Рішення
від 16.02.2024 по справі 420/33847/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/33847/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 лютого 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої судді Бойко О.Я.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ОВІ-ДИСТРИБУШН» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання зареєструвати податкові накладні, дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

І. Суть спору

До Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернувся позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОВІ-ДИСТРИБУШН», до відповідачів, Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому просив суд:

(1).Визнати протиправним та скасувати наступні рішення Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 9525780/38352380 від 14.09.2023; № 9525779/38352380 від 14.09.2023; № 9525778/38352380 від 14.09.2023; № 9525777/38352380 від 14.09.2023; № 9525776/38352380 від 14.09.2023; № 9525775/38352380 від 14.09.2023; № 9486704/38352380 від 07.09.2023; № 9486703/38352380 від 07.09.2023; № 9486707/38352380 від 07.09.2023; № 9486705/38352380 від 07.09.2023; № 9486709/38352380 від 07.09.2023; № 9486711/38352380 від 07.09.2023; № 9486706/38352380 від 07.09.2023; № 9486710/38352380 від 07.09.2023; № 9486708/38352380 від 07.09.2023; № 9486712/38352380 від 07.09.2023; № 9486727/38352380 від 07.09.2023;

(2).Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні:

1) Податкова накладна № 82, дата складання: 06.06.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 11022,42 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

2) Податкова накладна № 488, дата складання: 22.06.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 25578,06 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

3) Податкова накладна № 154, дата складання: 07.07.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 8770,98 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

4) Податкова накладна № 643, дата складання: 31.07.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 3849,30 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

5) Податкова накладна № 507, дата складання: 15.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 536,76 грн., покупець: ТОВ «А.Б.С. УКРАЇНА»;

6) Податкова накладна № 638, дата складання: 18.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 808,44 грн., покупець: ТОВ «А.Б.С. УКРАЇНА»;

7) Податкова накладна № 206, дата складання: 14.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 27750,78 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

8) Податкова накладна № 155, дата складання: 11.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 36645,54 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

9) Податкова накладна № 332, дата складання: 18.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 18556,68 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

10) Податкова накладна № 247, дата складання: 16.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 22590,60 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

11) Податкова накладна № 425, дата складання: 25.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 16908,12 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

12) Податкова накладна № 424, дата складання: 27.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 14058,18 грн., покупець: ТОВ «ЛОГОС-ЕКО»;

13) Податкова накладна № 330, дата складання: 20.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 14010,18 грн., покупець: ТОВ «ЛОГОС-ЕКО»;

14) Податкова накладна № 424, дата складання: 24.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 24140,94 грн., покупець: ТОВ «КОРПОРАЦІЯ БУД ЕКСПРЕС ГРУП»;

15) Податкова накладна № 308, дата складання: 18.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 8524,00 грн., покупець: ТОВ-НВП «АРГОН»;

16) Податкова накладна № 345, дата складання: 22.04.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 2126,00 грн., покупець: ТОВ-НВП «АРГОН»;

17) Податкова накладна № 252, дата складання: 15.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 6280,98 грн., покупець: ФОП ОСОБА_1

ІІ. Аргументи сторін.

(а) Позиція позивача

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

Позивач вважає, що у контролюючого органу взагалі були відсутні правові підстави для зупинення реєстрації спірних податкових накладних, оскільки, якщо буквально розуміти інформацію, зазначену у квитанціях № 1, то залишається незрозумілим до яких саме критеріїв здійснюваних операцій були зауваження, які перешкоджали реєстрації спірних податкових накладних. При цьому, в порушення вимог підпункту 2 п.11 Порядку № 1165, у вказаних квитанціях не зазначені показники наступних критеріїв, на які посилається контролюючий орган в обґрунтування своїх дій щодо зупинення реєстрації спірних податкових накладних: відсутній розрахунковий показник обсягів постачання товарів за наведеними в квитанціях кодами товарів за УКТЗЕД; відсутній розрахунковий показник «Величина залишку обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання». На думку позивача, факт відсутності у Квитанціях № 1 розрахункових показників зазначених критеріїв свідчить про те, що перед зупиненням реєстрації спірних податкових накладних контролюючий орган взагалі не аналізував і не визначав розрахункові показники цих та інших критеріїв здійснюваної інформації.

Крім того, не зазначення контролюючим органом в Квитанціях № 1 про зупинення реєстрації спірних податкових накладних, переліку документів, подача яких є необхідною передумовою для прийняття ним рішень про реєстрацію спірних податкових накладних, є порушенням принципу правової визначеності, оскільки факт зупинення реєстрації податкових накладних призвів до необізнаності позивача щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач був позбавлений можливості належним чином виконати свої обов`язки та скористатись своїми правами щодо реєстрації спірних податкових накладних.

Також позивач звертає увагу, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних також не відповідають вимогам, встановленим Порядком 520, є невмотивованими і необґрунтованими, через що не відповідають критеріям та принципу правової визначеності.

(б) Позиція відповідачів

26.01.2024 від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву, в якому він просив у задоволенні позовних вимог відмовити.

Представник звертає увагу, що відповідач 1 вважає, що банківські виписки, надані позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як відсутні підписи банківської установи, а також керівника та бухгалтера. Також, представник звернув увагу суду, що товарно-транспортні накладні надані позивачем на розгляд комісії регіонального рівня не відповідають вимогам наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 № 363 (в редакції від 12.07.2019), а саме підпункту 11.1 пункту 11 Правил оформлення документів на перевезення Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, зокрема у наданих товарнотранспортних накладних не заповнено обов`язкових граф щодо вантажо-розвантажувальних робіт. Таким чином, представник наголосив, що документи, які були подані на розгляд комісії є сумнівними та ймовірно складені із порушенням чинного законодавства.

Крім того, представник зазначив, що позовна вимога в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є передчасною, оскільки виходячи зі змісту норми пункту 20 Порядку №1246, встановлено, що контролюючий орган зобов`язаний провести повторну перевірку всіх документів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, що входить до меж дискреції відповідача, Державної податкової служби України.

ІІІ. Процедура та рух справи

11.12.2023 ухвалою Одеський окружний адміністративний суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

ІV. Обставини справи встановлені судом та докази на їх підтвердження

В період часу з 11.03.2023 по 18.08.2023 позивач в якості продавця склав (виписав) 17 податкових накладних за операціями з продажу товарів Приватному підприємству «ЕКСІМ-АВТО» (4 податкових накладних), Товариству з обмеженою відповідальністю «А.Б.С. УКРАЇНА» (2 податкову накладну), Товариству з обмеженою відповідальністю «АФРАКО» (5 податкових накладних), Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛОГОС-ЕКО» (2 податкову накладну), Товариству з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАЦІЯ БУД ЕКСПРЕС ГРУП» (1 податкову накладну), Товариству з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «АРГОН» (2 податкових накладних), ФОП ОСОБА_1 (1 податкову накладну), які у подальшому було подано на реєстрацію.

Згідно з отриманими Квитанціями № 1 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено реєстрацію поданих податкових накладних відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Обсяг постачання товару/послуги дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено показники «D» та «Р». Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач 01.09.2023, 05.09.2023 та 12.09.2023 направив повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із додатками, зокрема:

- на підтвердження придбання продукції: договори постачання, рахунки на оплату, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі товарів, оприбуткування товарів на склад покупця, податкові накладні та квитанції про їх реєстрацію, а також документи на підтвердження оплати придбаної продукції (банківські виписки);

- на підтвердження подальшого продажу продукції: договори постачання, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні та документи на підтвердження оплати придбаної продукції (банківські виписки);

- на підтвердження «реальності» господарської діяльності позивача: штатні розписи, накази на директора та комірника, посадові інструкції комірника та його помічника, договори оренди складських приміщень, договори перевезення вантажів автомобільним транспортом, інвентаризаційні описи.

При цьому, Комісія Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийняла оскаржувані рішення № 9525780/38352380 від 14.09.2023; № 9525779/38352380 від 14.09.2023; № 9525778/38352380 від 14.09.2023; № 9525777/38352380 від 14.09.2023; № 9525776/38352380 від 14.09.2023; № 9525775/38352380 від 14.09.2023; № 9486704/38352380 від 07.09.2023; № 9486703/38352380 від 07.09.2023; № 9486707/38352380 від 07.09.2023; № 9486705/38352380 від 07.09.2023; № 9486709/38352380 від 07.09.2023; № 9486711/38352380 від 07.09.2023; № 9486706/38352380 від 07.09.2023; № 9486710/38352380 від 07.09.2023; № 9486708/38352380 від 07.09.2023; № 9486712/38352380 від 07.09.2023; № 9486727/38352380 від 07.09.2023, якими позивачу відмовила у реєстрації податкових накладних № 82 від 06.06.2023, № 488 від 22.06.2023, № 154 від 07.07.2023, № 643 від 31.07.2023, № 507 від 15.08.2023, № 638 від 18.08.2023, № 206 від 14.03.2023, № 155 від 11.03.2023, № 332 від 18.03.2023, № 247 від 16.03.2023, № 425 від 25.03.2023, № 424 від 27.03.2023, № 330 від 20.03.2023, № 424 від 24.03.2023, № 308 від 18.03.2023, № 345 від 22.04.2023, № 252 від 15.08.2023.

Підстава відмови: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із вказаним рішенням, позивач 21.09.2023 та 28.09.2023 подав скарги щодо вказаних рішень про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

28.09.2023 та 05.10.2023 через електронний кабінет платника податків позивач отримав рішення «за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», якими скарги позивача залишено без задоволення, а оскаржувані рішення - залишено без змін.

ІV Джерела права та висновки суду

Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення. Свій висновок вмотивовує наступним чином.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019, який набрав чинності 01.02.2020 (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог п.6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції.

У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації. (п.11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п.25 Порядку № 1165).

На момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкових накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку №1165.

У додатку № 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, зокрема п.1 «Обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі».

Суд встановив, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних слугувало те, що обсяг постачання товару/послуги дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Суд зазначає, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкових накладних на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 27 січня 2022 року по справі № 380/2365/21.

Натомість, надіслані позивачу квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Тобто, у вказаних вище квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутня інформація, які саме документи необхідно було надати позивачем до контролюючого органу для реєстрації податкових накладних, що фактично ставить платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих на думку відповідача ризиків.

Позивач на виконання п.п. 101.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України направив документи та пояснення, які підтверджують господарську діяльність по спірних податкових накладних, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН.

Однак, Комісія Головного управління ДПС в Одеській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийняла оскаржувані рішення № 9525780/38352380 від 14.09.2023; № 9525779/38352380 від 14.09.2023; № 9525778/38352380 від 14.09.2023; № 9525777/38352380 від 14.09.2023; № 9525776/38352380 від 14.09.2023; № 9525775/38352380 від 14.09.2023; № 9486704/38352380 від 07.09.2023; № 9486703/38352380 від 07.09.2023; № 9486707/38352380 від 07.09.2023; № 9486705/38352380 від 07.09.2023; № 9486709/38352380 від 07.09.2023; № 9486711/38352380 від 07.09.2023; № 9486706/38352380 від 07.09.2023; № 9486710/38352380 від 07.09.2023; № 9486708/38352380 від 07.09.2023; № 9486712/38352380 від 07.09.2023; № 9486727/38352380 від 07.09.2023, якими позивачу відмовила у реєстрації податкових накладних № 82 від 06.06.2023, № 488 від 22.06.2023, № 154 від 07.07.2023, № 643 від 31.07.2023, № 507 від 15.08.2023, № 638 від 18.08.2023, № 206 від 14.03.2023, № 155 від 11.03.2023, № 332 від 18.03.2023, № 247 від 16.03.2023, № 425 від 25.03.2023, № 424 від 27.03.2023, № 330 від 20.03.2023, № 424 від 24.03.2023, № 308 від 18.03.2023, № 345 від 22.04.2023, № 252 від 15.08.2023, із зазначенням про те, що підставою відмови у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних стало надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції складські документи (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за №1245/34216 13.12.2019, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

Пунктами 4,5 Порядку №520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до п.6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Згідно з пунктами 9,10,11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, норми Порядку №520 визначають строк для надання пояснень та копій документів (365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в ПН/РК) і строк для прийняття рішення Комісією (5 днів з дня отримання документів).

Порядок №520 не регламентує питання дій контролюючого органу при отриманні документів, які на його думку, на відміну від думки платника податків, не є достатніми для реєстрації податкової накладної, але при наявності у платника надати ці документи до спливу 365 днів.

Тобто, зміст переліку документів, встановлений п.5 Порядку №520 свідчить про те, що він є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами, як п.185.1 ст.185, так і п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України.

При таких обставинах, суд вважає, що контролюючий орган повинен при зупиненні реєстрації податкової накладної не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний («може включати») перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

Як свідчить зміст оскаржуваних рішень, підставою для їх прийняття слугувало те, що платником податку до контролюючого органу надано копії документів, складених із порушенням законодавства.

Також відповідач у графі оскаржуваних рішень «додаткова інформація» зазначив «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні».

Проте суд вважає, що така підстава для відмови у реєстрації податкових накладних як «надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства» повинна бути конкретизована шляхом зазначення конкретних документів, які надавались підприємством до податкового органу (із зазначенням їх реквізитів) та шляхом вказівки, які саме норми законодавства були порушені при їх складанні.

Із наведеного слідує, що контролюючим органом визначено загальні підстави прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної та не зазначено конкретної інформації щодо причин та підстав його прийняття.

Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

Суд зазначає, що посилання податкового органу на те, що надані документи мають дефекти, як то відсутність підпису чи інші обставини, що викликають сумніви не є належним обґрунтуванням прийнятих рішень, оскільки відповідач не зазначає чому недостатньо наданих, а саме: договорів поставки, товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, доказів придбання товару з подальшою поставкою, які свідчать про виконання вимог передбачених ст. 187 ПК України, щодо складання та направлення на реєстрацію ПН.

Крім того, суд зазначає, що банківська виписка не виконує функцій первинного документа для отримувача коштів, (п.1.30 Закону 2346 «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні») тобто не фіксує здійснення певної операції, а тільки узагальнює інформацію щодо їх проведення. Отже, якщо документ не містить достатньо відомостей про операцію або взагалі не містить такої, то це не первинний документ.

Суд звертає увагу, що виписка банка - це, по суті, звіт про здійснені банком операції за дорученням клієнта, він не фіксує факт господарських операцій, а лише відображає інформацію про них за певний період часу. Клієнт не має і не може мати оригіналів документів, які підтверджують надходження на його рахунки коштів, адже він не дає розпоряджень на зарахування коштів. Вони зараховуються банком самостійно, тому що таке право йому надає клієнт договором.

Представник відповідачів у відзиві на позовну заяву жодним чином не спростовує наявності та відповідності тих документів на підставі яких формується та видається податкова накладна, а саме видаткові накладні, докази постачання та оплати, як того вимагає ст. 187, 201 ПКУ. а тому посилання на відсутність підпису у виписці банку, чи не заповнення розділу у товарнотранспортній накладній не є належним обґрунтуванням прийнятих рішень.

Суд зазначає, що про такі невідповідності зазначених документів, відповідач не зазначав у жодному своєму рішенні як на стадії зупинення реєстрації так і при відмові у реєстрації податкової накладної.

Таким чином, з огляду на вищевикладене, суд робить висновок, що оскаржувані рішення № 9525780/38352380 від 14.09.2023; № 9525779/38352380 від 14.09.2023; № 9525778/38352380 від 14.09.2023; № 9525777/38352380 від 14.09.2023; № 9525776/38352380 від 14.09.2023; № 9525775/38352380 від 14.09.2023; № 9486704/38352380 від 07.09.2023; № 9486703/38352380 від 07.09.2023; № 9486707/38352380 від 07.09.2023; № 9486705/38352380 від 07.09.2023; № 9486709/38352380 від 07.09.2023; № 9486711/38352380 від 07.09.2023; № 9486706/38352380 від 07.09.2023; № 9486710/38352380 від 07.09.2023; № 9486708/38352380 від 07.09.2023; № 9486712/38352380 від 07.09.2023; № 9486727/38352380 від 07.09.2023, якими позивачу відмовила у реєстрації податкових накладних № 82 від 06.06.2023, № 488 від 22.06.2023, № 154 від 07.07.2023, № 643 від 31.07.2023, № 507 від 15.08.2023, № 638 від 18.08.2023, № 206 від 14.03.2023, № 155 від 11.03.2023, № 332 від 18.03.2023, № 247 від 16.03.2023, № 425 від 25.03.2023, № 424 від 27.03.2023, № 330 від 20.03.2023, № 424 від 24.03.2023, № 308 від 18.03.2023, № 345 від 22.04.2023, № 252 від 15.08.2023 є протиправним та належать до скасування.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 82 від 06.06.2023, № 488 від 22.06.2023, № 154 від 07.07.2023, № 643 від 31.07.2023, № 507 від 15.08.2023, № 638 від 18.08.2023, № 206 від 14.03.2023, № 155 від 11.03.2023, № 332 від 18.03.2023, № 247 від 16.03.2023, № 425 від 25.03.2023, № 424 від 27.03.2023, № 330 від 20.03.2023, № 424 від 24.03.2023, № 308 від 18.03.2023, № 345 від 22.04.2023, № 252 від 15.08.2023, суд зазначає наступне.

Відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (із змінами; далі також - Порядок № 1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку № 1246).

Враховуючи зазначене, на переконання суду, задоволення позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані позивачем податкові накладні, є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Отже, оскільки рішення про відмову у реєстрації податкової накладної належить до скасування то, відповідно до п.п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201, п. 201.10 ст. 201 ПК України, п. 19, п. 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову в частині зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 82 від 06.06.2023, № 488 від 22.06.2023, № 154 від 07.07.2023, № 643 від 31.07.2023, № 507 від 15.08.2023, № 638 від 18.08.2023, № 206 від 14.03.2023, № 155 від 11.03.2023, № 332 від 18.03.2023, № 247 від 16.03.2023, № 425 від 25.03.2023, № 424 від 27.03.2023, № 330 від 20.03.2023, № 424 від 24.03.2023, № 308 від 18.03.2023, № 345 від 22.04.2023, № 252 від 15.08.2023, датою її подання на реєстрацію.

Таким чином, суд робить висновок, що позовні вимоги обґрунтовані, належним чином підтвердженні та належать до задоволення.

VI. Розподіл судових витрат

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач разом із позовною заявою сплатив судовий збір у сумі 45628,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 2507 від 05.12.2023.

Таким чином, суд вважає за необхідне стягнути пропорційно з відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача сплачений судовий збір у розмірі 45628,00 грн.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2,77, 244-246 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2.Визнати протиправним та скасувати наступні рішення Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 9525780/38352380 від 14.09.2023; № 9525779/38352380 від 14.09.2023; № 9525778/38352380 від 14.09.2023; № 9525777/38352380 від 14.09.2023; № 9525776/38352380 від 14.09.2023; № 9525775/38352380 від 14.09.2023; № 9486704/38352380 від 07.09.2023; № 9486703/38352380 від 07.09.2023; № 9486707/38352380 від 07.09.2023; № 9486705/38352380 від 07.09.2023; № 9486709/38352380 від 07.09.2023; № 9486711/38352380 від 07.09.2023; № 9486706/38352380 від 07.09.2023; № 9486710/38352380 від 07.09.2023; № 9486708/38352380 від 07.09.2023; № 9486712/38352380 від 07.09.2023; № 9486727/38352380 від 07.09.2023.

3.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні:

1) Податкова накладна № 82, дата складання: 06.06.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 11022,42 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

2) Податкова накладна № 488, дата складання: 22.06.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 25578,06 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

3) Податкова накладна № 154, дата складання: 07.07.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 8770,98 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

4) Податкова накладна № 643, дата складання: 31.07.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 3849,30 грн., покупець: ПП «ЕКСІМ-АВТО»;

5) Податкова накладна № 507, дата складання: 15.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 536,76 грн., покупець: ТОВ «А.Б.С. УКРАЇНА»;

6) Податкова накладна № 638, дата складання: 18.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 808,44 грн., покупець: ТОВ «А.Б.С. УКРАЇНА»;

7) Податкова накладна № 206, дата складання: 14.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 27750,78 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

8) Податкова накладна № 155, дата складання: 11.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 36645,54 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

9) Податкова накладна № 332, дата складання: 18.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 18556,68 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

10) Податкова накладна № 247, дата складання: 16.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 22590,60 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

11) Податкова накладна № 425, дата складання: 25.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 16908,12 грн., покупець: ТОВ «АФРАКО»;

12) Податкова накладна № 424, дата складання: 27.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 14058,18 грн., покупець: ТОВ «ЛОГОС-ЕКО»;

13) Податкова накладна № 330, дата складання: 20.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 14010,18 грн., покупець: ТОВ «ЛОГОС-ЕКО»;

14) Податкова накладна № 424, дата складання: 24.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 24140,94 грн., покупець: ТОВ «КОРПОРАЦІЯ БУД ЕКСПРЕС ГРУП»;

15) Податкова накладна № 308, дата складання: 18.03.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 8524,00 грн., покупець: ТОВ-НВП «АРГОН»;

16) Податкова накладна № 345, дата складання: 22.04.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 2126,00 грн., покупець: ТОВ-НВП «АРГОН»;

17) Податкова накладна № 252, дата складання: 15.08.2023, загальна сума з урахуванням ПДВ: 6280,98 грн., покупець: ФОП ОСОБА_1 .

4.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ОВІ-ДИСТРИБУШН» судовий збір у розмірі 22814 (двадцять дві тисячі вісімсот чотирнадцять), 00 грн.

5.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ОВІ-ДИСТРИБУШН» судовий збір у розмірі 22814 (двадцять дві тисячі вісімсот чотирнадцять), 00 грн.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо розглянуто справу в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «ОВІ-ДИСТРИБУШН», адреса: 65005, м. Одеса, вул. Дальницька, 43/15, код ЄДРПОУ: 38352380.

Відповідач 1 Головне управління ДПС в Одеській області, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ ВП 44069166.

Відповідач 2 Державна податкова служба України, адреса: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393.

Суддя Оксана БОЙКО

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2024
Оприлюднено19.02.2024
Номер документу117051491
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/33847/23

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 21.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 16.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні