Справа № 481/181/24
Провадж.№ 3/481/112/2024
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21.02.2024 року м. Новий Буг
Новобузький районний суд Миколаївської області в складі головуючого судді Вжещ С.І., за участю секретаря судових засідань Юхименко Т.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Новий Буг справу про адміністративні правопорушення, що надійшли до суду від Головного управління державної податкової служби в Миколаївській області відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 , керівник підприємства Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг», РНОКПП НОМЕР_1 ,
про притягнення її до адміністративної відповідальності, за вчинення правопорушень, передбачених ч.1 ст.155-1 КУпАП,
В С Т А Н О В И В :
22.01.2024 року відносно ОСОБА_1 , головним державним інспектором відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Миколаївської області Нешкумай М., складено протокол №33 про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.155-1 КУпАП, за фактом того, що при проведенні фактичної перевірки підприємства Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг» (код за ЄДРПОУ 30078872) встановлено, що керівник підприємства Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг» ОСОБА_1 вчинила порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: згідно з даними СОД РРО ДПС України встановлено, що в магазині ПНРСТ «Райпромторг» за адресою: Миколаївська область, Новобузький район, м. Новий Буг, вул. Цибулька, 42, при проведенні розрахункових операцій через РРО типу «MINI-T 400 ME», заводський № ПБ4101443818, фіскальний № 3000764269 в період з 10.02.2023 року по 19.12.2023 року були випадки видачі розрахункового документа без зазначення цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої на загальну суму 39471,00 гривень, перше порушення 10.02.2023 року (10:45:54) на суму 52,00 гривні, що є порушенням п.1, п. 2 ст. 3 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995 року із змінами та доповненнями. Дада і час вчинення адміністративного правопорушення: 28.12.2023 року о 16:00 год.
Крім того, 22.01.2024 року відносно ОСОБА_1 , головним державним інспектором відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Миколаївської області Бурдейною І., складено протокол №32 про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.155-1 КУпАП, за фактом того, що при проведенні фактичної перевірки підприємства Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг» (код за ЄДРПОУ 30078872) встановлено, що керівник підприємства Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг» ОСОБА_1 вчинила порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме:
1) під час перевірки магазину «ТПП» ПНРСТ «Райпромторг» було знято Х-звіт. У відповідності з п.п. 20.1.9 п.20.1 ст.20 ПК України, в присутності працівників контролюючого органу, ОСОБА_2 продавцем продовольчих товарів було проведено інвентаризацію коштів в магазині «ТПП» ПНРСТ «Райпромторг» за адресою: вул. 2-ї П`ятирічки, 4, м. Новий Буг, Баштанського району, Миколаївської області, результат якої оформлено описом готівкових коштів. За даними опису сума готівкових коштів складає 1580,00 гривень (відповідно Х-звіту денного за 19.12.2023 року службове внесення складає 494,00 гривень); сума коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій (загальна сума продажу за розрахунковими квитанціями з початку робочого дня 1072,00 гривні готівкові кошти), таким чином сума не проведеної через реєстратор «MINI-T 400 ME», заводський № ПБ4101437376, фіскальний № 3000506685 склала 14,00 гривень, що є порушенням п.1 ст. 3 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995 року із змінами та доповненнями;
2) згідно з даними СОД РРО ДПС України встановлено, що в магазині «ТПП» ПНРСТ «Райпромторг» за адресою: вул. 2-ї П`ятирічки, 4, м. Новий Буг, Баштанського району, Миколаївської області, при проведенні розрахункових операцій через РРО (фіскальний № 3000506685) в період з 01.01.2022 року по 12.10.2023 року були випадки видачі розрахункового документа без зазначення цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої на загальну суму 2744,00 гривні (01.01.2022 о 10:15:12 порушення вчинене вперше на суму 50,00 гривень). Так, згідно СОД РРО ДПС України інформація щодо обов`язкового реквізиту зазначення цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку при продажу алкогольних напоїв у розрахункових документах в магазині «ТПП» ПНРСТ «Райпромторг» за адресою: вул. 2-ї П`ятирічки, 4, м. Новий Буг, Баштанського району, Миколаївської області, за вказаний період відсутня, що є порушенням п.1, п. 2 ст. 3 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995 року із змінами та доповненнями. Дата і час вчинення адміністративного правопорушення: 28.12.2023 року о 16:30 год.
Постановою суду від 12.02.2024 року об`єднано в одне провадження під спільним номером № 481/181/24 (3/481/112/2024) - справи № 481/181/24 (3/481/112/2024), № 481/182/24 (3/481/113/2024) про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, передбачених ч.1 ст.155-1 КУпАП.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явилась, про час і місце розгляду справи була повідомлена належним чином, надала суду заяву, в якій просила справу розглядати без її участі, вину визнала повністю.
Дослідивши докази в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.
За змістомст.7 КУпАПпровадження в справах про адміністративні правопорушення повинно здійснюватися на основі суворого дотримання законності.
Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Згідно положень ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до положень ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, які мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до положень ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушенняє будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Відповідно до статті 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженою на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу.
Згідно статті 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Диспозицією ч.1 ст. 155-1 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
В підтвердження винуватості особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , в інкримінованому їй правопорушенні до матеріалів справи додано: протокол про адміністративне правопорушення № 33 від 22.01.2024 року, акт № 67/14-29-07-07 що засвідчує факт неявки особи, яка притягується до адміністративної відповідальності від 22.01.2024 року, копію акту від 29.12.2023 № 13214/14/29/07/ НОМЕР_2 про результати фактичної перевірки, копію запрошення № 127/6/14-29-07-07-02 від 05.01.2024 року, копію наказу про проведення фактичної перевірки № 1349-п від 12.12.2023 року, копію направлення на перевірку № 2197/14-29-07-10 від 15.12.2023 року, копію направлення на перевірку № 2198/14-29-07-10 від 15.12.2023 року, копію касового чеку від 22.07.2023 року, додаток № 5 до акту перевірки від 29.12.2023 року, запит про надання документів від 19.12.2023 року, вимогу про зняття залишків товарних запасів від 19.12.2023 року, протокол про адміністративне правопорушення № 32 від 22.01.2024 року, копію акту від 29.12.2023 № 13220/14/29/07/ НОМЕР_2 про результати фактичної перевірки, копію наказу про проведення фактичної перевірки № 1347-п від 12.12.2023 року, копію направлення на перевірку № 2193/14-29-07-10 від 15.12.2023 року, копію направлення на перевірку № 2194/14-29-07-10 від 15.12.2023 року, вимогу про зняття залишків товарних запасів від 19.12.2023 року, копію опису готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій від 19.12.2023 року, додаток до акту перевірки від 29.12.2023 року.
Оцінивши досліджені докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суддя дійшов висновку, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , дійсно вчинила адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.
Враховуючи, що ОСОБА_1 вчинила кілька адміністративних правопорушень, згідно зі ст. 36 КУпАП, стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Згідно положень ст.23 КУпАП, адміністративні стягнення є мірою відповідальності і застосовуються з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчинення нових правопорушень, як самим правопорушником, так і іншими особами.
При призначенні виду адміністративного стягнення ОСОБА_1 в межах санкціїч.1 ст. 155-1 КУпАП, суд, дотримуючись принципу співвідношення між тяжкістю вчинених адміністративних правопорушень та заходом державного примусу, враховуючи характер вчинених правопорушень, особу порушниці, ступінь її вини в скоєнні правопорушень, вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штафу.
Крім цього, згідно ст. 40-1 КУпАП з ОСОБА_1 також підлягає стягненню в дохід держави судовий збір в розмірі 605,60 грн.
Керуючись ст.ст. 36, 40-1, 251, 252, 283-285 КУпАП, суд,
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 155-1 КУпАП і накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу, у розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 85 (вісімдесят п`ять) гривень (Отримувач: Миколаїв.ГУК/тг м. Новий Буг/21081100 Код отримувача: ЄДРПОУ 37992030 Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.) Номер рахунку (IBAN) UA478999980313000106000014436 Код класифікації доходів бюджету 21081100).
Стягнути з ОСОБА_1 судовийзбір вдохід державиу розмірі605(шістсот п`ять) гривень 60 копійок (Отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106 Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783 Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001Код класифікаціїдоходів бюджету:22030106).
Постанову може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено, протягом десяти днів з дня її винесення.
Роз`яснити особі, що штраф має бути сплачений ним не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Після закінчення строку для добровільної сплати штрафу, постанова підлягає примусовому виконанню та надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби, у зв`язку з чим, з особи підлягає стягненню подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначеного правопорушення, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Строк пред`явлення постанови до примусового виконання становить три місяці з наступного дня після набрання нею законної сили.
Суддя С.І. Вжещ
Суд | Новобузький районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2024 |
Оприлюднено | 22.02.2024 |
Номер документу | 117133366 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Новобузький районний суд Миколаївської області
Вжещ С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні