Рішення
від 13.02.2024 по справі 400/14759/23
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 лютого 2024 р. № 400/14759/23 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Брагар В. С. в порядку письмового провадження розглянув адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД", вул. Турбінна, 15-Б,м. Миколаїв,54018, вул. Турбінна, 15-Б,Миколаїв,54018

до відповідачаДержавної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001,

провизнання протиправним та скасування рішення від 21.08.2023 року № 9390040/39368124; зобов`язання вчинити певні дії,

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД" (далі позивач) звернувся з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2) про визнання протиправним та скасування рішення від 21.08.2023 року № 9390040/39368124; зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає що рішення відповідача є необґрунтованими як нормативно, так i документально, оскільки платником надано відповідна документи які передбачені п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 p. № 520, тобто як того вимагає відповідний Порядок, також в рішеннях контролюючий орган не здійснив посилання на конкретні документи яких саме не вистачає на думку податкового органу, оскільки платником були надані відповідні документи на підтвердження здійснення господарської операції, на що податковий орган не звернув увагу. Тому рішення податкового органу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Від відповідача, ГУ ДПС у Миколаївській області, надійшов відзив у якому зазначено, що Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не встановлено обов`язку податкової зазначати конкретний перелік документів, а лише пропозицію щодо надання документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, натомість обов`язком платника податків є надання повного пакету документів, вичерпний перелік яких встановлений п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Крім того, податковий орган не може наперед знати які саме документи наявні у платника податків. Також, зазначив, що ГУ ДПС у Миколаївській області не виконував своїх функцій, а тому вимога до ГУ ДПС у Миколаївській області щодо скасування спірних рішень є безпідставною.

Ухвалою суду від 08.12.2023 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "УКРЛЕД", є платником податків з такими зареєстрованими видами діяльності:

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний);

28.12 Виробництво гідравлічного та пневматичного устаткування;

28.41 Виробництво металообробних машин;

28.49 Виробництво інших верстатів;

28.99 Виробництво інших машин і устаткування спеціального призначення, н.в.і.у.;

24.42 Виробництво алюмінію;

24.53 Лиття легких кольорових металів;

25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій;

25.61Оброблення металів та нанесення покриття на метали;

25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. тощо.

Для можливості здійснювати господарську діяльність ТОВ «УКРЛЕД» має у власності та користуванні наступне нерухоме майно:

- Нежитлове приміщення загальною площею 124,6 м2, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Пожарського, буд. 4. Користування здійснюється на підставі Договору оренди нежитлового приміщення від 29 червня 2023 року, який укладено із ФОП ОСОБА_1 (код ІПН НОМЕР_1 ).

- Комплекс будівель та споруд загальною площею 6328,6 м2, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Користування здійснюється на підставі Договору оренди нежитлової будівлі Nє1 від 03 січня 2020 року, який укладено із Товариством з обмеженою відповідальністю «ХІМ АГРО МИКОЛАЇВ» (код ЄДРПОУ 43267884).

- Будівля сховища загальною площею 363,3 м2, яка знаходиться за адресою: Хмельницька область, м. Кам?янець-Подільський, вул. Індустріальна, 3д. Право власності підтверджується Договором купівлі-продажу нежитлової будівлі від 14 липня 2022 року, який укладено із Багатопрофільним виробничим товариством з обмеженою відповідальністю « РОКОР» (код ЕДРПОУ 21323078) та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності Nє304962655 від 14 липня 2022 року;

- Земельна ділянка загальною площею 0.1241 га, яка розташована під Будівлею сховища адресою АДРЕСА_2 . Право користування підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права Nє304963343 від 14 липня 2022 року.

- Будівля цеху загальною площею 1 526,7 м2, яка знаходиться за адресою: Хмельницька область, м. Кам?янець-Подільський, вул. Індустріальна, 3г. Право власності підтверджується Договором купівлі-продажу нежитлової будівлі від 17 червня 2022 року, який укладено із БВ ТОВ «РОКОР».

Інформацію про все вищевказане нерухоме майно відображено та зафіксовано у Повідомленнях про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою Nє20-ОПП від 11 січня 2020 року, від 22 липня 2022 року, від 28 жовтня 2022 року та від 23 червня 2022 року.

Для можливості здійснювати господарську діяльність ТОВ «УКРЛЕД» має у приватній власності наступне рухоме майно: Ливарна машина; Ливарні печі; Ливарний стіл; Піч Гомогенізації; Станок для брикетування; Лінія екструзії; Піч газової анотації; Піч старіння; Таль електрична, в/п 0,5 т; Верстат для різання металу IMET BS350 GH 230; Верстат кутовисічний SQZ-80; Верстат кутовисічний ручний NH-4 15; Пильний верстат Yilmaz KD400p; Плоско-шліфувальний станок 3В711АФТ 251; Свердлильно-пересадочний верстат Yilmaz FR224; Токарний станок 1K62; Токарно-гвинторізний станок 1М63; Фрезерний станок 6Н13П; Фрезерний станок CNC Router Model: 6090-1R.

Інформацію про все вищевказане рухоме майно відображено в Оборотно- сальдових відомостях по рахунку 10 від за 1 півріччя 2023 року.

ТОВ «УКРЛЕД» має достатню для здійснення господарської діяльності кількість шатних працівників - 24 штатні одиниці, що підтверджується Штатним розписом, який затверджено наказом директора Nє02-К від 20 лютого 2023 року. Заробітна плата нараховується відповідно до штатного розпису, вчасно, податки, збори та інші обов`язкові платежі утримуються, нараховуються та сплачуються до бюджету, що відображається у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за II квартал 2023 року.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЛЕД» (Постачальник) та ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» (податковий номер платника податку 37412768) (Покупець) був укладений Договір поставки Nє 02/03/23 від 16.02.2023р. (далі - Договір Nє 02/03/23 від 16.02.2023р.), за яким Постачальник зобов`язується передати у власність Покупцеві, або третій особі вказаній Покупцем, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар, в кількості, асортименті на умовах та за ціною визначеною Сторонами у видаткових накладних та рахунках-фактурах, які є невід`ємною частиною договору.

На підтвердження замовлення до виконання 30.06.2023 р. постачальником було вислано Рахунок-фактуру Nє УЛ-0000386 від 30.06.2023 р. на суму 226 235,64 грн. з ПДВ на продукцію «Алюмінієвий профіль» код УКТЗЕД 7608208900.

03.07.2023р ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» частково оплатило рахунок у сумі 65334,59 грн з ПДВ. По першій події надходження коштів на розрахунковий рахунок, була виписана податкова № 455 від 03.07.2023 р.

09.08.2023р ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» частково оплатило рахунок у сумі 160901,05 грн з ПДВ. По першій події надходження коштів на розрахунковий рахунок, була виписана податкова Nє 557 від 09.08.2023 р.

Реєстрація податкової накладної Nє 557 була зупинена після подання її на реєстрацію 10.08.2023р. У квитанції до податкової накладної причиною зупинення реєстрації зазначене таке: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019є 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 09.08.2023є557 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 7608, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку).

11.08.2023 року ТОВ «УКРЛЕД» подано «Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено», в якому надало додаткові пояснення (із зазначенням першої події) та документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН шляхом надсилання засобами електронного зв`язку через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів», а саме: Договір Nє 02/03/23 від 16.02.2023р; Рахунок-фактура Nє УЛ-0000386 від 30.06.2023 р.; Оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 по рахунку УЛ-0000386 від 30.06.2023 р.; Банківська виписка по ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» за період від 01.07.2023 по 10.08.2023р.; Договір поставки брухту і відходів кольорових металів і сплавів Nє02/01-2023 від 02 січня 2023 року із Додатками; Видаткова накладна Nє8 від 19 квітня 2023 року; Акт приймання брухту та відходів кольорових металів Nє1904/01 від 19 квітня 2023 року; Товарно-транспортна накладна Nє1904/01 від 19 квітня 2023 року; Виписка по банківському рахунку; Податкова накладна Nє1 від 19 квітня 2023 року; Договір поставки брухту і відходів кольорових металів і сплавів Nє5 від 02 травня 2022 року; Видаткова накладна NєPH-00000219 від 22 травня 2023 року; Товарно-транспортна накладна Nє219 від 22 травня 2023 року; Податкова накладна Nє214 від 22 травня 2023 року; Видаткова накладна Nє PH-0000234 від 05 червня 2023 року; Товарно-транспортна накладна Nє234 від 05 червня 2023 року; Виписка по банківському рахунку; Податкова накладна Nє230 від 05 червня 2023 року; Оборотно-сальдова відомість по рахунку 20; Договір оренди нежитлового приміщення від 29 червня 2023 року із Актом прийому-передачі та Додатком;; Договір оренди нежитлової будівлі Nє1 від 03 січня 2020 року із Актом прийому-передачі; Договір купівлі-продажу нежитлової будівлі від 14 липня 2022 року, складений на нотаріальному бланку серії НСА Nє410811; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності Nє304962655 від 14 липня 2022 року; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права Nє304963343 від 14 липня 2022 року; Договір купівлі-продажу нежитлової будівлі від 17 червня 2022 року, складений на нотаріальному бланку серії НРС Nє343776;Повідомлення про об?єкти оподаткування або об?єкти, пов?язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою Nє20-ОПП від 11 січня 2020 року; Повідомлення про об?єкти оподаткування або об?єкти, пов?язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою Nє20-ОПП від 22 липня 2022 року; Повідомлення про об?єкти оподаткування або об?єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою Nє20-ОПП від 05 липня 2023 року; Повідомлення про об?єкти оподаткування або об?єкти, пов?язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою Nє20-ОПП від 23 червня 2022 року; Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 1 півріччя 2023р.; Штатний розпис із Наказом Nє02-К від 20 лютого 2023 року; Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за II квартал 2023 року із Додатками та Квитанціями.

21.08.2023 року відповідач (комісії регіонального рівня) прийняв рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» за Nє9390040/39368124. У рішенні зазначено про відмову у реєстрації в ЄРПН податкової накладної Nє 557 від 09.08.2023 року у зв`язку з «ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку».

Позивач скористався правом адміністративного оскарження.

У рішенні від 12.09.2023 року Nє 67682/39368124/2 про результати розгляду скарги відповідачем (ДПС України) зазначено, що скаргу залишено без задоволення з підстав «ненадання платником податку копій первинних документів ЩОДО постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних»

Вказане не відповідає дійсності, оскільки позивачем і до пояснень, і до скарги надавалися усі підтверджуючі документи, а також неодноразово зазначалося, що позивач є виробником товару, і що перша подія - дата отримання передплати.

Позивач вважає, що рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області є протиправними та підлягають скасуванню.

Факт ненадання письмових пояснень та/або складання документів з порушенням вимог законодавства за результатами розгляду повідомлень Відповідачем не встановлено, що підтверджується змістом рішень.

Згідно з п.201.1 ст.201 ПК України дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п.12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

З 01.02.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп.«а» або «б» п.185.1 ст.185, пп.«а» або «б» п.187.1 ст.187, абзацу 1 п.п.201.1, 201.7, 201.10 ст.201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Зі спірного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної вбачається, що воно не містить конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальні фрази. Тобто, викладена загальна правова норма без зазначення конкретних документів, яких, на думку відповідача, не вистачає для здійснення реєстрації податкової накладної, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.

Спірні рішення податкового органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акту індивідуальної дії та породжує неоднозначне трактування, що, в свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Зазначений висновок суду узгоджується з правовою позицією, викладеною в постановах Верховного Суду від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17 та від 10.04.2020 року №819/330/18.

Щодо позиції відповідача, що у графі «додаткова інформація» вказано: «ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних», «відсутні розрахункові документи (банківські виписки, платіжні доручення), що підтверджують здійснення оплати по вказаній операції», то на думку суду, зазначені документи є факультативними у цих випадках, їх ненадання платником податків не може бути підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки зазначені документи не засвідчують події, перелічені у п.187.1 ст. 187 ПК України. Крім того, позивачем були надані усі пояснення та копії наявних у нього документів щодо товару, зокрема придбання культур, наявність матеріально-технічної бази для здійснення основних напрямків діяльності.

Позивачем надано досить повний пакет документів щодо наявності матеріально-технічної бази для здійснення основних напрямків діяльності.

В Рекомендації Ради Європи, зокрема Резолюцію 77 (31) про захист особи від актів адміністративних органів, зазначено, що обов`язок органу інформувати про мотиви свого рішення, віднесений до одного з п`ять основних складових (принципів) адміністративної процедури.

Ні позивачем, ні судом не заперечується, надане законодавством відповідачу право ДФС України на відмову у реєстрації податкових накладних, з підстав того, що надання платником податку копій документів, але це не є безумовним повноваженням, яке не потребує доказування або будь-якої аргументації.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За таких обставин, саме відповідачі повинні надати суду докази про те, що первинні документи позивача не є достатніми, для підтвердження реальності та товарності господарської операції з постачання товарів/послуг.

При цьому, відповідачі повинні конкретизувати, які саме недоліки допущено при направлені податкових накладних для їх реєстрації, щоб платник податків мав можливість або їх виправити або оскаржити.

Відповідачем не доведено правомірність свого рішення щодо відмови у реєстрації податкових накладних.

Законодавство не висуває вимоги до платника податків у разі зупинення реєстрації податкової накладної сканувати та надавати на адресу контролюючого органу всю власну бухгалтерію.

Наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаних господарських операцій, за наслідками яких складені та направлені для реєстрації податкові накладні.

Подані документи повною мірою розкривають зміст господарської операції, підтверджують рух активів та зміну майнового стану як у покупців так і у постачальника за наслідками виконання договорів та є достатніми для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної.

З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Сплачена позивачем сума судового збору в розмірі 2684,00 грн. відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19, 139, 241, 244, 242 - 246 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД" (вул. Турбінна, 15-Б, м. Миколаїв,54018, код ЄДРПОУ 39368124) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м.Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) задовольнити.

2.Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Миколаївській області від 21.08.2023 року № 9390040/39368124

про вiдмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної №557 від 09.08.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (м. Київ, Львівська пл,8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД" (вул. Турбінна, 15-Б, м. Миколаїв,54018, код ЄДРПОУ 39368124) податкову накладну №557 від 09.08.2023 р.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД" (вул. Турбінна, 15-Б, м. Миколаїв,54018, код ЄДРПОУ 39368124) судовий збір у сумі 1342,00 грн (одна тисяча триста сорок дві гривні 00 коп.) сплачений платіжним дорученням № 6488 від 04.12.2023.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м.Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЛЕД" (вул. Турбінна, 15-Б, м. Миколаїв,54018, код ЄДРПОУ 39368124) судовий збір у сумі 1342,00 грн (одна тисяча триста сорок дві гривні 00 коп.) сплачений платіжним дорученням № 6488 від 04.12.2023.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.

Суддя В. С. Брагар

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2024
Оприлюднено16.02.2024
Номер документу116990019
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/14759/23

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 28.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 13.02.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні