Справа № 189/74/24
2/189/187/24
РІШЕННЯ
іменем України
12.02.2024 року смт. Покровське
Покровський районний суд Дніпропетровської області у складі:
головуючого судді Степанової О.С.,
при секретарі Комеристій І.А.,
за участю представника позивача Старобільської окружної прокуратури Луганської області - прокурора Зиско Н.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Покровське в режимі відеоконференції в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовом Старобільської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області до ОСОБА_1 , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю: «ВЕЛИКОЦКОЕ» про припинення права власності на земельну ділянку, шляхом її конфіскації, -
ВСТАНОВИВ:
Представник Старобільської окружної прокуратури Луганської області Олійник К.М. через підсистему «Електронний суд» звернулася до суду в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області із позовною заявою до ОСОБА_1 про припинення права власності на земельну ділянку, шляхом її конфіскації, посилаючись на те, що ОСОБА_1 є громадянином російської федерації, та являється власником земельних ділянок з кадастровими номерами 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га та 4422881100:10:016:0017 площею 9,29 га, які на даний час перебувають в оренді ТОВ «ВЕЛИКОЦКОЕ». Вказане підтверджується договорами оренди землі б/н, укладеними між власником земельних ділянок, ОСОБА_1 , та ТОВ «ВЕЛИКОЦКОЕ» від 05.02.2016 року, а також договорами про внесення змін та доповнень б/н від 01.06.2019 року. 28.02.2016 року проведено державну реєстрацію права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 (номер запису про інше речове право 13553682). Записи про припинення права оренди відсутні. Також 28.02.2016 року проведено державну реєстрацію права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 4422881100:10:016:0017 (номер запису про інше речове право 13553640). Записи про припинення права оренди відсутні. Таким чином, громадянин російської федерації, ОСОБА_1 , у 2004 році отримав вказані земельні ділянки сільськогосподарського призначення у приватну власність, однак, на теперішній час земельні ділянки не відчужив, хоча зобов`язаний був відчужити земельні ділянки сільськогосподарського призначення не пізніше 21.04.2005 року. Вказані порушення вимог земельного законодавства ОСОБА_1 є триваючими, пов`язаними з тривалим, безперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом. Бездіяльність ОСОБА_1 характеризується тим, що не відчуження отриманих у власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення з 28.02.2016 року по цей час та їх фактична належність на праві власності іноземцю, є порушенням вимог закону. В зв`язку з чим, позивач просить припинити громадянину російської федерації ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована за межами населеного пункту на території Міловської військової адміністрації Старобільського району Луганської області, право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 28.02.2016 (номер запису про інше речове право: 13553682, індексний номер рішення про державну реєстрацію: 28512845 від 29.02.2016) шляхом її конфіскації у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області; припинити громадянину російської федерації ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4422881100:10:016:0017 площею 9,29 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована за межами населеного пункту на території Міловської військової адміністрації Старобільського району Луганської області, право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 28.02.2016 (номер запису про інше речове право: 13553623, індексний номер рішення про державну реєстрацію: 28512937 від 29.02.2016) шляхом її конфіскації у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області. Стягнути з відповідача на користь позивача судові витрати по справі.
В судовому засіданні представник позивача Старобільської окружної прокуратури Луганської області - прокурор Зиско Н.С. підтримала обставини, викладені в позовній заяві, просила позов задовольнити в повному обсязі.
Представник позивача Головного управління Держгеокадастру у Луганській області Філіпенко А.В. в судове засідання не з`явилася, надіслала до суду письмові пояснення по справі, в яких просить задовольнити позовні вимоги та розгляд справи провести за їх відсутності.
Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив, відзив на позов не подав, жодних заяв та клопотань до суду не надіслав. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, в порядку ст. 128 ЦПК України, шляхом оголошення на офіційному веб-порталі судової влади України, оскільки можливість надання доручення про вручення документів та виклик відповідача в судове засідання в порядку міжнародної правової допомоги відсутня, внаслідок повномасштабного вторгнення рф на територію України.
Представник третьої особи Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛИКОЦКОЕ» в судове засідання не з`явився не повідомивши суду причини неявки. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовна заява підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно ст.2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.
Здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором (ст.5 ЦПК України).
Відповідно до принципу диспозитивності цивільного судочинства (ст.13 ЦПК України) суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Згідно з вимогами ч.1,2 ст. 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.
Під час ухвалення рішення суд вирішує, зокрема, такі питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги і заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, які правовідносини сторін випливають із встановлених обставин, яка правова норма підлягає застосуванню до цих правовідносин, чи слід задовольнити позов або в позові відмовити (ст. 264 ЦПК України).
Відповідно до ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Так, як вбачається з матеріалів справи, державним реєстратором - приватним нотаріусом Старобільського районного нотаріального округу Луганської області, на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЛГ №092609, виданого 21.04.2004 року Міловською районною державною адміністрацією зареєстровано право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га за ОСОБА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомо майна 867109544228, номер відомостей про речове право: 13553682 (а.с.18-19, 21).
Також, відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 02.03.2023 року, державним реєстратором - приватним нотаріусом Старобільського районного нотаріального округу Луганської області, на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серія та номер: ЛГ №092610, виданого 21.04.2004 року Міловською районною державною адміністрацією зареєстровано право власності на земельну ділянку із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4422881100:10:016:0017 площею 9,29 га за ОСОБА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомо майна 867105544228, номер відомостей про речове право: 13553623 (а.с.16-17, 20).
На даний час земельна ділянка з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га перебуває в оренді Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛИКОЦКОЕ» (код ЄДРПОУ 30876136), що підтверджується договором оренди землі від 05.02.2016 року, укладеним між власником земельної ділянки, ОСОБА_1 , та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕЛИКОЦКОЕ» строком до 31.12.2033 року, зареєстрований 28.02.2016 року приватним нотаріусом Міловського районного нотаріального округу Нєдовєсовою Н.М., номер запису про інше речове право 13553690 (а.с.24-27,35).
Земельна ділянка з кадастровим номером 4422881100:10:016:0017 площею 9,2900 га також перебуває в оренді Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛИКОЦКОЕ» (код ЄДРПОУ 30876136), що підтверджується договором оренди землі від 05.02.2016 року, укладеним між власником земельної ділянки, ОСОБА_1 , та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕЛИКОЦКОЕ» строком до 31.12.2033 року, зареєстрований 28.02.2016 року приватним нотаріусом Міловського районного нотаріального округу Нєдовєсовою Н.М., номер запису про інше речове право 13553640 (а.с.22-23, 28-30, 33).
Згідно листа Управління державної міграційної служби України в Луганській області від 13.04.2023 року №4401.5.2-837/44.2-23 на запит керівника Старобільської окружної прокуратури Луганської області Попова С., перевіркою за наявними обліками УДМС у Луганській області та інформаційною підсистемою «Іноземці та біженці» Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Управління міграційними процесами» встановлено, що громадянин рф, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у 2020 році був документований посвідкою на постійне проживання в Україні, з питання набуття громадянства України ОСОБА_1 до УДМС в Луганській області не звертався (а.с.55-56, 57).
Таким чином, громадянин російської федерації ОСОБА_1 , у 2004 році отримав вказані земельні ділянки сільськогосподарського призначення у приватну власність, однак, на теперішній час земельні ділянки не відчужив, однак зобов`язаний був відчужити земельні ділянки сільськогосподарського призначення не пізніше 21.04.2005 року.
Згідно із ч. 1 «Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №15 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади який реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю), зокрема, в агропромисловому комплексі в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Таким чином, враховуючи зазначені положення законодавства саме ГУ Держгеокадастру у Луганській області є уповноваженим органом щодо здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності та в даному випадку, з урахуванням ч. ч. 2, 4 ст. 145 ЗК України, звернення до суду із позовом про конфіскацію земельної ділянки.
Враховуючи виявлені порушення та зазначені положення законодавства, керуючись ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», окружною прокуратурою Головному управлінню Держгеокадастру у Луганській області надіслано листи від 27.03.2023 №53/3-107вих-23, 53/3-106вих-23, від 06.12.2023 №53/3-3880вих-23, №53/3-3879вих-23 про виявлені порушення із вимогою вжити заходи щодо їх усунення, у тому числі в судовому порядку (а.с.43-50).
Разом із цим, уповноваженим державою органом заходи щодо конфіскації земельних ділянок в дохід держави не вжито, лише листами від 31.03.2023 № 10-12-0.32-707/2-23, № 10-12-0.32-708/2-23, 14.12.2023 №10-12-0.32-2969/2-23, 10-12-0.32-2970/2-23 повідомлено окружну прокуратуру про відсутність коштів на сплату судового збору, як причину невжиття заходів, що дає підстави прокурору вживати заходи представництва інтересів держави в суді. Крім того, Головне управління Держгеокадастру у Луганській області у листі просить вжити заходи представницького характеру, спрямовані на захист інтересів держави (а.с.51-54).
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 131-1 Конституції України на прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва.
Таким чином, судом достовірно встановлено, що звернення Старобільської окружної прокуратури з позовом в інтересах держави в особі ГУ Держгеокадастру у Луганській області повністю узгоджується з вимогами ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» та ст. 56 ЦПК України.
Аналогічні висновки щодо наявності підстав для представництва прокурором інтересів держави викладено у постановах Верховного Суду від 17.10.2018 року у справі N9 910/11919/17, від 17.03.2021 року у справі № 264/7493/18.
За приписами ч. 4 ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб`єкта владних повноважень.
Старобільською окружною прокуратурою Луганської області листом від 08.12.2023 року №53-3897вих-23 повідомлено позивача про встановлення прокурором підстав для представництва інтересів держави у суді та намір звернутись із позовом до суду (а.с.68-70).
Так, згідно зі статтями 13, 14 Конституції України, земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави.
Суб`єктами права приватної власності на землю відповідно до статті 80 Земельного кодексу України визначено громадян України та юридичних осіб. Проте з урахуванням змісту частини другої статті 81 та інших норм Земельного кодексу України суб`єктами права приватної власності на землю визнаються також іноземні громадяни та особи без громадянства.
Зокрема, іноземні громадяни та особи без громадянства відповідно до частини другої статті 81 Земельного кодексу України можуть набувати права власності на земельні ділянки несільськогосподарського призначення в межах населених пунктів, а також на земельні ділянки несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, на яких розташовані об`єкти нерухомого майна, що належать їм на праві приватної власності.
Згідно із частиною 3 статті 81 Земельного кодексу України іноземці та особи без громадянства можуть набувати права власності на земельні ділянки відповідно до частини другої цієї статті у разі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) викупу земельних ділянок, на яких розташовані об`єкти нерухомого майна, що належать їм на праві власності; в) прийняття спадщини.
Відповідно до частини п`ятої статті 22 Земельного кодексу України набуття у власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення здійснюється з урахуванням вимог статті 130 цього Кодексу, а саме: іноземцям, особам без громадянства та юридичним особам заборонено набувати частки у статутному (складеному) капіталі, акції, паї, членство у юридичних особах (крім як у статутному (складеному) капіталі банків), які є власниками земель сільськогосподарського призначення.
Разом з тим, за змістом частини четвертої статті 81 Земельного кодексу України, землі сільськогосподарського призначення, прийняті у спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом року підлягають відчуженню.
Поряд із цим, згідно з ч.ч. 1, 3 ст. 145 ЗК України якщо до особи переходить право власності на земельну ділянку, яка за цим Кодексом не може набуватися нею у власність, ця ділянка підлягає відчуженню її власникам протягом року з моменту переходу такого права.
Згідно пункту «е» ч. 1 ст. ст. 140 Земельного кодексу України, однією з підстав примусового припинення права власності на земельну ділянку є невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.
У разі невиконання вимоги щодо відчуження земельної ділянки настають наслідки, передбачені ч. ч. 2, 4 ст. 145 Земельного кодексу України, а саме, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду. Позов про конфіскацію земельної ділянки подається до суду органом, що здійснює державний контроль за використанням та охороною земель. Конфіскована земельна ділянка за рішенням суду підлягає продажу на земельних торгах.
У разі, якщо відповідно до закону власник земельної ділянки зобов`язаний відчужити її протягом певного строку і земельна ділянка не була відчужена ним протягом такого строку, така ділянка підлягає конфіскації за рішенням суду.
Вимогами статті 181 ЦК України передбачено, що до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Власність двох чи більше осіб із визначенням часток кожного з них у праві власності є спільною частковою власністю (ч. 1 ст. 356 ЦК України).
Згідно зі статтею 361 ЦК України співвласник має право самостійно розпорядитися своєю часткою у праві спільної часткової власності.
До нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
У постанові від 12 грудня 2018 року у справі № 442/7505/4 (провадження № 61-4536св 18) Верховний Суд вказав, що частка в праві спільної часткової власності, що належить кожному зі співвласників, виступає не як частина речі та не як право на частину речі, а як частка в праві на всю річ як єдине ціле. Тобто право спільної часткової власності поширюється на все спільне майно, а частка в праві спільної часткової власності не стосується частки майна.
Конфіскація частки в праві на земельну ділянку у даному випадку переслідуватиме легітимну мету та є необхідною у демократичному суспільстві, оскільки порушуються законодавчі обмеження щодо перебування земель сільськогосподарського призначення у власності іноземців.
Враховуючи, що ОСОБА_1 не дотримано передбаченої земельним законодавством процедури щодо відчуження набутих у власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення протягом року, такі земельні ділянки з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га, 4422881100:10:016:0017 площею 9,2900 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходиться за межами населеного пункту на території Міловської військової адміністрації Старобільського району Луганської області підлягають конфіскації у власність держави.
Позов про конфіскацію земельної ділянки подається до суду органом, що здійснює державний контроль за використанням та охороною земель (ч. 4 ст. 145 ЗК України).
Пунктом 10 частини 1 статті 346 Цивільного кодексу України визначено конфіскацію як одну з підстав припинення права власності.
Згідно із статтею 354 Цивільного кодексу України до особи може бути застосовано позбавлення права власності на майно за рішенням суду як санкція за вчинення правопорушення (конфіскація) у випадках, встановлених законом. Конфісковане майно переходить у власність держави безоплатно, крім випадків, визначених законом. Обсяг та порядок конфіскації майна встановлюються законом.
Частиною 6 статті 41 Конституції України визначено, що конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
З огляду на характер спірних правовідносин, не вбачається невідповідності заходу втручання держави в право власності відповідача критеріям правомірного втручання в право особи на мирне володіння майном, так і порушення принципу пропорційності, які сформовані у сталій практиці ЄСПЛ.
Обраний спосіб захисту порушеного права власності на земельні ділянки, які відповідач незаконно використовує, є ефективним та належним способом захисту порушених прав держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області, як уповноваженого органу на здійснення функцій держави щодо конфіскації у власність держави земельних ділянок сільськогосподарського призначення та ділянок, призначених для ведення особистого селянського господарства, які незаконно використовуються іноземними громадянами, оскільки зазначений спосіб захисту чітко визначений частиною 4 статті 81 Земельного кодексу України.
Відповідно до ч. 4 ст. 145 ЗК України конфісковані земельні ділянки за рішенням суду підлягають продажу на земельних торгах. Ціна проданих на земельних торгах земельних ділянок, за вирахуванням витрат, пов`язаних з їх продажем, виплачується їх колишньому власнику.
Таким чином, враховуючи, що ОСОБА_1 , будучи іноземним громадянином, 28.02.2016 року отримав у власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення з кадастровими номерами 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га та 4422881100:10:016:0017 площею 9,29 га, які у встановленому законом порядку протягом року не відчужив, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог, які підлягають задоволенню в повному обсязі.
Крім того, згідно п.6 ч.1 ст.264 ЦПК України під час ухвалення рішення суд вирішує питання: як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до ст. 141 ЦПК з відповідача на користь позивача підлягає до стягнення судовий збір в розмірі 6098,50 грн., сплачений останнім при подачі позовної заяви.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 2-5, 9-10, 12, 28, 131, 223, 258-259, 263-265 ЦПК України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позов Старобільської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області до ОСОБА_1 , третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю: «ВЕЛИКОЦКОЕ» про припинення права власності на земельну ділянку, шляхом її конфіскації - задовольнити в повному обсязі.
Припинити громадянину російської федерації ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянину російської федерації (паспорт громадянина російської федерації серія та номер: НОМЕР_1 , виданий 10.06.2009, видавник: МВ УФМС росії по Ростовській області в с. Чертково, код підрозділу 610-063) проживаючого за адресою: російська федерація, АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_2 , право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4422881100:10:016:0016 площею 9,18 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована за межами населеного пункту на території Міловської військової адміністрації Старобільського району Луганської області, право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 28.02.2016 року (номер запису про інше речове право: 13553682, індексний номер рішення про державну реєстрацію: 28512845 від 29.02.2016) шляхом її конфіскації у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області.
Припинити громадянину російської федерації, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (паспорт громадянина російської федерації серія та номер: НОМЕР_1 , виданий 10.06.2009, видавник: МВ УФМС росії по Ростовській області в с. Чертково, код підрозділу 610-063) проживаючого за адресою: російська федерація, АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_2 , право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4422881100:10:016:0017 площею 9,29 га з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована за межами населеного пункту на території Міловської військової адміністрації Старобільського району Луганської області, право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 28.02.2016 року (номер запису про інше речове право: 13553623, індексний номер рішення про державну реєстрацію: 28512937 від 29.02.2016) шляхом її конфіскації у власність держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина російської федерації, (паспорт громадянина російської федерації серія та номер: НОМЕР_1 , виданий 10.06.2009, видавник: МВ УФМС Росії по Ростовській області в с. Чертково, код підрозділу 610-063) проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_2 на користь Луганської обласної прокуратури (р/р НОМЕР_3 , банк: ДКСУ м. Київ, код ЄДРПОУ 02909921) 6098,50 грн. судового збору,сплаченого за пред`явлення даного позову.
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом тридцяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 19.02.2024 року.
Суддя: О.С. Степанова
12.02.2024
Суд | Покровський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2024 |
Оприлюднено | 20.02.2024 |
Номер документу | 117061947 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку |
Цивільне
Покровський районний суд Дніпропетровської області
Степанова О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні