КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 лютого 2024 року № 640/20500/22
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в м. Києві у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом гр. ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернувся гр. ОСОБА_1 з позовом, в якому просить:
-визнати протиправною бездіяльність ГУ ДПС у м. Києві, що полягає у відмові внесення до Державного реєстру платників податків інформацію про отриманий у 2006 році дохід, подану у 2007 році декларацію та сплачені ним податки та у видачі йому довідки щодо поданої у 2007 році декларації про майновий стан і доходи;
- зобов`язати ГУ ДПС у м. Києві внести до Державного реєстру платників податків інформацію про те, що:
31.03.2007 гр. ОСОБА_1 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. № 2076 від 31.03.2007 року, якою повідомив про суму отриманого доходу, що підлягав оподаткуванню, у розмірі 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп;
гр. ОСОБА_1 протягом червня грудня 2007 року повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп;
-зобов`язати ГУ ДПС у м. Києві видати йому довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи за формою, встановленою п.8 Наказу Міністерства Фінансів України від 03.09.2018 за № 733, в якій, зазначити про те, що:
31.03.2007 гр. ОСОБА_1 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. № 2076, якою повідомив про суму отриманого в 2006 році доходу у розмірі 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп;
гр. ОСОБА_1 повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп.
На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що звернувся до відповідача із заявою про видачу довідки про отриманий 03.10.2006 дохід у розмірі 15 150000 (п`ятнадцять мільйонів сто п`ятдесят тисяч) грн 00 коп, що в еквіваленті до долару США становило 3000 000 (три мільйони) доларів США та сплачений у 2007 році податок з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 грн, однак відповідач листом від 29.06.2022 № 832/Ц/26-15-24-02-12/ЗВГ відмовив у видачі довідки, мотивуючи це тим, що строк зберігання поданих позивачем документів про отримані доходи та сплачені податки закінчився, а в інформаційній базі Державного реєстру платників податків відсутні дані про отримані позивачем доходи в 2006 році на суму, еквівалентну 3 млн доларів США, та сплачені в 2007 році податки.
Позивач 12.09.2022 року звернувся із заявою, в якій просив внести до інформаційної бази Єдиного державного реєстру платників податків відомості про отримання ним у 2006 році вказаного доходу, оподаткований розмір якого становив 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп, відповідно до поданої до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларації про доходи від 31.03.2007 вх. № 2076 та про та про сплату протягом червня грудня 2007 року податку з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп, згідно рішення ДПА у м. Києві від 25.05.2007 №14 про розстрочення податкових зобов`язань та договору від 29.05.2007 № 4, додавши до заяви всі підтверджуючі документи.
Відповідач листом від 24.10.2022 відмовив у задоволенні вказаної заяви.
Відповідачем подано до суду відзив, в якому він проти позову заперечує, оскільки формування Державного реєстру до 01 січня 2011 року здійснювалося відповідно до Закону України від 22 грудня 1994 року № 320/94-ВР «Про Державний реєстр фізичних осіб-платників податків та інших обов`язкових платежів» ( Закон України № 320/94-ВР).
Законом України №320/94-ВР до 01 січня 2011 року не було передбачено внесення відомостей до Державного реєстру щодо подання податкових декларацій та сплати податкових зобов`язань за такими деклараціями.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.12.2022 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.05.2023 справу прийнято до провадження за правилами спрощеного позовного провадження.
Судом встановлено, що позивачем відповідно до умов договору купівлі- продажу частки від 03.10.2006 № 2359, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Рильською Л.С., продано частку у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Дом-Експо» (код за ЄДРПОУ 22900431) та отримано дохід у розмірі 15 150000 (п`ятнадцять мільйонів сто п`ятдесят тисяч) грн 00 копю У договорі зазначено, що це становило еквівалент 3000 000 (три мільйони) доларів США згідно офіційного курсу НБУ, встановленого на 03.10.2006.
Позивачем 31.03.2007 до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва подано декларацію про доходи вх. №2076, якою задекларовано дохід, який підлягав оподаткуванню різниця між отриманими від продажу вказаної частки коштів та суми внесеного вкладу у статутний капітал Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Дом-Експо».
ДПІ у Шевченківському районі м. Києва 10.04.2007 прийнято податкове повідомлення № 0004101701, яким визначено суму податкового зобов`язання у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп.
Рішенням ДПС у м. Києві від 25.05.2007 №14 надано розстрочення сплати податкових зобов`язань протягом червня-грудня 2007 року.
Відповідно до квитанцій від 20.06.2007 № 4703/а111 та від 20.06.2007 № 4703/а34 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за травень-червень 2007 року сплачена у розмірі 11 933,05 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в травні-червні становила 9330,80 грн.
Згідно квитанції від 20.07.2007 №10 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за червень-липень 2007 року сплачена у розмірі 13910,00 грн, а з розрахунку розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в червні-липні становила 10906, 13 грн.
Відповідно до квитанції від 16.08.2007 №10 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за липень-серпень 2007 року сплачена у розмірі 11980,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в липні-серпні становила 8179,59 грн.
Згідно квитанції від 20.09.2007 №3 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за серпень-вересень 2007 року сплачена у розмірі 9016,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в серпні-вересні становила 8482,54 грн.
Відповідно до квитанції від 18.10.2007 № 38 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за вересень-жовтень 2007 року сплачена у розмірі 7185,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в вересні-жовтні становила 5089,53 грн.
Згідно до квитанції від 20.11.2007 № 8 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за жовтень-листопад 2007 року сплачена у розмірі 5000,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в жовтні-листопаді становила 3998,91 грн.
Відповідно до квитанції від 19.12.2007 № 4 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом за листопад-грудень 2007 року сплачена у розмірі 2255,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотка за користування податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в листопаді-грудні становила 1774,74 грн.
Отже, позивачем сплачено податок з доходів на суму 1945820 грн 75 коп.
Позивач звернувся до відповідача із заявою щодо надання довідки про суму отриманого доходу в 2006 році та сплаченого податку, але ГУ ДПС у м. Києві листом від 29.06.2022 № 832/Ц/26-15-24-02-12/ЗВГ відмовило у наданні довідки у зв`язку з тим, що строк зберігання цих документів закінчився, а також через те, що в інформаційній базі Державного реєстру платників податків відсутні дані про отримані позивачем доходи в 2006 році на суму, еквівалентну 3 млн доларів США та сплачені в 2007 році податки.
У подальшому позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив внести до інформаційної бази Єдиного державного реєстру платників податків відомості:
- про отримання гр. ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) у 2006 році оподаткованого доходу у розмірі 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп, відповідно до поданої до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларації про доходи від 31.03.2007 № 2076;
- про сплату протягом червня грудня 2007 року податку з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп, згідно рішення ДПА у м. Києві від 25.05.2007 №14 про розстрочення податкових зобов`язань та договору від 29.05.2007 № 4, додавши до заяви всі підтверджуючі ці відомості документи.
Відповідач листом від 24.10.2022 відмовив у задоволенні вказаної заяви.
У листі зазначено, що формування Державного реєстру до 01 січня 2011 року здійснювалося відповідно до Закону України від 22 грудня 1994 року №320/94-ВР «Про Державний реєстр фізичних осіб-платників податків та інших обов`язкових платежів» (далі Закон України № 320/94-ВР).
Законом України №320/94-ВР до 01 січня 2011 року не було передбачено внесення відомостей до Державного реєстру щодо подання податкових декларацій та сплати податкових зобов`язань за такими деклараціями.
Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.
Надаючи правову оцінку обставинам, що склалися між сторонами, суд зазначає таке.
Статтею 3 Закону України № 320/94-ВР передбачено, що Державний реєстр створюється Головною державною податковою інспекцією України і складається з інформаційного фонду, що міститься у базах даних Головної державної податкової інспекції України, державних податкових інспекції по Автономній республіці Крим, областях, районах, містах і районах у містах.
До інформаційного фонду Державного реєстру включалися такі дані:
Індивідуальні ідентифікаційні номери, що надаються фізичним особам-платником податку та інших обов`язкових платежів і зберігаються з ними протягом усього їх життя;
Загальні відомості про фізичних осіб-платників податків та інших обов`язкових платежів відповідно до частини третьої статті 5 цього Закону;
Інформація про сплату фізичними особами податків та інших обов`язкових платежів.
Законом України № 320/94-ВР до 01 січня 2011 року не було передбачено внесення відомостей до Державного реєстру щодо подання податкових декларацій та сплати податкових зобов`язань за такими деклараціями.
Згідно з п.п.17.1.1. п.17.1. ст. 17 ПК України платник податків має право безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку та сплати податків та зборів, права та обов`язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю.
Відповідно до п.179.12. ст.179 ПК України за зверненням платника податку контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Порядок та форма видачі довідки встановлена Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов`язань) та Порядку її оформлення і видачі».
В п.8 цієї довідки, зокрема, зазначається:
у рядку 01 зазначається сума доходів, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу, що зазначені у рядку 10 податкової декларації: заробітна плата, доходи від операцій з продажу (обміну) об`єктів нерухомого та/або рухомого майна, дохід від надання майна в лізинг тощо, інвестиційний прибуток, вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна, інші доходи, доходи фізичних осіб - підприємців та доходи, отримані фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність;
інформація про повноту сплати або про відсутність податкових зобов`язань за даними поданої податкової декларації зазначається у Довідці станом на момент її формування ( ч. ч. 1 7 п. 8 Наказу).
Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 р. за № 733 передбачено, що податковий орган здійснює перевірку наявності/відсутності у платника заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів на дату формування Довідки з урахуванням наявності/відсутності податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску та/або іншої заборгованості за основним та неосновними місцями обліку платника.
Дана довідка видається на підставі даних Державного реєстру платників податків, ведення якого передбачено ст.70 ПК України.
Згідно з п.п. 70.3.3., 70.3.4. ПК України, до Державного реєстру платників податків реєстру вносяться, зокрема, сума нарахованих та/або отриманих доходів та сума нарахованих та/або сплачених податків.
Згідно п.70.3 ст.70 ПК України до інформаційної бази Державного реєстру включаються такі дані про фізичних осіб:
70.3.1. джерела отримання доходів;
70.3.2. об`єкти оподаткування;
70.3.3. сума нарахованих та/або отриманих доходів;
70.3.4. сума нарахованих та/або сплачених податків.
Згідно пп.21.1.10. п.21.1 ст.21 ПК України посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані вносити до інформаційних баз даних інформацію з документів, отриманих від платників податків у паперовій формі, а також інформацію про взаємодію з платниками податків, отриману в іншій формі.
Відповідно до п.70.1 ст.70 ПК України центральний орган виконавчої влади, реалізує державну податкову політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб - платників податків.
У пункті 7 статті 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 06.03.2019 № 227, зазначено, що даний орган, відповідно до покладених на неї завдань: здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків;
Відповідно п.9 ст.4 Положення зазначено, що Державна податкова служба України забезпечує формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів.
ГУ ДПС у місті Києві зазначило, що не має можливості надати інформацію щодо подання позивачем декларації за 2006 рік та сплату податкових зобов`язань за цією декларацією, оскільки згідно наказу Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України від 20.01.1998 року № 41 «Про затвердження переліку типових документів» декларації та документи до них зберігались 3 роки до набрання чинності 01.01.2013 року Наказу Міністерства Юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створилися під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організації, із зазначенням строків зберігання документів» декларації, що відображають звітність усіх платників податків та документи до них зберігаються 5 років, а тому дані відсутні.
Судом встановлено, що позивачем до заяви про видачу довідки та внесення даних до ЄРПП було подано відповідачу:
-засвідчену копію Договору купівлі-продажу (відступлення) частки у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю фірми «Дом-Експо» від 03.10.2006 на 3 арк.;
- засвідчену копію декларації про доходи від 31.03.2007 вх. № 2076 на 6 арк.;
- засвідчену копію податкового-повідомлення від 10.04.2007 № 0004101701 ДПІ у Шевченківському районі м. Києва та рішення ДПА у м. Києві від 25.05.2007 №14 про розстрочення податкових зобов`язань на 1 арк.;
- засвідчену копію договору від 29.05.2007 № 4 на 3 арк;
- засвідчені копії квитанцій про сплату податку з доходів фізичних осіб та процентів за надане розстрочення щодо сплати податкового зобов`язання.
Отже, позивачем подано до відповідача підтверджуючі документи отриманого доходу, подачі декларації та первинні документи про сплату податку, а тому у відповідача були відсутні підстави для відмови у задоволенні заяви позивача.
Згідно частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення, зокрема, про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень, а також застосувати інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Частиною 2 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За загальним правилом, що випливає з принципу змагальності, кожна сторона повинна подати докази на підтвердження обставин, на які вона посилається, або на спростування обставин, про які стверджує інша сторона.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Всупереч наведеним вимогам відповідач не надав суду достатніх беззаперечних доказів щодо правомірності оскаржуваних дій.
Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
Згідно ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при поданні позовної заяви сплачено судовий збір у розмірі 992,40 грн, що підтверджується квитанцією від 23.11.2022.
Отже, понесені позивачем судові витрати у розмірі 992, 70 підлягають присудженню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у м. Києві.
Керуючись ст. ст. 241-246, 255, 262 КАС України, суд, -
в и р і ш и в :
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність ГУ ДПС у м. Києві, що полягає у відмові внесення до Державного реєстру платників податків інформації про отриманий гр. ОСОБА_1 у 2006 році дохід, подану у 2007 році декларацію та сплачені податки гр. ОСОБА_1 та у видачі довідки гр. ОСОБА_1 щодо поданої у 2007 році декларації про майновий стан і доходи.
Зобов`язати ГУ ДПС у м. Києві внести до Державного реєстру платників податків інформацію про те, що:
31.03.2007 гр. ОСОБА_1 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи від 31.03.2007 вх. № 2076, якою повідомив про суму отриманого доходу, що підлягав оподаткуванню, у розмірі 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп;
протягом червня грудня 2007 року гр. ОСОБА_1 повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп;
Зобов`язати ГУ ДПС в м. Києві видати гр. ОСОБА_1 довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи за формою, встановленою п.8 Наказу Міністерства Фінансів України від 03.09.2018 за № 733, в якій, зокрема, зазначити про те, що:
гр. ОСОБА_1 31.03.2007 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи вх. № 2076, якою повідомив про суму отриманого в 2006 році доходу у розмірі 14 885 230 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч двісті тридцять) грн 00 коп;
гр. ОСОБА_1 повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у розмірі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн 90 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лапій С.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2024 |
Оприлюднено | 12.02.2024 |
Номер документу | 116898452 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лапій С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні