КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 лютого 2024 року м. Кропивницький Справа №340/4221/23
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянув у порядку спрощеного провадження (письмове провадження) в м. Кропивницькому адміністративну справу
за позовом: Дочірнього підприємства «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2»
до відповідача: Головного управління ДПС у Кіровоградській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Дочірнє підприємство «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» звернулося з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області про:
- визнання протиправним та скасування рішення Головного управління Державної податкової служби України у Кіровоградській області №23/11-28-04-08 від 27.03.2023 р.;
- зобов`язання Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області внести до реєстру платників єдиного податку відомості про Дочірнє підприємство «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2», як платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що у 2022 році Дочірнє підприємство «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» був платником єдиного податку. З метою підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік, позивачем відповідно до пп.1 п.8 ст.298 ПК України подано до ГУ ДПС у Кіровоградській області: звітну податкову декларацію (Приютівська ОТГ) платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік; додаток 1 до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік, «Відомості про наявність земельних ділянок»; додаток 3 до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік; звітну податкову декларацію (Попельнастівська ОТГ) платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік; додаток 1 до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік, «Відомості про наявність земельних ділянок»; додаток 3 до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік; «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік»; загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік; додаток 1 до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік, «Відомості про наявність земельних ділянок»; додаток 3 до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на/за 2023 рік, «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (загальний) 2022 рік». Зазначені документи прийняті контролюючим органом про що свідчать відповідні квитанції №2. 27.03.2023 р. Головне управління ДПС у Кіровоградській області прийнято рішення №23/11-28-04-08 про виключення з реєстру платника єдиного податку четвертої групи. Підставою такого виключення стало несвоєчасне подання загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку 4 групи. оскільки при терміні подання до 20.02.2023 р. податкова декларація подана 23.02.2023 р., як то передбачено підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України, а тому, керуючись пп.1 п.8 ст.298, п.10 ст.299 ПК України позивача виключено з реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2023 рік. Позивач вважає оскаржуване рішення незаконним і таким, що підлягає скасуванню. Представник позивача. З посиланням на правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 24.01.2019 р. у справі №814/1394/15, вказує, що Податковий кодекс України передбачає підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норми, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи. Анулювання здійснюється шляхом виключення з відповідного реєстру за рішенням контролюючого органу. На думку представника позивача, порушення строків подання звітності не може бути законною підставою для анулювання реєстрації платників єдиного податку 4 групи.
Представником відповідача подано відзив на позовну заяву у якому не погоджується з доводами та обґрунтуванням позову (а.с.104-105). Представник відповідача вказує, що для набуття (підтвердження) статусу платника єдиного податку четвертої групи сільськогосподарським товаровиробником необхідно дотримуватися певних умов, а саме: мати у наявності земельні ділянки відповідного призначення; частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік не повинна бути меншою 75 відсотків; подати до контролюючих органів загальну та звітні декларації з додатками. Суб`єкти господарювання, які не дотрималися хоча б однієї із зазначених умов не можуть обрати спрощену систему оподаткування. Представник відповідача зауважує, що ДП «ДСП «Лікарівка-2» на порушення пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку несвоєчасно подано: загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік №9032674916; відомості про наявність земельних ділянок до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи; розрахунок мінімального податкового зобов`язання до загальної декларації платника єдиного податку четвертої групи. Враховуючи викладене, ДП «ДСП «Лікарівнка-2» відмовлено у прийнятті податкової звітності та не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік. Представник відповідача стверджує, що рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи винесене Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області від 27.03.2023 р. №23/11-28-04-08. Будь-які рішення про виключення платника з реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2023 рік не приймались. Крім того, повідомлено, що спеціалістами ГУ ДПС у Кіровоградській області не проводилася документальна перевірка позивача щодо підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.
Представником позивача подано відповідь на відзив у якій зазначено, що ПК України передбачає вичерпні підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої черги. Також викладено правову позицію Верховного Суду, наведену у постанові від 22.01.2021 р. №821/284/16. Окрім того, представником позивача наголошено на тому, що відповідач анулював реєстрацію позивача як платника єдиного податку четвертої групи за відсутності законних підстав, з порушенням установленого порядку та не у спосіб, передбачений законом (а.с.135-137).
Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 26.06.2023 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.101).
26.07.2023 р. проведено перше судове засідання та розпочато розгляд справи по суті (а.с.140).
Інші процесуальні дії у справі не вчинялися.
Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,
ВСТАНОВИВ:
Дочірнє підприємство «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» 24.09.1996 р. зареєстроване як юридична особа (а.с.28-36). Основним видом діяльності ДП «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
ДП «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» у 2022 році включено до Реєстру платників єдиного податку четвертої групи, що підтверджується довідкою Головного управління ДПС у Кіровоградській області №2216/АП/11-28-18-08-20 від 03.06.2022 р. (а.с.37).
З метою підтвердження статусу платника податку четвертої групи на 2023 рік позивачем подано до Головного управління ДПС у Кіровоградській області наступні документи:
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік (звітний) від 15.02.2023 р., поданий 15.02.2023 р. (а.с.74-78, 109-111);
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік (уточнюючий) від 21.03.2023 р., поданий 21.03.2023 р. (а.с.69-73);
- податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік (звітну) за місцем розташування земельних ділянок (код КАТОТТГ UА35080150000074379) від 15.02.2023 р., подану 20.02.2023 р., з додатками 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», 3 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання» за податковий (звітний) 2023 рік» (а.с.53-68, 119-125);
- податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік (звітну) за місцем розташування земельних ділянок (код КАТОТТГ UА35080130000048304) від 15.02.2023 р., подану 20.02.2023 р., з додатками 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», 3 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання» за податковий (звітний) 2023 рік» (а.с.38-52, 112-118);
- податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік (загальну звітну) від 15.02.2023 р., подану 23.02.2023 р., з додатками 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», 3 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання» за податковий (звітний) 2023 рік» (а.с.79-94, 126-133).
21.03.2023 р. посадовою особою ГУ ДПС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку ДП «ДСП «Лікарівка-2» з питання щорічного підтвердження статусу платника податку 4 групи на 2023 рік, за результатами якої складено акт №3380/11-28-04-08/23680894 від 21.03.2023 р. (а.с.107). Перевіркою встановлено, що ДП «ДСП «Лікарівка-2» загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи подано 23.02.2023 р. №9032674916, чим порушено пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України. За висновками перевірки відповідно до пункту 299.10 статті 299 Податкового кодексу України підприємство виключено з Реєстру платників єдиного опдатку четвертої черги на 2023 рік.
Рішенням Головного управління ДПС у Кіровоградській області №23/11-28-04-08 від 27.03.2023 р. про виключення позивача з реєстру платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік відповідно до п.299.10 ст.299 Податкового кодексу України ДП «ДСП «Лікарівка-2» виключено з реєстру платників єдиного податку 4 групи на 2023 рік за порушення пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України (а.с.95, 108). Рішення мотивоване тим, що при проведенні камеральної перевірки податкової декларації платника єдиного податку 4 групи (акт №3380/11-28-04-08/23680894) встановлено, що ДП «ДСП «Лікарівка-2» подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України, яка необхідна для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи», а саме: «Загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку 4 групи» при терміні подання 20.02.2023 року податкова декларація подана 23.02.2023 року.
Згідно з п.п.291.2, 291.3 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Юридична особа чи фізична особа-підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Відповідно до пп.291.4.4 п.291.4 ст.291 ПК України сільськогосподарські товаровиробники, утворені шляхом злиття, можуть бути платниками податку в рік утворення, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік всіма товаровиробниками, які брали участь у їх утворенні та були припинені в результаті злиття, дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Згідно з п.п.299.1, 299.2, 299.9 ст.299 ПК України реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу з реєстру платників єдиного податку для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб`єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, - двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Пунктом 299.10 статті 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:
1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;
2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем відповідно до закону в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;
3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;
4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;
5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;
6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті;
7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента);
8) наявність щодо платника податку рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), прийнятого у порядку, встановленому Законом України «Про санкції»: щодо платників першої і другої груп в останній день місяця, у якому прийнято таке рішення; щодо платників третьої і четвертої груп в останній день кварталу, у якому прийнято таке рішення.
З огляду на пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 ПК України платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування установлений ст.298 ПК України, пунктом 298.8 якої передбачено, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.9 цієї статті.
Щорічне підтвердження статусу платника єдиного податку, умови та порядок такого підтвердження встановлено підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України.
Так, відповідно до пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України, сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи); розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.
Із аналізу зазначених норм, суд дійшов висновку, що Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп.298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Зазначений висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 24.01.2019 р. у справі №814/1394/15.
Суд враховує, що Податковим кодексом України встановлено вичерпні підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи, які не тотожні підставам за яких суб`єкти господарювання не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи. Законодавством чітко розмежовано поняття переходу на спрощену систему оподаткування та щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку.
Відповідно до абз.2 п.76.1 ст.76 ПК Україну камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згідно з п.76.3 ст.76 ПК України камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.
Пунктом 86.2 статті 86 ПК України передбачено, що за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Суд враховує, що відповідач не наділений повноваженнями не визнавати податкову звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків).
Окрім того, суд бере до уваги, що способом реалізації податковим органом владних управлінських функцій щодо платника податків за наявності обставин, які зумовлюють неможливість його перебування на спрощеній системі оподаткування, є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, шляхом виключення з реєстру платників цього податку. При цьому прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної виїзної документальної перевірки відповідного платника податку та встановлених порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку четвертої групи).
Як встановлено судом, у 2022 році ДП «ДСП «Лікарівка-2» мало статус платника єдиного податку четвертої групи. При цьому відповідачем не доведено, що відносно ДП «ДСП «Лікарівка-2» було прийнято рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи. Отже, із 01.01.2023 р. позивач автоматично набув статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Матеріалами справи підтверджено, що позивачем подано до ГУ ДПС у Кіровоградській області вичерпний перелік документів, передбачений пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України. При цьому посилання контролюючого органу на порушення строку подання позивачем загальної звітної податкової декларації платника єдиного податку 4 групи не може розцінюватися як підстава для виключення з реєстру платників єдиного податку 4 групи на 2023 рік.
Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку, що рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області №23/11-28-04-08 від 27.03.2023 р. про виключення позивача з реєстру платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік винесено безпідставно, у зв`язку з чим підлягає визнанню протиправним та скасуванню.
Вирішуючи питання щодо способу захисту порушеного права суд вважає, що ефективним способом захисту прав позивача є зобов`язання Головного управління ДПС у Кіровоградській області поновити реєстрацію ДП «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» як платника єдиного податку четвертої групи у Реєстрі платників єдиного податку на 2023 рік та надати відповідний витяг з реєстру платників єдиного податку.
Натомість, позовні вимоги про зобов`язання Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області внести до реєстру платників єдиного податку відомості про Дочірнє підприємство «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2», як платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, задоволенню не підлягають.
Згідно з ч.1, 3 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
При зверненні до суду позивачем понесені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2684,00 грн (а.с.98), а тому суд стягує на користь позивача документально підтверджені судові витрати (судовий збір) пропорційно до задоволених позовних вимог в розмірі 1 342,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити частково.
2. Визнати протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області №23/11-28-04-08 від 27 березня 2023 року про виключення позивача з реєстру платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
3. Зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області поновити реєстрацію Дочірнього підприємства «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» як платника єдиного податку четвертої групи у Реєстрі платників єдиного податку на 2023 рік та надати відповідний витяг з реєстру платників єдиного податку.
4. У задоволенні інших позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Дочірнього підприємства «Дочірнє сільськогосподарське підприємство «Лікарівка-2» (код ЄДРПОУ 23680894, с. Лікарівка, Олександрійський район, Кіровоградська область, вул. Хліборобів, 31) понесені ним судові витрати (судовий збір) у розмірі 1 342,00 грн (одна тисяча триста сорок дві грн 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ ВП 43995486, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня його проголошення.
Дата складання повного рішення суду 15 лютого 2024 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.М. МОМОНТ
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.02.2024 |
Оприлюднено | 19.02.2024 |
Номер документу | 117052369 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні