Провадження № 3/641/559/2024 Справа № 641/534/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 лютого 2024 року м. Харків
Суддя Комінтернівського районного суду м. Харкова Богдан М.В., за участю особи, стосовно якої складено протокол про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 , розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , громадянки України, працюючої на посаді голови правління ЖК «Нафтовик-2», що мешкає за адресою: АДРЕСА_1 ,
- за ч. 1 ст. 41 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , працюючи на посаді голови правління ЖК «Нафтовик-2», код ЄДРПОУ 23009386, що розташоване за адресою: м. Харків, пр-т Героїв Сталінграда, 161-В, в 2023 році допустила порушення законодавства про працю, а саме: роботодавцем не забезпечено ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці. Під час проведення заходу державного нагляду(контролю) діючим головою правління ЖК «Нафтовик-2» ОСОБА_1 не надано жодних відомостей з нарахування та виплати заробітної плати за період працювання на посаді колишнього голови правління ЖК «Нафтовик-2» ОСОБА_2 , у зв?язку з чим не має можливості встановити суму нарахованої та виплаченої їй заробітної плати, чим порушено вимоги ч. 1 ст.7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».
ОСОБА_1 в судовому засіданні свою провину визнала частково, вказала, що відсутність будь-яких установчих, бухгалтерських та кадрових документів унеможливлювало нарахування відповідної компенсації за невикористану відпустку.
Суд, заслухавши думку ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи дійшов наступного висновку.
Згідно положеньстатті 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Відповідно дост. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є, зокрема, своєчасне всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, а також вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови.
Згідно до ст. 251 КУпАП, доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно зіст.280КУпАПорган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною 1 ст.41КУпАПпередбачена адміністративна відповідальність за порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеногоЗаконом України "Про звернення громадян", або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.
Відповідно до ч. 1 ст.7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» у періоддії воєнногостану порядокорганізації діловодстваз питаньтрудових відносин,оформлення іведення трудовихкнижок таархівного зберіганнявідповідних документіву районахактивних бойовихдій визначаєтьсяроботодавцем самостійно,за умовизабезпечення веденнядостовірного облікувиконуваної працівникомроботи таобліку витратна оплатупраці.
Так, вина ОСОБА_1 у вчиненому правопорушенні, за обставин, викладених у протоколі про адміністративне правопорушення, підтверджується в повному обсязі сукупністю доказів, наявних в матеріалах справи, а саме: даними протоколу про адміністративне правопорушення № ПНС/ХК/23583/104/П/ПТ від 08.01.2024 року; Актом проведення позапланового заходу державного нагляду № ПНС/ХК/25383/104 від 08.01.2024 року; пояснювальною запискою ОСОБА_1 ; протоколом № 1 позачергових Загальних збрів членів ЖК «Нафтовик-2»; наказом №1 про звільнення ОСОБА_2 з посади голови правління ЖК «Нафтовик-2»; наказом про прийняття на посаду голови правління ЖК «Нафтовик-2» ОСОБА_1 ; статутом ЖК «Нафтовик-2».
Своїми діями ОСОБА_1 скоїла правопорушення передбачене ч. 1 ст. 41 КУпАП, тобто порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці, що полягає у порушенні вимог ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці.
Згідност.8 КУпАПособа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення.
Статтею 23 КУпАПпередбачено, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно дост. 33 КУпАПпри накладанні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, які пом`якшують та обтяжують відповідальність.
При призначенні міри адміністративного стягнення ОСОБА_1 суд враховує характер вчиненого правопорушення, ступінь вини, матеріальний стан, дані про особу правопорушника, та вважає за можливе застосувати до неї згідноч. 1 ст. 41 КУпАПстягнення у виді штрафу в дохід держави в розмірі тридцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що складає 510,00 грн.
Крім того, відповідно до положень ст. 40-1 КУпАП у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення з особи, яка притягається до адміністративного відповідальності підлягає стягненню судовий збір.
Керуючись ст. ст. 33, 41, 251, 280 КУпАП, суд
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 41 КУпАП та застосувати адміністративне стягнення, у вигляді накладення штрафу у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 510,00 (п`ятсот десять) гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави в розмірі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду в десятиденний строк з дня її оголошення.
Суддя- М. В. Богдан
Суд | Комінтернівський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2024 |
Оприлюднено | 26.02.2024 |
Номер документу | 117198538 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі охорони праці і здоров’я населення Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці |
Адмінправопорушення
Комінтернівський районний суд м.Харкова
Богдан М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні