ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 вересня 2010 року < Час проголошення > № 2а-11433/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Кочана В.М., секретаря судового засідання Іщук А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов
Державної податкової інспекції у Франківському районі м.Львова
до
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро-Ком-ЛЗ"
про
стягнення штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 845 462,00грн.
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекції у Франківському районі м. Львова звернулася до суду з адміністративним позовом, в якому просила стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Електро-Ком-ЛЗ" на користь Державного бюджету України суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 845 462,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що підприємством порушено п. 1, п. 2, ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме підприємством було проведено розрахункові операції в касі підприємства з оформленям прибуткових касових ордерів на суму 431196,92 грн. без застосування реєстраторів розрахункових операцій та видачі коштів за повернутий покупцем товар на суму 430649, 12 грн. по видаткових касових ордерах без застосування РРО.
На підставі акту перевірки податковим органом було прийнято рішення № 29743/10/232 від 21.12.2007р. про застосування штрафних(фінансових) санкцій на суму 4 3309 230, 20 грн.
Як видно з матеріалів справи відповідачем було оскаржено в судовому порядку вищезазначене рішення. Постановою Господарського суду Львівської області від 07.10.2008р. в задоволенні позову відмовлено повністю. Зазначене рішення підприємством було оскаржено до Львівського апеляційного адміністративного суду, який Постанову Господарського суду Львівської області від 07.10.2008р. в частині застосування штрафних(фінансових) санкцій в розмірі 3 463 768,2 грн.скасував, а в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 845 462,00 грн. залишив без змін.
Станом на 14.09.2010р відповідачем не сплачено суму штрафних (фінансових) санкцій, що стало приводом звернення податковим органом до суду з адміністративним позовом.
Статтею 15 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», визначено, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
Відповідно до п. 1, п. 2, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;
Оскільки відповідачем було порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», що підтверджується актом перевірки № 4451/23-2/32712203 від 05.12.2007р., на підставі зазначеного акту податковим органом було прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій.
Відповідно до п. 11, ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу України" органи державної податковї служби мають право застосовувати до платників податків штрафні(фінансові) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Згідно ст. 25 Закону суми фінансових санкцій, які визначені статями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Як свідчать матеріали справи, станом на день розгляду спору сума штрафних санкцій, визначена відповідачу згідно з вищевказаними податковими повідомленнями-рішеннями, ним до Державного бюджету України не сплачена.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що визначення відповідачеві фінансових санкцій здійснено податковим органом правомірно, а тому позовні вимоги щодо стягнення з відповідача заборгованості зі сплати штрафних санкцій у розмірі 845 462,00 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
керуючись ст. ст. 2, 7, 17, 94, 158, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України,
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Електро-Ком-Лз"(01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 12-а, кім. АПП, ідентифікаційний код 32712203) до Державного бюджету України (рахунок №31119104700005 УДК Франківського району м. Львова, ЗКПО 22406168 в ГУДКУ у Львівській області, МФО 825014) суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 845 462 (вісімсот сорок п"ять тисяч чотириста шістдесят дві) грн. 00 коп.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення, протягом десяти днів з дня її проголошення за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанову складено в повному обсязі 22.09.2010р.
Суддя В.М. Кочан
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2010 |
Оприлюднено | 21.10.2010 |
Номер документу | 11694199 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кочан В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні