Рішення
від 31.01.2024 по справі 340/9653/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/9653/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянув у порядку спрощеного провадження (письмового провадження) адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

до відповідача-1 Управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (25009, м. Кропивницький, вул. Соборна, 7а, ЄДРПОУ 20632802)

до відповідача-2 Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області (40000, м. Суми, вул. Степана Бандери, 43, ЄДРПОУ 21108013)

до відповідача-3 Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 158-Б, ЄДРПОУ 20490012)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

Позивач звернулася з позовом до суду, у якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області №023830024519 від 15 серпня 2023 року про відмову в призначенні їй пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. №1058-ІV;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області №111750001460 від 02 серпня 2023 року про відмову в призначенні їй пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. №1058-ІV;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області оформлене протоколом сформованим в Централізованій підсистемі "Призначення та виплата пенсії" ІКІС ПФУ №111750001460 від 15 серпня 2023 року про відмову в призначенні їй пенсії за віком;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області зарахувати їй до страхового та до трудового стажу для призначення пенсії за віком період з 01.07.2001 р. по 20.02.2003 р. в ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" з призначенням пенсії за віком.

В обґрунтування позовних вимог позивач покликався на те, що обов`язок перевірки сплати роботодавцем відповідних страхових внесків покладається на орган Пенсійного фонду України. При цьому, особа, яка звернулася за призначенням пенсії, не відповідає за неможливість Пенсійного фонду підтвердити сплату страхових внесків через втрату архівних даних. Збереження архівних даних про подані підприємством звіти та сплачені страхові внески є обов`язком держави в особі відповідного органу Пенсійного фонду України.

Товариство зобов`язане зберігати документи про нарахування та сплату відповідних страхових внесків лише впродовж 3 років, що виключає об`єктивну можливість у заявника отримати їх від даної юридичної особи. Натомість органи Пенсійного фонду зобов`язані збирати і зберігати відомості про всю трудову діяльність, у тому числі сплачені страхові внески фізичних осіб у документальній та електронній формі у встановленому порядку протягом життя фізичної особи, а також впродовж 75 років після її смерті.

Відсутність даних про нарахування заробітної плати в реєстрі застрахованих осіб не можу бути підставою для відмови позивачці врахувати стаж за такий період. Особа, яка звернулася за призначенням пенсії та подала трудову книжку та інші необхідні документи, не може нести відповідальність за несплату підприємством-страхувальником свого обов`язку зі сплати страхових внесків та/або не можливість органу Пенсійного фонду підтвердити сплату таких страхових фондів, інші подібні обставини не можуть слугувати підставою для відмови у зарахуванні до страхового стажу відповідного стажу роботи.

Ухвалою від 12.12.2023 року відкрито провадження у справі та вирішено провести її розгляду у спрощеному позовному провадженні без виклику сторін.

27.12.2023 року представник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області подав відзив на позовну заяву та вказав, що підстави зарахувати позивачці до страхового та до трудового стажу для призначення пенсії за віком період роботи з 01.07.2001 р. по 20.02.2003 р. в ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" відсутні, оскільки відсутні дані про нарахування заробітної плати в реєстрі застрахованих осіб, а можливість внести зміни в такий реєстр відповідачем, законодавством не передбачена.

Такої ж позиції притримується і Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, яке подало відзив на позов 04.01.2024 року.

Головне управління Пенсійного фонду України у Сумській області право на подання відзиву на позов не скористалось.

Розглянувши справу в порядку спрощеного (письмового) провадження, суд установив такі обставини та дійшов до таких висновків.

ОСОБА_1 10 квітня 2023 року досягла 60-річного віку (а.с.7).

30.06.2023 року вона звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області з заявою про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058, до якої додала, необхідні документи.

07.07.2023 року рішенням №111750001460 Головного управління ПФУ у м.Києві їй відмовлено у призначенні пенсії за віком. Старховий стаж складає 29 років 11 місяців 25 днів, що не відповідає умовам ч. 1 ст. 26 Закону №1058 (а.с.73).

ОСОБА_1 здійснила доплату до мінімального страхового внеску за вересень 2015 року та 26.07.2023 року знову звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області із заявою про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058.

Згідно із рішенням Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області №111750001460 від 02.08.2023 року, за наслідками розгляду вищевказаної заяви позивача за принципом екстериторіальності їй відмовлено у призначенні пенсії за віком, у зв`язку із тим, що за наслідками розгляду документів, загальний стаж роботи складає 29 років 11 місяців 25 днів, що не відповідає умовам ч. 1 ст. 26 Закону №1058 (а.с.20).

У рішенні зазначено, що до загального страхового стажу позивача зараховані всі періоди роботи. Також вказано, що заявницею здійснено доплату до мінімального страхового внеску за вересень 2015 року, але в Реєстрі застрахованих осіб відсутня інформація про сплату внесків для обчислення стажу (а.с.20).

Позивач вказала, що відповідно до довідки ОК-5 доплата до мінімального страхового внеску за вересень 2015 року зарахована та відображена в Реєстрі застрахованих осіб, а тому вона 08.08.2023 року знову подала заяву про призначення пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058 (а.с.25).

Згідно із рішенням Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області №023830024519 від 15.08.2023 року, за наслідками розгляду вищевказаної заяви позивача за принципом екстериторіальності їй було відмовлено у призначенні пенсії за віком, у зв`язку із тим, що за наслідками розгляду поданих документів, загальний стаж роботи складає 28 років 2 місяці 10 днів, що не відповідає умовам ч. 1 ст. 26 Закону №1058 (а.с.21).

У рішенні зазначено, що до загального страхового стажу позивача не зарахований період роботи, зокрема, з 01.07.2001 р. по 20.02.2003 р. в ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське", оскільки відсутні дані про нарахування заробітної плати в реєстрі застрахованих осіб.

Протоколом №111750001460 Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області від 15.08.2023 року внесло до Централізованої підсистеми "Призначення та виплата пенсії" ІКІС ПФУ інформацію про відсутність права на призначення позивачці пенсії, вказано про страховий стаж. Інформація за змістом тотожна рішенню Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області №023830024519 від 15.08.2023 року (а.с.22).

Листом від 29.08.2023 року Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області повідомило ОСОБА_1 про те, що рішеннями Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області №111750001460 від 02.08.2023 року та Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області №023830024519 від 15.08.2023 року їй відмовлено в призначенні пенсії (а.с.23).

Судом встановлено, що після прийняття 07.07.2023 року рішення №111750001460 Головним управлінням ПФУ у м.Києві ОСОБА_1 здійснила доплату до мінімального страхового внеску за вересень 2015 року. Реєстр застрахованих осіб містить інформацію про сплату внесків за вересень 2025 року для обчислення стажу (а.с.25).

Також встановлено, що у трудовій книжці НОМЕР_2 ОСОБА_2 , записом від 01.07.2001 року є запис про переведення її вагарем в цех залізничного транспорту в ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське".

Також, 20.02.2003 року зроблено запис про її звільнення з ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" за згодою сторін (а.с.17).

Відсутність у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування індивідуальних відомостей про застраховану особу позивачки ОСОБА_2 у період з 01.07.2001 р. по 20.02.2003 р. підтверджується відомостями з системи персоніфікованого обліку за 2004-2007 роки (а.с.24-27).

Відповідно до статті 1 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. № 1058-IV (далі за текстом - Закон № 1058-IV) страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті Закону № 1058-IV страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Частиною четвертою статті 24 Закону № 1058-IV передбачено, що періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

За змістом статті 56 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (далі - Закон №1788-XII) до стажу роботи зараховується робота, виконувана на підставі трудового договору на підприємствах, в установах, організаціях і кооперативах, незалежно від використовуваних форм власності та господарювання, а також на підставі членства в колгоспах та інших кооперативах, незалежно від характеру й тривалості роботи і тривалості перерв.

До стажу роботи зараховується також будь-яка інша робота, на якій працівник підлягав державному соціальному страхуванню, або за умови сплати страхових внесків, період одержання допомоги по безробіттю, а також робота в`язнів і робота за угодами цивільно-правового характеру за умови сплати страхових внесків.

Згідно із статтею 20 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Відповідно до статті 106 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» виконавчі органи Пенсійного фонду накладають на посадових осіб, які вчинили правопорушення, адміністративні стягнення у разі, зокрема, несплати або несвоєчасної сплати страхових внесків, у тому числі авансових платежів.

Страхові внески є умовою існування солідарної системи і підлягають обов`язковій сплаті. Перерахунок пенсії провадиться з урахуванням часу, коли особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, та за який підприємством, де працює людина, (страхувальником) сплачені щомісячні страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

За змістом вищезазначених норм, обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.

Відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство-страхувальник, оскільки воно здійснює нарахування страхових внесків із заробітної плати застрахованої особи.

Схожі ситуації виникали у судовій практиці. Зокрема, у постанові від 17.07.2019 у справі № 144/669/17 Верховний Суд дійшов наступного висновку:

« внаслідок невиконання ТОВ «Агрофірма «Удицький цукровий завод» обов`язку по сплаті внесків до Пенсійного фонду України позивач позбавлений соціальної захищеності та пенсійного стажу за час роботи на вказаному підприємстві, що є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.

Отже, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків для нарахування пенсії за період з 1 січня 2004 року по 1 квітня 2005 року не є підставою для позбавлення позивача права на перерахунок пенсії.

Таким чином, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання підприємством-страхувальником свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків, а отже, наявність заборгованості підприємства по страховим внескам не може бути підставою для незарахування до страхового стажу при призначенні пенсії позивачу періоду його роботи».

Відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж це період (строк), упродовж якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачено страхові внески в сумі не менш ніж мінімальний страховий внесок. Страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не менш ніж мінімальний страховий внесок.

Якщо сума сплачених за відповідний місяць страхових внесків є меншою за мінімальний страховий внесок, цей період зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови відповідної доплати до суми страхових внесків таким чином, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не менш ніж мінімальний страховий внесок.

Порядок проведення такої доплати визначено розділом 15 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 р. № 21-1, зареєстрованою в Мін`юсті України 16.01.2004 р. за № 64/8663.

Доплата до мінімального страхового внеску за неповний місяць роботи провадиться застрахованою особою на її бажання за даними персоніфікованого обліку за підсумками року або під час виходу застрахованої особи на пенсію за місцем проживання.

Розраховують суми внесків, які потрібно доплатити, органи Пенсійного фонду на підставі даних реєстру застрахованих осіб про суми нарахованої заробітної плати та нарахованих страхових внесків за відповідні періоди роботи.

З огляду на те, що ОСОБА_1 доплатила до мінімального страхового внеску за вересень 2015 року, та в Реєстрі застрахованих осіб наявна інформація про сплату внесків для обчислення стажу, висновок Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області у рішенні №111750001460 від 02.08.2023 року про відмову в призначенні пенсії за віком з мотивів відсутності достатнього стажу через невідображення в Реєстрі застрахованих осіб інформації про сплату внесків для обчислення стажу за умови підтвердження факту доплати нею таких внесків, є безпідставним, а позовні вимоги про визнання протиправним та скасування такого рішення є обґрунтованими.

Окрім цього, суд звертає увагу на наступне.

Відповідно до абзацу 4-5 п.1.8. Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року №22-1 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 р. за №1566/11846 (далі - Порядок 22-1) у разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис (у разі подання заяви через вебпортал або засобами Порталу Дія таке повідомлення надсилається особі через електронний кабінет користувача вебпорталу або засобу Порталу Дія). Якщо документи будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата реєстрації заяви на вебпорталі або засобами ОСОБА_3 .

Якщо наявних документів достатньо для визначення права особи на призначення пенсії, пенсія призначається на підставі таких документів. При надходженні додаткових документів у визначений строк розмір пенсії переглядається з дати призначення. У разі надходження додаткових документів пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність їх подання пенсія перераховується зі строків, передбачених частиною четвертою статті 45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон).

Судом встановлено, що таких дій Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області не здійснило.

Ухвалою від 08.01.2024 року суд зобов`язав, зокрема, Головне управління ПФУ в Кіровоградській області надати до суду копії звітів про нарахування та сплату Товариством з обмеженою відповідальністю "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" (код ЄДРПОУ 31446537) за період з 01.07.2001 року по 01.03.2003 року включно єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо нарахувань та виплат на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ), або відповідну довідку за цей же період про нарахування та сплату цим підприємством єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо нарахувань та виплат на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ) з розбивкою помісячно.

Головне управління ПФУ в Кіровоградській області 15.01.2024 року направило до суду інформацію та вказало, що відомості до системи персоніфікованого обліку за 2001-2003 роки Товариством з обмеженою відповідальністю "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" щодо ОСОБА_1 подано в повному обсязі (а.с.96).

Пенсійний фонду України 26.01.2024 року направив до суду інформацію про нарахування Товариством з обмеженою відповідальністю "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" ОСОБА_1 заробітної плати та сплату страхових внесків.

Таким чином, за наявності інформації в системі персоніфікованого обліку за 2001-2003 роки від Товариства з обмеженою відповідальністю "Агропромислове об`єднання "Капітанівське" щодо ОСОБА_1 , пенсійний орган повинен був самостійно перевірити такі обставини та прийняти відповідне рішення.

Таким чином, рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області №023830024519 від 15 серпня 2023 року є таким що підлягає визнанню протиправним та скасуванню.

При цьому суд вважає, що належним способом захисту порушеного права позивача щодо даних обставин є зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення їй пенсії за віком.

Додатково позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області оформлене протоколом, сформованим в Централізованій підсистемі "Призначення та виплата пенсії" ІКІС ПФУ, №111750001460 від 15 серпня 2023 року про відмову в призначенні їй пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. №1058-ІV.

Згідно п.4.10. Порядку №22-1 після призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший вид електронна пенсійна справа засобами програмного забезпечення передається до органу, що призначає пенсію, за місцем фактичного проживання особи, за місцезнаходженням установи виконання покарань, де відбуває покарання засуджений до позбавлення (обмеження) волі, для здійснення виплати пенсії.

Після розгляду за принципом екстериторіальності заяви позивачки, Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області отримавши електронну пенсійну справу сформувало в Централізованій підсистемі "Призначення та виплата пенсії" протокол, в якому відобразило результати розгляду даної заяви відповідно до змісту Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області №023830024519 від 15 серпня 2023 року.

Згідно ч.1 ст.5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

З огляду на те, що рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області №023830024519 від 15 серпня 2023 року, інформація зі змісту якого внесена Головним управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області до Централізованій підсистемі "Призначення та виплата пенсії", підлягає скасуванню, позивачем не надано доказів того, що відповідач-1 не приведе у відповідність інформацію Централізованій підсистемі "Призначення та виплата пенсії", внесену протоколом 15.08.2023 року, а тому позовні вимоги є передчасними та не підлягають задоволенню.

Таким чином, позовні вимоги належить задовольнити частково.

Згідно з частиною 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 3220,80 грн. (а.с.41-42).

Отже, з огляду на те, що позов задоволено частково, судовий збір підлягає стягненню на користь позивача в сумі 1073,60 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області та в сумі 1073,60 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Керуючись ст.ст.132, 134, 139, 243-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області №111750001460 від 02 серпня 2023 року, яким ОСОБА_1 відмовлено у призначенні пенсії за віком.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області №023830024519 від 15 серпня 2023 року, яким ОСОБА_1 відмовлено у призначенні пенсії за віком.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення пенсії за віком та прийняти рішення, з урахуванням правової оцінки, наданої судом щодо зарахування до страхового стажу для призначення пенсії за віком періоду з 01.07.2001 р. по 20.02.2003 р. в ТОВ "Агропромислове об`єднання "Капітанівське".

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ) понесені нею судові витрати (судовий збір) у розмірі 1073,60 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду в Сумській області (ЄДРПОУ 21108013).

Стягнути на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ) понесені нею судові витрати (судовий збір) у розмірі 1073,60 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області (ЄДРПОУ 20490012).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду С.В. ДЕГТЯРЬОВА

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2024
Оприлюднено12.02.2024
Номер документу116894758
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —340/9653/23

Рішення від 31.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні