Справа № 585/5193/23
Номер провадження -кс/585/289/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 лютого 2024 року м.Ромни
Слідчий суддя Роменського міськрайонного суду ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого Роменського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про отримання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ41818307, що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ,-
В С Т А Н О В И В:
16 лютого 2024 року до суду надійшло вказане клопотання, з якого вбачається, що слідчим відділомРоменського районноговідділу поліціїГоловного управлінняНаціональної поліціїв Сумськійобласті проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023200470001009 від 13.12.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , лобіюючи інтереси ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " протягом 2021-2023 років (в тому числі у період дії воєнного стану) здійснили укладення договорів та додаткових угод на виконання будівельних робіт з "Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 " Код ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи. В подальшому вказані службові особи, здійснивши внесення недостовірних даних щодо обсягів фактично виконаних робіт до офіційних документів (актів виконання робіт форми КБ-2в), в такий здійснили розтрату бюджетних коштів. Так, 13.09.2021 між ІНФОРМАЦІЯ_5 , в особі начальника ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_5 укладено договір №146 щодо виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної документації по об`єкту: "Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 " вартістю робіт 2 794416,84 грн. Вказаний договір оплачено за рахунок бюджетних коштів, однак роботи виконано не у повному обсязі. Факт виконання робіт у не повному обсязі зафіксовано у протоколі огляду місця події від 19.12.2023 та з показань ОСОБА_6 від 19.12.2023. Таким чином, в діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. 19.12.2023 у кримінальному провадженні призначено судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_6 . Наразі на розгляді у слідчого перебуває клопотання судового експерта від 02.01.2024 №СЕ-19/119-23/18346-БТ, щодо надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення експертизи, а саме:
-Декларативно-дозвільні документи на початок та завершення будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Проект виконання робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », розроблений підрядником на основі робочої документації та проект організації будівництва;
-Пояснювальна записка та локальний кошторис до договірної ціни у новій редакції, шифр електронного документу 84_ДЦ_ДЦ згідно додаткової угоди №3 від 23.12.2021 до договору №146 від 13.09.2021, разом з підсумковою відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в): №1 від 25.10.2021, шифр електронного документа 103_1_2-1_ПД_КБ2в, №2 від 16.11.2021, шифр електронного документа 2_2_2-1_ПД_КБ2в, №3 від 20.12.2021, шифр електронного документа 2_3_2-1_ПД_КБ2в та №4 від 29.12.2021, шифр електронного документа 85_1_2-1_ПД_КБ2в у повному обсязі з розрахунком одиничної вартості у паперовому вигляді або електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних у форматах: *.bsdr; *.bsdu; *.bdcr; *.bdcu; *.ibs; *.idc), разом з розрахунками загальновиробничих витрат до них по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », складені на виконання договору №146 від 13.09.2021;
- Підсумкова відомість ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) №4 від 29.12.2021 шифр електронного документа 85_1_2-1_ПД_КБ2в по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Розрахунок обґрунтування додаткових витрат у літній (зимовий) період в актах приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », складених на виконання умов договору №146 від 13.09.2021;
-Документи щодо здійснення авторського і технічного нагляду під час будівництва та прийняття виконаних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » (договори, журнали, документи щодо оплати та прийняття виконаних робіт);
-Виконавчу документацію підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », а саме: загальний журнал робіт, спеціальні журнали окремих видів робіт, акти на закриття прихованих робіт та проміжного приймання відповідальних конструкцій, виконавчі схеми, документи, щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкції та інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт, складену на виконання договору підряду №146 від 13.09.2021 по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Видаткові накладні, товарні чеки та інші документи, що підтверджують придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » будівельних матеріалів для виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » за договором №146 від 13.09.2021 у повному обсязі;
-Паспорти якості та сертифікати відповідності на матеріали, які були використані під час виконання робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » у повному обсязі;
-Шляхові листи, товаротранспортні накладні, талони на утилізацію сміття по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »
-оригінал договору №146 від 13.09.2021 щодо виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 », додаткові угоди до нього, договірні ціни з локальними кошторисами та підсумковими відомостями до договору, протоколи погодження цін, календарні плани, проектно-кошторисна документація із усіма змінами та додатками, договори субпідрядів та додатки до них, акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2в, акти на закриття прихованих робіт, підсумкові відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3, розрахунки загально виробничих витрат, накладні на витратні матеріали, загальні та спеціальні журнали робіт, рахунки на оплату робіт, банківські виписки, платіжні доручення, відомості про найманих працівників, документи щодо перерахування коштів; документів щодо закупівлі будівельних матеріалів підрядною організацією та сертифікати відповідності таких матеріалів;
-оригінал робочого проекту по об`єкту: «Реконструкції ітермомодернізації підвальногоприміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 » у повному обсязі з усіма розділами;
завірені належним чином копії документів стосовно підготовки, організації та проведення публічної закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », а саме: витягу з річного плану закупівель на 2021 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення ІНФОРМАЦІЯ_5 замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у поточному ремонті фасаду, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких ІНФОРМАЦІЯ_5 були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості закупівлі з «Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють відповідні роботи, цінових пропозицій (ціни та вартості), протоколів. Відповідно такі документи зберігаються у замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 та у підрядної організації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (колишня назва ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_8 ) ЄДРПОУ НОМЕР_2 , яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 . Приймаючи до уваги викладене, з метою встановлення даних фактичних обставин кримінального провадження, проведення повного, об`єктивного та неупередженого досудового розслідування, проведення судових експертиз, у тому числі призначення у подальшому судової почеркознавчої експертизи, виникла необхідність у вилученні оригіналів вище вказаних документів, які перебувають у володінні замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 . Окрім цього, відповідно до методичного листа Міністерства юстиції України «Окремі особливості проведення технічних експертиз документів та почеркознавчих експертиз, у тому числі комплексних, технічних зображень документів», затвердженого рішенням спільного засідання секцій судово-технічної та судово-почеркознавчої експертиз НКМР при МЮ України від 29.03.2012 та протоколу міжвідомчої наради Міністерства юстиції, МВС, СБУ та Державної прикордонною служби від 29.03.2012, а також п 1.1., п.3.2.1. «Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» до «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої МЮ України за №53/5 від 08.10.1998 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 №1950/5), почеркознавчі та технічні експертизи документів проводяться тільки за наявністю документів. Таким чином, необхідно вилучити саме оригінали документів, що надасть змогу у найкоротший термін провести необхідні експертизи та забезпечить виконання завдання кримінального провадження. Вищевказані документи мають значення для всебічного, повного та об`єктивного проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні та у своїй сукупності можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, оскільки на дослідженнях таких документів ґрунтуватимуться висновки судових експертизи та висновки спеціалістів контролюючих органів. Іншими способами, крім отримання до них тимчасового доступу з можливістю їх вилучення, довести обставини, які мають значення для розслідування кримінального правопорушення неможливо. Отже, кримінальним процесуальним законодавством України визначено виключно такий порядок отримання доказів при розслідуванні обставин діяння, з метою забезпечення здійснення судового контролю, правомірністю та обґрунтованістю вимог органів досудового слідства. Визначені документи до яких планується отримати тимчасовий доступ зберігаються у замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 . Місце реєстрації установи підтверджується витягом є Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У судове засідання слідчий Роменського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі. Клопотання просив задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не з`явився, клопотань, заперечень до суду не надходило.
Відповідно ч. 4 ст. 107 КПК України вказане клопотання розглядається без застосування технічних засобів фіксування.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя дійшов такого висновку.
З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань вбачається наявність кримінального провадження №12023200470001009 від 13.12.20233 року, в рамках якого розглядається вказане клопотання.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Клопотання уповноваженої особи, що надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.
Згідно з ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя вважає, що уповноваженою особою доведено, що документи, зазначені в клопотанні, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні і необхідні для повного, всебічного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, а також неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Тому необхідно надати тимчасовий доступ до документів вказаних в клопотанні.
З метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування, а також встановлення істини у справі, наявності або відсутності складу злочину, суд вважає, що клопотання обґрунтоване і підлягає задоволенню.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 107, 131, 132, 159-166 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого Роменського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про отримання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ41818307, що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 - задовольнити.
Надати дозвіл слідчим слідчого відділу Роменського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Сумській області: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_3 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 та заступника начальника слідчого відділу ОСОБА_21 на тимчасовий доступ до оригіналів документів (з можливістю їх вилучення в оригіналі), а саме:
-Декларативно-дозвільні документи на початок та завершення будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Проект виконання робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », розроблений підрядником на основі робочої документації та проект організації будівництва;
-Пояснювальна записка та локальний кошторис до договірної ціни у новій редакції, шифр електронного документу 84_ДЦ_ДЦ згідно додаткової угоди №3 від 23.12.2021 до договору №146 від 13.09.2021, разом з підсумковою відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в): №1 від 25.10.2021, шифр електронного документа 103_1_2-1_ПД_КБ2в, №2 від 16.11.2021, шифр електронного документа 2_2_2-1_ПД_КБ2в, №3 від 20.12.2021, шифр електронного документа 2_3_2-1_ПД_КБ2в та №4 від 29.12.2021, шифр електронного документа 85_1_2-1_ПД_КБ2в у повному обсязі з розрахунком одиничної вартості у паперовому вигляді або електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних у форматах: *.bsdr; *.bsdu; *.bdcr; *.bdcu; *.ibs; *.idc), разом з розрахунками загальновиробничих витрат до них по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », складені на виконання договору №146 від 13.09.2021;
-Підсумкова відомість ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) №4 від 29.12.2021 шифр електронного документа 85_1_2-1_ПД_КБ2в по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Розрахунок обґрунтування додаткових витрат у літній (зимовий) період в актах приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми КБ-2в) по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », складених на виконання умов договору №146 від 13.09.2021;
-Документи щодо здійснення авторського і технічного нагляду під час будівництва та прийняття виконаних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » (договори, журнали, документи щодо оплати та прийняття виконаних робіт);
-Виконавчу документацію підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », а саме: загальний журнал робіт, спеціальні журнали окремих видів робіт, акти на закриття прихованих робіт та проміжного приймання відповідальних конструкцій, виконавчі схеми, документи, щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкції та інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт, складену на виконання договору підряду №146 від 13.09.2021 по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Видаткові накладні, товарні чеки та інші документи, що підтверджують придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » будівельних матеріалів для виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » за договором №146 від 13.09.2021 у повному обсязі;
-Паспорти якості та сертифікати відповідності на матеріали, які були використані під час виконання робіт по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 » у повному обсязі;
-Шляхові листи, товаротранспортні накладні, талони на утилізацію сміття по об`єкту «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-оригінал договору №146 від 13.09.2021 щодо виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 », додаткові угоди до нього, договірні ціни з локальними кошторисами та підсумковими відомостями до договору, протоколи погодження цін, календарні плани, проектно-кошторисна документація із усіма змінами та додатками, договори субпідрядів та додатки до них, акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2в, акти на закриття прихованих робіт, підсумкові відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3, розрахунки загально виробничих витрат, накладні на витратні матеріали, загальні та спеціальні журнали робіт, рахунки на оплату робіт, банківські виписки, платіжні доручення, відомості про найманих працівників, документи щодо перерахування коштів; документів щодо закупівлі будівельних матеріалів підрядною організацією та сертифікати відповідності таких матеріалів;
-оригінал робочого проекту по об`єкту: «Реконструкції ітермомодернізації підвальногоприміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 » у повному обсязі з усіма розділами;
-завірені належним чином копії документів стосовно підготовки, організації та проведення публічної закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція і термомодернізація підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », а саме: витягу з річного плану закупівель на 2021 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення ІНФОРМАЦІЯ_5 замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у поточному ремонті фасаду, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких ІНФОРМАЦІЯ_5 були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості закупівлі з «Реконструкції і термомодернізації підвального приміщення ІНФОРМАЦІЯ_7 », у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють відповідні роботи, цінових пропозицій (ціни та вартості), протоколів,-
які перебувають у володінні замовника будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_1 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 .
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання цієї ухвали слідчий має право звернутися з клопотанням про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала не оскаржується.
Виготовлено 2 оригінали ухвали один з яких долучено до матеріалів клопотання, інший вручено слідчому.
СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_1
Суд | Роменський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117175169 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Роменський міськрайонний суд Сумської області
Шульга В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні