Ухвала
від 15.02.2024 по справі 922/1362/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"15" лютого 2024 р.м. ХарківСправа № 922/1362/17

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Яризько В.О.

при секретарі судового засідання Трофименко С.В.

та за участю:

представника АТ "Укртрансгаз" : Роєнка Євгена Вікторовича (у режимі відеоконференції )

розглянувши заяву АТ "Укртрансгаз" про визнання кредиторських грошових вимог у справі

за заявоюДочірньої компанії "Газ України" НАК "Нафтогаз України" про визнання банкрутом Харківського обласного комунального підприємства "Дирекція розвитку інфраструктури території"

ВСТАНОВИВ:

Постановою від 04.06.2019 Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території", код 03361721, визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Драліна А.В.

05.06.2019 оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

13.09.2023 до суду надійшла заява АТ "Укртрансгаз" про визнання кредиторських грошових вимог до банкрута на суму 149 587 383,54 грн. та 5368,00 грн. судового збору.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 18.09.2023 призначено розгляд заяви АТ "Укртрансгаз" про визнання кредиторських вимог на 16.10.2023.

29.09.2023 на електронну пошту суду від АТ "Укртрансгаз" надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи судової практики, відповідно до якої просить суд під час розгляду справи № 922/1362/17, застосувати висновки викладені у постанові Верховного Суду у справі № 914/1940/22 та задовольнити заяву АТ "Укртрансгаз" з грошовими вимогами до боржника в повному обсязі.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 16.10.2023 відкладено розгляд заяви АТ "Укртрансгаз" з грошовими вимогами до боржника на 09.11.2023.

07.11.2023 через кабінет системи "Електронний суд" від АТ "Укртрансгаз" надійшло клопотання про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, Акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (01001, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6, ідентифікаційний номер 20077720).

08.11.2023 на електронну пошту суду надійшов відзив боржника, в якому він просить суд кредиторські грошові вимоги на загальну суму 149 592 751,64 грн. Акціонерного товариства "Укртрансгаз" заявлені у процедурі банкрутства Харківського обласного комунального підприємства "Дирекція розвитку інфраструктури території" відхилити як необґрунтовані. Також у поданому до суду відзиві просить суд застосувати до спірних правовідносин строк позовної давності.

Судове засідання у справі, призначене на 09.11.2023 об 12.00 год, зв`язку із технічною несправністю системи відеоконференцзв`язку, що підтверджується відповідним Актом про несправність (неналежне функціонування) системи відеоконференцзв`язку, не відбулося.

Ухвалою суду від 09.11.2023 зазначено, що судове засідання з розгляду заяви АТ "Укртрансгаз" з грошовими вимогами до боржника відбудеться04.12.2023.

04.12.2023 до суду від АТ "Укртрансгаз" надійшла відповідь на відзив боржника, в якому заявник просить суд визнати заявлені кредиторські вимоги до боржника у повному обсязі, а саме у загальному розмірі 149952751,74 грн.

Ухвалою суду від 04.12.2023, яка занесена до протоколу судового засідання, розгляд заяви АТ "Укртрансгаз" з грошовими вимогами до боржника відкладено на 16.01.2024.

11.01.2024 через кабінет системи "Електронний суд" від АТ "Укртрансгаз" надійшла заява, в якій заявник просить суд відхилити на заяву боржника про застосування строків позовної давності з огляду на її безпідставність та необґрунтованість.

Судове засідання, призначене на 16.01.2024, у зв`язку із оголошенням сигналу повітряної тривоги на території України та, зокрема, в Харківській області, не відбулося. Ухвалою суду від 16.01.2024 наступне судове засідання суду з розгляду заяви АТ "Укртрансгаз" з грошовими вимогами до боржника у справі №922/1362/17 призначено на 15.02.2024 року.

Присутній в судовому засіданні представник АТ "Укртрансгаз" просить застосувати висновки викладені у постанові Верховного Суду у справі № 914/1940/22 та задовольнити заяву із грошовими вимогами в повному обсязі.

Ліквідатор банкрута в судове засідання не з`явився, проте до суду від представника банкрута надійшла заява, в якій заявник просить суд розглянути заяву АТ "Укртрансгаз" за відсутності ліквідатора та його представників, а також зазначає, що заперечує проти поданої АТ "Укртрансгаз" заяви із грошовими вимогами до боржника у повному обсязі з підстав викладених у поданих до суду документах.

Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються грошові вимоги АТ "Укртрансгаз", заслухавши пояснення його представника, суд зазначає наступне.

Щодо клопотання АТ "Укртрансгаз" про залучення третьої особи АТ "НАК "Нафтогаз України", суд зазначає, що з 21.10.2019 провадження в даній справі здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ч.1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до положень ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, учасники у справі про банкрутство (неплатоспроможність) - сторони (конкурсні кредитори забезпечені кредитори, боржник (банкрут), арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спір, а також у випадках, передбачених цим Кодексом, Фонд державного майна України, Національний банк України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника.

Таким чином, в межах справи про банкрутство відсутні такі учасники як треті особи. До того ж суд звертає увагу на те, що АТ "НАК "Нафтогаз України" є кредитором банкрута, що не потребує його повторного залучення в дану справу, оскільки він вже учасником у справі про банкрутство Харківського обласного комунального підприємства "Дирекція розвитку інфраструктури території". Враховуючи вищевикладене, суд не вбачає правових підстав для задоволення клопотання АТ "Укртрансгаз" про залучення третьої особи та відмовляє в його задоволенні.

Щодо заяви АТ "Укртрансгаз" із грошовими вимогами до боржника, суд встановив наступне.

З метою забезпечення сталого функціонування ринку природного газу 14.07.2021 року було прийнято Закон України "Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу", №1639-ІХ, (далі Закон №1639), який набув чинності 29.08.2021.

Законом України №1639 внесено зміни, в тому числі, до Закону України від 03.11.2016 №1730-VІІІ "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення (далі Закон №1730), який зокрема доповнено ст. 8 цього Закону.

Відповідно до ч.2 ст. 8 Закону України №1730, підприємства, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води (далі підприємства ПЕК), які протягом періоду з грудня 2015 року по 31 грудня 2019 року здійснювали відбір природного газу з газотранспортної системи без поданих постачальником номінацій та у яких відсутні підписані акти приймання-передачі природного газу з постачальником щодо таких обсягів, зобов`язані, незалежно від включення до реєстру, укладання договору реструктуризації та підписання акту звіряння взаєморозрахунків, протягом 72 місяців, починаючи з 1 жовтня 2021 року, щомісяця рівними частинами компенсувати (оплатити) особі, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно, вартість:

- відібраних без номінації обсягів природного газу за цінами реалізації природного газу категоріям споживачів, визначеними положенням про покладання спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу, затверджених постановами Кабінету Міністрів України на виконання статті 11 Закону України "Про ринок природного газу", чинних протягом періоду таким відборів для відповідних категорій споживачів;

- послуг транспортування відібраних без номінацій обсягів природного газу за цінами, встановленими постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, чинними протягом періоду таких відборів.

Різниця між вартістю природного газу за ціною компенсації, що визначена частиною другою цієї статті, та фактичною вартістю природного газу, яку відображено в бухгалтерському обліку особи, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно, у відповідні періоди відбору природного газу без поданих номінацій, підлягає списанню в обліку особи, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно.

АТ "Укртрансгаз" до 31.12.2019 був оператором газотранспортної системи суб`єктом господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу транспортною системою на користь третіх осіб (замовників), відповідно п.19 ч.1 ст.1 Закону України "Про ринок природного газу".

ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" є споживачем юридичною особою, яка отримує природний газ на підставі договору постачання природного газу з метою використання для власних потреб, а не для перепродажу або використання в якості сировини (далі Споживач) (п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу»).

Для здійснення діяльності з виробництва теплової енергії для надання послуг з опалення та постачання гарячої води населенню, боржник, відповідно до "Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу", затвердженого Постановами Кабінету Міністрів України №758 від 01.10.2015, №187 від 22.03.2017, №867 від 19.10.2018, має право у визначений період придбати природний газ для всіх категорій споживачів у НАК "Нафтогаз України".

Відповідно до п.п.4 п.3 "Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №758 від 01.10.2015 (далі Положення №758), на НАК "Нафтогаз України" покладено спеціальний обов`язок постачати природний газ виробникам теплової енергії для виробництва теплової енергії за цінами, на умовах та у порядку, що визначені пунктами 15-17 цього Положення.

Згідно з п.16 Положення №758, НАК "Нафтогаз України" у період з 1 травня 2016 по 31 березня 2017 (включно) постачає природний газ виробникам теплової енергії за регульованою ціною (без урахування тарифів на послуги з транспортування та розподілу природного газу, а також податків та зборів, що включаються до вартості природного газу, відповідно до Податкового кодексу України) з метою надання послуг з опалення та постачання гарячої води установам, що фінансуються за рахунок державного і місцевих бюджетів, та населенню в розмірі 4942,00 грн за 1000 куб. метрів.

Відповідно до повідомлення НАК "Нафтогаз України" №23/4-1305-21 від 22.11.2021 ціна реалізації природного газу за категоріями споживачів, визначеними положеннями про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого постановами Кабінету Міністрів України на виконання статті 11 Закону України "Про ринок природного газу" без ПДВ за 1000 куб.м. складає у грудні 2016, у січні-квітні 2017 року для населення та бюджетних організацій 4942,00 грн, для інших суб`єктів (крім бюджетних) 8451,00 грн.

Згідно з пунктом 17 Положення №758 постачання природного газу НАК "Нафтогаз України" виробникам теплової енергії здійснюється на підставі договору, що враховує положення примірного договору про постачання природного газу виробникам теплової енергії, який затверджується Кабінетом Міністрів України та з дотриманням принципу недискримінації.

Таким чином зазначені тарифи підтверджуються умовами укладених договорів між боржником та НАК "Нафтогаз України" та договором постачання природного газу від 15.12.2015 №2087/16-БО-32.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 №742-р "Деякі питання опалювального сезону 2016/172, від 04.10.2017 №720-р 2Деякі питання опалювального сезону 2017/2018 року", від 03.10.2018 №717-р "Деякі питання опалювального сезону 2018/19 року" покладено на НАК "Нафтогаз України" обов`язок разом з операторами газотранспортних та газорозподільних систем забезпечити протягом опалювальних сезонів 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019 безперебійне постачання природного газу виробникам теплої енергії для виробництва теплової енергії для бюджетних установ, релігійних та інших організацій, для надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води населенню в необхідних обсягах.

Отже, ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" - є захищеним споживачем природного газу у розумінні п.10 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу», оскільки здійснює надання важливих суспільних послуг та є виробником теплової енергії для потреб таким споживачів або підприємств, установ, організацій за умови, що виробництво теплової енергії для потреб таким споживачів або підприємств, установ, організацій здійснюється за допомогою об`єктів, не пристосованих до зміни палива та приєднаних до газотранспортної або газорозподільної системи.

Відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 №742-р "Деякі питання опалювального сезону 2016/2017 року" на Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" та постачальників природного газу до початку опалювального сезону 2016/2017 року покладено обов`язок видати номінації теплогенеруючим і теплопостачальним організаціям відповідно до договорів, які укладені згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 №357 "Про затвердження примірного договору про постачання природного газу виробникам теплової енергії для виробництва теплової енергії" та з дотриманням принципу недискримінації.

Отже, на підставі вказаного розпорядження, на ПАТ "НАК "Нафтогаз України" та постачальників природного газу покладено обов`язок видати номінації теплогенеруючим і теплопостачальним організаціям ще на початку опалювального сезону.

Аналогічний висновок про обов`язок ПАТ "НАК "Нафтогаз України" видати номінації відповідно до вказаного розпорядження також викладено у постановах Верховного Суду від 14.05.2018 у справі №926/680/17, від 21.03.2018 у справі №911/656/17, від 04.04.2018 у справі №904/5094/17, від 15.03.2018 у справі №922/345/17.

Згідно з п.1 глави 1 розділу ХІ Кодексу ГТС, замовники послуг транспортування зобов`язані подати Оператору ГТС номінації та/або місячну номінацію по точках входу та точках виходу.

За період грудень 2016, січень-квітень 2017 були відсутні номінації НАК "Нафтогаз України" для ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території", а також відсутній замовник послуг транспортування та фактичної передачі в порядку, передбаченим Кодексом ГТС, будь-який суб`єкт ринку природного газу.

Загальний обсяг відбору у зазначений період склав 16536,222 тис. куб. метрів, що підтверджується зведеними реєстрами обсягів газу, що були використані споживачами по договорах з АТ "НАК "Нафтогаз України" із мереж ПАТ "Харківгаз" та звітами про фактичні обсяги розподілу природного газу, відібраного з точки виходу ПАТ "Харківгаз", між замовниками послуг транспортування (постачальниками) у грудні 2016 року, у січні квітні 2017 року.

Таким чином, у спірний період ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" мало договірні відносини з постачання природного газу з АТ "НАК "Нафтогаз України", натомість постачальник не здійснив постачання вказаних обсягів боржнику, внаслідок чого ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" у грудні 2016 року, січні квітні 2017 року здійснило відбір природного газу з газотранспортної системи, з ресурсу АТ "Укртрансгаз" обсягом 16536,22 тис. куб. метрів без поданих номінацій будь-яким замовником послуг транспортування.

З урахуванням того, що ст.8 Закону №1730 визначено, що компенсація кредитору має бути здійснена боржником за цінами реалізації природного газу, чинних протягом періоду таких відборів для відповідних категорій споживачів, то при розрахунку загального розміру заборгованості кредитором було враховано обсяги споживання природного газу, використані боржником для виробництва теплової енергії для різних категорій споживачів, що визначені самим боржником в договорах постачання природного газу, а також враховано ціни для виробників теплової енергії по категоріям споживачів, які діяли протягом періоду відборів природного газу без номінацій.

За наведеним розрахунком кредитора вартість відібраних обсягів природного газу у період грудень 2016 року, січень-квітень 2017 року у загальному розмірі 16536,222 тис.куб.м. за цінами реалізації природного газу по категоріям споживачів загалом складає 149587383,54 грн.

Суд не погоджується із запереченням боржника про необґрунтованість кредиторських вимог АТ "Укртрансгаз" з посиланням на рішення господарського суду Харківської області від 04.04.2017 у справі №922/309/17, що боржником на адресу постачальника (ПАТ "НАК "Нафтогаз України") направлялись заявки на визначення обсягу поставки газу на грудень 2016 року, з яких підстав такі заявки не були доведені до відома газопостачальної та газорозподільної організацій невідомо, при цьому врегулювання спірних питань, що виникли стосовно таких обсягів мають вирішуватись між ПАТ "НАК "Нафтогаз України" та ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" та зазначає наступне.

Між ПАТ "НАК "Нафтогаз України" та ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" були укладені договори постачання природного газу №2444/1617-ТЕ-32 від 21.09.2016 р. та №2577/1617-БО-32 від 31.10.2016 року, разом з цим, факт укладання договору не свідчить про його фактичне виконання, адже лише подання номінацій у спірний період для боржника та підписання актів приймання-передачі свідчить про фактичне виконання умов укладеного договору.

Відповідно до ст.334 Цивільного кодексу України право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно зі статтею 664 Цивільного кодексу України обов`язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним в момент:

1) вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов`язок продавця доставити товар;

2) надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходження товару.

Договором купівлі-продажу може бути встановлений інший момент виконання продавцем обов`язку передати товар. Товар вважається наданим у розпорядження покупця, якщо у строк, встановлений договором, він готовий до передання покупцеві у належному місці і покупець поінформований про це.

Якщо з договору купівлі продажу не випливає обов`язок доставити товар або передати товар у його місцезнаходженні. Обов`язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент здачі товару перевізникові або організації зв`язку для доставки покупцеві.

Таким чином, у спірний період ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" мало договірні відносини з постачання природного газу з ПАТ "НАК "Нафтогаз України", проте постачальник не здійснив постачання вказаних обсягів природного газу боржнику, внаслідок чого ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" здійснювався відбір природного газу з транспортної системи АТ "Укртрансгаз" без поданих номінацій його постачальником.

Також суд вважає помилковим твердження боржника про безпідставність вимог кредитора з огляду на висновки господарського суду Харківської області у рішенні від 04.04.2017 у справі №922/309/17 де вказано, що будь-які спірні моменти щодо обсягів постачання газу у грудні 2016 року та січні 2017 року, несвоєчасного оформлення актів приймання-передачі газу, небалансів газу, тощо, є наслідком неналежного виконання сторонами договорів поставок (позивачем та третьою особою) своїх зобов`язань, а також вимог нормативно-правових актів. У разі виникнення між ними будь-яких суперечок, в т.ч. не надання номінацій, виникнення небалансів газу, такі обсяги повинні бути врегульовані між ПАТ "НАК "Нафтогаз України" та ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території", а не з ПАТ "Харківгаз", як газорозподільною організацією.

Як вбачається із матеріалів справи обсяги відібраного Боржником природного газу у період грудень 2016 року, січень квітень 2017 року склав 16536,222 тис. куб.м. та підтверджується актами надання послуги з транспортування природного газу магістральними трубопроводами, підписаними уповноваженими представниками ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" та АТ «Укртрансгаз». Проте споживання Боржником зазначеного об`єму проводилось без подання номінації ПАТ "НАК "Нафтогаз України".

Отже враховуючи відсутність підписаних двосторонніх актів приймання-передачі природного газу у спірний період між ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території" та ПАТ "НАК "Нафтогаз України, кредитор має всі наявні підстави для стягнення заборгованості на підставі ч.2 ст.8 Закону України №1730.

Щодо заяви боржника про застосування строків позовної давності, у відповідності до ст. 256, ч. 1 ст. 261, 257 Цивільного кодексу України, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 5 статті 261 ЦК України за зобов`язаннями з визначеним строком виконання перебіг позовної давності починається зі спливом строку виконання.

Стаття 260 ЦК України встановлює, що позовна давність обчислюється за загальними правилами визначення строків, встановленими статтями 253-255 цього Кодексу. Згідно із ст. 253, ч. 3 ст. 254 та із ч 1 ст. 255 ЦК України строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.

Строк виконання обов`язків боржника перед Кредитором, що є предметом спору у справі № 922/1362/17, визначено приписами ч. 2 ст. 8 Закону № 1730, який становить: протягом 72 місяців, починаючи з 1 жовтня 2021 року, щомісяця рівними частинами компенсувати (оплатити) особі, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року, яким є АТ "Укртрансгаз", вартість відібраних у грудні 2016 року, у січні - квітні 2017 року без номінацій обсягів природного газу.

Загальна вартість відібраних боржником у грудні 2016 року, у січні - квітні 2017 року без номінацій обсягів природного газу складає 149 587 383,54 гривень. Крім того, відповідно до відповідно до ч.1 ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства (далі КУзПБ) з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

- строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

Постановою Господарського суду Харківської області від 04.06.2019 у справі №922/1362/17 Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території" (код ЕДРПОУ 03361721), визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Драліна А.В.

З урахуванням вищевикладеного, станом на момент подання заяви з грошовими вимогами, строк оплати вартості відібраних без номінацій обсягів природного газу у сумі 149 587 383,54 грн є таким, що настав.

Таким чином строки позовної давності у зобов`язанні боржника із сплати компенсації кредитору, що є предметом спору у справі № 922/1362/17 на момент звернення із заявою до суду не спливли, а заява боржника про застосування строків позовної давності в цій справі є такою, що суперечить приписам ст. 253, ч. 3 ст. 254 та із ч. 1 ст. 255 ЦК України, а також ч. 2 ст. 8 Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" від 03.11.2016 № 1730-VIII.

Отже, вимоги Акціонерного товариства "Укртрансгаз" до боржника у розмірі 149 587 383,54 грн. є обґрунтованими та підтверджені належними доказами.

З урахуванням вищевикладеного, суд визнає вимогиАкціонерного товариства "Укртрансгаз" на загальну суму 149 587 383,54 грн та 5368,00 грн. - судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами до боржника.

Керуючись статтями 59-65 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 233-235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги Акціонерного товариства "Укртрансгаз" до Харківського обласного комунального підприємства "Дирекція розвитку інфраструктури території" на суму 149587383,54 грн, а також 5368,00 грн судового збору.

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення.

Ухвала може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дати складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено 20.02.2024.

Суддя Яризько В.О.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення15.02.2024
Оприлюднено26.02.2024
Номер документу117176014
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —922/1362/17

Ухвала від 10.04.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 31.03.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 18.02.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 14.02.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 05.02.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 28.01.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 14.01.2025

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 24.09.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

Ухвала від 26.08.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Міньковський С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні