Постанова
від 14.02.2024 по справі 707/310/24
ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №707/310/24

Провадження №3/707/274/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 лютого 2024 року м. Черкаси

Черкаський районний суд Черкаської області у складі:

головуючого судді Бароніна Д.Б.,

за участю секретаря Костроміної Л.В.,

особи, яка притягається до

адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,

захисника Шимановського А.В.,

прокурора Лисика М.А.,

розглянувши матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Черкаській області, про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1, 2 ст.172-7КУпАП ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який працює на посаді депутата Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , -

ВСТАНОВИВ:

1. Зміст наданих до суду протоколів, позиції учасників справи

1.1.Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №81/2024 від 07.02.2024 ОСОБА_1 ,будучи депутатомСагунівської сільськоїради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону не повідомив у встановленому Законом порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів під час участі в голосуванні за питання «Про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч. 10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч. 3 ст. 19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) в частині дотримання мінімального 7-річного строку оренди землі сільськогосподарського призначення», яке 18.02.2022 розглядалось на 28-й сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання, враховуючи, що працює оператором поливних машин у СТОВ «Ломовате» та пов`язаний позаслужбовими відносинами з вказаним підприємством, а саме отримує згідно з даними декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави та органів місцевого самоврядування орендну плату щороку за земельну ділянку, яку надає в оренду, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Також, відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №82/2024 від 07.02.2024 ОСОБА_1 ,будучи депутатомСагунівської сільськоїради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів під час участі в голосуванні за питання «Про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч. 10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч. 3 ст. 19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) в частині дотримання мінімального 7-річного строку оренди землі сільськогосподарського призначення», яке розглядалось 18.02.2022 на 28-й сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання, враховуючи, що працює оператором поливних машин у СТОВ «Ломовате» та пов`язаний позаслужбовими відносинами з вказаним підприємством, а саме отримує згідно з даними декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави та органів місцевого самоврядування орендну плату щороку за земельну ділянку, яку надає в оренду, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Також, відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №83/2024 від 07.02.2024 ОСОБА_1 , будучи депутатом Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «б» ст. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону вчинив не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів під час участі в голосуванні за питання «Про укладання договору оренди землі СТОВ «Ломовате» на новий строк», яке розглядалось 28.03.2022 на 30-й сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання, враховуючи, що працює оператором поливних машин у СТОВ «Ломовате» та пов`язаний позаслужбовими відносинами з вказаним підприємством, а саме отримує згідно з даними декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави та органів місцевого самоврядування орендну плату щороку за земельну ділянку, яку надає в оренду, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Також, відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №84/2024 від 07.02.2024 ОСОБА_1 , будучи депутатом Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «б» ст. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів під час участі в голосуванні за питання «Про укладання договору оренди землі СТОВ «Ломовате» на новий строк», яке розглядалось 28.03.2022 на 30-й сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання, враховуючи, що працює оператором поливних машин у СТОВ «Ломовате» та пов`язаний позаслужбовими відносинами з вказаним підприємством, а саме отримує згідно з даними декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави та органів місцевого самоврядування орендну плату щороку за земельну ділянку, яку надає в оренду, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Постановою суду від 08.02.2024 чотири окремих справи по вищевказаним протоколам були об`єднані в одне провадження.

1.2.В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАП,не визнав.

Захисник надав до суду письмове клопотання про закриття провадження у справі та в судовому засіданні підтримав доводи, викладені у клопотанні. Зокрема вказав, що конфлікт інтересів у ОСОБА_1 був відсутній під час голосування за вищевказані рішення.

Прокурор в судовому засіданні підтримав позицію, викладену у вищевказаних протоколах, та просив притягнути ОСОБА_1 до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень.

2. Релевантні джерела права

2.1.Згідно з ч. 4 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Згідно зі ст. 255 КУпАП у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення за статтями 172-4 - 172-9 цього Кодексу мають право складати уповноважені на те посадові особи органів Національної поліції.

Відповідно ст.ст.245,251,252,280,283 Кодексу України про адміністративні правопорушення(даліКУпАП) доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, а також іншими документами. При цьому орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

2.2.Відповідно до диспозиції ч.ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАПвстановлена адміністративна відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до п. 1 примітки дост. 172-7 КУпАП, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першоїстатті 3 Закону України «Про запобігання корупції». У цій статті під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання вказаних повноважень (п. 2 примітки дост. 172-7 КУпАП).

2.3. Відповідно до статті 8 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватися таких правил депутатської етики:

1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади чи виборців свого виборчого округу, від яких його обрано;

2) не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях;

3) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності.

На депутатів місцевих рад поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідно достатті 19Закону України«Про статусдепутатів місцевихрад» депутатмісцевої радикористується правомухвального голосуз усіхпитань,що розглядаютьсяна засіданняхради таїї органів,до складуяких вінвходить.Депутат місцевоїради набуваєправа ухвальногоголосу змоменту визнанняйого повноважень.Кожний депутатмісцевої радиу радіта їїорганах,до складуяких вінвходить,має одинголос.Депутат місцевоїради,який невходить доскладу відповідногооргану ради,може братиучасть уйого роботіз правомдорадчого голосу.

2.4.Відповідно до пп. «б» п. 1 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктами, на яких поширюється дія цьогоЗакону, є народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.

Відповідно до пп. 1-4 ч. 1 ст. 28 вищевказаного Закону особи, зазначені у п. 1, 2 ч. 1 ст. 3 цьогоЗакону,зобов`язані:вживати заходівщодо недопущеннявиникнення реального,потенційного конфліктуінтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Визначення потенційного та реального конфлікту інтересів, приватного інтересу наведенні уст. 1 Закону України «Про запобігання корупції», згідно з якою реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес - це будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Згідно з ч. 2 ст. 35-1 вищевказаного Закону, у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.

Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член відповідного колегіального органу або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу.

У разі якщо неучасть особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається відповідним колегіальним органом.

2.5. У постанові Верховного Суду від 23 грудня 2020 року у справі №826/15347/17 вказано, що потенційний конфлікт інтересів, як і реальний конфлікт інтересів має три елементи.

Перший елемент це наявність у державного службовця повноваження, які можуть бути використані для задоволення приватного інтересу. Другий елемент це наявність у державного службовця приватного інтересу в тій сфері, в якій він виконує зазначені вище повноваження. І третій елемент це ризик впливу приватного інтересу державного службовця на об`єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених обов`язків та повноважень в майбутньому.

При цьому всі три елементи повинні бути доведені, а не ґрунтуватися на припущеннях. Зокрема, стверджуючи про приватний інтерес необхідно зазначити в чому він проявляється чи може бути проявлений.

3. Опис обставин, установлених під час розгляду справи, та оцінка аргументів учасників справи

3.1.Згідно з постановою Сагунівської сільської теріторіальної виборчої комісії Черкаського району Черкаської області №59 від 26.10.2020 «Про визнання депутата обраним» ОСОБА_1 набув повноважень депутата Сагунівської сільської ради в багатомандатному виборчому окрузі №3.

Відповідно до даних декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави та органів місцевого самоврядування за 2022 рік, ОСОБА_1 отримав у 2022 році орендну плату за земельну ділянку в розмірі 7321 грн. від СТОВ «Ломовате».

Згідно з копією наказу керівника СТОВ «Ломовате» від 17.02.2023 № 14-ВК ОСОБА_1 був прийнятий на роботу на посаду сторожа вказаного підприємства з 21.02.2023.

3.2. Згідно з протоколом від 18.02.2023 (примітка суду посилання у протоколі на 2023 рік є очевидною помилкою з огляду на дату рішення сільської ради та інші нижченаведені документи, які датовані 2022 роком) на 28-й черговій сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання розглядалось питання №28-3/ VIII «Про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч.10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч.3 ст.19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) в частині дотримання мінімального 7-річного строку оренди землі сільськогосподарського призначення».

Відповідно до протоколу поіменного голосування депутатами VIII скликання на 28 сесії Сагунівської сільської ради 18 лютого 2022 року «Про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч.10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч.3 ст.19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) в частині дотримання мінімального 7- річного строку оренди землі сільськогосподарського призначення» за вказане рішення Голосували «за» - 13 осіб; «проти» - 0 осіб; «утримались» - 2 особи; «не голосували» - 0 осіб, не брало участі в голосуванні 0 осіб. Зокрема, депутат ОСОБА_1 у вказаному питані проголосував «за».

Відповідно до рішення Сагунівської сільської ради № 28-3/VIII від 18.02.2022 «Про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч.10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч.3 ст.19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) в частині дотримання мінімального 7- річного строку оренди землі сільськогосподарського призначення» сільська рада визнала дійсними правовідносини між Сагунівською сільською радою та СТОВ «Ломовате» правовідносини оренди земельних ділянок для товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровими номерами: 712498500:02:002:0497, 712498500:02:004:0712, 712498500:02:003:0024, 712498500:02:003:0023, 712498500:02:003:0022, 712498500:02:001:0273, 712498500:02:001:0274, 712498500:02:001:0270, 712498500:02:001:0268 терміном до 27 квітня 2022 року.

Згідно з Додатковою угодою між Сагунівською сільською радою та СТОВ «Ломовате» про приведення правовідносин зі СТОВ «Ломовате» за договором оренди землі від 13.09.2010 в редакції Додаткової угоди від 27 квітня 2015 року у відповідність до імперативних вимог ч.10 ст. 93 Земельного кодексу України та ч.3 ст.19 Закону України «Про оренду землі (в редакції, які набрали чинності 05.04.2015) щодо обов`язкового дотримання сторонами мінімального строку оренди землі сільськогосподарського призначення, погодженого рішенням Сагунівської сільської ради № 28-3/VIII від 18.02.2022, сторонами погоджено внести зміни пункту 2 розділу «Об`єкт оренди» до договору оренди земельної ділянки від 13.09.2010, згідно якого прередано в оренду земельник ділянки, які знаходяться в адміністративних межах Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області з кадастровими номерами: 712498500:02:002:0497, 712498500:02:004:0712, 712498500:02:003:0024, 712498500:02:003:0023, 712498500:02:003:0022, 712498500:02:001:0273.

3.3. Згідно з протоколом 28.03.2022, на 30-й черговій сесії Сагунівської сільської ради VIII скликання, розглядалось питання №30-10/VIII «Про укладання договору оренди землі СТОВ «Ломовате» на новий строк».

Відповідно до протоколу поіменного голосування депутатами VIII скликання на 30 сесії Сагунівської сільської ради 28 березня 2023 року «Про укладання договору оренди землі СТОВ «Ломовате» на новий строк» за вказане рішення Голосували «за» - 14 осіб; «проти» - 0 осіб; «утримались» - 0 особи; «не голосували» - 0 осіб, не брало участі в голосуванні 3 особи. Зокрема, депутат ОСОБА_1 у вказаному питані проголосував «за».

Відповідно до рішення Сагунівської сільської ради № 30-10/VIII від 28.03.2022 «Про укладання договору оренди землі СТОВ «Ломовате» на новий строк» сільська рада вирішила укласти договір оренди землі на новий строк - 7 (сім) років терміном до 27.04.2029 року (включно) на умовах визначених Договором оренди землі від 13.09.2010 року та додатковими угодами від 27.04.2015 року, від 18.02.2022 року, що зареєстрований у Черкаському міськрайонному відділі Черкаської регіональної філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 13.09.2010 за № 041079602001 та передати в оренду земельні ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 243,6412 га, з них: площею 75,5360 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:002:0497, площею 9,0900 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:004:0712, площею 73,0538 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:003:0024, площею 16,7390 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:003:0023, площею14,3367 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:003:0022, площею 2,3261 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:001:0273, площею 6,7904 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:001:0274, площею 3,6510 га, кадастровий номер земельної ділянки 7124985500:02:001:0270.

3.4.Суд зазначає, що в цій справі належить проаналізувати наявність у ОСОБА_1 приватного інтересу в тій сфері, в якій він виконував зазначені вище повноваження депутата сільської ради.

У всіх чотирьох протоколах про адміністративні правопорушення, які подані до суду, в якості відомостей, що вказують на наявність у ОСОБА_1 приватного інтересу, вказано дві обставини:

1) ОСОБА_1 працює оператором поливних машин у СТОВ «Ломовате»;

2) ОСОБА_1 пов`язаний позаслужбовими відносинами зі СТОВ «Ломовате», а саме отримує орендну плату щороку за земельну ділянку, яку надає в оренду.

Стосовно першоїобставини судзазначає,що згідноз письмовимипоясненнями ОСОБА_1 від 19.12.2023він працюєу СТОВ«Ломовате» з22.02.2023,а доцього вінпрацював уСТОВ «Худяки».Відповідно докопії наказу керівникаСТОВ «Ломовате»від 17.02.2023№ 14-ВК ОСОБА_1 був прийнятийна роботуна посадусторожа вказаногопідприємства з21.02.2023.В декларації ОСОБА_1 за 2022 рік відсутні будь-які відомості про отримання в 2022 році заробітної плати від СТОВ «Ломовате».

Отже, ОСОБА_1 працює у СТОВ «Ломовате» лише з 2023 року, а у період голосування за вищенаведені рішення він не працював на вказаному підприємстві. Таким чином, є повністю необґрунтованими посилання у всіх чотирьох протоколах про адміністративні правопорушення на те, що приватний інтерес ОСОБА_1 був наявний у лютому чи березні 2022 року зв`язку з тим, що він працює у СТОВ «Ломовате».

Стосовно другої обставини суд зауважує, що приватний інтерес може виникнути там, де у особи наявний будь-який майновий чи немайновий інтерес, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами. В даному випадку суд вважає, що у ОСОБА_1 був відсутній такий приватний інтерес у зв`язку з отриманням орендної плати від СТОВ «Ломовате», оскільки ОСОБА_1 голосував за рішення сільської ради, які жодним чином не стосувалися належної йому земельної ділянки, не впливали на його можливість здавати належні йому земельні ділянки в оренду СТОВ «Ломовате», не впливали на можливість СТОВ «Ломовате» надалі орендувати земельні ділянки у ОСОБА_1 та не впливали на розмір орендної плати, яку ОСОБА_2 може отримати внаслідок здавання своїх ділянок в оренду.

Отже, суд констатує відсутність достатніх доказів вини ОСОБА_2 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП, а тому провадження у об`єднаний справі про ці адміністративні правопорушення належить закрити на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП.

Керуючись ст.ст.1,7,8,9,23,26,33-35,36,124,130,268,278,280-287, 307, 308 КУпАП та ст.4 Закону України «Про судовий збір», суд

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження у об`єднаний справі про адміністративні правопорушення за ч. 1, 2 ст.172-7КУпАП щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду у десятиденний строк з дня її винесення шляхом подачі апеляційної скарги через Черкаський районний суд Черкаської області. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя Д. Б. Баронін

СудЧеркаський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення14.02.2024
Оприлюднено15.02.2024
Номер документу116973170
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —707/310/24

Постанова від 14.02.2024

Адмінправопорушення

Черкаський районний суд Черкаської області

Баронін Д. Б.

Постанова від 12.02.2024

Адмінправопорушення

Черкаський районний суд Черкаської області

Баронін Д. Б.

Постанова від 08.02.2024

Адмінправопорушення

Черкаський районний суд Черкаської області

Баронін Д. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні