ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
16 лютого 2024 рокум. Ужгород№ 260/10323/23
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаврилка С.Є., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради про визнання дій та рішення протиправними, зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
24 листопада 2023 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернувся з позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради (90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, код ЄДРПОУ 25448871), яким просить суд: "1. Прийняти даний адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження по ньому; 2. Визнати протиправними дії відповідача щодо відмови мені у призначенні компенсації по догляду за матір`ю ОСОБА_2 ; 3. Скасувати рішення відповідача про відмову мені у призначенні компенсації по догляду за матір`ю ОСОБА_2 ; 4. Зобов`язати Управління соціального захисту населення виконкому Хустської міської ради призначити мені компенсацію по догляду за матір`ю ОСОБА_2 .".
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2023 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач проживає разом з матір`ю та здійснює за нею догляд, яка за станом здоров`я потребує сторонньої допомоги. У вересні 2023 року звернувся до відповідача з заявою про призначення йому виплати компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги, здійснюючи догляд особи, яка потребує постійної сторонньої допомоги, проте йому було відмовлено у призначенні та виплаті компенсації. Не погодившись з діями відповідача позивач звернувся до суду.
Ухвалу про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в даній адміністративній справі, а також адміністративний позов з додатками було надіслано відповідачам з використанням системи ЄСІТС та доставлено в електронний кабінет 10 листопада 2023 року, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа (а.с.а.с. 23, 24).
У встановлений судом строк відповідачами відзив на позовну заяву не надано. Також такий відзив відсутній і на час ухвалення рішення суду.
Статтею 159 частиною 4 КАС України визначено, що подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Відповідно до статті 162 частини 6 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
З огляду на те, що відповідачами у встановлений судом строк не надано суду відзив на позов та не повідомлено суд про причини за яких такий відзив не поданий, суд кваліфікує неподання відповідачами відзиву на позов, як визнання позову у повному обсязі.
Згідно зі статтею 262 частиною 5 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до статті 4 частини 1 пункту 10 КАС України, письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 відповідно до свідоцтва про народження серії НОМЕР_2 є сином ОСОБА_2 (а.с. 15).
Відповідно до Виписки з протоколу засідання лікарської консультаційної комісії від КНП "Хустський ЦПМСД" від 20 вересня 20213 року № 69/8, ОСОБА_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду. Рекомендовано соціальні послуги догляду вдома (а.с.а.с. 16, 17).
29 вересня 2023 року позивач звернувся до управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі. До заяви були додані всі документи, які підтверджували необхідність догляду та підтверджували родинні зв`язки та ведення спільного побуту з ОСОБА_2 (а.с.а.с. 9-13).
12 жовтня 2023 року Департамент прийняв рішення та сформував повідомлення № 1738 про відмову державної допомоги, яким позивачу було відмовлено у призначенні компенсації фізичним особам, які надають послуги з догляду на непрофесійній основі, відповідно до пункту 4 абзацу 4 Порядку надання, призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 859 від 23.09.2020 року. Окрім того, висновок ЛК медичного закладу № 307 від 27 квітня 2022 року не містить рекомендації на отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи (а.с. 7).
Вважаючи відмову відповідача у призначенні та виплаті вищевказаної компенсації протиправною, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Закон України "Про соціальні послуги" № 2671-VIII від 17.01.2019 р (далі по тексту Закон України № 2671-VIII) визначає основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Статтею 1 пунктом 17 Закону України № 2671-VIII передбачено, що соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають. Особі/сім`ї можуть надаватися одна або одночасно декілька соціальних послуг. Порядок організації надання соціальних послуг затверджується Кабінетом Міністрів України.
Суб`єктами системи надання соціальних послуг є, зокрема, надавачі соціальних послуг (стаття 8 частина 1 пункт 3 Закону України № 2671-VIII).
Відповідно до статті 8 частини 3 Закону України № 2671-VIII до надавачів соціальних послуг недержавного сектору належать підприємства, установи, організації, крім визначених частиною другою цієї статті, громадські об`єднання, благодійні, релігійні організації, фізичні особи - підприємці та фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності.
Згідно із статтею 8 частиною 6 пунктом 1 Закону України№ 2671-VIII фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є особами з інвалідністю I групи.
За правилами статті 8 частини 7 Закону України № 2671-VIII фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі" затверджено Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, (далі Порядок № 859).
Цей Порядок встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі - фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки (далі - соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є: особами з інвалідністю I групи; дітьми з інвалідністю; громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 9, ст. 306).
Пункт 2 Порядку 859 визначає категорії осіб, яким компенсація не призначається. Компенсація не призначається: 1) фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, зазначеним у пункті 1 цього Порядку, якщо такі особи отримують: соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду; виплати на догляд відповідно до Законів України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю (крім осіб з інвалідністю з дитинства I групи); 2) фізичним особам, які надають соціальні послуги та отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України Про психіатричну допомогу; 3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 859 компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання / перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
За змістом пункту 7 Порядку № 859 призначення і виплата компенсації здійснюються уповноваженим органом з місяця подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги, таких документів: 1) у паперовій формі: заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; заяви про згоду отримувати соціальні послуги; копії свідоцтва про народження дитини (у разі надання дитині соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі); декларації про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім`ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги; копії довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю); висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ; висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ; копії медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ; довідки про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ; копії рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); копії рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для опікунів або піклувальників). Копії поданих документів засвідчуються посадовими особами уповноваженого органу або центру надання адміністративних послуг, який прийняв заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги…
Уповноважений орган протягом двох робочих днів після отримання заяв про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги здійснює комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, за показниками згідно з додатком.
Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, здійснюється фахівцями уповноваженого органу разом із представниками закладу охорони здоров`я, надавачів соціальних послуг із залученням особи, яка потребує надання соціальних послуг, та/або її законного представника.
За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженим органом готується висновок за формою згідно з додатком.
Особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй установлено IV чи V групу рухової активності.
Згідно із пунктом 14 Порядку № 859 компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи. Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається уповноваженим органом протягом 10 днів з дати подання документів, зазначених у пункті 7 цього Порядку, і наступного дня після його прийняття надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги.
Суд встановив, що 29 вересня 2023 року позивач звернувся до управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (а.с.а.с. 9-13).
12 жовтня 2023 року Департамент прийняв рішення та сформував повідомлення № 1738 про відмову державної допомоги, яким позивачу було відмовлено у призначенні компенсації фізичним особам, які надають послуги з догляду на непрофесійній основі, відповідно до пункту 4 абзацу 4 Порядку надання, призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 859 від 23.09.2020 року. Окрім того, висновок ЛК медичного закладу № 307 від 27 квітня 2022 року не містить рекомендації на отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи (а.с. 7).
Згідно доданих до заяви документів, а саме: заяву про згоду отримувати соціальні послуги; заяву про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; паспорти громадян України; декларації про доходи та майновий стан; виписка з протоколу засідання лікарської комісії; висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ (а.с.а.с. 43-54).
Таким чином, судом встановлено, що заяви було подано всі необхідні документи, які визначені пункті 7 Порядку № 859.
Відповідно до Виписки з протоколу засідання лікарської консультаційної комісії від КНП "Хустський ЦПМСД" від 20 вересня 2023 року № 69/8, ОСОБА_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду. Рекомендовано соціальні послуги догляду вдома (а.с.а.с. 16, 17).
Висновком лікарської комісії медичного закладу про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійний основі № 69/8 від 20 вересня 2023 року підтверджено наявність потреби ОСОБА_2 у соціальній послузі з догляду на непрофесійній основі (а.с. 54).
Відповідач не надав оцінки поданим позивачем документам, натомість вказав, що висновок ЛК медичного закладу № 307 від 27 квітня 2022 року не містить рекомендації на отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.
Проте суд зауважує, що позивачем, звертаючись із заявою про призначення йому виплати компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги, не було долучено вказаного висновку ЛК № 307 від 27 квітня 2022 року, на який посилається відповідач у оскаржуваному рішенні.
Крім того, на виконання ухвали суду про витребування у відповідача належним чином засвідчених копії усіх матеріалів, що стали підставою для звернення ОСОБА_1 до суду, в тому числі його заяви з усіма додатками від 29 вересня 2023 року, за наслідками розгляду яких прийнято оскаржуване рішення, відповідачем також не було надано висновку ЛК № 307 від 27 квітня 2022 року, як на підставу у відмові позивачу у державній допомозі.
Відповідно до пункту 4 абзацу 4 Порядку № 859 до запровадження автоматизованого обміну даними між інформаційно-телекомунікаційними системами органів влади, підприємств, установ, організацій фізична особа, яка надає соціальні послуги, подає довідки/інші документи про доходи за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Разом з тим, суд не бере до уваги посилання відповідача у оскаржуваному рішення на а пункту 4 абзац 4 Порядку № 859, як на підставу у відмові в призначенні компенсації фізичним особам, які надають послуги з догляду на непрофесійній основі, оскільки судом встановлено, що позивачем при звернені із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі було долучено декларацію про доходи та майновий стан (а.с.а.с. 50, 51).
У досліджуваному випадку суд не встановив обставин за наявності яких відповідна компенсація згідно положень Порядку № 859 не призначається.
ОСОБА_1 проживає разом зі своєю матір`ю ОСОБА_2 та надає їй соціальні послуги з догляду, а отже, має право на призначення та виплату компенсації за догляд.
Відмова відповідача не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, є необґрунтованою, а тому позовні вимоги слід задовольнити.
Відтак, на думку суду, у досліджуваному випадку суд не встановив обставин за наявності яких відповідна компенсація згідно положень Порядку № 859 не призначається.
Суд вважає, що прийняття будь-яким суб`єктом владних повноважень певного рішення лише на основі внутрішнього переконання та суб`єктивного ставлення до ситуації/події, проте без належного підкріплення цього рішення підставами для його існування, не може бути легітимізовано та може призвести до можливих зловживань та порушити принципи належного урядування та верховенства права.
Суд також враховує правову позицію, що міститься, зокрема у постановах Верховного Суду від 10.09.2020р. у справі № 806/965/17 та від 27.09.2021р. у справі № 380/8727/20, відповідно до якої у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому особою дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення. Якщо ж таким суб`єктом на момент прийняття рішення не перевірено дотримання особою усіх визначених законом умов або при прийнятті такого рішення суб`єкт дійсно має дискреційні повноваження, то суд повинен зобов`язати суб`єкта владних повноважень до прийняття рішення з урахуванням оцінки суду.
За таких обставин, суд вважає, що рішення відповідачем прийнято протиправно та його належить скасувати, оскільки воно не відповідає вимогам встановленим до рішення суб`єкта власних повноважень відповідно до статті 2 КАС України, оскільки є необґрунтованим.
Разом з тим, оцінка правомірності відмови у призначенні компенсації стосувалася лише тих мотивів, які наведені відповідачем у рішенні від 12 жовтня 2023 року про відмову у призначенні позивачу компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги на непрофесійній основі. Під час судового розгляду не встановлено у повній мірі, чи ці мотиви є вичерпними і чи дотримано позивачем усіх інших умов для призначення такої компенсації.
Вказані дії належать до повноважень відповідачів і суд позбавлений можливості за таких умов вирішувати питання про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги на непрофесійній основі, відповідно до Постанови № 859.
Суд також враховує правову позицію, що міститься, зокрема у постановах Верховного Суду від 10.09.2020 р. у справі № 806/965/17 та від 27.09.2021р. у справі № 380/8727/20, відповідно до якої у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому особою дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення. Якщо ж таким суб`єктом на момент прийняття рішення не перевірено дотримання особою усіх визначених законом умов або при прийнятті такого рішення суб`єкт дійсно має дискреційні повноваження, то суд повинен зобов`язати суб`єкта владних повноважень до прийняття рішення з урахуванням оцінки суду.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що у спірних правовідносинах належним способом захисту порушеного права позивача, за встановлених обставин, є зобов`язання відповідача повторно розглянути питання щодо призначення та виплати позивачу компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та прийняти відповідне рішення з урахуванням висновків суду.
Відповідно до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
З огляду на вищевказане, враховуючи обставини встановлені судом, суд приходить до висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню частково.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради (90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, код ЄДРПОУ 25448871)про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати повідомлення Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради від 12 жовтня 2023 року № 1738 про відмову у призначенні ОСОБА_1 державної допомоги, яким позивачу було відмовлено у призначенні компенсації фізичним особам, які надають послуги з догляду на непрофесійній основі .
Зобов`язати Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Хустської міської ради повторно розглянути заяву про призначення та виплати ОСОБА_1 компенсації за надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі від 29 вересня 2023 року, та прийняти відповідне рішення з урахуванням висновків суду.
У задоволенні позову у частині інших позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2024 |
Оприлюднено | 19.02.2024 |
Номер документу | 117046777 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні