Рішення
від 15.02.2024 по справі 300/8484/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"15" лютого 2024 р. справа № 300/8484/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Боршовського Т.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Заступника керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону до Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону (далі позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод (далі відповідач), в якому просить суд: визнати протиправною бездіяльність відповідача в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту підвалу будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м за адресою: 76002, м.Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11; зобов`язати Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод вжити заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисну споруду цивільного захисту підвалу будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на балансі відповідача перебуває захисної споруди цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11. Вказана захисна споруда перебуває у непридатному для експлуатації стані, що підтверджується листами відповідача та Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області. Відповідно до пункту 9 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138, утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами. Так, захисна споруда цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, що перебуває на балансі відповідача, є стратегічно важливою спорудою цивільного захисту. Незважаючи на введення воєнного стану в Україні, тобто виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру, порушуючи вимоги статті 32 Кодексу цивільного захисту України та пункту 10 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод, яке є балансоутримувачем зазначеного об`єкту цивільного захисту, не здійснює свій обов`язок щодо утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням. За вказаних обставин, з огляду на невжиття заходів звернення до суду Головним управлінням Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області, заступник керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону звернувся з цим позовом до суду з метою зобов`язання відповідача усунути порушення законодавства у сфері обороноздатності держави, на забезпечення захисту цивільного (мирного) населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисті споруди та інші місця можливого перебування людей для збереження їх життя та здоров`я у разі активних військових дій.

Ухвалою суду від 18.12.2023 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України та надано строк для усунення недоліків. Позивач у вказаний в ухвалі строк усунув недоліки позовної заяви.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.01.2024 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

06.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла довідка Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод від 05.02.2024 № 12, за змістом якої відповідач визнав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд їх задовольнити.

Обставини справи, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин:

Листом № 10-71 від 04.07.2023 Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод повідомило Івано-Франківську спеціалізовану прокуратуру у сфері оборони Західного регіону про те, що у відповідача є в наявності приміщення бомбосховища, яке знаходиться у підвалі будівлі цеху № 6 (літера «Г» техпаспорту), проте вона затоплене і перебуває у непридатному для використання стані. У зв`язку з кризовим становичем Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод привести бомбосховище у належний стан (відремонтувати) немає можливості (а.с. 15).

Листом № 542102-690/5421 від 30.10.2023 Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області повідомило Івано-Франківську спеціалізовану прокуратуру у сфері оборони Західного регіону про те, що 09.10.2023 здійснено огляд цеху № 6 щодо наявності споруд (приміщень), які можуть входити у фонд захисних споруд на території Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод. При огляді вищевказаного цеху виявлено підвальне приміщення (затоплене водою повністю) та окремостоячий можливо аварійний вихід (вхід), які можливо у минулому використовувалося як захисна споруда (а.с. 16-17).

Згідно довідки Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод за № Ю-348 від 28.12.2023 на території відповідача площею 20,2 га за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, наявна тільки захисна споруда цивільного захисту підвал будівлі цеху № 6, літера «Г», площею 970 м. Більше можливих приміщень, які можуть використовуватися для укриття населення на території заводу та поблизу, немає (а.с. 51).

Зважаючи на те, що ГУ ДСНС в Івано-Франківській області не зверталось до суду із позовною заявою про зобов`язання Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод привести захисну у готовність до використання за призначенням, згідно вимог статті 23 Закону України Про прокуратуру, враховуючи воєнний стан в Державі, з метою забезпечення захисту в умовах збройної агресії, зокрема, захисту життя та здоров`я людей, Заступник керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону звернувся до суду з цим адміністративним позовом до Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод, в якому просить суд зобов`язати Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод вжити заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисну споруду цивільного захисту підвалу будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, відповідно до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

При прийнятті рішення суд керується такими мотивами та нормами права:

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 Про введення воєнного стану в Україні, який затверджено Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 2102-ІХ, в Україні введено воєнний стан із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб

Указом Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 годин 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України № 259/2022 від 18.04.2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України № 341/2022 від 17.05.2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 573/2022 від 12.08.2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 757/2022 від 07.11.2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 58/2023 від 06.02.2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 254/2023 від 01.05.2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 451/2023 від 26.07.2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 734/2023 від 06.11.2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України № 49/2023 від 05.02.2024 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 лютого 2024 року строком на 90 діб, тобто до 14 травня 2024 року.

Відповідно до статті 2 Закону України Про оборону України оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно із статтею 3 Закону України Про оборону України підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Частиною четвертою статті 32 Кодексу передбачено, що для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до частини п`ятої статті 32 Кодексу порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Механізм створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту (далі - захисні споруди), у тому числі споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, та ведення його обліку, визначає Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 (далі Порядок № 138).

Пунктом 3 Порядку № 138 визначено, що балансоутримувач захисної споруди це власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі; утримання захисних споруд це комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини восьмої статті 32 Кодексу утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку № 138 передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

Згідно із пунктом 10 Порядку № 138 балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною першою статті 20 Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку № 138 вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Так, Вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 30.07.2018 за № 879/32331, якими внормовано питання утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту (далі Вимоги).

Відповідно до пункту 1 Розділу І Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимог під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено пунктом 8 статті 32 Кодексу та пунктом 9 Порядку.

Як встановлено судом, захисна споруда цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м, що знаходиться за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, перебуває на балансі Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод, а тому на відповідача покладено обов`язок з утримання зазначеної захисної споруди цивільного захисту у готовності до використання за призначенням.

Згідно листа відповідача за № 10-71 від 04.07.2023 та листа Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області за № 542102-690/5421 від 30.10.2023 Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області захисна споруда цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м, що знаходиться за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, перебуває у непридатному для експлуатації стані.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення захисної споруди цивільного захисту, а саме: підвалу будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м, що знаходиться за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, до стану готовності суперечить інтересам Держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Вказаний висновок суду узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною в постановах від 03.10.2018 у справі № 826/12192/16, від 25.07.2019 у справі № 820/5164/15.

Суд звертає увагу на те, що захисна споруда цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 м, що знаходиться за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, та перебуває на балансі Державної служби з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області, є стратегічно важливою спорудою цивільного захисту, яка повинна перебувати в справному стані, що є особливо вважливо в умовах введеного в Україні воєнного стану у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, для реального (не ілюзорного, формального тощо) забезпечення Державою гарантованого Конституцією України основоположного права людини на життя, як найвищої соціальної цінності в Україні.

Таким чином, позов Заступника керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону до Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання до вчинення дій, спрямований на усунення порушень законодавства у сфері обороноздатності Держави, забезпечення захисту цивільного (мирного) населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей для збереження їх життя та здоров`я у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

Статтею 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною четвертою статті 47 КАС України передбачено, що крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, відповідач має право визнати позов повністю або частково, подати відзив на позовну заяву.

Суд не приймає відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси (частина шоста статті 47 КАС України).

Аналогічні за змістом норми містить стаття 189 КАС України.

Так, відповідно до частини першої статті 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

Частиною четвертою статті 189 КАС України у разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.

Згідно з частиною п`ятою статті 189 КАС України cуд не приймає відмови від позову, визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

06.02.2024 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла довідка Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод від 05.02.2024 № 12, яка за змістом є заявою відповідача про визнання позовних вимог у повному обсязі. Відповідач просить суд їх задовольнити повністю.

Судом не встановлено обставини того, що визнання позову суперечить закону, чи порушує чиї-небудь права, свободи або інтереси.

За таких підстав, суд вважає, що заяву відповідача про визнання позову належить прийняти та ухвалити рішення про задоволення позовних вимог.

Щодо розподілу судових витрат у справі:

Враховуючи зміст частини другу статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про те, що понесені позивачем судові витрати по сплаті судового збору не відшкодовуються. Суду не подано доказів понесення інших судових витрат.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ВИРІШИВ:

Позов Заступника керівника Івано-Франківської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону до Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод задовольнити повністю.

Зобов`язати Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод (ідентифікаційний код 07552205, вулиця Хриплинська, 11, місто Івано-Франківськ, 76002) привести захисну споруду цивільного захисту, а саме: підвал будівлі цеху № 6, літера Г, площею 970 кв.м., що знаходиться за адресою: 76002, місто Івано-Франківськ, вулиця Хриплинська, 11, у готовність до використання за призначенням.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

Дата ухвалення рішення15.02.2024
Оприлюднено19.02.2024
Номер документу117018211
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльності та зобов`язання до вчинення дій

Судовий реєстр по справі —300/8484/23

Рішення від 15.02.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні