Постанова
від 06.10.2010 по справі 2а-11428/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

06 жовтня 2010 року 15:41 № 2а-11428/10/2670

Окружний адміністрат ивний суд міста Києва у склад і головуючої судді Блажівсь кої Н. Є., при секретарі судово го засідання Миколаєнко І. О.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

За позовом Державної податкової інс пекції у Шевченківському рай оні міста Києва

до ТОВ «МЕГА АЛЬЯНС КАСКА Д»

про стягнення податкової забо ргованості

У судовому засіданні 6 жов тня 2010 року відповідно до пунк ту 3 статті 160 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни проголошено вступну та ре золютивну частину Постанови .

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И

Державна податкова інсп екція у Шевченківському райо ні міста Києва (надалі - тако ж «Позивач», «ДПІ у Шевченків ському районі міста Києва») з вернулась до Окружного адмін істративного суду міста Києв а з позовом до Товариства з об меженою відповідальністю « МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД» (надал і - також «Відповідач», «ТОВ «МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД») про стягнення з Товариства з обм еженою відповідальністю « МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД»(код ЄД РПОУ 35467380) на користь Держави до державного бюджету: розраху нковий рахунок № 31119029700011, одержув ач УДК у Шевченківському рай оні м. Києва, код одержувача 26077 968, банк одержувача ГУДК у м. Киє ві, МФО 820019, код платежу 14010100 - сум у податкового боргу з ПДВ у ро змірі 7026,97 грн.; розрахунковий р ахунок № 31117009700011, одержувач УДК у Шевченківському районі м. Ки єва, код одержувача 26077968, банк од ержувача ГУДК у м. Києві, МФО 8200 19, код платежу 14010100 - суму подат кового боргу з податку на при буток підприємств у розмірі 2657,74 грн.

Позовні вимоги мотивован і тим, що станом на час розгляд у справи ТОВ «МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД»має заборгованість з податку на додану вартість до бюджету в сумі 7 026, 97 грн. та з податку на прибуток в сумі 2 657, 74 грн., - яка всупереч вимогам чинного законодавства Украї ни в сфері оподаткування, на с ьогоднішній день є непогашен ою.

Представником Позивача в с удовому засіданні було зазна чено про те, що Відповідачем д о ДПІ у Шевченківському райо ні міста Києва було подано по даткові декларації з податку на додану вартість № 229324 від 28 ж овтня 2008 року, № 234432 від 10 червня 201 0 року, № 255083 від 9 жовтня 2008 року, № 293685 від 28 жовтня 2008 року, № 337139 від 3 г рудня 2008 року, № 382529 від 8 січня 2009 р оку, № 427041 від 27 січня 2009 року, № 234431 в ід 10 червня 2010 року, та податков і декларації з податку на при буток № 293674 від 28 жовтня 2008 року, № 382346 від 8 січня 2009 року, а тому, від повідно до вимог чинного зак онодавства України визначен і в цих податкових деклараці ях податкові зобов'язання вв ажаються узгодженими.

В зв'язку з непогашенням п одаткових зобов'язань з под атку на додану вартість до бю джету в сумі 7 026, 97 грн. та з подат ку на прибуток в сумі 2 657,74 грн., я к зазначив представник Позив ача, визначених в податкових повідомленнях-рішеннях з по датку на додану вартість № 0102975509 від 30 липня 2009 року, № 0102985509 від 30 липня 2009 року, № 012995509 від 30 л ипня 2009 року та податкові пові домлення-рішення з податку н а прибуток № 0135345509 від 28 вере сня 2009 року, відповідно до вим ог чинного законодавства Укр аїни Відповідачу було вистав лено першу податкову вимогу № 1/7073 від 8 вересня 2008 року та друг у податкову вимогу № 2/3922 від 5 тр авня 2009 року, однак податковий борг сплачено не було.

Відповідач - ТОВ «МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД», - явку упо вноваженого представника до суду не забезпечило, запереч ень проти позову суду не нада ло, про дату та час судового за сідання повідомлено належни м чином за адресою, вказаною в довідці є ЄДРПОУ.

Відповідно до пункту 8 стат ті 35 Кодексу адміністративно го судочинства України вважа ється, що повістку вручено юр идичній особі, якщо вона дост авлена за адресою, внесеною д о відповідного державного ре єстру, або за адресою, яка зазн ачена її представником, і це п ідтверджується підписом від повідної службової особи.

Відповідно до частини 2 ста тті 128 Кодексу адміністративн ого судочинства України непр ибуття в судове засідання ст орін без поважних причин або неповідомлення ними про при чини неприбуття не є перешко дою для розгляду справи.

Таким чином, керуючись вимо гами частини 6 статті 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України, Суд вирішує спр аву на підставі наявних в ній доказів.

Розглянувши подані док ументи і матеріали, заслухав ши пояснення представника По зивача, всебічно і повно з'я сувавши всі фактичні обстави ни, на яких ґрунтується позов , об'єктивно оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

В С Т А Н О В И В

Спірні правовідносини регулюються Законом України «Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами», Законом України «Про державну подат кову службу в Україні», Закон ом України «Про систему опод аткування»№ 1251-ХІІ від 25 червня 1991 року, Законом України «Про п одаток на додану вартість», З аконом України «Про оподатку вання прибутку підприємств» , Порядком направлення орган ами державної податкової слу жби України податкових вимог платникам податків, затверд женим наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и від 3 липня 2001 року № 266.

Товариство з обмеженою від повідальністю «МЕГА АЛЬЯН С КАСКАД», - зареєстровано як платників податків у ДПІ у Шевченківському районі міст а Києва.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету визначено Законо м України «Про податок на дод ану вартість».

Відповідно до статті 2 Зако ну України «Про податок на до дану вартість»платником под атку є: 2.1. будь-яка особа, яка: а) здійснює або планує здійснюв ати господарську діяльність та реєструється за своїм доб ровільним рішенням як платни к цього податку; б) підлягає об ов'язковій реєстрації як пла тник цього податку; в) імпорту є товари (супутні послуги) в об сягах, що підлягають оподатк уванню цим податком згідно з нормами цієї статті. 2.2. Будь-як а особа, яка за своїм добровіл ьним рішенням зареєструвала ся платником податку. 2.3. Особа підлягає обов'язковій реєст рації як платник податку у ра зі: 2.3.1. Коли загальна сума від з дійснення операцій з поставк и товарів (послуг), у тому числ і з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, що підлягають оподат куванню згідно з цим Законом , нарахована (сплачена, надана ) такій особі або в рахунок зоб ов'язань третім особам, протя гом останніх дванадцяти кале ндарних місяців сукупно пере вищує 300000 гривень (без урахуван ня податку на додану вартіст ь). 2.3.2. Особа, що уповноважена вн осити консолідований подато к з об'єктів оподаткування, що виникають внаслідок поставк и послуг підприємствами залі зничного транспорту з їх осн овної діяльності та підприєм ствами зв'язку, що перебувают ь у підпорядкуванні платника податку, в порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни. 2.3.3. Особа, яка поставляє т овари (послуги) на митній тери торії України з використання м глобальної або локальних к омп'ютерних мереж, при цьому о соба-нерезидент може здійсню вати таку діяльність тільки через своє постійне представ ництво, зареєстроване на тер иторії України. 2.3.4. Особа, що зд ійснює операції з реалізації конфіскованого майна, незал ежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій з по ставки товарів (послуг), визна ченої підпунктом 2.3.1 пункту 2.3 ц ієї статті, чи ні, а також неза лежно від того, який режим опо даткування використовує так а особа згідно із законодавс твом. 2.4. Будь-яка особа, що імпо ртує (для фізичних осіб - ввози ть (пересилає)) товари (супутні послуги) на митну територію У країни для їх використання а бо споживання на митній тери торії України, незалежно від того, який режим оподаткуван ня вона використовує згідно із законодавством, за винятк ом фізичних осіб, не зареєстр ованих платниками податку, я кі ввозять (пересилають) това ри (предмети) у супроводжувал ьному багажі або отримують ї х як поштове відправлення у м ежах неторгового обороту в о бсягах, що не підлягають опод аткуванню відповідно до митн ого законодавства (крім ввез ення транспортних засобів чи запасних частин до них таким и фізичними особами) та нерез идентів, які пересилають пош тові відправлення згідно з п равилами Міжнародного пошто вого союзу на митну територі ю України, та отримувачів так их поштових відправлень. У ра зі ввезення (пересилання) тов арів (предметів) фізичними ос обами, не зареєстрованими як платники цього податку, в обс ягах, що перевищує неторгови й оборот, який підлягає опода ткуванню, такі особи сплачую ть податок на додану вартіст ь під час перетину такими тов арами (предметами) митного ко рдону України без реєстрації виходячи з митної вартості т оварів (предметів), що перевищ ують розмір неторгового обор оту.

Порядок погашення зобов'яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на о бов'язкове державне пенсійне страхування та внески на заг альнообов'язкове державне со ціальне страхування, нарахув ання і сплати пені та штрафни х санкцій, що застосовуються до платників податків контр олюючими органами, у тому чис лі за порушення у сфері зовні шньоекономічної діяльності , процедуру оскарження дій ор ганів стягнення визначено За коном України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами»від 21 грудня 2000 року № 2181-III (на далі - також «Закон № 2181»).

Статтею 4 Закону № 2181 визначе но порядок подання податково ї декларації та визначення с уми податкових зобов'язань.

Відповідно до підпункту 4.1.1 статті 4 Закону № 2181 платник под атків самостійно обчислює су му податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій де кларації, крім випадків, пере дбачених підпунктом «г»підп ункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пункт ом 4.3 цієї статті.

Прийняття податкової декл арації є обов'язком контролю ючого органу. Податкова декл арація приймається без попер едньої перевірки зазначених у ній показників через канце лярію, чий статус визначаєть ся відповідним нормативно-пр авовим актом. Відмова службо вої (посадової) особи контрол юючого органу прийняти подат кову декларацію з будь-яких п ричин або висування нею будь -яких передумов щодо такого п рийняття (включаючи зміну по казників такої декларації, з меншення або скасування від' ємного значення об'єктів опо даткування, сум бюджетних ві дшкодувань, незаконного збіл ьшення податкових зобов'язан ь тощо) забороняється та розц інюється як перевищення служ бових повноважень такою особ ою, що тягне за собою її дисцип лінарну та матеріальну відпо відальність у порядку, визна ченому законом (підпункт 4.1.2 ст атті 4 Закону № 2181).

Відповідачем до ДПІ у шевче нківському районі міста Києв а подано податкові наступні декларації з податку на дода ну вартість:

- № 229324 від 28 жовтня 2008 року;

- № 234432 від 10 червня 2010 року;

- № 255083 від 9 жовтня 2008 року;

- № 293685 від 28 жовтня 2008 року;

- № 337139 від 3 грудня 2008 року;

- № 382529 від 8 січня 2009 року;

- № 427041 від 27 січня 2009 року;

- № 234431 від 10 червня 2010 року, а так ож

податкові декларації з под атку на прибуток:

- № 293674 від 28 жовтня 2008 року

- № 382346 від 8 січня 2009 року.

Відповідно до пункту 5. 1 стат ті 5 Закону № 2181 податкове зобов 'язання, самостійно визначен е платником податків у подат ковій декларації, вважається узгодженим з дня подання так ої податкової декларації. За значене податкове зобов'язан ня не може бути оскаржене пла тником податків в адміністра тивному або судовому порядку . Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням стро ків давності, визначених ста ттею 15 цього Закону) платник п одатків самостійно виявляє п омилки у показниках раніше п оданої податкової деклараці ї, такий платник податків має право надати уточнюючий роз рахунок.

Відтак, на підставі вказано ї норми права, самостійно виз начені Відповідачем в податк ових деклараціях податкові з обов'язання вважаються узг одженими.

Пунктом 5.3 статті 5 Закону № 218 1 визначено строки погашення податкового зобов'язання.

Так, платник податків зобов 'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом десяти календарних днів , наступних за останнім днем відповідного граничного стр оку, передбаченого підпункто м 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Зак ону для подання податкової д екларації (підпункт 5.3.1 статті 5 Закону № 2181).

Як зазначив представник По зивача в судовому засіданні, Відповідачем не було погаше но самостійно визначених в п одаткових деклараціях подат кових зобов'язань зі сплати ПДВ та податку на прибуток.

Відповідно до пункту 10. 4 ста тті 10 Закону України «Про под аток на додану вартість»конт роль за правильністю нарахув ання та сплати (перерахуванн я) податку до бюджету здійсню ється відповідним податкови м органом, а при імпорті товар ів із сплатою податку при йог о митному оформленні - відпо відним митним органом за пра вилами, встановленими спільн им рішенням центральних пода ткового та митного органів.

Відповідно до пункту 1.9 стат ті 1 Закону N 2181-III податкове пові домлення - письмове повідом лення контролюючого органу п ро обов'язок платника податк ів сплатити суму податкового зобов'язання, визначену конт ролюючим органом у випадках, передбачених цим Законом.

На підставі акту перевірки Відповідачу було винесено п одаткові повідомлення-рішен ня з податку на додану вартіс ть № 0102975509 від 30 липня 2009 року, № 0102985509 від 30 л ипня 2009 року, № 0102995509 від 30 липн я 2009 року та податкові повідом лення-рішення з податку на пр ибуток № 0135345509 від 28 вересня 2009 року.

Пунктом 5.4.1 статті 5 Закону N 2181 визначено, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією стат тею, визнається сумою податк ового боргу платника податкі в.

Податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санк цій за їх наявності), самостій но узгоджене платником подат ків або узгоджене в адмініст ративному чи судовому порядк у, але не сплачене у встановле ний строк, а також пеня, нарахо вана на суму такого податков ого зобов'язання (пункт 1.3 стат ті 1 Закону N 2181).

Відповідно до пункту 6.2.1 ста тті 6 Закону N 2181 у разі коли плат ник податків не сплачує узго джену суму податкового зобов 'язання в установлені строки , податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги.

Відповідно до пункту 2.7 стат ті 2 Порядку направлення орга нами державної податкової сл ужби України податкових вимо г платникам податків, затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 3 липня 2001 р. № 266 (надалі - також «Порядок») податкова в имога - письмова вимога пода ткового органу до платника п одатків погасити суму податк ового боргу.

Згідно з 3.1 статті 3 Порядку п одаткові вимоги формуються в иключно за узгодженими сумам и податкових зобов'язань нес плачених платником податків в установлені строки.

Відповідно до пункту 3.2 стат ті 3 Порядку податкові вимоги формуються за несплаченими платником податків в установ лені строки сумами податкови х зобов'язань, узгоджених: а) п одатковим органом; б) іншими к онтролюючими органами.

Пунктом 6.2.2 статті 6 Закону N 2181 передбачено, що податкові ви моги мають містити крім відо мостей, передбачених підпунк том 6.2.3 цієї статті, посилання н а підстави їх виставлення; су му податкового боргу, належн ого до сплати, пені та штрафни х санкцій; перелік запропоно ваних заходів із забезпеченн я сплати суми податкового бо ргу. Податкові вимоги також н адсилаються платникам подат ків, які самостійно подали по даткові декларації, але не по гасили суму податкових зобов 'язань у встановлені законом строки, без попереднього нап равлення (вручення) податков ого повідомлення.

8 вересня 2008 року Державною п одатковою інспекцією у Шевче нківському районі міста Києв а Відповідачу було виставлен о першу податкову вимогу № 1/7073.

Відповідно до абзацу а) пун кту 6.2.3 статті 6 Закону N 2181 перша п одаткова вимога надсилаєтьс я не раніше першого робочого дня після закінчення гранич ного строку сплати узгоджено ї суми податкового зобов'яза ння. Перша податкова вимога м істить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в'язання та виникнення права податкової застави на актив и платника податків. обов'язо к погасити суму податкового боргу та можливі наслідки не погашення його у строк.

Як підтверджується матері алами справи, першу податков у вимогу, у зв'язку з неможли вістю її вручення Відповідач у, було розміщено на дошці под аткових оголошень, що підтве рджується актом про неможлив ість вручення податкової вим оги.

5 травня 2009 року Державною по датковою інспекцією у Шевчен ківському районі міста Києва Відповідачу було виставлено другу податкову вимогу № 2/3922.

Відповідно до абзацу б) пун кту 6.2.3 статті 6 Закону N 2181 друга п одаткова вимога надсилаєтьс я не раніше тридцятого кален дарного дня від дня направле ння (вручення) першої податко вої вимоги, у разі непогашенн я платником податків суми по даткового боргу у встановлен і строки. Друга податкова вим ога додатково до відомостей, викладених у першій податко вій вимозі, може містити пові домлення про дату та час пров едення опису активів платник а податків, що перебувають у п одатковій заставі, а також пр о дату та час проведення публ ічних торгів з їх продажу.

Як підтверджується матері алами справи, другу податков у вимогу, у зв'язку з неможли вістю її вручення Відповідач у, було розміщено на дошці под аткових оголошень, що підтве рджується актом про неможлив ість вручення податкової вим оги.

Відповідно до частини 1, 2 та 3 пункту 6.2.4 статті 6 Закону N 2181 по даткова вимога вважається на дісланою (врученою) юридичні й особі, якщо її передано поса довій особі такої юридичної особи під розписки або надіс лано листом з повідомленням про вручення. Податкова вимо га вважається надісланою (вр ученою) фізичній особі, якщо ї ї вручено особисто такій фіз ичній особі або її законному представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього в ідомого місця її знаходження із повідомленням про вручен ня. У такому самому порядку на дсилаються податкові повідо млення.

Відтак, Судом встановлено, що загальна сума податкового боргу Відповідача відповідн о до облікових карток Відпов ідача, станом на час розгляду даної адміністративної спра ви становить 9 684, 71 грн.

Відповідно до пункту 3.1.1 ста тті 3 Закону N 2181 активи платник а податків можуть бути приму сово стягнені в рахунок пога шення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Відповідно до положень пун кту 11 статті 11 Закону України « Про державну податкову служб у в Україні»фінансові (штраф ні) санкції, суми недоїмки, пен і, накладені (застосовані) орг анами державної податкової с лужби України, сплачуються п латниками податків добровіл ьно або стягуються у судовом у порядку органами державної податкової служби.

Відповідно до пункту 11 ста тті 10 Закону України «Про держ авну податкову службу в Укра їні»державні податкові інсп екції в районах, містах без ра йонного поділу, районах у міс тах, міжрайонні та об'єднані д ержавні податкові інспекції подають до судів позови до пі дприємств, установ, організа цій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одерж аних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, од ержаних без установлених зак оном підстав, а також про стяг нення заборгованості перед б юджетом і державними цільови ми фондами за рахунок їх майн а.

Суду не було надано доказ ів на підтвердження того, що В ідповідачем оскаржувалися п одаткові повідомлення-рішен ня та податкові вимоги Позив ача в судовому порядку.

Крім того, як підтверджуєть ся матеріалами справи, суму в изначеного податкового борг у Відповідачем в добровільно му порядку не сплачено.

Відтак, проаналізувавши м атеріали справи та вимоги чи нного законодавства України , Суд приходить до висновку пр о обґрунтованість позовних в имог та доводів представника Позивача.

Вивчивши матеріали справи , враховуючи те, що Відповідач у встановлені законодавство м строки не сплатив заборгов аності, доказів погашення Ві дповідачем зазначеної суми с таном на день розгляду цього спору не надав, Суд встановив , що загальна заборгованість ТОВ «МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД» перед бюджетом складає 9 684, 71 г рн.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, в становлених законом.

Частиною 1 статті 11 Кодексу а дміністративного судочинст ва України визначено, що розг ляд і вирішення справ в адмін істративних судах здійснюєт ься на засадах змагальності сторін та свободи в наданні н ими суду своїх доказів і у дов еденні перед судом їх переко нливості, а частиною 1 статті 7 1 Кодексу адміністративного судочинства України зазначе но, що кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення.

Докази, які б спростовува ли доводи Позивача, в матеріа лах справи відсутні.

Таким чином, виходячи з ме ж заявлених позовних вимог, с истемного аналізу положень ч инного законодавства Україн и та матеріалів справи, Суд ді йшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи Позив ача є обґрунтованими та таки ми, що підлягають задоволенн ю.

На підставі вищевикл аденого, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 99, 100, 158, 159, 160, 161, 162, 163 та 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, Окружний адмініст ративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В

Адміністративний позо в задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю « МЕГА АЛЬЯНС КАСКАД»(код ЄД РПОУ 35467380) на користь Держави до державного бюджету: розраху нковий рахунок № 31119029700011, одержув ач УДК у Шевченківському рай оні м. Києва, код одержувача 26077 968, банк одержувача ГУДК у м. Киє ві, МФО 820019, код платежу 14010100 - сум у податкового боргу з ПДВ у ро змірі 7 026, 97 грн.; розрахунковий р ахунок № 31117009700011, одержувач УДК у Шевченківському районі м. Ки єва, код одержувача 26077968, банк од ержувача ГУДК у м. Києві, МФО 8200 19, код платежу 14010100 - суму подат кового боргу з податку на при буток підприємств у розмірі 2 657, 74 грн.

Постанова може бути о скаржена в порядку та строки , визначені статтями 185-187 Кодек су адміністративного судочи нства України.

Суддя Н. Є. Блажівс ька

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.10.2010
Оприлюднено22.10.2010
Номер документу11709177
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11428/10/2670

Ухвала від 27.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 04.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 26.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 06.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні