Рішення
від 09.02.2024 по справі 320/42955/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 лютого 2024 року м. Київ№ 320/42955/23

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Жукової Є.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Латук Хорека»

до Головного управління ДПС у м. Києві

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

09 листопада 2023 року товариство з обмеженою відповідальністю «Латук Хорека» (далі позивач/ТОВ «Латук Хорека») звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі відповідач/ГУ ДПС у м. Києві), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.07.2023 №501740413.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20.11.2023, позовну заяву №320/42955/23 розподілено судді Жуковій Є.О.

22 листопада 2023 року зазначену позовну заяву було фактично передано судді Жуковій Є.О.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідачем за результатами камеральної перевірки складено акт від 29.06.2023 №46963/Ж5/26-15-04-13-03/43185257. За висновками акта перевірки відповідач дійшов висновку про порушення ТОВ «Латук Хорека» граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування на загальну суму податку на додану вартість 722 939,64 грн, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням законодавчо встановлених термінів. За результатами перевірки відповідач виніс податкове повідомлення-рішення форми «Н» від 21.07.2023 №501740413, яким до товариства застосовано штраф у розмірі 213781,37 грн. Позивач вважає вказане рішення неправомірним та таким що підлягає скасуванню.

Штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не можуть бути застосовані до позивача в силу приписів пункту 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі ПК України), отже, оскаржуване податкове повідомлення-рішення не відповідає вимогам частини 2 статті 2 КАС України, є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.11.2023 відкрито провадження у справі №320/42955/23, суд ухвалив здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов та витребуваних документів.

Відповідно до довідок про доставку електронного листа, документ в електронному вигляді «Ухвала про відкриття спрощеного провадження без проведення судового засідання» від 24.11.2023 по справі №320/42955/23 доставлено до електронного кабінету ТОВ «Латук Хорека», представника позивача адвоката Мирониченко Л.В., ГУ ДПС у м. Києві 28.11.2023.

21 грудня 2023 року до відділу документального обігу, контролю та забезпечення розгляду звернень громадян (канцелярію) Київського окружного адміністративного суду ГУ ДПС у м. Києві надійшов відзив на позовну заяву.

Відповідач із позовом не погоджується та вважає його необґрунтованим та такими, що не підлягає задоволенню. За результатами проведеної перевірки контролюючим органом встановлено порушення позивачем п. 201.10 статті 201 ПК України в частині порушення термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних.

Податкові накладні позивача, які наведені в акті камеральної перевірки зареєстровані з порушенням термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, які визначені у п.201.10 статті 201 ПК України, що є підставою для притягнення позивача до відповідальності.

Згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. За даними Головного управління ДПС у м. Києві відсутня інформація про надання позивачем документів про підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків у відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України 29.07.2022 № 225.

Правом надання відповіді на відзив відповідно до вимог статті 163 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) позивач не скористався.

З метою додержання розумного строку розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд визнав за можливе розгляд справи здійснювати за наявними матеріалами.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Латук Хорека» зареєстроване як юридична особа. Позивач є платником податку на додану вартість.

ТОВ «Латук Хорека» за результатами господарської діяльності склало та зареєструвало в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні:

№4459 від 04.03.2022 на суму ПДВ 8 648,29 грн - дата реєстрації від 18.07.2022;

№4691 від 02.06.2022 на суму ПДВ 45 000,00 грн - дата реєстрації від 30.09.2022;

№4689 від 02.06.2022 на суму ПДВ 25 000,00 грн - дата реєстрації від 14.07.2022;

№4690 від 02.06.2022 на суму ПДВ 45 580,00 грн - дата реєстрації від 30.09.2022;

№4692 від 02.06.2022 на суму ПДВ 35 000,00 грн - дата реєстрації від 15.07.2022;

№4756 від 06.06.2022 на суму ПДВ 43 200,00 грн - дата реєстрації від 03.10.2022;

№4736 від 06.06.2022 на суму ПДВ 43 200,00 грн - дата реєстрації від 03.10.2022;

№4755 від 06.06.2022 на суму Г1ДВ 44 604,00 грн - дата реєстрації від 04.10.2022;

№4782 від 07.06.2022 на суму ПДВ 11 479,31 грн- дата реєстрації від 05.10.2022;

№4824 від 10.06.2022 на суму ПДВ 348,04 грн - дата реєстрації від 19.07.2022;

№4822 від 10.06.2022 на суму ПДВ 1 020,71 грн - дата реєстрації від 19.07.2022;

№4814 від 10.06.2022 на суму ПДВ 545,84 грн - дата реєстрації від 19.07.2022;

№4900 від 14.06.2022 на суму ПДВ 8 342,40 грн - дата реєстрації від 14.07.2022;

№4897 від 14.06.2022 на суму ПДВ 686,19 грн - дата реєстрації від 14.07.2022;

№48991 від 14.06.2022 на суму ПДВ 479,25 грн - дата реєстрації від 19.07.2022;

№4915 від 15.06.2022 на суму ПДВ 126630,00 грн - дата реєстрації від 06.10.2022;

№5143 від 1 5.06.2022 на суму ПДВ 185,35 грн - дата реєстрації від 19.07.2022;

№5471 від 16.07.2022 на суму ПДВ 2 585,67грн - дата реєстрації від 19.08.2022;

№5469 від 16.07.2022 на суму ПДВ 1 044,41грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5511 від 19.07.2022 на суму ПДВ 234,63 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5507 від 19.07.2022 на суму ПДВ 202,64 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№55141 від 19.07.2022 на суму ПДВ 2 628,79 грн дата реєстрації від 02.08.2022;

№5519 від 19.07.2022 на суму ПДВ 2 382,76 грн. дата реєстрації від 17.08.2022;

№5505 від 19.07.2022 на суму ПДВ 94,58 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5517 від 19.07.2022 на суму ПДВ 637,79 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5506 від 19.07.2022 на суму ПДВ 158,71 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5515 від 19.07.2022 на суму ПДВ 143,19 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5513 від 19.07.2022 на суму ПДВ 713,46 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5520 від 19.07.2022 на суму ПДВ 262,08 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5512 від 19.07.2022 на суму ПДВ 224,25 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5509 від 19.07.2022 на суму ПДВ 243,32 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5521 від 19.07.2022 на суму ПДВ 799,67 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5508 від 14.07.2022 на суму ПДВ 247,04грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5542 від 21.07.2022 на суму ПДВ 1 275,98грн - дата реєстрації від 16.08.2022;

№5568 від 22.07.2022 на суму ПДВ 844,85 грн - дата реєстрації від 16.08.2022;

№5608 від 23.07.2022 на суму ПДВ 1 589,45 грн - дата реєстрації від 17 08.2022;

№5600 від 23.07.2022 на суму ПДВ 448,10 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5591 від 23.07.2022 на суму ПДВ 376,83 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5598 від 23.07.2022 на суму ПДВ 1 085,79 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5595 від 23.07.2022 на суму ПДВ 641,62 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5594 від 23.07.2022 на суму ПДВ 162,76 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5601 від 23.07.2022 на суму ПДВ 358,17 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5599 від 23.07.21 22 на суму ПДВ 252,90 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5602 від 23.07.2022 на суму ПДВ 618,96 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5593 від 23.07.2022 на суму ПДВ 776,80 грн - дата реєстрації від 19.08.2022,

№5611 від 23.07.2022 на суму ПДВ 112,15 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5612 від 23.07.2022 на суму ПДВ 1 068,68 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5604 від 23.07.2022 на суму ПДВ 613,24 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5606 від 23.07.2022 на суму ПДВ 557,78 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5592 від 23.07.2022 на суму ПДВ 629,52 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5590 від 23.07.2022 на суму ПДВ 122,77 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5603 від 23.07.2022 на суму ПДВ 227,25 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5597 від 23.07.2022 на суму ПДВ 662,70 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5610 від 23.07.2022 на суму ПДВ 288,19 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5589 від 23.07.2022 на суму ПДВ 364,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5607 від 23.07.2022 на суму ПДВ 223,82 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5596 від 23.07.2022 на суму ПДВ 695,14 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5609 від 23.07,2022 на суму ПДВ 771,96 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5614 від 25 07.2022 на суму ПДВ 370,24 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5624 від 25.07.2022 на суму ПДВ 571,80 грн - дата реєстрації від 22.08.2022;

№5623 від 25.07.2002 на суму ПДВ 382,03 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5613 від 25.07.2022 на суму ПДВ 81,44 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5615 від 25.07.2022 на суму ПДВ 317,56 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5628 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 291,38 грн -дата реєстрації від 17.08.2022;

№5622 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 002,31 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5633 від 25.07.2022 на суму ПДВ 404,30 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5534 від 25.07.2022 на суму ПДВ 712,09 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5629 від 25.07.2022 на суму ПДВ 202,52 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5630 від 25.07.2022 на суму ПДВ 177,21 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5620 від 25.07.2022 на суму ПДВ 661,83 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5631 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 331,89 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5618 від 25.07.2022 на суму ПДВ 570,71 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5632 від 25.07.2022 на суму ПДВ 746,15 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5621 від 25.07.2022 на суму ПДВ 340,67 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5625 від 25.07.2022 на суму ПДВ 619,87 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5626 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 807,30 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5616 від 25.07.2022 на суму ПДВ 660,51 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5617 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 245,53 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5619 від 25.07.2022 на суму ПДВ 690,48 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5627 від 25.07.2022 на суму ПДВ 1 517,05 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5647 від 26.07.2022 на суму ПДВ 324,61 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5653 від 26.07.2022 на суму ПДВ 1 270,08 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5638 від 26.07.2022 на суму ПДВ 504,66 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5644 від 26.07.2022 на суму ПДВ 215,02 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5639 від 26.07.2022 на суму ПДВ 588,61грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5635 від 26.07.2022 на суму ПДВ 301,87 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№56481 від 26.07.2022 на суму ПДВ 4 531,86 грн - дата реєстрації від 08.12.2022;

№56511 від 26.07.2022 на суму ПДВ 2 430,86 грн дата реєстрації від 17.08.2022;

№5652 від 26.07.2022 на суму ПДВ 681,48 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5650 від 26.07.2022 на суму ПДВ 561,16 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5642 від 26.07.2022 на суму ПДВ 200,55 грн. - дата реєстрації від 17.08.2022

№5637 під 26.07.2022 на суму ПДВ 844,98грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5641 від 26.07.2022 на суму ПДВ 513,91 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5646 від 26.07.2022 на суму ПДВ 199,13 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5645 від 26.07.2022 на суму ПДВ 86,98 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5649 від 26.07.2022 на суму ПДВ 454,62грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5643 від 26.07.2022 на суму ПДВ 3 233,57 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5636 від 26.07.2022 на суму ПДВ 314,22 грн - дата реєстрації від 17.08.2022,

№5640 від 26.07.2022 на суму ПДВ 781,69 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5663 від 28.07.2022 на суму ПДВ 280,76 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5669 від 27.07.2022 на суму ПДВ 467,81 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5674 від 27.07.2022 на суму ПДВ 602,97 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5672 віл 27.07.2022 на суму ПДВ 1121,08 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5661 від 27.07.2022 на суму ПДВ 1 063,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5667 від 27.07.2022 на суму ПДВ 127,86 грн - дата реєстрації від 17.08.2022,

№5660 від 27.07.2022 на суму ПДВ 12,19 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5668 від 27.07.2022 на суму ПДВ 1 646,64 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5666 від 27.07.2022 на суму ПДВ 1 400,21 грн - дата реєстрації від 22.08 2022;

№5676 від 27.07.2022 на суму ПДВ 930,78 грн - дата реєстрації від 19.08.2022;

№5664 від 27.07.2022 па суму ПДВ 746,69 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5665 від 27.07.2022 на суму ПДВ 202,11 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5659 від 27.07.2022 на суму ПДВ 175,22 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5671 від 27.07.2022 на суму ПДВ 372,13 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5670 від 27.07.2022 на суму ПДВ 1 075,44 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5658 від 27.07.2022 на суму ПДВ 201,67 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5657 від 27.07.2022 а суму ПДВ 36,03 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5658 від 27.07.2022 на суму ПДВ 529,63 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5673 від 27.07.2022 на суму ПДВ 983,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5675 від 27.07.2022 на суму ПДВ 1 490,09 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5662 від 27.07.2022 на суму ПДВ 49,26 грн дата реєстрації від 17.08.2022,

№5695 від 28.07.2022 на суму ПДВ 1 313,29 грн - дата реєстрації від 19.08.2022;

№5685 від 28.07.2022 на суму ПДВ 78,07 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5679 від 28.07.2022 на суму ПДВ 337,11 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5686 від 28.07.2022 на суму ПДВ 408,30 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5692 від 28.07.2022 на суму ПДВ 185,52 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5680 від 28.07.2022 на суму ПДВ 113,50 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5691 від 28.07.2022 на суму ПДВ 116,28 грн - дата реєстрації від 17.08.2022,

№5678 від 28.07.2022 на суму ПДВ 369,81 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5688 від 28.07.2022 на суму ПДВ 860,71 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5689 від 28.07.2022 на суму ПДВ 1 829,22 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5677 від 28.07.2022 на суму ПДВ 564,66 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5690 від 28.07.2022 на суму ПДВ 1 224,60грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5682 від 28.07.2022 на суму ПДВ 253,99грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5696 від 28.07.2022 на суму ПДВ 181,92 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5684 від 28.07.2022 на суму ПДВ 12,84 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5694 від 28.07.2022 на суму ПДВ 1 133,85 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5681 від 28.07.2022 на суму ПДВ 235,34 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5687 від 28.07.2022 на суму ПДВ 63,79 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5693 від 28.07.2022 на суму ПДВ 1 819,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5683 від 28.07.2022 на суму ПДВ 454,29 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5707 від 29.07.2022 на суму ПДВ 696,39 грн - дата реєстрації від 16.08.2022;

№5727 від 29.07.2022 на суму ПДВ 766,17 грн - дата реєстрації від 16.08.2022;

№57142 від 29.07.2022 на суму ПДВ 2 134,91грн - дата реєстрації від 08.12.2022;

№5724 від 29.07.2022 на суму ПДВ 234,51 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5716 від 29.07.2022 на суму ПДВ 563,92 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5708 від 29.07.2022 на суму ПДВ 259,72 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5711 від 29.07.2022 на суму ПДВ 2 104,65 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5719 від 29.07.2022 на суму ПДВ 132,28 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5718 ви 29 07 2022 на суму ПДВ 906,89 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5710 від 29.07.2022 на суму ПДВ 300,28 гри - дата реєстрації від 17.08.2022:

№5712 від 29.07.2022 на суму ПДВ 145,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5722 від 29.07.2022 на суму ПДВ 261,75 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5709 від 29.07.2022 на суму ПДВ 434,11 грн - дата реєстрації від 17 08 2022;

№5717 від 29.07.2022 на суму- ПДВ 264,40 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5715 від 29.07.2022 на суму ПДВ 227,28грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5713 від 29.07.2022 на суму ПДВ 308,02 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5723 від 29.07.2022 на суму ПДВ 460,00 грн - дата реєстрації від 17.08.2022,

№5726 від 29 07.2022 на суму ПДВ 241,85грн - дата реєстрації від 17.08.2022.

№5721 від 29.07.2022 на суму ПДВ 363,71грн - дата реєстрації від 17.08 2022.

№5720 ви 29.07.2022 на суму ПДВ 342,23 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5725 ви 29.07.2022 на суму ПДВ 2 814,64 грн - дата реєстрації від 22 08.2022.

№5736 ви 30.07 2022 на суму ПДВ 929,63 грн - дата реєстрації ви 19 08 2022.

№5728 від 30.07 2022 на суму ПДВ 253,03 грн - дата реєстрації ви 17.08 2022.

№5742 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 202,03 грн - дата реєстрації від 17.08.2022.

№5739 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 729,68 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5741 від 30.07.2022 на суму ПДВ 10 262,64 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5730 від 30.07.2022 на суму ПДВ 194,96 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5738 від 30.07.2022 на суму ПДВ 121,26 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022.

№5733 від 30.07.2022 на суму ПДВ 634,72 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5729 від 30.07.2022 на суму ПДВ 429,72 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5735 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 854,53 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№5731 від 30.07.2022 на суму ПДВ 814,45грн - дата реєстрації ви 17.08 2022;

№5740 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 5 711,88 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5743 ви 30.07.2022 на суму ГІДИ 9 168,72 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022;

№5734 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 653,43 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022,

№5737 ви 30.07.2022 на суму ПДВ 54,94 грн - дата реєстрації ви 17.08.2022.

№5732 від 30.07.2022 на суму ПДВ 729,38 грн - дата реєстрації від 17.08.2022;

№2 від 10.09.2022 на суму ПДВ 0,25 грн - дата реєстрації від 14.10.2022;

№8861 від 20.09.2022 на суму ПДВ 523,57 грн - дата реєстрації від 28.12.2022;

№7170 від 10.10.2022 на суму ПДВ 7416,13 грн - дата реєстрації від 01.11.2022;

№72601 від 13.10.2022 на суму ПДВ 9568,51 грн - дата реєстрації від 01.11.2022,

№74851 від 24 10.2022 на суму ПДВ 7973,62 грн -дата реєстрації від 29.11.2022,

№5 від 02.11 2022 на суму ПДВ 0,20 грн - дата реєстрації від 19.12.2022;

№84283 від 29.11.2022 на суму ПДВ 5 520,00 грн - дата реєстрації від 06.01.2023;

№8822 від 14.12.2022 на суму ПДВ 13 728,00 грн - дата реєстрації від 06.01.2023;

№1469 від 25.04.2023 на суму ПДВ 3 364,48 грн - дата реєстрації від 01.06.2023.

За результатами камеральної перевірки складено акт №46963/Ж5/26-15-04-13-03/43185257 від 29.06.2023 «Про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних ТОВ «Латук Хорека» (далі - Акт перевірки), згідно з висновками якого встановлено порушення позивачем граничних терміну реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначеного п.201.10 статті 201 ПК України податкових накладних.

В Акті перевірки зазначено, що дані перевірки свідчать про порушення ТОВ «Латук Хорека» граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування на загальну суму податку на додану вартість 722 939,64 грн, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Не погоджуючись із висновком акту камеральної перевірки позивачем подано заперечення на акт перевірки.

Листом ГУ ДПС у м. Києві від 07.08.2023 №28245/1/26-15-04-13-08 заперечення позивача залишено без розгляду.

21 липня 2023 року ГУ ДПС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Н» від 21.07.2023 №501740413, яким до ТОВ «Латук Хорека» застосовано штраф у розмірі 213781,37 грн.

14 серпня 2023 року позивачем подано скаргу на повідомлення-рішення форми «Н» від 21.07.2023 №501740413.

Рішенням ДПС України від 10.10.2023 за вих.№30218/6/99-00-06-03-01-06 залишено без змін податкове повідомлення-рішення форми «Н» від 21.07.2023 №501740413, а скаргу без задоволення.

Не погоджуючись з правомірністю прийняття вказаного податкового повідомлення-рішення, позивач, звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує частину другу статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Рішення відповідача (дії, вчиненні при його прийнятті) як суб`єкта владних повноважень, що є предметом даного позову, підлягають оцінці судом на відповідність критеріям правомірності, визначеним частиною другою статті 2 КАС України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються ПК України ( в редакції, чинній на момент проведення перевірки).

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право, серед іншого проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України визначено право контролюючих органів проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

12 травня 2022 року Верховна Рада України ухвалила Закон України №2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі Закон України від 12.05.2022 № 2260-IX), яким була внесена низка змін до ПК України.

Зокрема, абз.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України законодавцем був викладений у такій редакції: «…у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених ст.ст.39 і 39-2, п. 46.2 ст. 46 ПК України, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні…».

Закон України від 12.05.2022 № 2260-IX набрав чинності 27.05.2022.

Слід зазначити, що Міністерство фінансів України відповідно до пп.69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України та пп.5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 375, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України видало Наказ від 29.07.2022 № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі Наказ МФУ від 29.07.2022 № 225), яким, зокрема, затвердило Порядок №225 та Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента (далі Перелік № 225).

Наказ Мінфіну від 29.07.2022 №225, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за № 967/38303, набрав чинності 06.09.2022.

Відповідно до п. 1 розділу І Порядку №225 його дія поширюється на платників податків фізичних осіб-резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування, та на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов`язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п. 1 розділу II Порядку №225 до платників податків/податкових агентів, які не можуть виконувати податкові обов`язки, передбачені ПК України або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються правила для підтвердження можливості чи неможливості виконання платником такого обов`язку, передбачені цим Порядком.

Підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:

1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;

4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків);

5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:

посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;

юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.

6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації;

7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

За приписами п. 3 розділу II Порядку №225 до платників податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, які на дату набрання чинності цим Порядком мають можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила.

У разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 або Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 (далі - Переліки документів) до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу.

Заява має містити:

повне найменування платника податків згідно з реєстраційними документами або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) платника податків;

код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер;

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

податкову адресу платника податків;

найменування контролюючого органу, до якого подається заява;

дату подання заяви;

чітке та стисле обґрунтування підстав для підтвердження неможливості виконання платником податків податкових обов`язків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів;

вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ);

які саме податкові обов`язки не мав / не має можливості виконати платник податків;

інформацію про податкові періоди, за які неможливо виконувати податкові обов`язки, або інформацію щодо обставин, пов`язаних з проведенням воєнних (бойових) дій, терористичними актами, диверсіями або іншими обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), спричиненими військовою агресією Російської Федерації, тимчасовою окупацією збройними формуваннями Російської Федерації;

підписи платника податку фізичної особи або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

За наявності інших документів, інформації, що підтверджують неможливість своєчасно виконати свій податковий обов`язок, платники податків - юридичні особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, надають такі документи (копії документів). Платники податків фізичні особи, зокрема самозайняті особи надають інші документи, інформацію, що підтверджують неможливість своєчасно виконати свій податковий обов`язок разом із документом, що підтверджує таку особу.

Згідно з п. 4 розділу II Порядку №225 до платників податків, у яких після дати набрання чинності цим Порядком з`явилася можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила.

Пунктом 1 розділу III Порядку №225 регламентовано, що заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.

У разі недостатності документів (копій документів), що підтверджують неможливість виконання у платника податків податкових обов`язків, контролюючий орган направляє попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Попереднє рішення) за формою, що додається, з пропозицією щодо надання платником податку конкретних додаткових документів (копій документів) на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків.

Попереднє рішення має бути направлене платнику податків не пізніше 20 календарних днів з дня, наступного за днем отримання контролюючим органом заяви та відповідних документів (копії документів), інформації у порядку передбаченому пунктом 3 цього розділу.

Платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання попереднього рішення.

Додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання.

Якщо платник податку не надав додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої платником податків заяви, документів (копій документів) та інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податку своїх податкових обов`язків.

Контролюючий орган у разі потреби може звертатися до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених у заяві платника податків та відповідних документах.

Обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Рішення) за формою, що додається.

Попереднє рішення та рішення, надіслане контролюючим органом до Електронного кабінету, вважається врученим платнику податків, якщо воно сформовано з дотриманням вимог, встановлених розділом II Кодексу.

Відповідно до п. 1 розділу III Порядку № 225 рішення контролюючого органу може бути оскаржено відповідно до Кодексу в адміністративному чи судовому порядку.

У разі прийняття контролюючим органом рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку, визначеного цим Порядком, до такого платника податків не застосовується відповідальність, передбачена ПК України або іншим законодавством, контроль за яким покладено на контролюючі органи, за його невиконання / несвоєчасне виконання.

Як попередньо було зазначено, наказом МФУ від 29.07.2022 №225 також був затверджений Перелік № 225, яким визначено документи, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента. До таких документів віднесені:

1) акт, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до вимог пункту 7 Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 року №2030;

2) інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у разі його знищення відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 року №599);

3) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України, у разі викрадення основних засобів або руйнування/втрати майна;

4) інші документи, складені відповідно до вимог підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 року №326;

5) документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків).

6) копія наказу підприємства про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою в роботі підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням дати початку і закінчення такого призупинення (за можливості)).

7) документ або повідомлення оператора поштового зв`язку (вказується посилання на офіційну сторінку оператора, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку та/або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації;

8) документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів та/або платіжних систем у зв`язку із введенням воєнного стану;

9) копії платіжних доручень (розрахункових та інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або їх скріншот (знімок екрану) платника податків на сплату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням у роботі системи авторизації банку. Надається разом із документом або повідомленням, зазначеним у пункті 8 цього Переліку;

10) документ або повідомлення (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь Казначейства у зв`язку з введенням воєнного стану;

11) повідомлення, що підтверджує аварійне (незаплановане) відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер (Viber, Telegram тощо) і мобільних додатках;

12) документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг глобальної мережі Інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет- провайдера);

13) документи, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває у податковій заставі (акт про надзвичайну подію, інвентаризаційний опис, протокол інвентаризаційної комісії, підписаний представником територіального органу ДСНС, згідно з якими відбувається відображення таких подій у бухгалтерському обліку та викладаються фактичні події, зазначаються понесені матеріальні втрати (перелік майна, його вартість); заява до правоохоронних органів; акт незалежного оцінювача; наявність страхового полісу, заява про страховий випадок тощо);

14) документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення (копія заяви до територіального органу внутрішніх справ та документ, виданий відповідним правоохоронним органом щодо реєстрації кримінального провадження тощо);

15) документи, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви;

16) документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсуття документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації (інформація про подання до контролюючого органу повідомлення згідно з п. 44.5 ст. 44 глави 1 розділу II ПК України, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів згідно з п. 69.28 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України);

17) подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, програмними засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія).

У контексті оцінки спірних правовідносин суд виходить із того, що визначальною умовою для визнання платника податків таким, що не може виконувати обов`язки, визначені у пп.69.1 п. 69 підрозділу 10 Розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, у розумінні Порядку № 225 є обставини, які виникли внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією.

Проте, позивач у передбаченому законом порядку не ідентифікував себе у межах податкових правовідносин як платника, у якого відсутня можливість виконання обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.

Так, позивачем не надано доказів про те, що ним подавались до контролюючого органу будь-які заяви про неможливість виконання податкового обов`язку в частині реєстрації податкових накладних, та судом таких доказів не здобуто.

Таким чином, на переконання суду, у спірному випадку контролюючим органом правомірно прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення, відтак таке не підлягає скасуванню.

Суд також враховує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів апелянта), сформовану у справі «Серявін та інші проти України» (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (RuizTorijav. Spain) № 303-A, пункт 29).

Також, п.41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, визначено, що обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

То ж, залишаючи без оцінки окремі аргументи учасників справи, суд виходить з того, що такі обставини лише опосередковано стосуються суті і природи спору, а їх оцінка не має вирішального значення для його правильного вирішення.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень наведеного законодавства України, матеріалів справи, дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити повністю.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «Латук Хорека» відмовити повністю.

2. Розподіл судових витрат не здійснювати.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Жукова Є.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2024
Оприлюднено14.02.2024
Номер документу116925541
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/42955/23

Рішення від 09.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жукова Є.О.

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жукова Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні