ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 жовтня 2010 р. Справа № 2-а-3291/10/2170
Херсонський окружний адм іністративний суд
у складі: головуючої судді: Хом'якової В.В.,
розглянувши в порядку пись мового провадження адмініст ративну справу за позовом
Прокурора Голопристанськ ого району Херсонської облас ті в інтересах держави в особ і Голопристанського районно го центру зайнятості до Підп риємства споживчої кооперац ії "Голопристанський ринок" р айонної спілки споживчих тов ариств про стягнення коштів,
встановив:
Прокурор Голопристансь кого району Херсонської обла сті звернувся до суду в інтер есах держави в особі Голопри станського центру зайнятост і з вимоги про стягнення з Під приємства споживчої коопера ції "Голопристанський ринок" районної спілки споживчих т овариств незаконно виплачен ої суми забезпечення ОСОБА _1 в розмірі 1 498,05 грн. Позовні в имоги обгрунтовані порушенн ям підприємством ч. 4 ст. 20 Закон у України "Про зайнятість нас елення". Підприємство не пода вало до центру зайнятості фо рму звітності № 5-ПН щодо прийн яття працівника ОСОБА_1 в 2008 році на посаду сторожа, у зв' язку з чим центр зайнятості н араховував ОСОБА_1 кошти я к бещзробітному в розмірі 1 498,05 грн. Просить суд стягнути з Пі дприємства споживчої коопер ації "Голопристанський ринок " районної спілки споживчих т овариств 1 498,05 грн.
Прокурор та представник по зивача надали суд заяву про р озгляд справи в порядку пись мового провадження, позовні вимоги підтримують в повному обсязі.
Відповідач в судове засіда ння не з' явився, хоч був своє часно повідомлений про день і час слухання справи. Запере чень проти позову до суду не п оступило.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодекс у адміністративного судочин ства України, якщо немає пере шкод для розгляду справи у су довому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не в сі особи, які беруть участь у с праві, хоча і були належним чи ном повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, су д має право розглянути справ у у письмовому провадженні у разі відсутності потреби за слухати свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеног о суд вважає за можливе розгл ядати справу в порядку письм ового провадження.
Дослідивши матеріали спра ви, суд дійшов висновку, що поз овні вимоги підлягають задов оленню виходячи з наступного .
З 3 жовтня 2008 року згідно нада ної заяви ОСОБА_1 взятий н а облік до Голопристанського районного центру зайнятості як безробітний. Наказом від 03 .10.2008 № НТ 081003 ОСОБА_1 надано ст атус безробітного та признач ено допомогу по безробіттю. З 15.06.2009 наказом № НТ090615 ОСОБА_1 з нято з обліку відповідно до п . 20 "Порядок реєстрації, перере єстрації та ведення обліку г ромадян, які шукають роботу, і безробітних".
Підприємство споживчої ко операції "Голопристанський р инок" районної спілки спожив чих товариств з 8 жовтня, 1 лист опада та 1 грудня 2008 року уклало строкові трудові договори з ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1), який згідно з витяг ом з наказів Голопристансько го районного центру зайнятос ті в зазначені періоди одноч асно перебував на обліку як б езробітний (персональна карт ка НОМЕР_2).
Працевлаштування на підпр иємстві споживчої коопераці ї "Голопристанський ринок" ра йонної спілки споживчих това риств підтверджується також листом підприємства № 46 від 25.1 1.2009, в якому зазначено, що ОСО БА_1 працював на підприємст ві сторожем та з 8 жовтня по 31 жо втня 2008 року отримав заробітн у плату в сумі 456,76 грн., з 1 листоп ада по 24 листопада 2008 року отри мав 525,27 грн. та з 1 грудня по 24 груд ня 2008 року отримав 477,47 грн. Загал ьна сума отриманого доходу ОСОБА_1 з 8 жовтня 2008 року по 24 г рудня 2008 року складає 1459,50 грн.
Згідно ч. 2 ст. 19 Закону Україн и від 01.03.1991 № 803-ХІІ "Про зайнятіст ь населення" державна служба зайнятості має право одержу вати від підприємств, устано в і організацій, незалежно ві д форм власності, адміністра тивні дані по наявність вака нтних робочих місць, у тому чи слі призначених для працевла штування інвалідів, характер і умови праці на них, про всіх вивільнюваних, прийнятих і з вільнених працівників та інф ормацію про передбачувані зм іни в організації виробництв а і праці, інші заходи, що можу ть призвести до вивільнення працівників; розробляти і вн осити на розгляд місцевих де ржавних адміністрацій, викон авчих органів відповідних ра д пропозиції про встановленн я для підприємств, установ, ор ганізацій, незалежно від фор м власності, квоти прийняття на роботу осіб, які потребуют ь соціального захисту і незд атні на рівних умовах конкур увати на ринку праці, та напра вляти таких громадян для їх п рацевлаштування; направляти для працевлаштування на під приємства, в установи і орган ізації всіх форм власності п ри наявності там вільних роб очих місць (вакантних посад) г ромадян, які звертаються до с лужби зайнятості, відповідно до рівня їх освіти і професій ної підготовки, а інвалідів, к рім того, - відповідно до реком ендацій МСЕК, наявних у них кв аліфікації і знань та з ураху ванням їх побажань.
Ч. 4 ст. 20 вказаного Закону заз начено, що підприємства, уста нови і організації незалежно від форми власності реєстру ються у місцевих центрах зай нятості за їх місцезнаходжен ням як платники збору до Фонд у загальнообов'язкового держ авного соціального страхува ння України на випадок безро біття, щомісяця подають цим ц ентрам адміністративні дані у повному обсязі про наявніс ть вільних робочих місць (вак ансій), у тому числі призначен их для працевлаштування інва лідів, та про працівників, які працюють неповний робочий д ень (тиждень), якщо це не перед бачено трудовим договором, а бо не працюють у зв'язку з прос тоєм виробництва з не залежн их від них причин, і в десятиде нний строк - про всіх прийняти х працівників у порядку, вста новленому законодавством. Не своєчасна реєстрація або від мова від неї, порушення поряд ку подання адміністративних даних тягне за собою відпові дальність, передбачену закон ом.
Подання підприємствами ус іх форм власності до органів служби зайнятості адміністр ативних даних щодо прийнятих працівників передбачена зві тність формою та інструкцією по її заповненню затверджен ою наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни від 19.12.2005 № 420 "Звіт про прийн ятих працівників" форми №5-ПН. Форма складається за періоди : з 1 до 10 числа звітного місяця, з 11 до 20 числа звітного місяця, з 21 по останнє число звітного місяця і подається не пізніш е 3-го дня після закінчення зві тної декади. У разі відсутнос ті прийнятих працівників про тягом звітної декади форма н е подається.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону Укра їни "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхува нняна випадок безробіття" ро ботодавець зобов'язаний нада вати виконавчій дирекції Фон ду відомості в установленому порядку про прийняття на роб оту працівників. Ч. 4 Закону пе редбачає утримання з роботод авця незаконно виплаченої бе зробітному суми забезпеченн я у разі не повідомлення про й ого прийняття на роботу.
Враховуючи вищевикладене, вбачається, що підприємство споживчої кооперації "Голоп ристанський ринок" районної спілки споживчих товариств н е подавало до центру зайнято сті звітність форми № 5-ПН, нар аховувало своєму працівнику ОСОБА_1 в 2008 році заробітну плату. Голопристанський рай онний центр зайнятості в сво ю чергу нараховував ОСОБА_1 як безробітному починаючи з січня по червень 2009 року кошт и в сумі 1498,05 грн.
Позовні вимоги є обгрунтов аними та такими, що підлягают ь задоволенню, витрати по спр аві відсутні.
Керуючись ст.ст. 128, 158-163, 167 Кодек су адміністративного судочи нства України,
постановив:
Позовні вимоги задоволь нити.
Стягнути з Підприємства сп оживчої кооперації "Голоприс танський ринок" районної спі лки споживчих товариств (75600, ву л. 1 Травня, 36, м. Гола Пристань, ЄД РПОУ 36744690) на користь Голоприст анського районного центру за йнятості на р/р 37172001000458, МФО 852010 бан к УДК в м. Херсоні, код ЄДРПОУ 227 37830 незаконно виплачену суму з абезпечення у зв'язку з непов ідомленням про прийняття на роботу безробітного ОСОБА _1 в сумі 1 498 грн. (одну тисячу чо тириста дев'яносто вісім гри вень) 05 коп. нараховану з січня по червень 2009 року.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі апеляційної скарги в 10-де нний строк з дня її проголоше ння. В разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письм овому провадженні апеляційн а скарга подається протягом десяти днів з дня отримання к опії постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.
Суддя Хом 'якова В.В.
кат. 6.14
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.10.2010 |
Оприлюднено | 21.10.2010 |
Номер документу | 11694095 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні