Рішення
від 26.02.2024 по справі 280/10705/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2024 року Справа № 280/10705/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Садового І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовною заявою Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (просп. Маяковського, 20-А, м. Запоріжжя, 69002; код ЄДРПОУ 40311343)

до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» (вул. Космічна, 150, м. Запоріжжя, 69050; код ЄДРПОУ 42468550)

про стягнення штрафу,

ВСТАНОВИВ:

21.12.2023 Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (далі позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» (далі відповідач, ТОВ «ПРОСТОР ДС»), в якій позивач просить суд стягнути з відповідача до Державного бюджету штраф у розмірі 34 000,00грн.

Ухвалою суду від 22.12.2023 відкрито провадження у справі №280/10705/23, справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення та виклику сторін.

У зв`язку з розглядом справи в порядку письмового провадження, відповідно до вимог частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Враховуючи те, що згідно з Довідкою №02-35/24/11 від 21.02.2024 суддя Запорізького окружного адміністративного суду Садовий І.В. у період з 03.02.2024 по 23.02.2024 перебував у відпустці, рішення по справі приймається у перший робочий день після виходу судді з відпустки.

Обґрунтування позовних вимог викладено в позовній заяві (вх.№57106 від 21.12.2023). Зокрема зазначено, що під час позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) на предмет дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на дизельне паливо та бензини автомобільні, позивачем не виконано вимогу контролюючого органу про надання інформації з переліком документів, які необхідні для здійснення позапланового заходу, а відтак створено перешкоди для здійснення перевірки. У зв`язку із створенням перешкоди для виконання покладених на позивача контрольно-наглядових функцій за дотриманням вимог щодо застосування державних регульованих цін, а саме ненаданням відповідачем інформації та документів, зазначених у вимозі про надання інформації та документів від 16.05.2022 №1, чим порушено вимоги пунктів 2, 3 частини 1 статті 18 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та абзацу 4 статті 11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» позивачем було винесено рішення від 30.05.2022 №3 про застосування до ТОВ «ПРОСТОР ДС» адміністративно-господарських санкцій у виді штрафу в сумі 34000,00 грн. Зауважено, що відповідачем адміністративно-господарські санкції у добровільному порядку сплачено не було. На підставі вищевикладеного позивач просить суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі та стягнути з ТОВ «ПРОСТОР ДС» до Державного бюджету України адміністративно-господарські санкції у розмірі 34 000,00грн.

Правом на подання відзиву на позовну заяву відповідач не скористався, матеріали справи містять докази направлення позивачем на адресу відповідача копії позовної заяви з доданими до неї документам.

За правилами статті 124 КАС України у разі ненадання учасниками справи інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам-підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі відсутності учасників справи за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручено їм належним чином.

Матеріали справи містять докази того, що ухвала суду про відкриття провадження у справі була надіслана на адресу відповідача зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та 22.01.2024 отримана уповноваженим представником ТОВ «ПРОСТОР ДС».

Згідно із частиною шостою статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Оскільки відзив на позовну заяву у встановлений судом строк відповідачем не надано, суд вирішує справу за наявними матеріалами відповідно до вимог частини шостої статті 162 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, якими обґрунтовуються позовні вимоги, судом встановлено наступне.

Згідно з офіційними відомостями, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ «ПРОСТОР ДС» зареєстровано у якості юридичної особи 11.09.2018, номер запису: 11031020000045269, основним видом діяльності за КВЕД є: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (а.с.54-57).

На підставі доручення Прем`єр-Міністра України від 08.05.2022 №11381/0/1-22 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області видано наказ від 10.05.2022 №167 про проведення з 12.05.2022 по 25.05.2022 позапланового заходу з державного нагляду (контролю) на предмет дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на дизельне паливо та бензини автомобільні ТОВ «ПРОСТОР ДС» за адресами: вул. Космічна, буд. 150, м. Запоріжжя, 69050 (місцезнаходження суб`єкта господарювання), пр. Соборний, буд. 8, м. Запоріжжя (місце провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання) (а.с.12).

10.05.2022 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізької області видано направлення №179 на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у формі перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР-ДС», код ЄДРПОУ 42468550, місце знаходження суб`єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід: місто Запоріжжя, вулиця Космічна, буд. 150, місце провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід: м. Запоріжжя, просп. Соборний, буд. 8 (а.с.13).

16.05.2022 посадовими особами контролюючого органу було винесено Вимогу про надання інформації №1, згідно із якою відповідача повідомлено про необхідність у термін до 17.00 год. 17.05.2022 надати завірені належним чином (підписом керівника суб`єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою підприємства) копії документів, а також іншу інформацію, а саме:

1. Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних - осіб підприємців та громадських формувань;

2. Статут або положення суб`єкта господарювання;

3. Ліцензії на право роздрібну торгівлі пальним суб`єктом господарювання та за місцем торгівлі суб`єкта;

4. Наказ щодо призначення керівника суб`єкта господарювання та/або особи уповноваженої керівником на участь у перевірках;

5. Наказ щодо призначення головного бухгалтера суб`єкта господарювання;

6. Наказ щодо призначення посадової особи суб`єкта господарювання, відповідальної за формування, встановлення та застосування економічно обґрунтованих цін(тарифів), її посадова інструкція, паспорт та довідка про присвоєння номеру облікової картки платника податків;

7. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість;

8. Розпорядчі документи щодо встановлення цін на дизельне паливо та бензин автомобільні, які діяли протягом перевіряє мого періоду;

9. Інформація щодо роздрібних цін на дизельне паливо та бензин автомобільні, які діяли протягом перевіряє мого період, згідно з додатком №1;

10. Інформація щодо декларування зміни роздрібних цін на дизельне паливо та бензин автомобільні, які діяли протягом перевіряє мого періоду, згідно з додатком 2;

11. Документи щодо фактичної реалізації дизельного палива та бензинів автомобільних в електронному вигляді та на паперовому носії за місцем торгівлі пальним суб`єкта господарювання за перевіряє мий період(щоденні звіти з реалізації дизельного палива та бензинів автомобільних форми 17-НП в розрізі видів палива із зазначенням обсягів реалізації та ціни реалізації за усіма касовими апаратами за місцем торгівлі дизельним паливом та бензинами автомобільними, z- чеки, фіскальні чеки, контрольні стрічки, роздруковані або створені в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій, видаткові та прибуткові накладні, платежі, доручення, виписки банку щодо реалізації дизельного палива та бензинів автомобільних тощо);

12. Паспорти якості та декларації про відповідність на кожну партію дизельного палива та бензинів автомобільних, закуплену протягом перевіряємого періоду (а.с.17-18).

За результатами проведеного заходу складено акт перевірки дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін від 25.05.2022 № 179/09, яким зафіксовані порушення, а саме: не надано інформацію та документи, зазначені у вимозі №1 від 16.05.2022, чим порушено вимоги пунктів 2, 3 частини 1 статті 18 Закону України «Про ціни та ціноутворення» та абзацу 4 статті 11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», що полягало у створенні перешкоди позивача для виконання Головним управлінням покладених на нього функцій (а.с.19-39).

30.05.2022 позивачем прийнято рішення №3 «Про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення», яким за створення перешкод для виконання Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області покладених на нього функцій до ТОВ «ПРОСТОР-ДС» застосовано адміністративно-господарські санкції у виді штрафу у розмірі 2000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян у сумі 34000,00грн (а.с.41-42).

Не погодившись із прийнятим позивачем рішенням від 30.05.2022 №3 «Про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення» ТОВ «ПРОСТОР-ДС» оскаржило його до суду.

З даних Єдиного державного реєстру судових рішень встановлено, що рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 16.06.2023 у справі №280/3820/22 позовні вимогиТовариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області провизнання протиправним та скасування рішення, - задоволено.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 22.11.2023 у справі №280/3820/22 скасовано рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.06.2023 в адміністративній справі №280/3820/22 та прийнято нове рішення, яким в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» до Головного управління Держпродспоживслужби у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення відмовлено.

У зв`язку з несплатою ТОВ «ПРОСТОР ДС» суми адміністративно-господарських санкцій у добровільному порядку, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів частини 1 статті 2 КАС України, відповідно до яких завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Основні засади цінової політики і відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення визначає та регулює Закон України від 21.06.2012 №5007-VI «Про ціни і ціноутворення» (далі Закон №5007-VI).

За змістом частини першої статті 7 Закону №5007-VI реалізація державної цінової політики, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін, розроблення та внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної цінової політики здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну цінову політику.

Відповідно до вимог статті 13 Закону №5007-VI державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом:

1) установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання: фіксованих цін; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів);

2) запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни.

Статтею 16 Закону №5007-VI передбачено, що органами державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення (далі - уповноважені органи) є:

- центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з контролю за цінами;

- інші органи, визначені законом.

Відповідно до приписів пунктів 1, 6 частини 1 статті 18 Закону №5007-VI уповноважені органи мають право: проводити у суб`єктів господарювання в установленому порядку планові та позапланові перевірки достовірності зазначеної у документах інформації про формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 затверджено Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Положення № 667).

Згідно з пунктом 1 Положення № 667 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику, зокрема з контролю за цінами.

Пунктом 3 Положення № 667, передбачено, що серед основних завдань Держпродспоживслужби є здійснення відповідно до закону державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Відповідно до підпункту 11 пункту 4 Положення № 667 Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Абзацом 1 пункту 7 Положення № 667 установлено, що Держпродспоживслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V).

Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України №877-V державним наглядом (контролем) є діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій; спосіб здійснення державного нагляду (контролю) процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

Відповідно до статті 3 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами: здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначеному законом; відкритості, прозорості, плановості й системності державного нагляду (контролю).

Статтею 7 Закону №877-V встановлено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Згідно з частиною 1 статті 6 Закону №877-V підставою для здійснення позапланових заходів є, зокрема, звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

Відповідно до частинами 6, 7 статті 6 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акту; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства. В останній день перевірки два примірники акту підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

На підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

За положеннями частин 8, 9 статті 7 цього Закону припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Розпорядження або інший розпорядчий документ органу державного нагляду (контролю) - обов`язкове для виконання письмове рішення органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень у визначені строки. Розпорядження видається та підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу).

Розпорядження може передбачати застосування до суб`єкта господарювання санкцій, передбачених законом.

Розпорядчі документи щодо усунення порушень вимог законодавства можуть бути оскаржені до відповідного центрального органу виконавчої влади або суду в установленому законом порядку.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 18 Закону №5007-VI уповноважені органи мають право - приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Так, за приписами пункту 4 частини 1, частини 2 статті 20 цього Закону до суб`єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції за невиконання приписів уповноважених органів або створення перешкод для виконання покладених на них функцій - штраф у розмірі 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Суми адміністративно-господарських санкцій зараховуються до державного бюджету.

Пунктами 2, 3, 8 статті 18 Закону №5007-VI визначено, що уповноважені органи мають право: одержувати відповідно до законодавства у письмовій формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час проведення перевірки; одержувати безоплатно від суб`єктів господарювання, що перевіряються, копії документів та інші відомості, необхідні для здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, документів, що можуть підтверджувати їх порушення, платіжних доручень, квитанцій, що підтверджують факт перерахування до бюджету коштів у разі застосування адміністративно-господарських санкцій, а також довідки, підготовлені суб`єктами господарювання на їх вимогу; звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі прийняття рішення про порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

З аналізу наведених вище положень чинних нормативно-правих актів вбачається, що позивач уповноважений на здійснення контролю у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, а також застосовувати до суб`єктів господарювання адміністративно-господарські санкції.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що рішенням від 30.05.2022 № 3 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області до відповідача застосовано штраф у розмірі 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2000 х 17 грн. = 34000 грн).

При цьому, у статті 21 Закону №877-V визначено, що суб`єкт господарювання має право звернутися до відповідного центрального органу виконавчої влади або до суду щодо оскарження рішень органів державного нагляду (контролю).

Не погодившись із прийнятим позивачем рішенням від 30.05.2022 №3 «Про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення» ТОВ «ПРОСТОР-ДС» оскаржило його до суду.

З даних Єдиного державного реєстру судових рішень встановлено, що рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 16.06.2023 у справі №280/3820/22 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, - задоволено.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 22.11.2023 у справі №280/3820/22 скасовано рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.06.2023 в адміністративній справі №280/3820/22 та прийнято нове рішення, яким в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Простор-ДС» до Головного управління Держпродспоживслужби у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення відмовлено.

Суд звертає увагу на те, що станом на час розгляду даної справи рішення Головного управління Держпродспоживслужби у Запорізькій області від 30.05.2022 № 3 є чинним, а відтак підлягає обов`язковому виконанню.

Враховуючи, що на момент розгляду даної справи сума адміністративно-господарських санкцій, застосованих до ТОВ «ПРОСТОР ДС» останнім у встановленому чинним законодавством порядку та строки не сплачена, заборгованість перед Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області не погашена, суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення вказаних коштів у судовому порядку, а тому позов підлягає задоволенню.

Частиною 1 статті 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до приписів статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, тому судові витрати у даному випадку з відповідача стягненню не підлягають.

Враховуючи відсутність доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (просп. Маяковського, 20-А, м. Запоріжжя, 69002; код ЄДРПОУ 40311343) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» (вул. Космічна, 150, м. Запоріжжя, 69050; код ЄДРПОУ 42468550) про стягнення штрафу, - задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТОР ДС» (вул. Космічна, 150, м. Запоріжжя, 69050; код ЄДРПОУ 42468550) до Державного бюджету України адміністративно-господарські санкції у розмірі 34 000,00грн. (тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 26.02.2024.

Суддя І.В.Садовий

Дата ухвалення рішення26.02.2024
Оприлюднено28.02.2024
Номер документу117242430
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення штрафу

Судовий реєстр по справі —280/10705/23

Рішення від 26.02.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні