Рішення
від 19.01.2024 по справі 340/306/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/306/20

провадження № 2-кас/340/26/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянувши матеріали у справі

за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

до відповідача Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області (27422, с. Дмитрівка, Знам`янський район, Кіровоградська область, пл. Перемоги, 4, ЄДРПОУ 04365267)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Товариство з додатковою відповідальністю "Колос" (27400, м. Знам`янка, Кіровоградська область, вул. Ворошилова, 43, ЄДРПОУ 03758772)

про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язати вчинити певні дії,-,

УСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення двадцять другої сесії сьомого скликання Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області від 16.01.2020 р. № 617 яким відмовлено у наданні дозволу ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею по 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення комунальної власності Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту;

- зобов`язати Дмитрівську сільську раду Знам`янського району Кіровоградської області повторно, з урахуванням висновків суду по справі, розглянути клопотання ОСОБА_1 . ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 - про надання їй дозволу на розроблення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею по 2,0 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення комунальної власності Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту, бажане місце розташування яких зазначено на графічному матеріалі доданого до клопотання.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 03 березня 2020 року адміністративний позов задоволено (а.с.65-67).

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 14 травня 2020 року рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 03 березня 2020 року залишено без змін (а.с.113-116).

Постановою Верховного Суду від 25 жовтня 2023 року скасовано рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 03 березня 2020 року та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 14 травня 2020 року у справі №340/306/20, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції. Верховний Суд визнав за необхідне залучення до участі у справі третьої особи - ТзДВ "Колос" (а.с.181-187).

В результаті автоматичного розподілу, у відповідності до вимог ст.31 КАС України, справу передано на розгляд судді Дегтярьовій С.В.

Ухвалою від 21.11.2023 року суддею Дегтярьовою С.В. адміністративну справу прийнято до свого провадження. Розгляд справи вирішено здійснити за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення (виклику) учасників справи, суддею Дегтярьовою С.В. одноособово. До участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача залучено Товариство з додатковою відповідальністю "Колос".

В обґрунтування позовних вимог ОСОБА_1 зазначила, що відповідачем безпідставно відмовлено в задоволенні її заяви про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, у зв`язку з чим вона була змушена звернутися до суду з даним позовом.

14.02.2020 року відповідачем подано відзив на позов, відповідно до якого позовні вимоги не визнаються з тих підстав, що рішенням Дмитрівської сільської ради від 16 січня 2020 року №617 «Про розгляд клопотання гр. ОСОБА_1 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення особистого селянського господарства», право комунальної власності Дмитрівською сільською радою на земельну ділянку, зазначену на графічних матеріалах щодо бажаного місця розташування земельної ділянки, доданих до клопотання гр. ОСОБА_1 не зареєстровано, оскільки вона відноситься до земель, що залишилися в колективній власності бувшого КСП АТ «Колос» на підставі державного акту на право колективної власності на землю, який не скасовано через те, що землю використовує правонаступник даного підприємства, що унеможливлює розпорядження такими землями відповідачем.

Враховуючи зазначене, підставою для відмови позивачу у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у приватну власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,00 га склад угідь - пасовище) для ведення особистого селянського господарства є невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів. Право прийняття організаційно-управлінських рішень в частині розпорядження спірної земельної ділянки належатиме Дмитрівській сільській раді після проведення державної реєстрації права комунальної власності відповідно до чинного законодавства. Отже, відмовляючи ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яку вона просила, Дмитрівська сільська рада діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачений Земельним кодексом України (а.с.26-29).

11.12.2023 року відповідач доповнив свій відзив та вказав, що земельні ділянки передаються іншим особам після припинення права власності або користування, а тому відмова в наданні дозволу позивачці є правомірною так як земельна ділянка не була вільною. ТДВ "Колос" (правонаступник СВК "Колос") використовує дану земельну ділянку та сплачує відповідні податки.

15.12.2023 року представник третьої особи - Товариства з додатковою відповідальністю "Колос", подав пояснення щодо позовних вимог та вказав, що використовує вказану земельну ділянку на підставі державного акта на право колективної власності на землю КР-3-N-000022 від 04 травня 2000 року. Зазначив, що дійсно на території Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (Дмитрівська об`єднана територіальна громада) залишилася частина нерозподілених земель (пасовища) колективної власності колишнього колективного сільськогосподарського підприємства акціонерного товариства «Колос» (АТ «Колос»), який надалі реорганізовано в сільськогосподарський виробничий кооператив «Колос» (СВК «Колос») (ідентифікаційний код юридичної особи - 03758772 - не мінявся).

Відповідно до Державного акта на право колективної власності на землю серії КР-3-N-000022 від 04 травня 2000 року (далі - Державний акт) АТ «Колос» передано у колективну власність 5599,6 га землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які пізніше були розпайовані. До земель, які підлягали паюванню, були включені угіддя: рілля та пасовища, що враховано при розрахунку середньої частки (паю), яка становить 3,85 умовних кадастрових гектарів та підтверджується сертифікатом на право на земельну частку (пай).

Після розпаювання земель колективної власності та отримання сертифікатів на право на земельну частку (пай), рілля була розподілена між членами сільськогосподарського підприємства, виділена в натурі (на місцевості) передана їм у приватну власність, що підтверджується наявністю у громадян державних актів на право приватної власності на землю (ріллю).

В свою чергу, пасовища у розмірі 1234 га були розпайовані, враховані до площі середньої частки (паю), але не розподілялися згідно зі схемою земель колективної власності, не виносились в натурі (на місцевості) та не передавались у приватну власність членам сільськогосподарського підприємства, а залишилися у користуванні сільськогосподарського підприємства для господарських потреб на підставі Державного акту на право колективної власності на землю серії КР-З-ТЧ-000022 від 04 травня 2000 року. До даних пасовищ відноситься і спірна земельна ділянка.

За рішенням засновників 19 серпня 2011 року проведено державну реєстрацію припинення юридичної особи СВК «Колос» шляхом перетворення в товариство з додатковою відповідальністю «Колос» (ТДВ «Колос») (ідентифікаційний код юридичної особи - 03758772), яке є правонаступником СВК «Колос» (інформація з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Рішення про розподіл земель, що залишилися у колективній власності АТ «Колос» (пасовищ), та рішення про передачу у комунальну чи державну власність цих земель власниками земельних часток (паїв) не приймалося.

Щодо відсутності відомостей правонаступництва АТ «Колос» - ТДВ «Колос» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань представник третьої особи вказав, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців почав формуватися з 1 липня 2004 року на підставі Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 травня 2003 року N 755-ІУ (який діяв на момент внесення відомостей про СВК «Колос»).

Статтею 17 зазначеного Закону визначено перелік відомостей щодо юридичної особи, які включаються до Єдиного державного реєстру, серед яких відсутня вимога щодо зазначення відомостей про юридичних осіб, правонаступником яких є юридична особа, а тому третя особа вважає, що ймовірно, державним реєстратором, на момент внесення інформації про СВК «Колос», відповідні відомості не були внесені, оскільки не були обов`язковими.

Пунктом 6 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року №118 передбачено, що ідентифікаційний код зберігається за суб`єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.

В підтвердження того, що АТ «Колос», СВК «Колос» та ТДВ «Колос» є правонаступниками, свідчить їх єдиний ідентифікаційний код - 03758772. Крім того, Статутом СВК «Колос» передбачено, що кооператив є правонаступником колективного господарства «Колос» та має колективну форму власності.

Нерозподілені пасовища, в тому числі земельна ділянка, на яку претендує позивач, сьогодні використовуються ТДВ «Колос», як правонаступником КСП АТ «Колос», що підтверджується сплатою відповідного податку.

Отже, земельні ділянки, за рахунок яких позивач має намір отримати у власність земельну ділянку площею до 2 га, відносяться до сільськогосподарських угідь - пасовищ, які підлягали паюванню, але не були розподілені між членами АТ «Колос» та не виділені в натурі (на місцевості). Спірна земельна ділянка не відноситься до земель, які на підставі пункту 21 Розділу X «Перехідні положення» ЗК України вважаються власністю територіальної громади.

Дмитрівська сільська рада Знам`янського району Кіровоградської області рішенням №617 відмовляючи позивачу у наданні дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею по 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення комунальної власності Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту виходила із того, що спірна земельна ділянка відноситься до земель, що залишилися в колективній власності бувшого колективного сільськогосподарського підприємства АТ «Колос» на підставі Державного акта на право колективної власності на землю, який не скасовано та знаходиться у правонаступника ТДВ «Колос», що унеможливлює розпорядження Дмитрівською сільською радою цією земельною ділянкою відповідно до норм чинного законодавства.

На підставі вище викладеного, третя особа просить суд відмовити позивачу у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

Дослідивши наявні в справі матеріали суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що 27.12.2019 року ОСОБА_1 звернулася до відповідача з клопотанням, в якому просила надати дозвіл на розроблення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею по 2,0 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення комунальної власності Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту (а.с.9).

Дмитрівська сільська рада рішенням від 16 січня 2020 року №617 відмовила у задоволенні клопотання ОСОБА_1 (а.с.11).

Не погоджуючись із такими діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд вказує на наступне.

Відповідно до ст.14 Конституції України та ст.373 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.

Згідно зі ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська, селищна, міська рада питання регулювання земельних відносин повинна вирішувати виключно на пленарних засіданнях і відповідно до закону.

У відповідності зі ст. 5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Отже, чинним законодавством передбачено, що способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади щодо регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесії.

Повноваження сільської, селищної, міської ради у галузі земельних відносин передбачені, зокрема, ст.ст.12, 122 Земельного кодексу України.

Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб (ст. 122 Земельного кодексу України).

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Так, частиною 6 статті 118 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно ч.7 ст.118 Земельного кодексу України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Отже, чинним законодавством чітко визначено, що орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Відповідно до державного акта на право колективної власності на землю КР-3-N-000022 від 04 травня 2000 року, Акціонерне товариство "Колос" використовує земельну ділянку 5599,6 га на праві колективної власності в межах згідно плану ("1" - землі колективної власності - 5599,6 га) (а.с.34-35). Земельна ділянка, на яку претендує позивач, охоплюється межами земельної ділянки 5599,6 га на праві колективної власності в межах згідно плану.

Відповідно до довідки СВК "Колос" від 19.04.2005 року №226 колгосп "Путь Іліча" реорганізовано в АТ "Колос" (рішення зборів протокол №1 від 30.10.1992 року). АТ "Колос" реорганізовано в колективне господарство "Колос" (рішення зборів протокол №1 від 06.02.1999 року). КГ "Колос" реорганізовано в сільськогосподарський виробничий кооператив "Колос" (рішення зборів протокол №1 від 06.03.2000 року) (а.с.92).

Згідно інформації архівного відділу Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 11.03.2020 року №67/01-23:

- архівний випис з протоколу №1 від 06.02.1999 року загальних зборів, вирішено реорганізувати АТ "Колос" в КГ "Колос" з колективним використанням земельних паїв;

- архівний випис з протоколу №1 від 06.03.2000 року зборів уповноважених СВК "Колос", вирішено створити СВК "Колос" на базі КГ "Колос". Правонаступником КГ "Колос" вважати СВК "Колос", затвердити статут СВК "Колос" (а.с.94).

Матеріали справи містять копію статуту СВК "Колос", довідку №20265 з ЄДРПОУ та свідоцтво про державну реєстрацію СВК "Колос" від 07.04.2000 року (а.с.79-91). Відповідно до п.1.1. Статуту СВК "Колос", кооператив є правонаступником КГ "Колос".

З матеріалів справи вбачається, що АТ "Колос", КГ "Колос", сільськогосподарський виробничий кооператив "Колос" мали один код - 03758772.

Відповідно до записів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно витягу станом на 28.02.2020 року:

Запис 1

Товариство з додатковою відповідальністю «Колос» з кодом ЄДРПОУ 03758772.

Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення: 28.10.1992, 19.08.2011, 1 428 145 0000 000412.

Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа: 03758772, сільськогосподарський виробничий кооператив «Колос», 27422, Кіровоградська обл., Знам`янський район, село Дмитрівка, вулиця Фрунзе, будинок 2-а.

Запис 2

Сільськогосподарський виробничий кооператив «Колос» з кодом ЄДРПОУ 03758772.

Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу - у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" 28.10.1992, 28.12.2005, 1 428 120 0000 000155.

Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення: 19.08.2011, 14281120013000155, припинено, за рішенням засновників.

Дані про реєстраційні дії:

- внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації; 02.06.2022, 1 428 127 0012 000155;

- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті реорганізації; 19.08.2011 року, 1 428 112 0013 000155 (а.с.62).

Відповідно до записів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно витягу станом на 22.11.2023 року:

Запис 1

Сільськогосподарський виробничий кооператив «Колос» з кодом ЄДРПОУ 03758772.

Актуальний стан на фактичну дату та час формування: припинено.

Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 28.10.1992, 28.12.2005, 1 428 120 0000 000155.

Дані про хронологію реєстраційних дій:

- внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації; 02.06.2022, 1 428 127 0012 000155;

- скасування реєстраційної дії (для виправлення помилок) 02.06.2022, 1 428 998 0011 000155;

- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті реорганізації; 19.08.2011 року, 1 428 112 0013 000155 (а.с.62).

Запис 2

Товариство з додатковою відповідальністю «Колос» з кодом ЄДРПОУ 03758772.

Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 28.10.1992, дата запису 19.08.2011, 1 428 145 0000 000412.

Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа: 03758772, сільськогосподарський виробничий кооператив «Колос», 27422, Кіровоградська обл., Знам`янський район, село Дмитрівка, вулиця Фрунзе, будинок 2-а.

Матеріали справи містять копію статуту ТДВ "Колос", відповідно до п.1.1. якого, ТДВ "Колос" є правонаступником СВК "Колос" (а.с.215).

З досліджених доказів вбачається, що ТДВ "Колос" є правонаступником АТ "Колос", а тому має права, що виникли на підставі державного акта на право колективної власності на землю КР-3-N-000022 від 04 травня 2000 року, та використовує земельну ділянку, на яку претендує позивач, а тому відсутні підстави вважати таку земельну ділянку вільною та власністю територіальної громади.

За змістом ч. 1-3 та 5 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:

а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;

б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;

в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Зважаючи на перебування земельної ділянки, на яку претендує позивач, у колективній власності згідно державного акта на право колективної власності на землю КР-3-N-000022 від 04 травня 2000 року, виданого акціонерному товариству "Колос", правонаступником якого на разі є ТДВ "Колос", суд вважає рішення двадцять другої сесії сьомого скликання Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області від 16.01.2020 р. № 617, яким відмовлено у наданні дозволу ОСОБА_1 на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність орієнтовною площею по 2,000 га. для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення комунальної власності Дмитрівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області, за межами населеного пункту таким, що винесене в межах чинного законодавства, а тому скасоване бути не може.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.139, 246, 382, 255, 292-297, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду С.В. ДЕГТЯРЬОВА

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.01.2024
Оприлюднено01.03.2024
Номер документу117313089
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —340/306/20

Рішення від 19.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 25.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 31.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Постанова від 14.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні