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, не працюючого, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , серія і номер закордонного паспорта НОМЕР_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ,

за ч.1 ст.483 Митного Кодексу України,-

в с т а н о в и в :

06.10.2023 в зону митного контролю пункту пропуску «Грушів Будомєж» митного поста «Грушів» Львівської митниці у напрямку в`їзд в Україну смугою руху «червоний коридор» в`їхав транспортний засіб з реєстраційним номером BK7151ET/ НОМЕР_3 під керуванням громадянином України ОСОБА_1 , яким переміщувався товар: «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013» та «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017».

Як підставу для переміщення вказаного товару гр. ОСОБА_1 до митного контролю подав наступні документи:

- дві митні декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 06.10.2023 року;

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 ;

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 ;

- лист-прохання Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд «Справедливе суспільство» без номера та дати.

Відповідно до митних декларацій про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою на адресу Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд «Справедливе суспільство» (код ЄДРПОУ 39409432) переміщуються товари гуманітарної допомоги: «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013» та «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017», відправником якої зазначений громадянин України ОСОБА_1 .

Під час здійснення митного контролю встановлено, що фактичним відправником товару з території Євросоюзу є компанія «Baltspeda, UAB» (Baltijos ave. 117-109, LT-93221 Klaipeda). З метою перевірки законності переміщення вказаних транспортних засобів через митний кордон України 09.10.2023 Львівською митницею скеровано лист №7.4/20-01/14/25902 до компанії «Baltspeda, UAB».

10.10.2023 на лист Львівської митниці засобами електронного зв`язку отримано відповідь від компанії «Baltspeda, UAB», а також копії документів, що були підставою для експорту вказаних транспортних засобів з території Євросоюзу, а саме:

а) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013»: митна декларація Республіки Литви №23LTLC0100EK2BE217; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №2393 від 24.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 .

Відповідно до отриманих документів, вказаний транспортний засіб переміщується на адресу громадянина України ОСОБА_2 , відправником його є компанія «Baltspeda, UAB», продавцем компанія «COPART SOLD THROUGHCOPART», а його вартість становить 5498,00 доларів США, що згідно з курсом Національного банку України відповідає сумі 201345,56 гривень;

б) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017»: митна декларація Республіки Литви №23LTLU900000116D01; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №249471 від 28.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 .

Відповідно до отриманих документів, вказаний транспортний засіб переміщується на адресу громадянина України ОСОБА_2 , відправником його є компанія «Baltspeda, UAB», продавцем компанія «COPART SOLD THROUGHCOPART», а його вартість становить 10263,00 долари США, що згідно з курсом Національного банку України відповідає сумі 375847,48 гривень.

Пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» передбачено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар (у даному випадку громадянином України ОСОБА_1 ), за формою визначеною вказаною постановою Кабінету Міністрів України, без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до частини 1 статті 257 Митного кодексу України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частинами 6 та 8 статті 264 Митного кодексу України визначено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо). З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Від надання письмових пояснень ОСОБА_1 відмовився.

Враховуючи викладене, встановлено, що громадянин України ОСОБА_1 як підставу для ввезення на митну територію України товарів подав до митного контролю митні декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, що містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача товарів їх кількості та вартості, а також характеру вантажу (під виглядом товарів, які переміщувалися у митному режимі імпорт, заявив їх як вантажі гуманітарної допомоги).

Таким чином, ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митного органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника і одержувача товарів їх кількості та вартості, а також характеру вантажу.

19 січня 2024 року від представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 адвоката Демченка В.О. надійшло клопотання про закриття провадження у справі за відсутності події та складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України. Мотивуючи тим, що в матеріалах справи відсутні докази вчинення будь-якого порушення митних правил, в тому числі вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

22 січня 2024 року від представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 адвоката Демченка В.О. надійшло клопотання про проведення судового засідання в режимі відеоконференції з використанням власник технічних приладів.

У судове засідання, яке було призначено 01 лютого 2024 року о 09 год.30 хв. представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 адвокат Демченко В.О. в режимі відеоконференції не з`явився, через не справність «Електронного суду». В телефонному режимі, представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 адвокат Демченко В.О. не заперечив щодо розгляду справи у його відсутності.

Представник митниці Лубоцький Б.І. проти закриття провадження у справі заперечив, оскільки в діях ОСОБА_1 наявний складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України. Просив суд притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, а вилучені автомобілі передати на потреби ЗС України, а саме в ВЧ НОМЕР_8 .

Заслухавши думку представника митниці, вивчивши клопотання про закриття провадження у справі, дослідивши матеріали справи, приходжу до наступного висновку.

Відповідно до частини 1статті 486 МК Українизавданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Статтею 487МК України встановлено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Статтею 488МК України встановлено, що провадження у справі про порушення митних привал вважається розпочатим з моменту складання протоколу про адміністративне про порушення митних правил.

Згідно зістаттею 489 МК Українипри розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Зазначені норми узгоджуються з нормами статтями 245, 280 КУпАП.

Статтею 491МК України визначено підстави для порушення справи про порушення митних правил.

Відповідно до пунктів 1-3 частини 1статті 491МК України такими підставами є: безпосереднє виявлення посадовими особами митного органу порушення митних правил; офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині 1 статті 319 цього Кодексу; офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організації.

Відповідно достатті 495 МК Українидоказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, які встановлюються протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до них, поясненнями особи, яка притягується до відповідальності, свідків, висновком експерта та іншими документами.

Встановлено, що 18 жовтня 2023 року державним інспектором оперативного відділу №1 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Львівської митниці ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №1445/20900/23, відповідно до якого, 06.10.2023 в зону митного контролю пункту пропуску «Грушів Будомєж» митного поста «Грушів» Львівської митниці у напрямку в`їзд в Україну смугою руху «червоний коридор» в`їхав транспортний засіб з реєстраційним номером BK7151ET/ НОМЕР_3 під керуванням громадянином України ОСОБА_1 , яким переміщувався товар: «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013» та «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017».

Як підставу для переміщення вказаного товару гр. ОСОБА_1 до митного контролю подав наступні документи:

- дві митні декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 06.10.2023 року;

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 ;

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 ;

- лист-прохання Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд «Справедливе суспільство» без номера та дати.

Відповідно до митних декларацій про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою на адресу Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд «Справедливе суспільство» (код ЄДРПОУ 39409432) переміщуються товари гуманітарної допомоги: «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013» та «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер кузов № НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017», відправником якої зазначений громадянин України ОСОБА_1 .

Під час здійснення митного контролю встановлено, що фактичним відправником товару з території Євросоюзу є компанія «Baltspeda, UAB» (Baltijos ave. 117-109, LT-93221 Klaipeda). З метою перевірки законності переміщення вказаних транспортних засобів через митний кордон України 09.10.2023 Львівською митницею скеровано лист №7.4/20-01/14/25902 до компанії «Baltspeda, UAB».

10.10.2023 на лист Львівської митниці засобами електронного зв`язку отримано відповідь від компанії «Baltspeda, UAB», а також копії документів, що були підставою для експорту вказаних транспортних засобів з території Євросоюзу, а саме:

а) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013»: митна декларація Республіки Литви №23LTLC0100EK2BE217; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №2393 від 24.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 .

Відповідно до отриманих документів, вказаний транспортний засіб переміщується на адресу громадянина України ОСОБА_2 , відправником його є компанія «Baltspeda, UAB», продавцем компанія «COPART SOLD THROUGHCOPART», а його вартість становить 5498,00 доларів США, що згідно з курсом Національного банку України відповідає сумі 201345,56 гривень;

б) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017»: митна декларація Республіки Литви №23LTLU900000116D01; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №249471 від 28.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 .

Відповідно до отриманих документів, вказаний транспортний засіб переміщується на адресу громадянина України ОСОБА_2 , відправником його є компанія «Baltspeda, UAB», продавцем компанія «COPART SOLD THROUGHCOPART», а його вартість становить 10263,00 долари США, що згідно з курсом Національного банку України відповідає сумі 375847,48 гривень.

Митним органом встановлено, що громадянин України ОСОБА_1 як підставу для ввезення на митну територію України товарів подав до митного контролю митні декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, що містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача товарів їх кількості та вартості, а також характеру вантажу (під виглядом товарів, які переміщувалися у митному режимі імпорт, заявив їх як вантажі гуманітарної допомоги).

Відтак, ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митного органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника і одержувача товарів їх кількості та вартості, а також характеру вантажу.

Частина 1статті 483 Митного кодексу Українипередбачає відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості, - які тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, або з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю.

Об`єктом правопорушення за ч.1ст.483 МК України, пов`язаного з порушенням митних правил, є охоронюванийМК Українита іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

Об`єктивною стороною передбаченого ч.1ст.483 МК Україниправопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто розуміється активна поведінка (вчинок) особи, у прихованні інформації (документів) про товар та/або надання документів, що містять неправдиві відомості, які суттєво впливають на процес та перспективу митного оформлення.

Суб`єктивна сторона за ч.1ст.483 МК Українипередбачає прямий умисел, тобто, винний у вчиненні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України чи вивезти з України з конкретною метою порушення встановленого порядку.

Суб`єктом наведеного правопорушення є громадянидекларанти або власники товарів, які здійснюють переміщення товарів.

Перевізникце особа, яка переміщує товари або бере на себе зобов`язання та відповідальність за переміщення товарів через митний кордон України та/або митною територією України (п.37 ч.1ст.4 МК України).

Як вбачається із матеріалів справи, митними органами Республіки Литви листом № (1.50Mr/20-05)3BE-8701 від 29.11.2023 (лист Держмитслужби № 30423/11 від 30.11.2023) засобами електронної пошти повідомлено, що 05.10.2023 року було оформлено транзитні митні декларації на підставі долучених до листа документів:

а) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013»: митна декларація Республіки Литви №23LTLC0100EK2BE217; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №2393 від 24.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 ;

б) щодо транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017»: митна декларація Республіки Литви №23LTLU900000116D01; міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) без номера від 05.10.2023; рахунок-фактура (Invoice) №249471 від 28.07.2023; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 .

Разом з тим в листі зазначено, що в митних органах Литовської Республіки вказані автомобілі в якості гуманітарної допомоги заявлені не були.

Зокрема відповіднодо п.8ч.1ст.336,п.3ч.1ст.491,п.6ч.1ст.565МК Українив передбаченому чинним законодавством порядку митним органом було отримано інформацію в листі Держмитслужби, яка власне і підтверджує факт вивезення з території Євросоюзу товару за експортними деклараціями митних органів Республіки Польщі (MRN) № 1.50Mr/20-05)3BE-8701 від 29.11.2023.

Згідно вказаних декларацій транспортні засоби в дату перетину митного кордону Польща-Україна було вивезено з митної території Євросоюзу в якості товару.

Крім того згідно статті 4 міжнародної «Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Литви проспівробітництво івзаємодопомогу умитних справах»-Митні органинадають одинодному назапит актиі документиабо їх засвідчені копії, що містять всю доступну інформаціюстосовно встановлених чи запланованих дій,які єабо можутьвважатися порушеннямимитного законодавства. Документи, зазначені у пункті 1 цієї статті, можуть бути замінені комп`ютерною інформацією, виконаною у будь-якій формі. Вся інформація, необхідна для інтерпретування чи використання документів, повинна надаватися у комплекті.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 494 МК України та 255 КУпАП.

Суд погоджується із доводами представника митниці, про те, що митний орган виконав свій обов`язок щодо збору доказів та встановлення обставин в справі отримавши як доказ лист Держмитслужби та долучивши офіційну інформацію митних органів іноземної держави як належного джерела інформації до матеріалів справи 461/27/24.

Відтак, вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1ст. 483 МК Українипідтверджується наступними доказами: протоколом про порушення митних правил №1445/20900/23 від 18.10.2023 р.; копією контрольного талону серія ТЕС номер 893003 для проходження по «червоному коридору»; копією митної декларації про перелік товарів, що визначаються гуманітарною допомогою; описом вилучених предметів затриманих у справі про ПМП №1445/20900/23; доповідною запискою, досліджені у судовому засідання матеріали справи знаходяться у об?єктивному взаємозв?язку між собою, нічим не спростовані, доповнюються та уточнюються іншими доказами. Тому, суд не вбачає правових підстав для закриття провадження у справі за відсутності складу та події в діях ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

Відповідно до ч.1ст.458 МК Українипорушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Таким чином, ОСОБА_1 своїми діямивчинив правопорушення, передбачене ч.1ст.483 Митного кодексу України, а саме дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, суд дійшов висновку про застосування до особи, яка притягається до адміністративної відповідальності адміністративного ОСОБА_1 стягнення у виді штрафу в розмірі 50% вартості товарубезпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

Що стосується транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марки «PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013»; транспортного засобу «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017», суд враховує те, що в матеріалах справи знаходиться лист Головного управління розвідки Міністерства оборони України, відповідно до якого просять передати на безоплатній основі для потреб Головного управління розвідки МОУ на баланс військової частини НОМЕР_8 вказані автомобілі, які являються предметом судового розгляду по справі щодо порушення митних правил №1445/20900/23.

Відтак, враховуючи повномасштабні військові дії Збройних Сил України по відсічі збройної агресії рф проти України, потреби військових частин у автомобілях, вважаю за необхідне транспортні засоби «Легковий автомобіль вживаний: марки «PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013»; транспортний засіб «Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017», конфіскувати та передати Військовій частині НОМЕР_8 .

Відповідно до п.12 розділу ІІ Порядку обчислення сум витрат у справах про порушення митних правил та їх відшкодування при розгляді справ про порушення митних правил орган, який розглядає справу, вирішує питання щодо відшкодування витрат та їх сум.

На підставі наведеного, з урахуванням того, що орган, який розглядає справу, вирішує питання щодо відшкодування витрат та їх сум, суд прийшов до висновку про застосування до ОСОБА_1 адміністративного стягнення у виді конфіскації транспортних засобів, які є безпосередніми предметами правопорушення, передавши при цьому вказані транспортні засоби для потреб Збройних Сил України, тому витрати митного органу, пов`язанні із зберіганням вилучених на підставі ст.511МК України автомобілів, не підлягають стягненню з ОСОБА_1 .

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України «Про судовий збір» з ОСОБА_1 слід стягнути в користь ДСА України судовий збір у розмірі 605,60 грн..

Керуючись ст.ст.483, 541 МК України, ст.ст.40-1, 283 КУпАП, Законом України «Про судовий збір», суд -

п о с т а н о в и в:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1ст. 483 Митного кодексу України, та накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 50% вартості товару, що становить 288596,52 грн.

Вилучені відповідно до протоколу №1445/20900/23 від 18.10.2023 року легковий автомобіль вживаний: марки PORSHCHE CAYENNE, ідентифікаційний номер (кузова) НОМЕР_4 , календарний рік виготовлення 2013; Легковий автомобіль вживаний: марка AUDI Q7, ідентифікаційний 1 номер (кузова) НОМЕР_5 , календарний рік виготовлення 2017; Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (TEXAS CERTIFICATE OF TITLE) № НОМЕР_6 , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CERTIFICATE OF TITLE FOR A VEHICLE) № НОМЕР_7 - конфіскувати та передати в Збройні Сили України, а саме Військовій частині НОМЕР_8 .

Стягнути з ОСОБА_1 на користь ДСА України судовий збір в розмірі 605,60 грн.

Постанова судді у справі про порушення митних правил може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду через Галицький районний суд м. Львова, особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, митним органом, який здійснював провадження у цій справі протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя В.Ф. Романюк

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення01.02.2024
Оприлюднено12.02.2024
Номер документу116874055
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —461/27/24

Постанова від 20.03.2024

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Головатий В. Я.

Постанова від 01.02.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Романюк В. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні