Справа №: 398/792/24
провадження №: 3/398/609/24
ПОСТАНОВА
Іменем України
"28" лютого 2024 р. Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області у складі:
головуючого судді: Молонової Ю.В.,
при секретарі: Борозні Л.М.,
за участю прокурора: Криворучка О.Є.,
особи, яка притягається
до адміністративної відповідальності: ОСОБА_1 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Олександрія матеріали справ про адміністративні правопорушення, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Кіровоградській області Департаменту стратегічних розслідувань про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с. Дмитрівки Знам`янського району Кіровоградської області, громадянки України, працюючої директором Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,
у вчиненні адміністративних правопорушень, передбаченихч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -
ВСТАНОВИВ :
21.02.2024 до Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області надійшли протоколи про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією за № № 59/24, 60/24, 61/24, 62/24, 63/24, 64/24, 65/24, 66/24, 67/24, 68/24, 69/24, 70/24, 71/24, 72/24, 73/24, 74/24, 75/24, 76/24, 77/24, 78/24, 79/24, 80/24, 81/24, 82/24 від 12.02.2024 відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вказаних протоколів ОСОБА_1 , будучи директором Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області, являючись посадовою особою юридичної особи публічного права та згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом, відповідальним за вчинення правопорушення пов`язаного з корупцією, порушуючи вимоги ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», 01.09.2022, 12.09.2022, 15.09.2022, 02.01.2023, 01.02.2023, 01.03.2023, 03.04.2023, 01.05.2023, 14.06.2023, 01.09.2023, 22.09.2023, 04.10.2023, перебуваючи в робочому кабінеті Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Трудових резервів, буд. 4, не повідомила у встановленому Законом порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, який зумовлений підписанням наказів: № 30-к від 01.09.2022 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 37-к від 12.09.2022 «Про внесення змін до тарифікації 2022-2023 навчального року», № 51 а/г від 15.09.2022 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2022 році», № 01-к від 02.01.2023, № 04-к від 01.02.2023, № 07-к від 01.03.2023, № 12-к від 03.04.2023, № 13-к від 01.05.2023, № 16-к від 14.06.2023, № 36-к від 01.09.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 41-к від 22.09.2023 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2023 році», № 42-к від 04.10.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», якими, в тому числі, вирішувалося питання про встановлення надбавки, надання щорічної грошової винагороди та переведення її невістки ОСОБА_2 (як педагогічному працівнику), тим самим вчинила адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи директором Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області, являючись посадовою особою юридичної особи публічного права та згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом, відповідальним за вчинення правопорушення пов`язаного з корупцією, порушуючи вимоги ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», 01.09.2022, 12.09.2022, 15.09.2022, 02.01.2023, 01.02.2023, 01.03.2023, 03.04.2023, 01.05.2023, 14.06.2023, 01.09.2023, 22.09.2023, 04.10.2023, перебуваючи в робочому кабінеті Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Трудових резервів, буд. 4, вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, який умовлений підписанням наказів: № 30-к від 01.09.2022 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 37-к від 12.09.2022 «Про внесення змін до тарифікації 2022-2023 навчального року», № 51 а/г від 15.09.2022 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2022 році», № 01-к від 02.01.2023, № 04-к від 01.02.2023, № 07-к від 01.03.2023, № 12-к від 03.04.2023, № 13-к від 01.05.2023, № 16-к від 14.06.2023, № 36-к від 01.09.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 41-к від 22.09.2023 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2023 році», № 42-к від 04.10.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», якими, в тому числі, вирішувалося питання про встановлення надбавки, надання щорічної грошової винагороди та переведення її невістки ОСОБА_2 (як педагогічному працівнику), тим самим вчинила адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
Протоколи про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, обґрунтовані тим, що відповідно до наказу начальника управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 10.12.2015 №317-КОСОБА_1 призначено на посаду директора загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради.
30.06.2020 наказом начальника управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області №06-К з 01.07.2020 з ОСОБА_1 припинено безстроковий трудовий договір та укладено строковий договір (контракт).
Відповідно до статуту Початкова школа Олександрійської міської ради Кіровоградської області (далі - Початкова школа) є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, ідентифікаційний номер, затверджені бланки Початкової школи. Здійснює самостійне ведення бухгалтерського обліку, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України. Організаційно-правова форма Початкової школи - комунальний заклад.
Засновником Початкової школи від імені територіальної громади є Олександрійська міська рада. Уповноваженою особою від імені Засновника у сфері освітньої діяльності Початкової школи є управління освіти Олександрійської міської ради. Керівництво Початковою школою здійснює директор, який має право видавати відповідно до своєї компетенції накази і контролювати їх виконання; приймати рішення щодо діяльності Початкової школи в межах повноважень, визначених законодавством та строковим трудовим договором, у тому числі розпоряджатись в установленому порядку майном та коштами; призначати на посаду, переводити на іншу посаду та звільняти з посади працівників Початкової школи, визначати їхні посадові обов`язки, заохочувати та притягати до дисциплінарної відповідальності, тощо.
Таким чином, ОСОБА_1 , як директор Початкової школи, наділена організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями і в розумінні п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» є посадовою особою юридичної особи публічного права.
Наказом директора загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради Кіровоградської області ОСОБА_1 від 30.08.2021 №33-К ОСОБА_4 призначено на посаду педагога-організатора закладу з 01.09.2021.
Відповідно до відомостей з Державного реєстру актів цивільного стану громадян по Кіровоградській області встановлено, що ОСОБА_1 має сина ОСОБА_5 , який 30.04.2022 року зареєстрував шлюб з ОСОБА_6 .
Стаття 1 Закону дає визначення таким термінам:
- близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік,дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта;
- приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях;
- реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
- правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Таким чином, ОСОБА_1 , реалізуючи повноваження директора Початкової школи щодо видання та підписання наказів № 30-к від 01.09.2022 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 37-к від 12.09.2022 «Про внесення змін до тарифікації 2022-2023 навчального року», № 51 а/г від 15.09.2022 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2022 році», № 01-к від 02.01.2023, № 04-к від 01.02.2023, № 07-к від 01.03.2023, № 12-к від 03.04.2023, № 13-к від 01.05.2023, № 16-к від 14.06.2023, № 36-к від 01.09.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 41-к від 22.09.2023 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2023 році», № 42-к від 04.10.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», мала приватний інтерес, який зумовлений сімейними та родинними стосунками, а також бажанням надати матеріальну вигоду своїй близькій особі, у вигляді переведення, встановлення надбавок та щорічної грошової винагороди.
Суперечність між приватним інтересом ОСОБА_1 та її службовими повноваженнями реально вплинула на об`єктивність та неупередженість прийняття нею рішення щодо підписання наказів, якими вона на власний розсуд встановила розмір надбавок та щорічної грошової винагороди ОСОБА_6 , тобто своїй невістці, а також підписала наказ про її переведення, що в розумінні Закону України «Про запобігання корупції» є реальним конфліктом інтересів.
Відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» ОСОБА_1 є суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону та застосовуються обмеження і зобов`язання, передбачені Законом.
За вищезазначених обставин, директор Початкової школи, перебуваючи в умовах реального конфлікту інтересів, не повідомила про наявність реального конфлікту інтересів у порядку та строки, визначені Законом України «Про запобігання корупції» (далі - Закону), видала та підписала накази в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги вищевказаного Закону.
Своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, та передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а саме прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Постановою від 28.02.2024 вищезазначені справи були об`єднані в одне провадження, відповідно до ст. 36 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у скоєнні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого частинами 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП, визнала та пояснила, що ОСОБА_2 є її невісткою, яка також працює в Початковій школі. Вона дійсно підписувала накази про переведення невістки, про встановлення їй розміру надбавок та щорічної грошової винагороди. Також зазначила, що вона не повідомляла управління освіти або НАЗК про наявність у неї реального конфлікту інтересів, хоча їй було відомо про необхідність такого повідомлення, проте вона це не зробила, оскільки не придала цьому значення. Щиро кається, просила суворо не карати.
Прокурор у судовому засіданні посилався на те, що дії ОСОБА_1 вірно кваліфіковані за ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, її провина у скоєнні адміністративних корупційних правопорушень доведена, а тому її необхідно визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень за ч. 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП, та призначити стягнення з урахуванням ч. 2 ст. 36 КУпАП у виді штрафу.
Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, прокурора, дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.
Згідно зі ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставин, що мають значення для правильного вирішення справи.
Зі змісту наведеної правової норми слідує, що вказані дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показанням технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Так, в ході судового розгляду встановлено, що відповідно до наказу начальника управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 10.12.2015 №317-К ОСОБА_1 призначено на посаду директора загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради. 30.06.2020 наказом начальника управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області №06-К з 01.07.2020 з ОСОБА_1 припинено безстроковий трудовий договір та укладено строковий договір (контракт).
Рішенням Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 17.05.2022 №435 міська рада вирішила змінити тип та повне найменування загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради Кіровоградської області на Початкова школа Олександрійської міської ради Кіровоградської області, та рішенням виконавчого комітету від 11.08.2022 №362 затверджено в новій редакції Статут Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області. Згідно копії Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, Початкова школа Олександрійської міської ради Кіровоградської області має ідентифікаційний код 24145737, керівник ОСОБА_1 , місцезнаходження Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Трудових Резервів, буд. 4.
Діяльність Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області регламентована статутом (далі - Статут), затвердженим рішенням виконавчого комітету від 11.08.2022 №362, відповідно до якого Початкова школа Олександрійської міської ради Кіровоградської області (далі - Початкова школа) є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, ідентифікаційний номер, затверджені бланки Початкової школи. Здійснює самостійне ведення бухгалтерського обліку, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України. Організаційно-правова форма Початкової школи - комунальний заклад.
Засновником Початкової школи від імені територіальної громади є Олександрійська міська рада. Уповноваженою особою від імені Засновника у сфері освітньої діяльності Початкової школи є управління освіти Олександрійської міської ради. Керівництво Початковою школою здійснює директор, який має право видавати відповідно до своєї компетенції накази і контролювати їх виконання; приймати рішення щодо діяльності Початкової школи в межах повноважень, визначених законодавством та строковим трудовим договором, у тому числі розпоряджатись в установленому порядку майном та коштами; призначати на посаду, переводити на іншу посаду та звільняти з посади працівників Початкової школи, визначати їхні посадові обов`язки, заохочувати та притягати до дисциплінарної відповідальності, тощо.
Вказані факти свідчать про те, що перебуваючи на посаді директора Початкової школи ОСОБА_1 , відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», належить до суб`єктів, на яких поширюється дія цього Закону.
Згідно із положенням п. 2, 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані: повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Відповідно до частини першої статті 172-7 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Частиною 2 статті 172-7 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Вина ОСОБА_1 у скоєнні зазначених правопорушень останньою не заперечується, і у повному обсязі доведена матеріалами справи, а саме: протоколами про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією за № № 59/24, 60/24, 61/24, 62/24, 63/24, 64/24, 65/24, 66/24, 67/24, 68/24, 69/24, 70/24, 71/24, 72/24, 73/24, 74/24, 75/24, 76/24, 77/24, 78/24, 79/24, 80/24, 81/24, 82/24 від 12.02.2024, у яких відповідно до ст. 256 КУпАП розкрито суть адміністративних правопорушень; статутом Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області, затвердженого рішенням виконавчого комітету 11.08.2022 за № 362; копією наказу начальника управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 30.06.2020 №06-К, яким з 01.07.2020 з ОСОБА_1 припинено безстроковий трудовий договір та укладено строковий договір (контракт); копією контракту (додаток до наказу), укладеного між управлінням освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради та ОСОБА_1 , щодо прийняття останньої на посаду Директора загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради на строк з 01.07.2020 по 30.06.2026;копією наказу директора загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ступенів №7 Олександрійської міської ради Кіровоградської області ОСОБА_1 від 30.08.2021 №33-К про призначення ОСОБА_4 на посаду педагога-організатора закладу з 01.09.2021; витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб, відповідно до якого 30.04.2022 зареєстровано актовий запис №209 про шлюб, укладений між ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ; витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження, відповідно до якого 11.03.1996 зареєстровано актовий запис №204 про народження ОСОБА_5 , матір`ю якого зазначена ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; наказами № 30-к від 01.09.2022 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 37-к від 12.09.2022 «Про внесення змін до тарифікації 2022-2023 навчального року», № 51 а/г від 15.09.2022 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2022 році», № 01-к від 02.01.2023, № 04-к від 01.02.2023, № 07-к від 01.03.2023, № 12-к від 03.04.2023, № 13-к від 01.05.2023, № 16-к від 14.06.2023, № 36-к від 01.09.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам», № 41-к від 22.09.2023 «Про щорічну грошову винагороду педагогічним працівникам закладу у 2023 році», № 42-к від 04.10.2023 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам»; копією листа управління освіти Олександрійської міської ради від 25.10.2023 №13-8/253, відповідно до якого заяв, звернень, повідомлень від директора Початкової школи Олександрійської міської ради Кіровоградської області ОСОБА_1 відповідно до чинного законодавства про наявність (виникнення) реального конфлікту інтересів у розумінні та відповідно до вимог ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції» у період з 01.01.2021 по цей час на адресу управління освіти міської ради не надходило; копією письмових пояснень ОСОБА_1 від 21.12.2023, з яких вбачається, що остання вину визнав.
За таких обставин, в судовому засіданні було встановлено, що ОСОБА_1 скоїла адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, які передбачені ч.1 та ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме не повідомила у встановленому Законом порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, який зумовлений підписанням наказів, якими вирішувалося питання про встановлення надбавки, надання щорічної грошової винагороди та переведення її невістки ОСОБА_2 (як педагогічному працівнику), та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, який умовлений підписанням наказів, якими вирішувалося питання про встановлення надбавки, надання щорічної грошової винагороди та переведення її невістки ОСОБА_2 (як педагогічному працівнику).
Дії ОСОБА_1 правильно кваліфіковані за частинами 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП, як неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, надані докази підтверджують факт вчинення ним адміністративних правопорушень.
Вирішуючи питання про накладення стягнення за адміністративні правопорушення, суд відповідно до вимог ст. 33 КУпАП, враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, яка має постійне місце роботи, раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, її тривалу суспільно-корисну трудову діяльність на одній посаді, обставини, що пом`якшують відповідальність, а саме щире каяття в скоєному, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст. 36 КУпАП при вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Адміністративне стягнення належить накласти за правилами ч. 2 ст. 36 КУпАП, за більш серйозне правопорушення з числа вчинених, а саме за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про судовий збір» з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір в сумі 605,60 грн. до спеціального фонду Державного Бюджету України.
Керуючись ст.ст. 33, 34, 35,36, 40-1, 172-7, 221, 283, 284, 278 КУпАП, ЗУ «Про судовий збір», суд, -
ПОСТАНОВИВ :
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених за ч. 1 ст. 172-7 КУпАП і накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 (ста) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700 (одна тисяча сімсот) гривень та визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 172-7 КУпАП і накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400 (три тисячі чотириста) гривень.
На підставі ст. 36 КУпАП остаточно накласти на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400 (три тисячі чотириста) гривень (Рахунок: UA388999980313020106000011561; Отримувач коштів: ГУК у Кіров. обл./тг м. Олексан/21081100; Код за ЄДРПОУ: 37918230; Банк отримувача : Казначейство України (ел. адм. подат.); Код класифікації доходів бюджету: 21081100; Призначення платежу: *; 121; код платника; ПІБ адмінштраф).
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 605 (шістсот п`ять) гривні 60 копійок (Рахунок: UA908999980313111256000026001; отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106; код за ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.); код класифікації доходів бюджету:22030106).
Роз`яснити правопорушнику, що у разі несплати штрафу у встановлений ст. 307 Кодексу України про адміністративні правопорушення строк, постанова буде направлена для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем його проживання. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення відповідно до вимог ст. 308 Кодексу України про адміністративне правопорушення з порушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу; витрати на облік зазначених правопорушень.
Постанова може бути оскаржена до Кропивницького апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області.
Постанова набирає чинності після закінчення строків подання апеляційної скарги або розгляду справи апеляційним судом, якщо постанову не скасовано.
Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.
Суддя Юлія Володимирівна Молонова
Суд | Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2024 |
Оприлюднено | 29.02.2024 |
Номер документу | 117296467 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Молонова Ю. В.
Адмінправопорушення
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Молонова Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні