Рішення
від 12.02.2024 по справі 380/23901/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 лютого 2024 рокусправа № 380/23901/23м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Грень Н.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЗАХІДНЕ КУРЧА до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

у с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАХІДНЕ КУРЧА (далі - позивач) звернувся в суд з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України (далі - відповідачі), в якому просить :

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470204/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 10.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 10.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470206/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 12.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 12.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470205/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 27.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 16 від 27.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9485416/45151591 від 07.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 19.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 5 від 19.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9471065/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від 17.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9469365/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 24.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 24.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9469364/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 20.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 20.07.2023 року, подану ТОВ ЗАХІДНЕ КУРЧА, за датою її подання.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю " Західне курча" скерувало на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та №6 від 20.07.2023. Згідно з отриманими квитанціями про прийняття податкової накладної повідомлено, що податкові накладні прийнято, але реєстрація зупинена та вказано, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України обсяг постачання товару/послуги 1207 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. Товариство з обмеженою відповідальністю "Західне курча" надало пояснення та документи. Проте, комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної прийняла рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач вважає вказане рішення протиправним, оскільки надав усі первинні документи, що стосуються господарських операцій, проте такі безпідставно не взято до уваги контролюючим органом.

Представник відповідача, ГУ ДПС у Львівській області 05.02.2024 (за вх. №9111), подав до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого вказує, що комісією прийнято рішення про відмову у державній реєстрації податкових накладних, з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні. Стверджує, що у Головного управління ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації податкової накладної, а тому такі є правомірними. Крім того, стверджує, що документи долучені на розгляд комісії регіонального рівня щодо ПН №1 від 10.07.2023, №2 від 12.07.2023, №16 від 27.07.2023 виписані на підставі Договору з ТзОВ «Гаврилівка», а саме платіжне доручення від 19.07.2023 №16916 складає суму 450 000.00, а це свідчить про суму меншу аніж зазначенау податкових накладних. Крім того, стверджує, що позивачем не надано на розгляд комісії первинних документів щодо наявності основних засобів, приміщень для розміщення курей живих, первинних документів щодо закупівлі кормів. Враховуючи вище викладене доводить, що подані документи Позивачем є дефектними та відносяться до переліку документів поданих із порушенням законодавства. Просить відмовити в задоволенні позову.

Представник позивача подав до суду відповідь на відзив у якій наводить спростування доводів представника відповідача викладених у відзиві на позовну заяву.

Представник відповідача ДПС України у зазначений в ухвалі строк відзив на позовну заяву не подав.

Ухвалою судді від 13.10.2023 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін.

Ухвалою суду від 12.02.2024 відмовлено у задоволенні клопотань відповідача про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін та у порядку загального позовного провадження.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДНЕ КУРЧА» зареєстроване 04.04.2023 року, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 1004151020000058137 з 04.04.2023 року.

Позивач є платником податку на додану вартість та платником податку на загальній системі оподаткування., індивідуальний податковий номер 1004151020000058137.

В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань містяться відомості щодо наступних видів діяльності Товариства: 10.12 Виробництво м`яса свійської птиці (основний) 01.47 Розведення свійської птиці 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 47.22 Роздрібна торгівля м`ясом і м`ясними продуктами в спеціалізованих магазинах 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування.

1) 08.05.2023 року між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю «ГАВРИЛІВКА» (код ЄДРПОУ 32751546) укладено договір поставки № 08/05/23-1.

Згідно з п. 1.1. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року поставки, постачальник зобов`язується передати у встановлений цим Договором строк товар у власність Покупцю відповідно до замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти цей товар та оплатити на умовах визначених цим Договором.

Поставка товару вважається здійсненою з моменту отримання Покупцем відповідного товару. (п.2.7. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року).

Товар вважається отриманим з моменту підписання Сторонами відповідної накладної. (п.2.8. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року).

Згідно п. 3.2.3. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року, розрахунки за цим договором здійснюють шляхом безготівкового перерахунку вартості товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі.

На виконання взятих на себе зобов`язань за Договором № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року, позивач поставив ТОВ «ГАВРИЛІВКА» товар, що підтверджується наступними документами: - видатковою накладною № 1 від 10.07.2023 року поставило ТОВ «ГАВРИЛІВКА» товар на суму 364 698,18 грн. в т. ч. ПДВ 60 783,03 грн.; - видатковою накладною № 3 від 12.07.2023 року поставило ТОВ «ГАВРИЛІВКА» товар на суму 547 302,50 грн. в т. ч. ПДВ 91 217,08 грн.; - видатковою накладною № 17 від 27.07.2023 року поставило ТОВ «ГАВРИЛІВКА» товар на суму 505 719,50 грн. в т. ч. ПДВ 84 286,58 грн.;

Поставка товару на користь ТОВ «ГАВРИЛІВКА» підтверджується: - товарно-транспортною накладною № Р1 від 10.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 10.07.2023 року; - товарно-транспортною накладною № Р3 від 12.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 12.07.2023 року; - товарно-транспортною накладною № Р17 від 27.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 27.07.2023 року; На виконання умов п.3.2.3. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року, ТОВ «ГАВРИЛІВКА» здійснило оплату за Товар (кури бройлера живих), що підтверджується платіжними дорученнями №16916 від 19.07.2023 року та №16848 від 13.07.2023 року.

Позивачем складено податкові накладні № 1 від 10.07.2023, №2 від 12.07.2022, № 16 від 27.07.2023 та скеровано їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманими позивачем квитанціями від 25.07.2023, 31.07.2023 та 15.08.2023, податкові накладні № 1 від 10.07.2023, №2 від 12.07.2022, № 16 від 27.07.2023 прийнято, але реєстрацію зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Також зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 0207 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

29.08.2023 та 30.08.2023 року позивач скерував відповідачу-1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, в яких надано пояснення щодо зупинення податкових накладних № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023 та первинні документи (а.с. 49-100).

Комісією Головного управління ДПС в Львівській області 05.09.2023 прийнято рішення № 9470204/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 10.08.2023, № 9470206/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 12.07.2023, № 9470205/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 27.07.2023.

Підставою для відмови вказано "наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація, зазначено: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з цими рішеннями позивач подав до ДПС України скарги щодо рішень 05.09.2023 № 9470204/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 10.08.2023, № 9470206/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 12.07.2023, № 9470205/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 27.07.2023.

Рішеннями ДПС України від 18.09.2023 р. № 68540/45151591/3, від 19.09.2023 № 68740/451515591/2, від 15.09.2023 №68404/45151591/2 скарги позивача залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН без змін.

2) 10.05.2023 року між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю «РОДИННА КОВБАСКА» (код ЄДРПОУ 38056746) укладено договір поставки № 10/05/23-1.

Згідно з п. 1.1. Договору № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року поставки, постачальник зобов`язується передати у встановлений цим Договором строк товар у власність Покупцю відповідно до замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти цей товар та оплатити на умовах визначених цим Договором.

Поставка товару вважається здійсненою з моменту отримання покупцем відповідного товару. (п.2.5. Договору № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року).

Товар вважається отриманим з моменту підписання Сторонами відповідної накладної. (п.2.6. Договору № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року).

Згідно п. 3.2.3. Договору № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року, розрахунки за цим договором здійснюють шляхом безготівкового перерахунку вартості товару на поточний рахунок постачальника, що вказаний у цьому Договорі.

На виконання взятих на себе зобов`язань за Договором № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року, позивач поставив ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» товар, що підтверджується на ступними документами: - видатковою накладною № 5 від 19.07.2023 року поставило ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» товар на суму 150 631,00 грн. в т. ч. ПДВ 25 105,17 грн.; - видатковою накладною № 4 від 17.07.2023 року поставило ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» товар на суму 212 669,10 грн. в т. ч. ПДВ 35 444,83 грн.; - видатковою накладною № 10 від 24.07.2023 року поставило ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» товар на суму 143 207,00 грн. в т. ч. ПДВ 23 867,83 грн.; Поставка товару на користь ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» підтверджується: - товарно-транспортною накладною № Р5 від 19.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 19.07.2023 року; - товарно-транспортною накладною № Р4 від 17.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 17.07.2023 року; - товарно-транспортною накладною № Р10 від 24.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 24.07.2023 року. На виконання умов п.3.2.3. Договору № 10/05/23-1 від 10.05.2023 року.

ТОВ «РОДИННА КОВБАСКА» здійснило оплату за Товар (кури бройлера живих), що підтверджується платіжними дорученнями №904020 від 07.08.2023 року, №902525 від 04.08.2023 року, №906483 від 11.08.2023 року.

Позивачем складено податкові накладні № 5 від 19.07.2023, №4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та скеровано їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманими позивачем квитанціями від 15.08.2023 та 14.08.2023, податкові накладні № 5 від 19.07.2023, №4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 прийнято, але реєстрацію зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Також зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 0207 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

01.09.2023 та 30.08.2023 року позивач скерував відповідачу-1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, в яких надано пояснення щодо зупинення податкових накладних № 5 від 19.07.2023, №4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та копії первинних документів (а.с. 101 - 153).

Комісією Головного управління ДПС в Львівській області 07.09.2023 прийнято рішення № 9485416/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 19.07.2023, від 05.09.2023 № 9471065/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2023, від 05.09.2023 № 9469365/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 24.07.2023.

Підставою для відмови вказано "надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація, зазначено: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з цими рішеннями позивач подав до ДПС України скарги щодо рішень від 07.09.2023 № 9485416/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 19.07.2023, від 05.09.2023 № 9471065/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2023, від 05.09.2023 № 9469365/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 24.07.2023.

Рішеннями ДПС України від 18.09.2023 р. № 68529/45151591/2, від 15.09.2023 № 68366/45151591/2, від 19.09.2023 №68810/45151591/2 скарги позивача залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН без змін.

3) 12.05.2023 року між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «ГАЛИЦЬКА СВІЖИНА» (код ЄДРПОУ 43222251) укладено договір поставки № 12/05/23-1.

Згідно з п. 1.1. Договору № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року поставки, постачальник зобов`язується передати у встановлений цим Договором строк товар у власність Покупцю відповідно до замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти цей товар та оплатити на умовах визначених цим Договором.

Поставка товару вважається здійсненою з моменту отримання Покупцем відповідного товару. (п.2.5. Договору № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року).

Товар вважається отриманим з моменту підписання Сторонами відповідної накладної. (п.2.6. Договору № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року).

Згідно з п. 3.2.3. Договору № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року, розрахунки за цим договором здійснюють шляхом безготівкового перерахунку вартості товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі.

На виконання взятих на себе зобов`язань за Договором № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року, позивач поставив ТОВ «ТД «ГАЛИЦЬКА СВІЖИНА» товар, що підтверджується на ступними документами: - видатковою накладною № 8 від 20.07.2023 року поставило ТОВ «ТД «ГАЛИЦЬКА СВІЖИНА» товар на суму 552 565,00 грн. в т. ч. ПДВ 92 094,17 грн.; Поставка товару на користь ТОВ «ТД «ГАЛИЦЬКА СВІЖИНА» підтверджується: - товарно-транспортною накладною № Р8 від 20.07.2022 року; - декларація виробника на готову продукцію тваринного походження б/н від 20.07.2023 року.

На виконання умов п.3.2.3. Договору № 12/05/23-1 від 12.05.2023 року, ТОВ «ТД «ГАЛИЦЬКА СВІЖИНА» здійснило оплату за Товар (кури бройлера живих), що підтверджується платіжними дорученнями №7/20233828 від 26.07.2023 року

Позивачем складено податкову накладну № 6 від 20.07.2023 та скеровано її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманою позивачем квитанцією від 15.08.2023 податкову накладну № 6 від 20.07.2023 прийнято, але реєстрацію зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Також зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 0207 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

29.08.2023 року позивач скерував відповідачу-1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, в яких надано пояснення щодо зупинення податкової накладної № 6 від 20.07.2023, та копії первинних документів.

Комісією Головного управління ДПС в Львівській області 05.09.2023 прийнято рішення № 9469364/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 20.07.2023.

Підставою для відмови вказано "надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація, зазначено: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з цим рішенням позивач подав до ДПС України скаргу щодо рішення від 05.09.2023 № 9469364/45151591 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 20.07.2023.

Рішенням ДПС України від 18.09.2023 р. № 68539/45151591/2 скаргу позивача залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН без змін.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач звернувся до суду із цим позовом.

При вирішенні спору по суті суд керувався таким.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюється Податковим Кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з абзацами 1, 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Пунктом 7 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Додатком 3 до Порядку № 1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 1 якого відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Згідно з пунктами 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як встановлено зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної слугувало те, що податкова накладна відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Водночас, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку № 1165.

Однак, відсутність у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку № 1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Крім цього, законодавцем не визначено чіткого переліку документів, які платник податку може подати до контролюючого органу в залежності від підстав зупинення реєстрації податкової накладної, а тому при зупиненні реєстрації податкової накладної з посиланням на ненадання платником податків достатніх документів, контролюючий орган має чітко зазначити конкретний вид критерію ризиковості платника податку та навести у розрізі визначеного критерію перелік документів, надання яких дасть можливість прийняти податкову накладну до реєстрації.

Можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 22.07.2019 р в справі № 815/2985/18 (адміністративне провадження № К/9901/14651/19).

Отже, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних від 25.07.2023, 31.07.2023, 15.08.2023 не відповідають вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку № 1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкових накладних в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Крім цього, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд встановив та підтверджується матеріалами справи, що ТОВ «Західне курча» надіслало повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

Разом з тим, після подання позивачем копій документів та письмових пояснень, що стосуються складення податкових накладних № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та №6 від 20.07.2023 контролюючий орган такі документи не врахував, прийнявши оскаржене рішення про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні.

Вказані обставини є свідченням невідповідності рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкових накладних вимозі правової визначеності, оскільки можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом переліку цих документів.

Натомість платником податків надано до податкового органу та до суду первинні документи на підтвердження господарських операцій, із здійснення яких було виписано відповідну податкову накладну.

При цьому, судом встановлено, що позивач надав контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено, які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати.

Відповідно до правової позиції Верховного Суду, висловленій, зокрема, у постанові від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18, прийнятий суб`єктом владних повноважень акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, повинен бути обґрунтованим та вмотивованим, що передбачає наведення в даному випадку податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

А тому, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17.

Крім цього, відповідач не надав доказів на обґрунтування того, що обсяг постачання перевищує величину залишку обсягу придбаного товару/послуги та обсягу його постачання.

Крім того, стосовно тверджень відповідача про те, що документи долучені на розгляд комісії регіонального рівня щодо ПН №1 від 10.07.2023, №2 від 12.07.2023, №16 від 27.07.2023 виписані на підставі Договору з ТзОВ «Гаврилівка», а саме платіжне доручення від 19.07.2023 №16916 складає суму 450 000.00, а це свідчить про суму меншу аніж зазначенау податкових накладних, відтак подані документи є дефектними та відносяться до перелікудокументів поданих із порушенням законодавства, суд зазначає таке.

08.05.2023 року між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю «ГАВРИЛІВКА» (код ЄДРПОУ 32751546) укладено договір поставки № 08/05/23-1. Згідно з п. 1.1. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року поставки, постачальник зобов`язується передати у встановлений цим Договором строк товар у власність Покупцю відповідно до замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти цей товар та оплатити на умовах визначених цим Договором.

На виконання умов п.3.2.3. Договору № 08/05/23-1 від 08.05.2023 року, ТОВ «ГАВРИЛІВКА» здійснило оплату за Товар (кури бройлера живих), що підтверджується платіжними дорученнями №16916 від 19.07.2023 року та №16848 від 13.07.2023 року.

Позивач на першу подію а саме поставку Товару за видатковими накладними № 1 від 10.07.2023 року на суму 364 698,18 грн. в т. ч. ПДВ 60 783,03 грн., № 3 від 12.07.2023 року на суму 547 302,50 грн. в т. ч. ПДВ 91 217,08 грн., № 17 від 27.07.2023 року на суму 505 719,50 грн. в т. ч. ПДВ 84 286,58 грн. направив на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних, наступні податкові накладні: - № 1 від 10.07.2023 року на суму 364 698,18 грн. в т. ч. ПДВ 60 783,03 грн.; - № 2 від 12.07.2023 року на суму 547 302,50 грн. в т. ч. ПДВ 91 217,08 грн.; - № 16 від 27.07.2023 року на суму 505 719,50 грн. в т. ч. ПДВ 84 286,58 грн.

Таким чином, твердження відповідача про те, що «подані документи позивачем є дефектними та відносяться до переліку документів поданих із порушенням законодавства» є безпідставними.

Стосовно тверджень відповідача про те, що позивачем не надано на розгляд комісії первинних документів щодо наявності основних засобів, приміщень для розміщення курей живих, первинних документів щодо закупівлі кормів, суд зазначає, що основним видом діяльності позивача за кодом КВЕД є 10.12 Виробництво м`яса свійської птиці цейклас включає: забій, оброблення та фасування м`яса свійської птиці виробництво свіжого, охолодженого або замороженого м`яса (тушки та окремі частини тушок). о пояснень які подавались позивачем відповідачу на підтвердження осподарських операцій відображених в податкових накладних в реєстрації ких було відмовлено в тому числі долучалась і форма 20-ОПП з основними асобами, документи щодо закупівлі живих курей в ТОВ «Укрполь-2005» та нші документи. Відтак, такі доводи відповідача суд вважає безпідставними.

У зв`язку із вказаним, суд вважає, що оскаржені рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9470204/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 10.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, №9470206/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 12.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, №9470205/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 27.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; №9485416/45151591 від 07.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 19.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; №9471065/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; №9469365/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 24.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; №9469364/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 20.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті не у спосіб, визначений законом, а тому, є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо вимоги позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та №6 від 20.07.2023, суд зазначає таке.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у разі задоволення позову суд може прийняти постанову про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.

Аналізуючи положення КАС України, можна дійти висновку, що законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

При цьому, згідно з нормами пунктів 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

У справі, яка розглядається, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та №6 від 20.07.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд не встановив.

З огляду на висновок суду щодо протиправності та скасування рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 та №6 від 20.07.2023, датою їх подання на реєстрацію.

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, а й повинно ефективно захищати порушені права позивача. Тому, суд вважає, що покладення на ДПС України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у її дискреційні повноваження.

Згідно з вимогами ст. 78 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.

Щодо розподілу судових витрат суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів на користь позивача слід стягнути судовий збір, сплачений ним при зверненні до суду з цим позовом.

Керуючись статтями 6, 14, 242, 243, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЗАХІДНЕ КУРЧА (адреса: вул. Героїв УПА, буд. 73В, кв. 169, м. Львів, 79041) до Головного управління ДПС у Львівській області (адреса: вул.Стрийська,35,м.Львів,79003; ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053; ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470204/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 10.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470206/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 12.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9470205/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 27.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9485416/45151591 від 07.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 19.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9471065/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9469365/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 24.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №9469364/45151591 від 05.09.2023 року, про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 20.07.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 10.07.2023, № 2 від 12.07.2023, № 16 від 27.07.2023, № 5 від 19.07.2023, № 4 від 17.07.2023, № 8 від 24.07.2023 №6 від 20.07.2023 товариства з обмеженою відповідальністю " Західне курча ", датою фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Західне курча» судовий збір у сумі 9394 грн (дев`ять тисяч триста дев`яносто чотири) грн 00 к.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Західне курча» судовий збір у сумі 9394 грн (дев`ять тисяч триста дев`яносто чотири) грн 00 к.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Грень Наталія Михайлівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2024
Оприлюднено16.02.2024
Номер документу116989803
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/23901/23

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 27.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 27.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Грень Наталія Михайлівна

Рішення від 12.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Грень Наталія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні