Рішення
від 16.02.2024 по справі 420/33280/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/33280/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 лютого 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику сторін) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

До Одеського окружного адміністративного суду 30 листопада 2023 року надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9369260/39663540 від 17.08.2023 року, №9710275/39663540 від 12.10.2023 року та № 9446416/39663540 від 31.08.2023 року про відмову в реєстрації податкових накладних №11 від 27.07.2023 р., №12 від 11.09.2023 р. та№3 від 04.08.2023 р.;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» податкові накладні №11 від 27.07.2023 р., №12 від 11.09.2023 р. та №3 від 04.08.2023 р. датою їх первинного подання платником податків на реєстрацію;

- стягнути з Головного Управління Державної податкової служби в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЙБУД УКРАЇНА" за рахунок бюджетних асигнувань витрати на судовий збір у розмірі 8 052 грн. (вісім тисяч п`ятдесят дві) грн.00 коп.

Позиція позивача обґрунтовується наступним

Позивач не погоджується з оскаржуваними рішеннями, вважає їх необґрунтованими та такими, що підлягають скасуванню та зазначає, що позивачем надано всі первинні документи, що складались під час виконання зобов`язань по договорам, а рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави відмови в реєстрації податкових накладних.

Тобто, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.

Відповідно до вимог законодавства у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної обов`язково має бути зазначена наступна інформація: 1) порядковий номер та дата складання податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної. При цьому без наведення зазначеної інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.

В порушення вказаного у квитанціях була висловлена пропозиція платнику податку надати пояснення та копії документів без будь-якої конкретизації. Разом з тим, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної. Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.

В рішенні Комісією не зазначено конкретного переліку документів, які мають бути подані платником податків, а наведено лише загальне найменування з вичерпного переліку без додаткової конкретизації, що позбавляє можливості встановити, які саме документи не надані позивачем.

Також позивач наголошує, що оскаржувані рішення не містять мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів. Тобто, Комісією не було з`ясовано специфіку проведених господарських операцій та не визначено документів, які є достатніми для підтвердження реальності господарських операцій з урахуванням їх змісту і обсягу.

Позиція Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України обґрунтовується наступним

Відповідачі не погоджується з позовними вимогами товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна», вважають їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню та зазначають, що обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».

Відповідачі зазначають, що за отриманими квитанціями № 1 з єдиного вікна приймання звітності ДПС України позивачу було повідомлено, що «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.99 , 43.91.19, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку)».

З огляду на не надання ТОВ «Скайбуд Україна» разом із повідомленням всіх необхідних документів, Комісією яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування було винесені оскаржувані рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних.

Таким чином, на переконання відповідачів, Комісією з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС в Одеській області правомірно було прийнято оскаржуване рішення.

Крім цього, відповідачі вважають, що позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну є передчасним, в той час, як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних.

Процесуальні дії та клопотання учасників справи

Ухвалою суду від 05.12.2023 року позов залишено без руху та позивачу надано строк для усунення недоліків позовної заяви.

Заявою від 11.12.2023 року позивач усунув недоліки позовної заяви.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 14 грудня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін на підставі ст.262 КАС України.

04 січня 2024 року від представника ГУДПС в Одеській області та ДПС України надійшов відзив на адміністративний позов (вхід. № ЕС/462/24) з доданими документами та клопотанням про розгляд справи в порядку загального провадження.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 05 січня 2024 року в задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС в Одеській області про розгляд в порядку загального позовного провадження адміністративної справи за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії відмовлено.

08 січня 2024 року від позивача до суду надійшла відповідь на відзив (вхід. № ЕП/432/24).

Станом на 16 лютого 2024 року, будь-яких інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.

Відповідно до ч.2 ст.262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позиція позивача та відповідачів, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Обставини справи встановлені судом

27.07.2023 року ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» (Ідентифікаційний код: 39663540) (надалі - «Позивач») відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, була складена та направлена на реєстрацію в ЄРПН податкова накладна №11 на Замовника (Отримувача) - ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» (Ідентифікаційний код: 42575344) за кодом ДКПП 43.91.19 на суму 675 000,00 грн. в т. ч. ПДВ 112 500,00 грн.

Вказана податкова накладна була складена у зв`язку із отриманням часткової передоплати від ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» за рахунком на оплату №23 від 25.07.2023 року по Договору підряду №17/07/23 від 17.07.2023 р. на роботи по влаштуванню стяжки та гідроізоляції покрівлі, що підтверджується платіжною інструкцією №9228 від 27.07.2023 року та банківською випискою за 27.07.2023 р.

На виконання вказаного Договору підряду, позивачем був замовлений у постачальників - товар:

- у ТОВ «БУДІВА ТМ» на підставі Договору поставки №ОД-0121/47 від 11.01.2021 р. та рахунків на оплату: №ОД-00000999 від 28.07.2023 р. товар - Акваізол ПЕ-4,0-ГР 2070 м2 та Праймер бітумно-каучуковий в тарі 20 л ОРЕОЛ (28 шт) на загальну суму 368 880,62 грн., у т.ч. ПДВ 61 480,10 грн.; №ОД-ООООЮ13 від 31 липня 2023 р.товар - Акваізол ПЕ-4,0-ГР 1150 м2 на суму 184 699,20 грн., в т.ч. ПДВ 30 783,20 грн.; №ОД-0000Ю39 від 02 серпня 2023 р. товар - плити піно полістирольні екструзійні ТЕХНОПЛЕКС 1180х580х50-L4,1064 м3 на суму 15 010,57 грн., в т.ч. ПДВ 2 501,77 грн.; №ОД-ООООЮ97 від 10 серпня 2023 р. товар - плити піно полістирольні екструзійні ТЕХНОПЛЕКС 1180х580х50-L4.38016 м3 на суму 15 584,61 грн., у т.ч. ПДВ 2 597,44 грн.;

- у ТОВ «МІЗОЛ» на підставі Договору купівлі-продажу №310 від 01.02.2023 р. та рахунку на оплату №2414595 від 31.07.2023 товар - геотекстиль DUPont Typar SF-27 (1.5x200м) 900м2 на суму 57 080,40 грн., в т.ч. ПДВ 9 513,40 грн.;

- у ФОП ОСОБА_1 на підставі Договору купівлі-продажу № 01/07-2023 від 27.07.2023 року та рахунку на оплату №СФ-0000164 від 27.07.2023 товар сітку зварну 125*125; 1,0*2,0; ф-2,5 мм 1100 м2 - на суму 25 872,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 312,00 грн.

31.07.2023 року позивач здійснив оплату за товар згідно рахунку №ОД-0000Ю13 від 31 липня 2023 р. у сумі 184699,20 грн. (що підтверджується платіжною інструкцією №223 від 31.07.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною № ОД-00001013/01 від 22.08.2023 р. та ТТН №ОДН-0000416 від 22.08.2023 р.

31.07.2023 року позивач здійснив оплату за товар згідно рахунку№ОД-00000999 від 28 липня 2023 р. у сумі 368 880,62 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №221 від 31.07.2023 р. та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №ОД-00000999/01 від 16.08.2023р. та ТТН №ОДН-0000409 від 16.08.2023 р. а також видатковою накладною №ОД-0000099/02 від 21.08.2023 р. та ТТН №ОДН-0000417 від 21.08.2023р.

04.08.2023 року позивач здійснив оплату за товару згідно рахунку №ОД-ООООЮ39 від 02 серпня 2023 р. у сумі 15 010, 57 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №228 від 04.08.2023 р. та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №ОД-00001039/01 від 03.08.2023 р. та ТТН №ОДН-0000353 від 03.08.2023 року.

11.08.2023 позивач здійснив оплату за товар згідно рахунку №ОД-ООООЮ97 від 10 серпня 2023 р. у сумі 15 584,61 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №238 від 11.08.2023 р. та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №ОД-00001097/01 від 11.08.2023 р. та ТТН №ОДН-0000383 від 11.08.2023 р.

27.07.2023 року позивач здійснив оплату за товар згідно рахунку №СФ-0000164 від 27.07.2023 року у сумі 25 872,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №213 від 27.07.2023 р. та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000158 від 03.08.2023 р.

31.07.2023 року позивач здійснив оплату за товар згідно рахунку №2414595 від 31.07.2023 року у сумі 57 080,40 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №222 від 31.07.2023 р. та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №5359807 від 21.08.2023 р.

На підтвердження вказаних закупок матеріалів для виконання умов договору надано до суду і надавалися до контролюючого органу позивачем копії видаткових накладних від Постачальників.

На дату подання позову, роботи за даними договорами ще тривають, а отже остаточних розрахунків та відвантажень ще немає.

15 серпня 2023 року позивач отримав Квитанцію №9206657468 про зупинення реєстрації податкової накладної, в якій зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПКУ, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 27.07.2023 р. №11 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.91.19, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник «D» = 4.8052%, «Р»=29165.49», та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

15.08.2023 року позивач, реалізуючи право на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №11 від 27.07.2023 р. на вимогу відповідача, подав Пояснення з підтверджуючими первинними документами, які стосуються господарської операції з ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів".

В Поясненні від 15.08.2023 року, позивач зазначив про те, що «ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» отримало 27.07.2023 року передплату за послугу по влаштуванню стяжки та гідроізоляції покрівлі на об`єкті Замовника ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» за адресою м. Одеса, вул. Пішонівська, 22, 24, 26 у сумі 675 000,00 грн. від ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» згідно Договору підряду №17/07/23 від 17.07.2023 р. на аванс для закупівлі матеріалів. Підтвердженням закупки матеріалів для виконання робіт є рахунки та видаткові від постачальників (скани додаються). Постачальники зареєстрували податкові по нашій оплаті. Поставка основного матеріалу по рахункам №999 та № 1013 очікується 22.08.2023. Роботи тривають.»

Проте, 17.08.2023 року позивач отримав рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області № 9369260/39663540 про відмову в реєстрації податкової накладної у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У додатковій інформації зазначено: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Вказане Рішення позивачем було оскаржено до центральної Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України шляхом подання Скарги від 30.08.2023 р.

В результаті розгляду скарги позивача, 06.09.2023 року головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України було винесено рішення за № 66770/39663540/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін у зв`язку із ненаданням позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

11.09.2023 року ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» (Ідентифікаційний код: 39663540) відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, була складена та направлена на реєстрацію в ЄРПН податкова накладна №12 на Замовника (Отримувача) ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» (Ідентифікаційний код: 42575344) за кодом ДКПП 43.91.19 на суму 288 000,00 грн. в т. ч. ПДВ 48 000,00 грн.

Вказана податкова накладна була складена у зв`язку із отриманням часткової оплати від ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» за рахунком на оплату №26 від 11.08.2023 року по Договору підряду №17/07/23 від 17.07.2023 р. на роботи по влаштуванню стяжки та гідроізоляції покрівлі, що підтверджується платіжною інструкцією №9309 від 22.08.2023 року та банківською випискою від 22.08.2023 р.

На виконання вказаного Договору підряду, позивачем був замовлений товар у постачальників:

- у ТОВ «БУДІВА ТМ» на підставі Договору поставки №ОД-0121/47 від 11.01.2021 р. та рахунків на оплату: №ОД-00000999 від 28.07.2023 р. товар - Акваізол ПЕ-4,0-ГР 2070 м2 та Праймербітумно-каучуковий в тарі 20 л ОРЕОЛ (28 шт) на загальну суму 368 880,62 грн., у т.ч. ПДВ 61 480,10 грн.; №ОД-00001013 від 31 липня 2023 р. товар - Акваізол ПЕ-4,0-ГР 1150 м2 на суму 184 699,20 грн., в т.ч. ПДВ ЗО 783,20 грн.; №ОД-0000Ю39 від 02 серпня 2023 р. товар - плити пінополістирольніекструзійні ТЕХНОПЛЕКС 1180х580х50-L4,1064 м3 на суму 15 010,57 грн., в т.ч. ПДВ 2 501,77 грн.; №ОД-ООООЮ97 від 10 серпня 2023 р. товар - плити пінополістирольніекструзійні ТЕХНОПЛЕКС 1180х580х50-L4.38016 м3 на суму 15 584,61 грн., у т.ч. ПДВ 2 597,44 грн.;

- у ТОВ «МІЗОЛ» на підставі Договору купівлі-продажу №310 від 01.02.2023 р. та рахунку на оплату №2414595 від 31.07.2023 товар геотекстиль DUPont Typar SF-27 (1.5x200м) 900м2 на суму 57 080,40 грн., в т.ч. ПДВ 9 513,40 грн.;

- у ФОП ОСОБА_1 на підставі рахунку на оплату №СФ-0000164 від 27.07.2023 товар сітку зварну 125*125; 1,0*2,0; ф-2,5 мм 1100 м2 - на суму 25 872,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 312,00 грн.

Податкові накладні №11 від 27.07.2023 р. та № 12 від 11.09.2023 р. були складені на підставі часткових передоплат за рахунками щодо одного й того самого Договору підряду №17/07/23 від 17.07.2023 р. на роботи по влаштуванню стяжки та гідроізоляції покрівлі, укладеного з ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» (Ідентифікаційний код: 42575344).

Товар також замовлявся у тих самих Постачальників для виконання умов Договору підряду №17/07/23 від 17.07.2023р. Тому і всі оплати за товар, ТТН, видаткові накладні, тобто усі документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції відносяться як до ПН №11 від 27.07.2023 року, так і до ПН №12 від 11.09.2023 року.

В поясненнях було зазначено, що Замовник ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» передавав ТОВ "СКАЙБУД УКРАЇНА" власні матеріали для проведення робіт за договором, що підтверджується Актами прийому-передачі власних матеріальних ресурсів №1 від 24.07.2023 року, №2 від 11.08.2023 року, №10 від 11.08.2023 року, №9 від 16.08.2023 року, №11 від 16.08.2023 року, №8 від 21.08.2023 року.

На підтвердження вказаних закупок матеріалів для виконання умов договору надано до суду і до контролюючого органу позивачем копії видаткових накладних від Постачальників. На дату подання позову, роботи за даними договорами ще тривають, а отже остаточних розрахунків та відвантажень ще немає.

11 вересня 2023 року позивач отримав Квитанцію №9231087557 про зупинення реєстрації податкової накладної, в якій зазначено: «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 22.08.2023 №12 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.91.19, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник «D» = 3.6085%, «Р»=67112.34», та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.10.2023 року позивач, реалізуючи право на реєстрацію в ЄРПН податкової накладної №12 від 22.08.2023р. на вимогу відповідача, подав Пояснення з підтверджуючими первинними документами, які стосуються господарської операції з ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів".

В Поясненні від 10.10.2023 року, позивач зазначив про те, що «ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» підписала Договір підряду №17/07/23 від 17.07.2023 по влаштуванню стяжки та гідроізоляції покрівлі на об`єкті Замовника ТОВ «АКВАРЕЛІ НА МОЛДАВАНЦІ» (код ЄДРПОУ 42575344) за адресою м. Одеса, вул. Пішонівська, 22, 24, 26. Договірну ціну до Договору №17/07/23 від 17.07.2023 року було підписано на суму 2 750 000,00 грн. 25.07.2023 року був виписаний рахунок на аванс №23 від 25.07.2023 року, який був оплачений замовником 27.07.2023 року у сумі 675 000,00 грн. (скан додається). 11.08.2023 року був виписаний рахунок №26, який частково був сплачений замовником 22.08.2023 року у сумі 288 000,00 грн. (скан додається). Згідно законодавства була виписана податкова накладна №12 від 22.08.2023 року на суму 288 000,00 грн. (ПДВ 48 000,00 грн.), яка була зупинена (реєстраційний номер 9231087557). Основними постачальниками по цьому договору є: ТОВ «Будіва» код ЄДРПОУ 41795348 та ТОВ «Мізол» код ЄДРПОУ 33895476. Підтвердженням закупки матеріалів для виконання робіт є рахунки та видаткові накладні від постачальників (скани додаються). Постачальники зареєстрували податкові згідно наших оплат. Договори поставки додаються у вигляді скан копій. Роботи тривають.».

Проте, 12.10.2023 року позивач отримав рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області № 9710275/39663540 про відмову в реєстрації податкової накладної у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У додатковій інформації зазначено: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Вказане Рішення позивачем було оскаржено до центральної Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України шляхом подання Скарги від 24.10.2023 р.

В результаті розгляду Скарги Позивача, 31.10.2023 року Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України було винесено Рішення за № 76434/39663540/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін у зв`язку із ненаданням Позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

04.08.2023 року ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» (Ідентифікаційний код: 39663540) відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, була складена та направлена на реєстрацію в ЄРПН податкова накладна №3 на Замовника (Отримувача) - ТОВ «ТРАСТІНВЕСТМЕНЕДЖМЕНТ» (Ідентифікаційний код: 44633413) за кодом ДКПП 43.99 на суму 350 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 58 333,33 грн.

Вказана податкова накладна була складена у зв`язку із отриманням авансу від ТОВ «ТРАСТІНВЕСТМЕНЕДЖМЕНТ» за рахунком на оплату №24 від 03.08.2023 року по Договору підряду №09/11/22 від 09.11.2022 р. на роботи по влаштуванню цементно-пісчаної стяжки, що підтверджується платіжною інструкцією №227 від 04.08.2023 року та банківською випискою за 04.08.2023 р.

На виконання вказаного Договору підряду, позивачем був замовлений у Постачальників - товар:

- у ТОВ «ЕКОГРШ-ШВЕСТ» на підставі Договору поставки продукції №11/01-22 від 11.01.2022 р. та рахунків на оплату №299 від 31 липня 2023р. товар - Цемент ССШПЦ-400 Д-60 25 кг (1,6) - 51,2 т на суму 199 680,00 грн., у т.ч. ПДВ 33280,00 грн.; №174 від 29.05.2023 товар - цемент на суму 99 840,00 грн., у т.ч. ПДВ 16 640,00 грн.; №280 від 19.07.2023 р. товар - цемент у сумі 99 840,00 грн., у т.ч. ПДВ 16 640,00 грн.;

- у ТОВ «МИКИТІВСЬКИЙ ГРАНІТ» на підставі Договору поставки №42/22 від 23.05.2022 р. та рахунків на оплату №322 від 18.04.2023 р (додаються) товар - пісок митий з доставкою на суму 45 200,00 грн., у т.ч. ПДВ 7 533,33 грн.; №484 від 26.05.2023 пісок митий з доставкою на суму 345 000,00 грн.; №722 від 03.08.2023 р (додаються) товар - пісок митий з доставкою на суму 69 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 11 500,00 грн.; №671 від 19.07.2023 р. товар - пісок митий з доставкою на суму 51 750,00 грн., у т.ч. ПДВ 8 625,00 грн.;

- у ТОВ «Екотеплайн» на підставі Договору № 01/06-22 від 01.06.2022 р. та рахунку на оплату №247 від 11.08.2023 товар - цемент на суму 102 400,00 грн., у т.ч. ПДВ 17 066,67 грн.;

- у ТОВ «Технологічна група» на підставі Договору поставки № 01-08-01/2023-ТГ від 01.08.2023 р. та рахунку на оплату №122 від 05.08.2023 товар будівельні матеріали на суму 17 665,20 грн., у т.ч. ПДВ 2 944,20 грн.

28.04.2023 позивач зробив оплату за товар - пісок у сумі 45 200,00 грн., згідно рахунку №322 від 18.04.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №98 від 18.04.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковими накладними №1605-00003 від 16.05.2023, №1805-00004 від 18.05.2023, № 1905-00006 від 19.05.2023, № 2005-00004 від 20.05.2023, № 2405-00003 від 24.05.2023, №2505-00003 від 25.05.2023, №2705-00006 від 27.05.2023, та ТТН.

26.05.2023 позивач зробив часткову оплату за товар - пісок у сумі 99 500,00 грн., згідно рахунку №484 від 26.05.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №136 від 26.05.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковими накладними №0806-00009 від 08.06.2023, №1006-00010 від 10.06.2023, №1306-00009 від 13.06.2023, №1606-00008 від 16.06.2023 та ТТН.

26.05.2023 позивач зробив часткову оплату за товар - пісок у сумі 90 000,00 грн., згідно рахунку №484 від 26.05.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №138 від 26.05.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковими накладними №2006-00009 від 20.06.2023, №2206-00007 від 22.06.2023, №2306-00010 від 23.06.2023 та ТТН.

29.05.2023 позивач зробив часткову оплату за товар - пісок у сумі 95 500,00 грн., згідно рахунку №484 від 26.05.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №137 від 26.05.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №1907-00004 від 19.07.2023, №2107-00005 від 21.07.2023 та ТТН.

29.05.2023 позивач зробив часткову оплату за товар - пісок у сумі 60 000,00 грн., згідно рахунку №484 від 26.05.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №134 від 29.05.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №2207-00004 від 22.07.2023, №2607-00004 від 26.07.2023 та ТТН.

29.05.2023 позивач зробив оплату за товар - цемент у сумі 99 840,00 грн., згідно рахунку №174 від 29.05.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №139 від 29.05.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною № 398 від 14 червня 2023 р. та ТТН № Р398 від 14.06.2023.

19.07.2023 позивач зробив оплату за товар - пісок у сумі 51 750,00 грн., згідно рахунку №671 від 19.07.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №200 від 19.07.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковими накладними №2707-00005 від 27.07.2023, №2907-00002 від 29.07.2023, №3107-00004 від 31.07.2023, №0808-00007 від 08.08.2023 та ТТН.

19.07.2023 позивач зробив оплату за товар - цемент у сумі 99 840,00 грн., згідно рахунку №280 від 19.07.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №199 від 19.07.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №509 від 17 липня 2023 р. та ТТН №Р509 від 17.07.2023.

31.07.2023 позивач зробив оплату за товар Цемент ССШПЦ-400 Д-60 25 кг (1,6) 51,2 т. у сумі 199 680,00 грн. згідно рахунку №299 від 31.07.2023 р. (що підтверджується платіжною інструкцією №224 від 31.07.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною № 629 від 09.08.2023 р. та ТТН №Р629 від 09.08.2023.

04.08.2023 позивач зробив оплату за пісок у сумі 69 000,00 грн. згідно рахунку №722 від 03.08.2023 (що підтверджується платіжною інструкцією №229 від 04.08.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною № 1008-00012 від 10.08.2023 та ТТН №26802 від 10.08.2023 та ТТН №26842 від 10.08.2023.

08.08.2023 позивач зробив оплату за товар у сумі 17 665,20 грн. згідно Договору поставки № 01-08-01/2023-ТГ від 01.08.2023 р. та рахунку №122 від 05.08.2023 (що підтверджується платіжною інструкцією №230 від 08.08.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною № 578 від 05.08.2023 та ТТН №01 від 05.08.2023.

15.08.2023 позивач зробив оплату за товар у сумі 102 400,00 грн. згідно рахунку №247 від 11.08.2023 (що підтверджується платіжною інструкцією №241 від 15.08.2023 р.) та отримав товар, що підтверджується видатковою накладною №396 від 22.08.2023 та ТТН № Р396 від 22.08.2023.

Також, за Договором поставки продукції №11/01-22 від 11.01.2022 р. та Договором поставки №42/22 від 23.05.2022 р. і раніше в 2023 році були здійснені оплати і отримано товар, про що додаються відповідні видаткові накладні.

На підтвердження вказаних закупок матеріалів для виконання умов договору надано до суду і до контролюючого органу позивачем копії видаткових накладних від Постачальників. На дату подання позову, роботи за даними договорами ще тривають, а отже остаточних розрахунків та відвантажень ще немає.

28 серпня 2023 року позивач отримав Квитанцію №9217770170 про зупинення реєстрації податкової накладної, в якій зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПКУ, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого Постаново КМУ від 11.12.2019 №1165 (зі змінами),реєстрація податкової накладної від04.08.2023 р. №3 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.99, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник «D» =

3.6085%, «Р»=0», та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, 30.08.2023 року позивач, реалізуючи право на реєстрацію в ЄРПН податкової накладної №3 від 04.08.2023р. на вимогу відповідача, подав Пояснення з підтверджуючими первинними документами, які стосуються господарської операції з ТОВ «ТРАСТІНВЕСТМЕНЕДЖМЕНТ» через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів".

В Поясненні від 30.08.2023 року, позивач зазначив про те, що ТОВ «СКАЙБУД УКРАЇНА» отримало часткову передплату за послугу по влаштуванню цементно-пісчаної стяжки на об`єкті Замовника ТОВ «ТРАСТІНВЕСТМЕНЕДЖМЕНТ» за адресою м. Южний, Одеська область, мікрорайон 1,2 у сумі 350 000,00 грн. 04 серпня 2023 року від ТОВ «ТРАНСІНВЕСТМЕНЕДЖМЕНТ» згідно Договору підряду №09/11/22 від 09.11.2022 р. Роботи виконуються, що підтверджується підписаними актом звірки (скан акта додається). 26.06.2023 були підписані акти виконаних робіт на суми 738824,40 та 202218,00 (скани додаються). Підтвердженням закупки матеріалів для виконання робіт є рахунки та видаткові від постачальників, (скани додаються). Роботи тривають.»

За вказаним Договором раніше вже були здійснені оплати та зареєстровані відповідні податкові накладні (про що вказано в поясненні), крім податкової накладної №9 від 23.05.2023 на суму 450 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 75 000,0 грн.), яка була заблокована та щодо якої було подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду (справа №420/24226/23).

Роботи виконуються, що підтверджується підписаним актом звірки. Підтвердженням закупки матеріалів для виконання робіт є рахунки та видаткові від Постачальників.

Проте, 31.08.2023 року позивач отримав рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ТУ ДПС в Одеській області № 9446416/39663540про відмову в реєстрації податкової накладної у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У додатковій інформації зазначено: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Вказане Рішення позивачем було оскаржено до центральної Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України шляхом подання Скарги від 14.09.2023 р.

В результаті розгляду Скарги позивача, 21.09.2023 року Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України було винесено рішення за № 69097/39663540/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін у зв`язку із ненаданням позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Позивач, не погоджуючись з прийнятими рішеннями про відмову у реєстрації податкових накладних, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню, а податкові накладні такими, що підлягають реєстрації датою їх отримання, звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Релевантні джерела права та висновки суду

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, у силу вимог пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року №341) (далі - Порядок №1246).

Відповідно до пунктів 12-15 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

В той же час, пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11 грудня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», якою, зокрема, затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку (пункт 2 Порядку № 1165).

Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як було встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена податковим органом з посиланням на те, що «Обсяг постачання товару/послуги 43.99 , 43.91.19, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку)».

Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.

Таким чином, для віднесення операції до пункту 1 Критеріїв ризиковості, є неможливим, оскільки необхідне одночасне існування всіх трьох факторів.

Отже, фактичні обставини свідчать, що зупинення реєстрації спірних податкових накладних з підстав відповідності операцій пункту 1 Критеріїв ризиковості операцій, встановлених Додатком 3 Порядку №1165, є протиправним.

Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.

Здійснивши зупинення реєстрації податкової накладної, відповідач посилався виключно на відсутність у таблиці даних платника ПДВ товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП, як пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Розрахунок, відповідно до якого відповідач дійшов висновку про відповідність першому критерію ризиковості здійснення операцій, до матеріалів справи не надано, у квитанції повідомлено показники D, P.

При цьому, як вбачається із п. 3 Порядку 1165:

показник D - це співвідношення сплаченої за останні 12 місяців загальної суми єдиного внеску та податків і зборів до загальної суми постачання Товарів за цей же період,

а показник Р - це сума ПДВ, яка зазначена в податкових накладних, зареєстрованих у звітному періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію податкової накладної.

Отже з викладеного вбачається, що наведення в Квитанціях № 1, якими підтверджується факт зупинення реєстрації спірних податкових накладних, показників D та Р за жодних обставин не може розцінюватися як виконання Контролюючим органом свого обов`язку щодо зазначення у Квитанціях № 1 розрахункових показників критеріїв ризиковості здійснюваної операції.

Відтак, квитанції про зупинення реєстрації спірних податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Крім того, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520).

Пунктами 2-7 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Разом з тим, у пункті 6 Порядку №1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Отже, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Тому контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Крім того, аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних вищезазначені спірні податкові накладні, реєстрацію яких за наслідком проведеного моніторингу було зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Як вбачається з матеріалів справи, після отримання квитанцій про зупинення податкових накладних, позивачем було направлено повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

Судом встановлено, що по кожній із спірних податкових накладних позивачем надано документи на підтвердження господарських операцій, щодо яких у квитанціях про зупинення реєстрації спірних накладних містились зауваження відповідача.

Зазначені вище докази буди надані позивачем також до суду та містяться в матеріалах справи.

При цьому, відповідачем не було зазначено, які саме документи необхідно було надати для поновлення реєстрації податкових накладних. Більш того, в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не зазначено конкретного переліку документів, не надання яких стало підставою для відмови у реєстрації податкових накладних.

У зв`язку із цим, позивачем було самостійно надано документи на власний розсуд, які, на думку останнього, підтверджують реальність господарської операцій з контрагентами, за наслідком яких складені спірні податкові накладні.

У спірних рішеннях контролюючий орган вказує на відмову у реєстрації податкових накладних з підстав наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У розділі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» відповідач зазначив лише: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;».

При цьому, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів, або їх невідповідності чинному законодавству України для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не надав.

Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що спірне рішення містить лише загальні твердження без зазначення, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Таким чином, суд дійшов висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкових накладних суд також враховує, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено перелік документів, необхідних для їх реєстрації. З врахуванням цієї обставини невідповідність вимог контролюючого органу в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативних для позивача рішень з підстав невиконання ним вимог.

Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначено Порядком №520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Суд звертає увагу, що загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

З огляду на неконкретність вимог контролюючого органу щодо надання документів, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не відповідає критерію обґрунтованості.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справі №640/11321/20, від 05 січня 2021 року у справі №640/10988/20, від 16 квітня 2019 року у справі №826/10649/17 (касаційне провадження №К/9901/4895/19), від 28 жовтня 2019 року у справі №640/983/19 (касаційне провадження №К/9901/23858/19).

З матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентами, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складених у відповідності до вимог законодавства, є первинними документами, які засвідчують факт виконання позивачем та його контрагентами господарських зобов`язань.

Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних: №9369260/39663540 від 17.08.2023 року, №9710275/39663540 від 12.10.2023 року та № 9446416/39663540 від 31.08.2023 року не відповідають критеріям, визначеним частиною другою статті 2 КАС України, та порушує права позивача як платника податку, а тому з метою повного та ефективного захисту порушених прав останнього суд вважає за необхідне визнати протиправними та скасувати вищезазначені рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати спірні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладених суд зазначає, що відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

За таких обставин та враховуючи той факт, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних визнано судом протиправними та скасовано, з урахуванням положень пунктів 19, 20 Порядку №1246, а також абзацу 9 пункту 201.10 статті 201 ПК України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні датою її фактичного подання.

В даному випадку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та є належним способом захисту порушеного права.

Згідно зі статтею 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Однак, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішень про відмову в реєстрації податкової накладної.

Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доказів, наданих позивачем, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.

Розподіл судових витрат

Відповідно до ч.1 ст.143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявних у матеріалах справи платіжного доручення № 428 від 29.11.2023 року, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у загальному розмірі 8052,00 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у загальному розмірі 8052,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №9369260/39663540 від 17.08.2023 року, №9710275/39663540 від 12.10.2023 року та № 9446416/39663540 від 31.08.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №11 від 27.07.2023 року, №12 від 11.09.2023 року та №3 від 04.08.2023 року, подані товариством з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» датою їх подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» суму сплаченого судового збору в розмірі 4026 грн. 00 коп. (чотири тисячі двадцять шість тисяч нуль копійок).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» суму сплаченого судового збору в розмірі 4026 грн. 00 коп. (чотири тисячі двадцять шість тисяч нуль копійок).

Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржено, згідно ст.295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Скайбуд Україна» (вул. Чорноморського козацтва, буд. 123, м. Одеса, 65003, код ЄДРПОУ 39663540).

Відповідач: Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393).

Відповідач: Головне управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166).

Суддя С.О. Cтефанов

Дата ухвалення рішення16.02.2024
Оприлюднено19.02.2024
Номер документу117051509
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —420/33280/23

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 05.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Рішення від 16.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 05.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні