Справа № 521/4749/23
Номер провадження 3/521/31/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 лютого 2024 року м. Одеса
Малиновський районний суд міста Одеси у складі:
головуючого судді Засядьвовк О.Д.,
за участю секретаря Положенцевої Ю.Ю.,
представника Одеської митниці Євдокимова Д.А.,
представника особи, що притягається
до адміністративної відповідальності Нечипорук І.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні, у режимі відеоконференції, справу, що надійшла з Одеської митниці Державної митної служби України за протоколом складеним відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт НОМЕР_1 виданий 19.02.2018 Святошинським відділом ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області, зареєстрованого : АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , директора ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (79033, Львівська обл., м. Львів, вул. Шведська, буд. 3, код ЄДРПОУ 42689532), за ознаками вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України,
ВСТАНОВИВ:
До Малиновського районного суду м. Одеси надійшов протокол № 1238/50000/23 від 06.10.2022 року про порушення митних правил з відповідними матеріалами, у відношенні гр. ОСОБА_1 , за ознаками скоєння правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України.
З вищезазначеного протоколу про порушення митних правил вбачається, що 12.10.2020 між ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) в особі гр. ОСОБА_1 та компанією «SUNACCORN F.Z.E» (UAE), в особі гр. ОСОБА_2 укладено зовнішньоекономічний контракт №SR-1220 щодо поставки товару в Україну.
В рамках наведеного зовнішньоекономічного контракту на умовах поставки «CFR» до зони діяльності Одеської митниці Держмитслужби з Туреччини на морському судні «MICHEL A» у контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 прибув товар «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65% - 1180 рул..», загальною вагою 27932,3 кг брутто/27094,33 кг нетто (згідно інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020).
06.01.2021 декларантом ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) ОСОБА_3 була підготовлена та подана митному органу митна декларація (далі МД) в режимі «ІМ 40 ДЕ», яка була прийнята та зареєстрована за номером № UA500020/2021/000412.
Разом з митною декларацією було надано передбачені ст. 335 МК України документи серед яких: контракт від 12.10.2020 №SR-1220, інвойс №SC20201226 від 24.12.2020, коносамент KTLIST202788 від 25.12.2020, наряд від 04.01.2021 №2 та інші товаросупровідні та комерційні документи.
Відповідно до інформації, зазначеної у МД та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем товару виступає компанія «SUNACCORN F.Z.E» (UAE), відправником є компанія «BESIK DERI VE TEKSTILL SAN. VE TIC. LTD STI.» (ISTANBUL), а покупцем та одержувачем є ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (79033, Львівська обл., м. Львів, вул. Шведська, буд. 3, код ЄДРПОУ 42689532).
Згідно наданого до митного оформлення інвойсу компанії «SUNACCORN F.Z.E» (UAE) №SC20201226 від 24.12.2020, загальна вартість заявленого за вищевказаною МД товару складає 102958,45 доларів США (по курсу НБУ складає 2924308,25 грн.).
Відповідно МД № UA500020/2021/000412 вищевказані товари після повного митного оформлення було випущено у вільний обіг.
06.09.2022 до Одеської митниці листом Департаменту міжнародної взаємодії Державної митної служби України від 06.09.2022 №26/26-04/7.10/1331 надійшла відповідь митних органів Туреччини на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення на митну територію України з Туреччини товарів «полотна трикотажні» на адресу ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532).
Вказаним листом Державної митної служби України до Одеської митниці серед інших спрямовано турецьку експортну декларацію від 10.12.2020 №20343100ЕХ306592 (додається), що стосуються товару «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65%...» переміщених у контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 на судні закордонного плавання «MICHEL A».
В ході опрацювання інформації, що міститься в документах, наданих турецькою стороною та наявних в митниці, встановлено невідповідності у відомостях стосовно отримувача та фактурної вартості товарів.
Так, в наданій митними органами Турецької Республіки митній декларації від 10.12.2020 №20343100ЕХ306592 зазначено одержувача товару - «LAVANTIR LLC» (61145 UKRAINE KHARKIV KOSMICHINASTR 21/1D), умови поставки товарів «FOB» та загальна вартість - 149 691,29 дол. США, переміщення здійснено в контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 на судні закордонного плавання «MICHEL A».
Проте в наданих до Одеської митниці документах (МД типу ІМ40ДЕ від 06.01.2021 №UA500020/2021/000412, інвойс №SC20201226 від 24.12.2020 зазначено загальну вартість 102 958,45 дол. США.
Отже, проведеною перевіркою встановлено, що товари, заявлені в митній декларації типу ІМ40ДЕ від 06.01.2021 №UA500020/2021/000412, переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для їх переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товару, а саме інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020.
Директором ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) є громадянин України ОСОБА_1 , який, як керівник підприємства організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства.
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Таким чином, директором компанії ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (79033, Львівська обл., м. Львів, вул. Шведська, буд. 3, код ЄДРПОУ 42689532) гр. України ОСОБА_1 були вчинені дії, спрямовані на переміщення товару «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65%...» вартістю 149691,29 дол. США (що згідно курсу НБУ на дату митного оформлення становить 4251651,77 грн.) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів документів, а саме інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020, які містять неправдиві дані стосовно отримувача, умов поставки та вартості товару, чим, на думку митного органу, скоєно порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
За даним фактом, у відношенні гр. України ОСОБА_1 складено протокол про порушення митних правил №1238/50000/22 від 06.10.2022 за ч.1 ст. 483 МКУ.
Під час розгляду справи представник ОСОБА_1 адвокат Нечипорук І.І. вказала, що ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК Українине визнає, подала письмові заперечення до протоколу про порушення митних правил, в яких просила звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності, у зв`язку з відсутністю в діях останньої складу адміністративного правопорушення, а провадження у справі закрити.
Представник Одеської митниці Державної митної служби Євдокимов Д.А. в судовому засіданні матеріали про порушення митних правил підтримав і просив застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч.1 ст. 483 МК України у вигляді штрафу у розмірі від 50 до 100 відсотків від вартості товару з конфіскацією товару.
Заслухавши представника ОСОБА_1 - адвоката Нечипорук І.І., представника Одеської митниці Державної митної служби України Євдокимова Д.А., дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України.
Згідно зіст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
У відповідності до ст.9,10 КУпАПправопорушення визнається вчиненим: 1) умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків, 2) з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.
Так, відповідно до ч. 1ст. 483 МК Україниадміністративна відповідальність настає в разі переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.
Основним безпосереднім об`єктом правопорушення за даним законом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України, а об`єктивною стороною - дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України, у тому числі і шляхом використання спеціально виготовлених сховищ (тайників).
Судом встановлено, що 12.10.2020 між ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) в особі гр. ОСОБА_1 та компанією «SUNACCORN F.Z.E» (UAE), в особі гр. ОСОБА_2 укладено зовнішньоекономічний контракт №SR-1220 щодо поставки товару в Україну.
В рамках наведеного зовнішньоекономічного контракту на умовах поставки «CFR» до зони діяльності Одеської митниці Держмитслужби з Туреччини на морському судні «MICHEL A» у контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 прибув товар «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65% - 1180 рул..», загальною вагою 27932,3 кг брутто/27094,33 кг нетто (згідно інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020).
06.01.2021 декларантом ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) ОСОБА_3 була підготовлена та подана митному органу митна декларація (далі МД) в режимі «ІМ 40 ДЕ», яка була прийнята та зареєстрована за номером № UA500020/2021/000412.
Разом з митною декларацією було надано передбачені ст. 335 МК України документи серед яких: контракт від 12.10.2020 №SR-1220, інвойс №SC20201226 від 24.12.2020, коносамент KTLIST202788 від 25.12.2020, наряд від 04.01.2021 №2 та інші товаросупровідні та комерційні документи.
Відповідно до інформації, зазначеної у МД та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем товару виступає компанія «SUNACCORN F.Z.E» (UAE), відправником є компанія «BESIK DERI VE TEKSTILL SAN. VE TIC. LTD STI.» (ISTANBUL), а покупцем та одержувачем є ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (79033, Львівська обл., м. Львів, вул. Шведська, буд. 3, код ЄДРПОУ 42689532).
Згідно наданого до митного оформлення інвойсу компанії «SUNACCORN F.Z.E» (UAE) №SC20201226 від 24.12.2020, загальна вартість заявленого за вищевказаною МД товару складає 102958,45 доларів США (по курсу НБУ складає 2924308,25 грн.).
Відповідно МД № UA500020/2021/000412 вищевказані товари після повного митного оформлення було випущено у вільний обіг.
Статтею 320 Митного кодексу України встановлено, що форми та обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи та міжнародних договорів України при митному оформленні, обираються на підставі результатів системи управління ризиками. Форми та обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи та міжнародних договорів України, укладених відповідно до закону, після завершення митного оформлення, визначаються в порядку, встановленому Митним кодексом України.
Пунктом 8 частини 1 статті 336 Митного кодексу України встановлено,
що однією з форм митного контролю є направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митному органу.
Так, з метою з`ясування питання про автентичність поданих митному органу документів на зазначені товари було направлено запит до митних органів Туреччини.
06.09.2022 до Одеської митниці листом Департаменту міжнародної взаємодії Державної митної служби України від 06.09.2022 №26/26-04/7.10/1331 надійшла відповідь митних органів Туреччини на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення на митну територію України з Туреччини товарів «полотна трикотажні» на адресу ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532).
Вказаним листом Державної митної служби України до Одеської митниці серед інших спрямовано турецьку експортну декларацію від 10.12.2020 №20343100ЕХ306592 (додається), що стосуються товару «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65%...» переміщених у контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 на судні закордонного плавання «MICHEL A».
В ході опрацювання інформації, що міститься в документах, наданих турецькою стороною та наявних в митниці, встановлено невідповідності у відомостях стосовно отримувача та фактурної вартості товарів.
Так, в наданій митними органами Турецької Республіки митній декларації від 10.12.2020 №20343100ЕХ306592 зазначено одержувача товару - «LAVANTIR LLC» (61145 UKRAINE KHARKIV KOSMICHINASTR 21/1D), умови поставки товарів «FOB» та загальна вартість - 149 691,29 дол. США, переміщення здійснено в контейнерах CAIU7912265 та TCLU5623660 на судні закордонного плавання «MICHEL A».
Проте в наданих до Одеської митниці документах (МД типу ІМ40ДЕ від 06.01.2021 №UA500020/2021/000412, інвойс №SC20201226 від 24.12.2020 зазначено загальну вартість 102 958,45 дол. США.
Отже, проведеною перевіркою встановлено, що товари, заявлені в митній декларації типу ІМ40ДЕ від 06.01.2021 №UA500020/2021/000412, переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для їх переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товару, а саме інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020.
Згідно з п. 5 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»
від 03.06.2005 № 8 (зі змінами): «переміщення предметів із приховуванням
від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України, у т.ч. шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи таких, що містять неправдиві дані».
Згідно з п. 6 цієї Постанови Пленуму, необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Посадова особа підприємства керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:
пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.
пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Директором ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» (код ЄДРПОУ 42689532) є громадянин України ОСОБА_1 , який, як керівник підприємства організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства.
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України, підтверджується дослідженими в судовому засіданні письмовими доказами по справі, зокрема протоколом про порушення митних правил № 1238/20400/22 від 06.10.2022 року, доповідною запискою інспектора митниці, митною декларацією №UA500020/2021/000412 та іншими матеріалами справи у своїй сукупності.
Відповідно до ч. 6Постанови Пленуму Верховного суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 року № 8, підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Відповідно дост. 336 МК України, митний контроль здійснюється шляхом проведення митного огляду та перевірки документів і відомостей, які відповідно достатті 335 МК Українинадаються митним органам під час переміщення товарів через митний кордон України.
Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до ч. 8ст. 264 МК України, з моменту прийняття органом доходів та зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Згідно з ч. 1ст. 266 МК України, декларант зобов`язаний : 1)здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом таПодатковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно дорозділу X цього Кодексу; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.
Згідно ч. 1ст. 257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно доПостанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 року, №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення, або шляхом надання одним товарам вигляду інших або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів, чи одержаних незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
Таким чином, директором компанії ТОВ «РАССЕЛ ПРОМ» гр. України ОСОБА_1 були вчинені дії, спрямовані на переміщення товару «полотна трикотажні з бавовни, пофарбовані, з вмістом бавовни від 65%...» вартістю 149691,29 дол. США (що згідно курсу НБУ на дату митного оформлення становить 4251651,77 грн.) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів документів, а саме інвойсу №SC20201226 від 24.12.2020, які містять неправдиві дані стосовно отримувача, умов поставки та вартості товару, чим скоєно порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Провадження у справах про порушення митних правил, згідност. 487 МК України, здійснюється відповідно до цьогоКодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно дост. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Враховуючи вищевикладене, суд накладає на правопорушника стягнення, відповідно до санкції ч. 1ст. 483 МК України, у виді штрафу у розмірі 50 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.
У відповідності дост. 40-1 КУпАП, п. 5 ч. 2ст. 4 Закону України «Про судовий збір»підлягає стягненню з порушника судовий збір.
На підставі викладеного, керуючись ст.257,293,458,485,486,495 МК України, ст.283,284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК Українита накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил в сумі 2125 825 (два мільйони сто двадцять п`ять тисяч вісімсот двадцять п`ять) грн. 88 коп., з конфіскацією товарів, безпосередніх предметів правопорушення.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір у сумі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду через Малиновський районний суд м. Одеси протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя О.Д. Засядьвовк
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2024 |
Оприлюднено | 29.02.2024 |
Номер документу | 117273592 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Малиновський районний суд м.Одеси
Засядьвовк О. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні