Ухвала
від 19.02.2024 по справі 644/836/24
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Суддя ОСОБА_1 .

Справа № 644/836/24

Провадження № 1-кс/644/170/24

19.02.2024

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 лютого 2024 року м. Харків

Слідчий суддяОрджонікідзевського районногосуду м.Харкова ОСОБА_1 ,за участюсекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотанняслідчого СВВП №1ХРУП №2ГУНП Українив Харківськійобласті вкримінальному провадженні42023222020000123від 08.12.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів, -

в с т а н о в и в :

До Орджонікідзевського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого, погоджене з прокурором Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова про надання тимчасового доступу до оригіналів документів з метою вилучення (виїмки) належним чином завірених копій документів та інформації, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

У клопотанні зазначено, що слідчим відділенням відділу поліції № 1 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023222020000123 від 08.12.2023 за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, за фактом заволодіння бюджетними коштами службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 шляхом зловживання своїм службовим становищем, в умовах воєнного стану, в великих розмірах під час проведення ремонтів приміщень КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 .

Встановлено, що між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено наступні договори:

договір № КР-5 від 15.08.2023 року щодо капітального ремонту приміщень клініко-діагностичної лабораторії будівлі літера «А-2» Комунального некомерційного підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року. Ціна договору складає 8679488,38 грн;

договір № КР-3 від 04.08.2023 року щодо капітального ремонту окремих приміщень другого поверху будівлі літера «В-3» Комунального некомерційного підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт до 31.10.2023 року. Ціна договору складає 2272732,77 грн;

договір № ПМ від 15.08.2023 року щодо надання послуг з монтажу кабельних мереж для підключення системи ангіографічної інтервенційної Azurion 3M15 (F15) у Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт до 31.12.2023 року. Ціна договору складає 1424051,51 грн.

договір № ПВ від 20.10.2023 року щодо надання послуг з улаштування та підключення системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях (де буде розташована система ангіографічна інтервенційна Azurion 3 M15 (F15)) другого поверху будівлі літера «А-2» Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради) за адресою: АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт до 31.12.2023 року. Ціна договору складає 7672924,48 грн.

12.12.2023 року на адресу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено вимоги щодо надання органам досудового розслідування копій документів стосовно укладених договорів та виконаних робіт, однак до даного часу відповіді не надійшли, копії документів надано не було.

В ході проведення досудового розслідування проведено огляд місця події за адресою: АДРЕСА_2 та зафіксовано наявність окремих будівель та споруд лікарні. В ході проведення виїзду за адресою: АДРЕСА_3 за місцем юридичної реєстрації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що за місцем реєстрації посадові особи та приміщення офісу товариства відсутнє.

Відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_3 від 19.12.2023 № 2000-0704-8/186831 встановлено, що страхувальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 , звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за найманих працівників не надавав.

Відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_4 від 21.12.2023 № 26441/5/20-40-73-03-12 встановлено, що відповідно до даних ІКС «Податковий блок», станом на 21.12.2023, інформація про надання податкової та іншої звітності посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за звітні періоди, з 01.01.2023 року по теперішній час, відсутня.

Проведеним аналізом відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних щодо зареєстрованих податкових накладних на придбання та реалізацію товарів (послуг, робіт) із зазначенням номенклатури товару за період з 01.01.2023 наданих ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » подано податкову накладну щодо проведення демонтажних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , а також податкові накладні щодо придбання ТМЦ у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ НОМЕР_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код ЄДРПОУ НОМЕР_7 . Будь-яких податкових накладних щодо залучення субпідрядних організацій для виконання робіт за зазначеними договорами подано не було.

На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 за адресою: АДРЕСА_4 , направлено вимогу щодо надання копій документів по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » стосовно проведення демонтажних робіт, одна до наступного часу відповідь та копії документів надано не було.

19.01.2024 року проведено огляд будинку АДРЕСА_5 . В ході проведення огляду виявлено п`яти поверховий багатоквартирний житловий будинок. Будь-яких офісних приміщень в зазначеному будинку виявлено не було.

В ходіпроведення досудовогорозслідування постановоюслідчого призначенопроведення рядусудових будівельно-технічнихекспертиз закожним договоромокремо,проведення якихдоручено експертамНаціонального науковогоцентру « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».

Крім того встановлено, що відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-15- 013717-а посадовими особами Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради проведено відповідну процедуру закупівлі та визнано переможцем ФОП ОСОБА_3 , код НОМЕР_8 у наданні послуги з Технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єкту капітального ремонту приміщень клінікодіагностичної лабораторії будівлі літера «А-2» Комунального некомерційного підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 .

На адресуФОП ОСОБА_3 направлено вимогущодо наданнякопій документівз послугипроведення технічногонагляду завказаним вищеоб`єктом,однак копіїдокументів дотеперішнього часунадано небуло,відповідь наадресу ВПне надходила.

Враховуючи вищевикладене,з метоюз`ясування об`єктивноїістини укримінальному провадженні,з`ясування усіхобставин кримінальногопровадження,а такожвстановлення осіб,причетних доподії кримінальногоправопорушення,встановлення збитківзавданих кримінальнимправопорушенням,проведення будівельно-технічнихта економічнихекспертиз,а такожзадоволення клопотаньекспертів танадання необхіднихматеріалів дляпроведення відповіднихдосліджень,необхідно здійснититимчасовий доступдо речейта документів,що знаходятьсяу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,зареєстрованого заадресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву, в якій клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, при цьому виходить із наступного.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з частинами п`ятою - шостоюстатті 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Як вбачається із клопотання слідчого, останній просить за для повного та всебічного розслідування кримінального провадження, надати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, ці відомості можуть бути використані як докази, іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації, отже, суд задовольняє клопотання в повному обсязі.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159-163, 166, 372 КПК України, слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в :

Надати слідчому СВ відділу поліції № 1 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_4 , слідчому СВ відділу поліції № 1 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_5 та слідчому СВ відділу поліції № 1 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_6 , прокурорам Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , тимчасовий доступ до оригіналів документів з метою вилучення (виїмки) належним чином завірених копій документів та інформації, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

документів по взаємовідносинам та взаєморозрахункам з Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради, щодо: капітального ремонту приміщень клінікодіагностичної лабораторії будівлі літера «А-2» Комунального некомерційного підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 ; капітального ремонту окремих приміщень другого поверху будівлі літера «В-3» Комунального некомерційного підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 ; надання послуги з монтажу кабельних мереж для підключення системи ангіографічної інтервенційної Azurion 3M15 (F15) у Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради за адресою: АДРЕСА_2 та надання послуги з улаштування та підключення системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях (де буде розташована система ангіографічна інтервенційна Azurion 3 M15 (F15)) другого поверху будівлі літера «А-2» Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Харківської міської ради) за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: договори, додаткові угоди, додатки до договорів, проектів, календарні плани виконання робіт, договірна ціна, об`єктні кошториси, локальні кошториси, зведені кошторисні розрахунки, відомостей ресурсів, розрахунків, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків кошторисних прибутків, розрахунків кошт на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, актів приймання передачі виконаних робіт, актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акти на закриття прихованих робіт за формою ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», дефектні акти, акти обстеження, проектно-кошторисна документація, проекти, науково-проектна документація, податкові накладні, реєстр виданих та отриманих податкових накладних; виписки про рух коштів на банківських рахунках або платіжних доручень; видаткові касові ордери; товарно-транспортні накладні, сертифікати відповідності (якості, стандартизації), технічні паспорти та інші документи, які складалися під час виконання даних договірних зобов`язань, та являються невід`ємною частиною проведених фінансово-господарських операцій; інформацію про наявність кредиторської заборгованості по зазначених взаємовідносинах станом на дату надання відповіді, а також інших документів, які складалися під час виконання вказаних договірних зобов`язань, та є невід`ємною частиною вищезазначених фінансово-господарських операцій;

документів по взаємовідносинам та взаєморозрахункам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ НОМЕР_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , а саме: договори, додаткові угоди, додатки до договорів, проектів, календарні плани виконання робіт, договірна ціна, об`єктні кошториси, локальні кошториси, зведені кошторисні розрахунки, відомостей ресурсів, розрахунків, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків кошторисних прибутків, розрахунків кошт на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, актів приймання передачі виконаних робіт, актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акти на закриття прихованих робіт за формою ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», дефектні акти, акти обстеження, проектно-кошторисна документація, проекти, науково-проектна документація, податкові накладні, реєстр виданих та отриманих податкових накладних; виписки про рух коштів на банківських рахунках або платіжних доручень; видаткові касові ордери; товарно-транспортні накладні, сертифікати відповідності (якості, стандартизації), технічні паспорти та інші документи, які складалися під час виконання даних договірних зобов`язань, та являються невід`ємною частиною проведених фінансово-господарських операцій; інформацію про наявність кредиторської заборгованості по зазначених взаємовідносинах станом на дату надання відповіді, а також інших документів, які складалися під час виконання вказаних договірних зобов`язань, та є невід`ємною частиною вищезазначених фінансово-господарських операцій;

належним чином завірені копії реєстраційних та дозвільних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », статуту, положення про товариство, протоколів, посадових інструкцій та наказів про призначення на посаду директора товариства та інших посадових осіб, а також копії особових справ зазначених посадовців.

Встановити строк дії ухвали протягом місяця з дня постановлення ухвали, тобто до 19 березня 2024 року.

Роз`яснити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя : ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення19.02.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117062941
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —644/836/24

Ухвала від 19.02.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Ізмайлов І. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні